SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mooizo we gaan geen "we" ,meer gebruiken om iets over iemand te zeggen.
maar ik vind dat dus.Do what you love, love what you do!![]()
Dat mag jij inderdaad doen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:04 schreef kree het volgende:
maar ik vind dat dus.![]()
![]()
Shoarmaschotelquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Blijven we gewoon doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:04 schreef kree het volgende:
maar ik vind dat dus.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
We doen hier niks meequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:04 schreef kree het volgende:
maar ik vind dat dus.![]()
We doen hier niks "kree" bedoel jequote:Well, life can be a riot
Er wordt zo bakkeljauw voor me gekocht![]()
![]()
![]()
En dan wordt het ook nog vanuit Delft naar me gebracht![]()
Vrienden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 12:07:59 ]![]()
We hebben beslotenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik voel me een nummer1 nuquote:
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik woon dichtbij Delft, komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
![]()
Vrienden![]()
Nee joh..quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnenDon't follow me. I am lost too
.
Dat is vet lekker. Al heel lang niet gehad. At ik in Portugal het liefstquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
![]()
VriendenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Thanxquote:
.
Jaquote:
.
![]()
.
![]()
.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja niet te doenquote:
Je kan wel zien waar Danny het geld voor de serverupgrades aan heeft uitgegeven
Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij Delft, komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Tsjaaquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja niet te doen
Je kan wel zien waar Danny het geld voor de serverupgrades aan heeft uitgegevenDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
We vinden dat je dat bar weinig doetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo.nlDon't follow me. I am lost too
.
Goedemorgenmiddag
Ochtendje ziekenhuis (gesprek oncoloog) met mijn moeder zit er weer op. Vanmiddag nog even 5 uurtjes werken en hopelijk nog wat bolken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wij vinden het juist niksquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:14 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgenmiddag
Ochtendje ziekenhuis (gesprek oncoloog) met mijn moeder zit er weer op. Vanmiddag nog even 5 uurtjes werken en hopelijk nog wat bolkenHeuj!
En, beetje een goed nieuws gesprek?![]()
![]()
Tuurlijkquote:
.
En hoe gaat het met je moeder?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:14 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgenmiddag
Ochtendje ziekenhuis (gesprek oncoloog) met mijn moeder zit er weer op. Vanmiddag nog even 5 uurtjes werken en hopelijk nog wat bolken![]()
Wie is jullie we willen graag niet over een grote kam geschoren wordenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nare ziekte was dat..quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
De pest is alleen dat jij ons nooit wil snappen!Don't follow me. I am lost too
.
Najaar 2026 staat Portugal op mijn lijstjequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is vet lekker. Al heel lang niet gehad. At ik in Portugal het liefst![]()
Voor nu bakkeljauw op zijn Surinaamse manier gemaakt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 12:20:19 ]![]()
scherpquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wie is jullie we willen graag niet over een grote kam geschoren worden![]()
![]()
sta altijd open voor verduidelijk enzo. Ik van zelf alleen niet zo van om maar oordelen te vellen. want ok incl ik. mss is alles nier zo makkelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
De pest is alleen dat jij ons nooit wil snappen!Do what you love, love what you do!![]()
Ja het gesprek was naar omstandigheden positief. Tumormarkers zijn op orde en ze kan door met chemotabletten en over 8 weken pas weer terug
Wat zijn de vooruitzichten?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:14 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgenmiddag
Ochtendje ziekenhuis (gesprek oncoloog) met mijn moeder zit er weer op. Vanmiddag nog even 5 uurtjes werken en hopelijk nog wat bolken
Lief dat je met je mams meegaat![]()
![]()
We snappen hier geen klote van julliequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef kree het volgende:
[..]
sta altijd open voor verduidelijk enzo. Ik van zelf alleen niet zo van om maar oordelen te vellen. want ok incl ik. mss is alles nier zo makkelijk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tegelijk. Sterktequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ja het gesprek was naar omstandigheden positief. Tumormarkers zijn op orde en ze kan door met chemotabletten en over 8 weken pas weer terug![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ja het gesprek was naar omstandigheden positief. Tumormarkers zijn op orde en ze kan door met chemotabletten en over 8 weken pas weer terugTop!
![]()
Ik heb geen idee waar 't over gaat dus valt niet veel te snappenquote:
Well, life can be a riot
verduidelijk het dan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
We snappen hier geen klote van jullie
niet zo als groep zeggen "we" vinden dit of dat. zeg het gewoon wat je zelf vind?Do what you love, love what you do!![]()
Als jij het al niet begrijpt dan is het echt kansloos hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
We snappen hier geen klote van jullie![]()
![]()
![]()
Ja nu begint weer helemaal vanaf het beginquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar 't over gaat dus valt niet veel te snappen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tnx. Het is naar omstandigheden stabiel nu al 4 maanden. Niet mobiel en wat meer vergeetachtig. Maar zelf positief en heeft eetlust en kan in de rolstoel dingen ondernemen. Zijn deze 2 jaar shitshows geweest, maar dit is nu prima naar omstandigheden gelukkig
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ja het gesprek was naar omstandigheden positief. Tumormarkers zijn op orde en ze kan door met chemotabletten en over 8 weken pas weer terug![]()
![]()
Maar als de groep het zegt dan is het toch altijd we ipv ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
verduidelijk het dan.
niet zo als groep zeggen "we" vinden dit of dat. zeg het gewoon wat je zelf vind?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat hoeft nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nu begint weer helemaal vanaf het beginWell, life can be a riot
10 minuutjes moet ik wegquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is fijn. Geniet van de positieve momenten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef StevenHyde het volgende:
Tnx. Het is naar omstandigheden stabiel nu al 4 maanden. Niet mobiel en wat meer vergeetachtig. Maar zelf positief en heeft eetlust en kan in de rolstoel dingen ondernemen. Zijn deze 2 jaar shitshows geweest, maar dit is nu prima naar omstandigheden gelukkig![]()
![]()
Zijn we het mee eens hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat hoeft nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Fijn dat het naar omstandigheden toch goed gaat..quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef StevenHyde het volgende:
Tnx. Het is naar omstandigheden stabiel nu al 4 maanden. Niet mobiel en wat meer vergeetachtig. Maar zelf positief en heeft eetlust en kan in de rolstoel dingen ondernemen. Zijn deze 2 jaar shitshows geweest, maar dit is nu prima naar omstandigheden gelukkig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat een shit aanname en bezopen beschuldiging dit zeg.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja niet te doen
Je kan wel zien waar Danny het geld voor de serverupgrades aan heeft uitgegeven
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
nee want vaker is dat oeh users voelt zich goed en krijgt altijd iedereen mee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar als de groep het zegt dan is het toch altijd we ipv ik
Dat is niet zo altijd waarheid enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Knuffelquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef StevenHyde het volgende:
Tnx. Het is naar omstandigheden stabiel nu al 4 maanden. Niet mobiel en wat meer vergeetachtig. Maar zelf positief en heeft eetlust en kan in de rolstoel dingen ondernemen. Zijn deze 2 jaar shitshows geweest, maar dit is nu prima naar omstandigheden gelukkig![]()
![]()
We hebben het overleefd gelukkig.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
nee want vaker is dat oeh users voelt zich goed en krijgt altijd iedereen mee.
Dat is niet zo altijd waarheid enzo.![]()
nice hier 0quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
Ligt hier een mooi laagje sneeuw ( ik denk 4cm )
Do what you love, love what you do!![]()
Picaaasquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
Ligt hier een mooi laagje sneeuw ( ik denk 4cm )![]()
Users is toch ook meervoud?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
nee want vaker is dat oeh users voelt zich goed en krijgt altijd iedereen mee.
Dat is niet zo altijd waarheid enzo.
Dus weOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Joh ouwe wandelschoen van me, dat was een grapjequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat een shit aanname en bezopen beschuldiging dit zeg.
Well, life can be a riot
ik weet en daarom trek ik het me niet aan. maar genoeg eroverquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ga ik zo even naar buiten ga![]()
![]()
Sneeuwde gister wel echt keihard hier maar niks blijven liggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
15 pagina's vol krijgen over dit is 'het je niet aantrekken'quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet en daarom trek ik het me niet aan. maar genoeg erover![]()
Gisteren minder dan vandaag..quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:24 schreef sp3c het volgende:
Sneeuwde gister wel echt keihard hier maar niks blijven liggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je begint elke keer weer opnieuw en zegt dat het klaar is..quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet en daarom trek ik het me niet aan. maar genoeg erover
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
.
Wij vinden dat het nog niet klaar isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nouja moest wel doorgaan omdat niet snap blijkbaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
15 pagina's vol krijgen over dit is 'het je niet aantrekken'
Ik vind het ook.Don't follow me. I am lost too
.
Maar nu is het echt hoor!quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je begint elke keer weer opnieuw en zegt dat het klaar is..![]()
Wiequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja moest wel doorgaan omdat niet snap blijkbaar![]()
Ik vind het ook.
.
Jij snapt ook niet altijd alles, en wij gaan dan ook niet door..quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja moest wel doorgaan omdat niet snap blijkbaar"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
"we"quote:Well, life can be a riot
Andes zet ik gewoon een dikke TRquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar nu is het echt hoor!
We zullen doorgaan..Don't follow me. I am lost too
.
Dit is duidelijk en helder volgens onsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit is duidelijk en helder volgens ons
.
Mogen wij blijven figureren in De Grote Kree-show?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:28 schreef kree het volgende:
opgelost, geef jullie allemaal nog een kans![]()
Wij moest doorgaan omdat wel snap maar niet eens? lol hahahahaquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja moest wel doorgaan omdat niet snap blijkbaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ToT we in ToPoP zijn..Don't follow me. I am lost too
.
altijdquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mogen wij blijven figureren in De Grote Kree-show?
Ik kwam er pas jaren later achter van wie het origineel wasquote:
.
Echt he..quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:30 schreef Lovely het volgende:
Man 3 dit is toch niet te doen, stomme fok!Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
Echt?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik kwam er pas jaren later achter van wie het origineel was![]()
![]()
Ja super irritant, post komt 1 minuut later pas ..quote:
Jaquote:
.
OohThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet normaalquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja super irritant, post komt 1 minuut later pas ..
.
Het is geen relatiequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:28 schreef kree het volgende:
opgelost, geef jullie allemaal nog een kansDoe normaal vent
Well, life can be a riot
Dit is toch wel heel iets raars van mensen die niet over een gekleurde zebra durven lopen![]()
https://www.facebook.com/reel/3869825426588581"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
tis alleen vaak saai hier enzo. omdat niemand eigenlijk zegt wat ze zelf denken. maar ok mijn mening erover.
Zellufquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze vrouw en @:AardappelSchotel
lekker voor in de koffiequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand een bastognekoekje? Heb nog een half pak over van gisteren.![]()
![]()
Oeh lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand een bastognekoekje? Heb nog een half pak over van gisteren.![]()
![]()
Mensen zeggen vaak genoeg wat ze denken hoor.. en soms hoeft dat ook niet..omdat het vaak dan ook weer uit de hand loopt enz..quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:34 schreef kree het volgende:
tis alleen vaak saai hier enzo. omdat niemand eigenlijk zegt wat ze zelf denken. maar ok mijn mening erover."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geef mij er maar 4quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand een bastognekoekje? Heb nog een half pak over van gisteren.
En als het hier saai is, ga ik lekker andere dingen doen
Mag ook wel 2.. Zodat de rest ook nog genoeg heeftquote:
Een vriend van mij maakt daar ook een probleem van. Die vind het onnodig dat "alles" maar LHBTI word. Ik vind 't wel fijn eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:34 schreef Lovely het volgende:
Dit is toch wel heel iets raars van mensen die niet over een gekleurde zebra durven lopen![]()
https://www.facebook.com/reel/3869825426588581Geeft ook meer kleur aan de straat
Well, life can be a riot
sommige jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mensen zeggen vaak genoeg wat ze denken hoor.. en soms hoeft dat ook niet..omdat het vaak dan ook weer uit de hand loopt enz..
maar wat je zegt klopt, mensen zeggen dingen niet omdat bang dat uit de hand loopt. Dat ben ik wel met je eens iig
Ja lekker, kan mooi in de koffiequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand een bastognekoekje? Heb nog een half pak over van gisteren.Well, life can be a riot
En nog steeds alleen voor apple?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik lees wel in de reactie op insta, dat je moet betalen voor de app![]()
![]()
![]()
.
Ja ik vind die kleuren wel mooi.. en tja dat het idd voor LHBTI boeit mij niks..quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een vriend van mij maakt daar ook een probleem van. Die vind het onnodig dat "alles" maar LHBTI word. Ik vind 't wel fijn eigenlijkGeeft ook meer kleur aan de straat
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:38 schreef StevenHyde het volgende:
Bastognekoekjes for everyone!!
* insert oprah meme *![]()
![]()
Ja joh, ga mij niet druk maken om LHBTI of Pride of Rainbow week, laat ze lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik vind die kleuren wel mooi.. en tja dat het idd voor LHBTI boeit mij niks..
Well, life can be a riot
![]()
![]()
.
@Paul wil je een andere avatar kiezen. Ik vind die vent zo'n blaaskaak zeg. Niet jou maar die man in je avatarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hij zelf ook hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
@:paul wil je een andere avatar kiezen. Ik vind die vent zo'n blaaskaak zeg. Niet jou maar die man in je avatarsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zo, klaar met de lunch
Ik zal zo dadelijk toch wel naar huis mogen
:')![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo, klaar met de lunch
Ik zal zo dadelijk toch wel naar huis mogen![]()
![]()
Same old, same oldquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Heeft dat ene grietje trouwens inmiddels nog contact met je opgenomen?
Je weet wel, die ene die jij steeds adviseerde over haar liefdesleven enzo?![]()
![]()
Het is bijna nooit saai hier, dat is het hele punt van het spelletjequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:34 schreef kree het volgende:
tis alleen vaak saai hier enzo. omdat niemand eigenlijk zegt wat ze zelf denken. maar ok mijn mening erover.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Volgens mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
Tenzij je hem echt bent, dan sorry ik zoek geen ruzie doei.
Ze hebben geen tijd gezegd?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo, klaar met de lunch
Ik zal zo dadelijk toch wel naar huis mogen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh, dan kan t nog wel lang duren ( hopelijk toch sneller naar huis )quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, alleen 'na de lunch'
En buiten het spelletje om is het hier vaak óok gewoon wel gezellig op de een of andere manier.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is bijna nooit saai hier, dat is het hele punt van het spelletje
Er is in elk geval al-tijd wel iets te beleven.
Mensen spreken hier vaak trouwens wel gewoon uit wat ze denken, maar in sommige gevallen zijn ze daar mee gestopt @kree omdat er overheen gelezen word en niks mee gedaan word behalve een weerwoord geven die een onnodige discussie start omdat diegene niet snapt wat er word bedoeld met "het is klaar"
Zoals gisteren met Ienimini. Hele discussie over d'r werk gehad hier, zegt ze "ik doe toch wat ik zelf wil" tsja.. Vraag dan ook niet van te voren om tips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik hier een discussie ergens over aankaart omdat ik tips wil doe ik daar ook wat meeLijkt me normaal
Well, life can be a riot
Dat is 't zelfde als "eind van de middag"quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, alleen 'na de lunch'
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Hoop het nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is 't zelfde als "eind van de middag"
Wil hier weg
Zal zo wel mogenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoop het niet
Wil hier weg![]()
![]()
Komt goed man, lekker naar huisquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoop het niet
Wil hier weg
Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En buiten het spelletje om is het hier vaak óok gewoon wel gezellig op de een of andere manier.
Mensen spreken hier vaak trouwens wel gewoon uit wat ze denken, maar in sommige gevallen zijn ze daar mee gestopt @:Kree omdat er overheen gelezen word en niks mee gedaan word behalve een weerwoord geven die een onnodige discussie start omdat diegene niet snapt wat er word bedoeld met "het is klaar"
Zoals gisteren met Ienimini. Hele discussie over d'r werk gehad hier, zegt ze "ik doe toch wat ik zelf wil" tsja.. Vraag dan ook niet van te voren om tips
De tips lezen is ook iets eraan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik hier een discussie ergens over aankaart omdat ik tips wil doe ik daar ook wat meeLijkt me normaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Zal toch wel?quote:Thuis even een dutje doen als er nog tijd isquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt goed man, lekker naar huis
Het komt zo over als verspilde moeite als er hier meerdere mensen met goed bedoelde adviezen komen en je zegt vervolgens "joe, ik doe niks. Groetjes thuis"quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
De tips lezen is ook iets eraan doenWell, life can be a riot
Hij onthoudt het niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mensen zeggen vaak genoeg wat ze denken hoor.. en soms hoeft dat ook niet..omdat het vaak dan ook weer uit de hand loopt enz..
@Grotetijd leef je mee?
De Sint is altijd open en eerlijk. Maar kree heeft geen besef dus
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 12:51:56 ]![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En buiten het spelletje om is het hier vaak óok gewoon wel gezellig op de een of andere manier.
Mensen spreken hier vaak trouwens wel gewoon uit wat ze denken, maar in sommige gevallen zijn ze daar mee gestopt @:Kree omdat er overheen gelezen word en niks mee gedaan word behalve een weerwoord geven die een onnodige discussie start omdat diegene niet snapt wat er word bedoeld met "het is klaar"
Niet gelezen, ff poepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik hier een discussie ergens over aankaart omdat ik tips wil doe ik daar ook wat meeLijkt me normaal
![]()
Ik leef mee. Toch zonde dat dat besef er niet isquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij onthoudt het niet.
@:grotetijd leef je mee?
De Sint is altijd open en eerlijk. Maar kree heeft geen besef dus
Well, life can be a riot
Lekker manquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet gelezen, ff poepenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kree in een lange samenvatting......quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het komt zo over als verspilde moeite als er hier meerdere mensen met goed bedoelde adviezen komen en je zegt vervolgens "joe, ik doe niks. Groetjes thuis"![]()
@Paul lijkt prikkelbaar vandaagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
KAPPEN MET DE CAPS JONGENOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat zou @Paul er van vinden dat er niets gedaan word met adviezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
hoho, er ontbreekt nog dat hij het ons vergeeft dat we met al die tips enzo komen he!quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kree in een lange samenvatting......![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
GENOEG IS GENOEG HOU OP GENOEG IS GENOEGWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Deze teringeile manquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje geil van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"ja snap wel dat jullie met tips geven maar het is jullie vergeven he lol ik ben niet degene die er een probleem van maakt jullie gaan er over door maar hahaha het is oke want snap het wel... enzo, maar nu is het klaar lol"quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
hoho, er ontbreekt nog dat hij het ons vergeeft dat we met al die tips enzo komen he!Well, life can be a riot
Shtttt, de baby slaapt, niet zo roepen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef Paul het volgende:
GENOEG IS GENOEG HOU OP GENOEG IS GENOEGI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
STOP HOU OP @Paul VIND DIT NIET MEER LEUKquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef Paul het volgende:
GENOEG IS GENOEG HOU OP GENOEG IS GENOEGWell, life can be a riot
Van nu tot 17 uur alleen maar teamsvergaderingen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En dat zeg je tegen de baby zelfquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Shtttt, de baby slaapt, niet zo roepen!![]()
![]()
"wequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
DAT GAAN WE allemaal doen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"ja snap wel dat jullie met tips geven maar het is jullie vergeven he lol ik ben niet degene die er een probleem van maakt jullie gaan er over door maar hahaha het is oke want snap het wel... enzo, maar nu is het klaar lol"Dit!
![]()
![]()
Well, life can be a riot
Dat moet je niet aan @Paul vragen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi fan, ik heb vrij vandaag zal ik alvast een biertje pakken![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje geil van.Killem
![]()
![]()
quote:![]()
En het gewoon niet snappen
![]()
Man3Well, life can be a riot
Nu pas?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi fan, ik heb vrij vandaag zal ik alvast een biertje pakkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jawel,quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan @:Paul vragen.
Hij is mijn bier coach op fokof niet @Paul
![]()
![]()
Dat merkt ie nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Je merkt toch wel dat diverse mensen hier wel zo'n beetje dezelfde ideeën hebben?![]()
JustinKree zou het wel merken.quote:I'm surrounded by morons!
WIJ STAAN ALTIJD OP 1 SAMEN MET JUSTINkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat er niet in...quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Je merkt toch wel dat diverse mensen hier wel zo'n beetje dezelfde ideeën hebben?Well, life can be a riot
Maar goed, misschien kunnen we idd beter over "diverse mensen hier" praten i.p.v. "we", voor de hoogst onwaarschijnlijke kans dat er iemand is die er anders over denkt.![]()
![]()
Ah, dan inderdaad wachten tot daarna. Of iemand anders laten sturen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik moet nog zelf sturen vanmiddag dus ik wacht nog wel ffI'm surrounded by morons!
ja en nee ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Je merkt toch wel dat diverse mensen hier wel zo'n beetje dezelfde ideeën hebben?Do what you love, love what you do!![]()
Nu pas?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben inmiddels fan van @:harrie![]()
![]()
![]()
Www.parnassia.nlquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij zou idd half FOK! bannen, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:07 schreef kree het volgende:
hele andere wind zou er waaien als ik het voor het zeggen had![]()
Nou ben ik benieuwd. WAT voor wind?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:07 schreef kree het volgende:
hele andere wind zou er waaien als ik het voor het zeggen hadWell, life can be a riot
quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij vlagen wel!Maar dat is-ie ook zo weer kwijt.
dat mag je niet zeggen hoor. Voor je het weet heb je een TR en een ban
![]()
![]()
Dan zou het snel gedaan zijn. Er zou geen user meer overblijven, iedereen rent dan hardhollend wegquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:07 schreef kree het volgende:
hele andere wind zou er waaien als ik het voor het zeggen had
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd. WAT voor wind?Do what you love, love what you do!![]()
Ging dat zo op jouw forum?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou het snel gedaan zijn. Er zou geen user meer overblijven, iedereen rent dan hardhollend wegI'm surrounded by morons!
Zover komt het niet eens. Voor hij er eentje heeft kunnen uitdelen is iedereen al vrijwillig op #ANONIEM gegaan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Deze vrouwquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zover komt het niet eens. Voor hij er eentje heeft kunnen uitdelen is iedereen al vrijwillig op #ANONIEM gegaan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: