Om de potentile gedemilitariseerde zone van 1400 kilometer te bewaken die mogelijkerwijs gaat komen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarvoor zijn die 200k soldaten nodig?
Laten we even NIET doen alsof wat de VS wil een voldongen feit is. Dank u.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Om de potentile gedemilitariseerde zone van 1400 kilometer te bewaken die mogelijkerwijs gaat komen.
Dit dacht oik ook. krimm naar rusland, Oekraine de rest en straks wordt oekraine na isreal de hoogste militaire zone in de wereld en volledig anti rusland. Nee dit is efht een win win voor rusland.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:04 schreef Knipoogje het volgende:
Het enige lichtpuntje is dat de afgezant expliciet zegt 'niet terug naar de grenzen van voor 2014'. Dat kan ook zomaar betekenen dat Oekraine de Krim definitief moet opgeven, maar de Donbass terug zou kunnen krijgen.
Wat wil je dan, hoe zie je het voor je? Een DMZ bewaakt door Europese troepen lijkt me het minst nadelig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we even NIET doen alsof wat de VS wil een voldongen feit is. Dank u.
Voor wie? En waarom?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat wil je dan, hoe zie je het voor je? Een DMZ bewaakt door Europese troepen lijkt me het minst nadelig.
Als je grootaandeelhouder bent en je jezelf al die jaren wel aan je verplichtingen hebt gehouden itt de rest dan heb je idd net wat meer in de melk te brokkelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar de VS komt even bepalen hoe iedereen zich moet gedragen, alsof ze de scheidsrechter en CEO van de NAVO zijn.
Dit klopt toch niet?
Dan blijft er van de NAVO weinig over. De kracht van de NAVO is vooral het Amerikaanse leger.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, dan stapt de VS toch lekker uit de NAVO? Dat is wat Trump en Hegseth al tijden willen (of i.i.g. roepen)..
Deze oorlog is voor Rusland een gigantische afgang geweest. Men heeft enorme verliezen geleden, het leger bleek het met allerlei oud materiaal te moeten en gaat bovendien hele vervelende gevolgen voor de Russische economie hebben.quote:
Dat kunnen zij wel denken, maar zo werkt het dus niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je grootaandeelhouder bent en je jezelf al die jaren wel aan je verplichtingen hebt gehouden itt de rest dan heb je idd net wat meer in de melk te brokkelen.
Denk dat dat relatief meevalt. Anyway: ze willen toch al niet meer (roepen Trump en Hegseth al even), stap er dan gewoon uit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan blijft er van de NAVO weinig over. De kracht van de NAVO is vooral het Amerikaanse leger.
[..]
Deze oorlog is voor Rusland een gigantische afgang geweest. Men heeft enorme verliezen geleden, het leger bleek het met allerlei oud materiaal te moeten en gaat bovendien hele vervelende gevolgen voor de Russische economie hebben.
NAVO betekent niet dat je buiten NAVO gebied militair mag opereren en dan nog steeds op dezelfde vangnetten kunt rekenen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kunnen zij wel denken, maar zo werkt het dus niet.
Dat vind ik te makkelijk gesteld.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je grootaandeelhouder bent en je jezelf al die jaren wel aan je verplichtingen hebt gehouden itt de rest dan heb je idd net wat meer in de melk te brokkelen.
Heb je de post waar ik op reageerde wel gelezen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
NAVO betekent niet dat je buiten NAVO gebied militair mag opereren en dan nog steeds op dezelfde vangnetten kunt rekenen.
Als ik het goed heb, deze. Maar daar is toch helemaal geen sprake van?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je de post waar ik op reageerde wel gelezen?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar de VS komt even bepalen hoe iedereen zich moet gedragen, alsof ze de scheidsrechter en CEO van de NAVO zijn.
Dit klopt toch niet?
Nee, ik reageerde hier op:quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, deze. Maar daar is toch helemaal geen sprake van?
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat betreft het Oekrane dossier heeft Europa anders gewoon geleverd en meer dan Amerika.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom hadden mensen gedacht dat Trump wel troepen gaaat sturen als zelf Biden dit niet wilde?quote:
Die analogie ga ik niet op in, maar NAVO garanties strekken zich niet uit tot overal waar je militair opereert. Dat mogen individuele landen doen, die garanties in zo'n geval erkennen, maar dat hoeven ze niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde hier op:
[..]
Zelfs Biden? Die gozer blonk uit in terughoudendheid, weifelen en angstig zijn. Joh, die had nog gedacht dat het een escalatie zou zijn om een Amerikaanse Hotdogstand naar het front te sturen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:56 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom hadden mensen gedacht dat Trump wel troepen gaaat sturen als zelf Biden dit niet wilde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |