Zo iets zou ons prinsesje nooit doen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
nee
@:ditismijnmening heeft ons allemaal uitgenodigd om hier een potje te komen klieren gezellig mee te posten
nee dimmy was dts gedrag aan het vertonen dus ik zei dat en toen heeft ze dat daar gemeld en nu is het dus zoquote:
Ja en we zijn best gezellig hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
nee
@:ditismijnmening heeft ons allemaal uitgenodigd om hier een potje te komen klieren gezellig mee te posten
workaholic! Kijk wel uit hequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb lekker een kleine 12 uur gewerkt, net toen ik thuis kwam maar een klein rondje gelopen, zit net krap aan de 10k stapjes
dudje stond net een uurtje op de lopende band voor de 10kquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb lekker een kleine 12 uur gewerkt, net toen ik thuis kwam maar een klein rondje gelopen, zit net krap aan de 10k stapjes
Ah op die manier.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dimmy was dts gedrag aan het vertonen dus ik zei dat en toen heeft ze dat daar gemeld en nu is het dus zo
goede tactiek om punten te scoren, iedereen naar een andere plek lokken
heb ik ook last van maar dat is zoals de natuur het bedoeld heeftquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vind 1 stuk beter belegd dan de ander
Zat op de tacx te fietsen, dus qua stapjes zit ik nog onder de 5000quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje stond net een uurtje op de lopende band voor de 10k
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ik ook last van maar dat is zoals de natuur het bedoeld heeft
Is die inmiddels gedisciplineerd genoeg om braaf elke dag de stapjes te zetten?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje stond net een uurtje op de lopende band voor de 10k
nee hij is net bijgekomen van de griepquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die inmiddels gedisciplineerd genoeg om braaf elke dag de stapjes te zetten?
Zal wel gewoon met de zweep krijgen anders.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die inmiddels gedisciplineerd genoeg om braaf elke dag de stapjes te zetten?
nee we wonen nu samen dus hij kan als man nu gewoon werken en ik poets en was en kookquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel gewoon met de zweep krijgen anders.
We zien hier een tradwife?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee we wonen nu samen dus hij kan als man nu gewoon werken en ik poets en was en kook
Wonen jullie nu volledig samenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee we wonen nu samen dus hij kan als man nu gewoon werken en ik poets en was en kook
Ik haal op vrije dagen juist meestal een stuk meer stapjes dan op werkdagen, maar ik heb dan ook een kantoorbaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
16k+ stapjes vandaag en dat op mijn vrije dag
nee kwam vandaag toevallig zo uitquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
We zien hier een tradwife?![]()
Haha vooral doen als je allebei dat uitkomt.
quote:
Goede rolverdeling is wel fijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het de beste dag is om vrij te hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee kwam vandaag toevallig zo uit
en met het ziek zijn is het huishouden wel even iets wat bijgewerkt moest worden
woensdag is mijn vrije dag
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |