quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb ik nog lopen daggeren met een of ander meid , oja silk die vroeg jou mee want die vertouwde het volgens mij niet helemaal meer
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms
Maar net even niet
En dan tegen @:Gebrokenglas
Als 1 iemand lief is en nooit naar doet tegen iemand
Is hij het wel
ja was best een grote groep toenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie tijden. We waren met best een grote groep van 20 of zo.
In mei dus een DTS meet met net zoveel mensen.quote:
Ja, aardige kerel.quote:
allemaal dartpijltjes naar elkaar mikken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In mei dus een DTS meet met net zoveel mensen.
Beetje picknicken en daarna eten en uitgaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
allemaal dartpijltjes naar elkaar mikken?
Dat zijn er wel erg veelquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ooit (2008) bij een grote VBL-meet geweest. Volgens mij zeker wel 40 tot 50 mensen
Was het ook. Maar wat ik me er van kan herinner was het er wel reuze gezellig.quote:
jij als sinterklaas had zeker voor eten en cadeaus gezorgd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beetje picknicken en daarna eten en uitgaan
Lijkt me echt niets zó veel mensenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ooit (2008) bij een grote VBL-meet geweest. Volgens mij zeker wel 40 tot 50 mensen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij als sinterklaas had zeker voor eten en cadeaus gezorgd.
in de praktijk spreek je 4 tot 6 mensen eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me echt niets zó veel mensenDenk dat 15-20 man wel echt de max is om 't een beetje oke te houden
Dat is het wel zo’n beetje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Maar heb ik hier vandaag nog wat gemist, of is het vooral datismijnkanye met volle maan en andere aanverwanten?
neequote:
Ik heb lekker een kleine 12 uur gewerkt, net toen ik thuis kwam maar een klein rondje gelopen, zit net krap aan de 10k stapjesquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het wel zo’n beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |