quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt ja. Die wilde waarschijnlijk een videoboodschap waarin ik iemand moest feliciteren of iets. Vroeg daar nooit veel voor maar het liep wel goed
Ik wist helemaal niet dat je een meme was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dumpert zei ik maar. De zeurchauffeur.
Ik zat net ook jaloers naar filmpjes te kijken van hoe oneerlijk de sneeuw verdeeld is over het land. De snelweg zag eruit als code donkeroranjequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi dat item over sneeuw in het nieuws.
"Ondanks code geel zijn automobilisten toch verrast door de hoeveelheid sneeuw"
Goh... dit was toch geen code geel hoeveelheid aan sneeuw
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dumpert zei ik maar. De zeurchauffeur.
Ja helaas wel..quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je een meme was.
Dat zijn ook euh, aparte bijnamenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ksst
*wappergebaren maakt met vingers*
Rapper blij, jullie blij. Prima dan toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ik rapper sjors ook een keer 50 euro voor betaald
maar we lachen er gemiddeld eens per jaar nog om dus was het waard
Oh ga dan maar weer snel terug naar DTS.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twee slowchats tegelijk is te veel hoor
Ja, ga ze niet hiernaartoe verwijzen.quote:
Verkocht je die zo goedkoop johquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Rapper blij, jullie blij. Prima dan toch?
Weet ook wel dat de meeste van die videoboodschappen gehaald werden door gastjes die wilde lachen. Maar joh voor die 5 euroVond dat alleen maar lollig. Zij blij, ik blij.
Ik ga zo weer hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ga dan maar weer snel terug naar DTS.
* datismijnmening begint rehabilitatietraject
komt door mijn achternaamquote:
Ik vroeg altijd 5, vond ik zat. Was maar een simpele dikke vent die matige filmpjes maakte. Niks bijzonders aan. Zag mezelf niet als internetpersoonlijkheid maar iemand die gewoon filmpjes maakte.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verkocht je die zo goedkoop joh
Zelfs dang do vraagt ¤10
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga ze niet hiernaartoe verwijzen.
Niet alleen voor mijn eigen privacy, ook voor iedereens peace of mind hier.
Ik kwam hem tegen en wilde op de foto. Wilde hij er een festivalmuntje voorquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vroeg altijd 5, vond ik zat. Was maar een simpele dikke vent die matige filmpjes maakte. Niks bijzonders aan. Zag mezelf niet als internetpersoonlijkheid maar iemand die gewoon filmpjes maakte.
Dang Do vraagt nog geld als iemand 'm buiten aanspreekt voor een fotoVraagt 'ie 2 euro. Dat is dan weer iets wat ik niet zou doen
Ik helemaal niemand. Ja buiten wat FOK!kers om die ik ooit gemeet hebquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe ik ook niet![]()
Ik ken irl maar weinig mensen warvan ik weet dat ze op Fok zitten.
Maar je komt wel naar de DTS miet toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik helemaal niemand. Ja buiten wat FOK!kers om die ik ooit gemeet heb
Dat bedoel ik. Doe je toch niet?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen en wilde op de foto. Wilde hij er een festivalmuntje voor
Ja 1000000% Wil sowieso jou en Kree wel meeten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar je komt wel naar de DTS miet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |