2 minutes laterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:42 schreef Puzzie het volgende:
Jolien voelt zicht buitengesloten , Jane heeft dat ook gezien
Ze deden er geheimzinnig over dus ik gok van welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:45 schreef greysbones het volgende:
was de stip dichterbij?
zoals jane zei?
we hebben beelden toch @LionHeart?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze deden er geheimzinnig over dus ik gok van wel
Iedereen behalve de Davids, Sharice & Milena: die zijn nergens te bekennenquote:
janequote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:46 schreef Droopie het volgende:
Welke mafkees riep er keihard Jolien.
Je gaat door dat alarm en schreeuwen al met hartslag 170 die gameroom in
Nee die zijn met elkaar aan het bedenken wie er weg moetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen behalve de Davids, Sharice & Milena: die zijn nergens te bekennen
waarom loop jij zo voorquote:
Klopt. Toen was het haar niet gelukt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
ik had toch gelezen dat Jolien vannacht al had geschoten?
De apple TV loop idd hier voor op de stream op PC geen idee waaromquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom loop jij zo voor
* greysbones gaat de streams opnieuw opstarten
Zijzelfquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee die zijn met elkaar aan het bedenken wie er weg moet
goed idee de streams opnieuw aanzetten nu kom ik er niet meer inquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De apple TV loop idd hier voor op de stream op PC geen idee waarom
ja een stuk of 3 nominaties voor wicky, milena en sharice bijvoorbeeld xDquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:50 schreef Tascha071 het volgende:
Bb is wel in the house dus gooi er maar weer iets nieuws in voor ze bb
Nee zelfde storing weer, hier die melding niet beschikbaar op jouw locatie.quote:
Ligt het aan de stream of ligt videoland eruit? Ik heb gewoon streamsquote:
Raar gedoequote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee zelfde storing weer, hier die melding niet beschikbaar op jouw locatie.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:53 schreef Droopie het volgende:
Videoland ligt eruit.
Allemaal illegale tv streamers gespot in dit topic
gewoon 2 streams via legale videolandquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:53 schreef Droopie het volgende:
Videoland ligt eruit.
Allemaal illegale tv streamers gespot in dit topic
Niemand weet het.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:56 schreef RobjeGeus het volgende:
Wat krijgen of verdienen ze met de bal raak gooien ?
Er is ook een storing bij KPN in t westen van het land.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gewoon 2 streams via legale videoland
Oh dat zou kunnen maar hoop eigenlijk dat ze er niet veel aandacht aan gaan besteden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:59 schreef OmaJacky het volgende:
Zou het voor de valentijnspost kunnen zijn?
Voor iedere rake poging 1 brief?
Ik las ergens dat BB dat via een spel ging doen.
Stream 2 is Jordy op bed alleen .quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:59 schreef zodeju het volgende:
Hoop dat diegene nog wel streams hebben ff door gaan met het posten
Ik kan er ook niet meer in (Videoland), zelfde melding als vorige week (Videoland is niet beschikbaar op jouw locatie)quote:
Verleden jaar vond het zo tegen vallen wij konden niet eens goed meegenieten,quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:59 schreef OmaJacky het volgende:
Zou het voor de valentijnspost kunnen zijn?
Voor iedere rake poging 1 brief?
Ik las ergens dat BB dat via een spel ging doen.
ik woon niet in het westenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is ook een storing bij KPN in t westen van het land.
Dus misschien heeft dat voor sommige mensen even gezeur.
Zou bijna opgelost zijn.
Dat moet haar weer een opkikker geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jolien in gesprek met Elsa, dat ze leuk vindt dat iedereen zo blij voor haar was, geeft haar goed gevoel
Raar , dat heb ik dan weer niet maar ik kom gewoon op een soort van lege sitequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer in (Videoland), zelfde melding als vorige week (Videoland is niet beschikbaar op jouw locatie)
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa nu vertellen hoe geweldig mens Wicky is
Als hij echt is, zit hij daar niet. Dan geef je jezelf niet op voor zo iets.quote:
Hoop dat Elsa niet teveel meegaat met klef en bef die haar eruit willen hebben. En ziet dat Jolien weer blij .quote:
Die vrouw **MOd edit Geen scheldnamen**** is echt een mol/trol. Ook met dat geintje dat Jordy 24 uur buiten moest slapen, gisteren in de TV uitzending. Ze denkt dat ze grappig is, maar kan er niet om glimlachen zelfs....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa weer een leugen, ze heeft geen zin om te nomineren... wat een giller. Hele tijd met Wicky over wie ze er uit willen hebben en dan vooral Jordy
Elsa speelt het spel heel geslepen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa weer een leugen, ze heeft geen zin om te nomineren... wat een giller. Hele tijd met Wicky over wie ze er uit willen hebben en dan vooral Jordy
Voor binnen wel, maar geen idee hoe ze er buiten op staatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Elsa speelt het spel heel geslepen.
toch maar weer daarheen nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy, Jane en Jolien weer in gesprek met elkaar
Niet zo populair gelukkig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor binnen wel, maar geen idee hoe ze er buiten op staat
ah bij jou ging het mis na de wissel. Fijne tip joyce!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
ik dacht even van stream te veranderen en kom nergens meer op Live BB
niets werkt, dus TIP niet veranderen
ik kan niet meekijken meer![]()
quote:
Ik vind het een vreselijke bazige vrouw, met haar kuikentjesbroekquote:
elsa heeft een gewoonte om zomaar dingen te roepen of te doen, kijken wat de reacties zijn om vervolgens wel/niet te roepen dat het een grap was of niet serieus was..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vrouw **MOd edit Geen scheldnamen**** is echt een mol/trol. Ook met dat geintje dat Jordy 24 uur buiten moest slapen, gisteren in de TV uitzending. Ze denkt dat ze grappig is, maar kan er niet om glimlachen zelfs....
Ultra dominant.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een vreselijke bazige vrouw, met haar kuikentjesbroek
Dit is echt leuk. Dit is spel tactiek bespreken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
ja zo is het een leuk gesprek
haha Jordy: wat hebben mensen met haar hier , gelijk om de vinger.
jane heeft haar ook door![]()
Axel ook zegt Jane
Dat laatste hoop ik want Matti steekt Jordy ook een dolk in zijn rug als het moet hoorde ik gisteren al.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:09 schreef OmaJacky het volgende:
Dit is wel weer leuk , dit is echt nominatie talk.
Op dit moment nog zonder anderen af te branden.
Jolien, Jordy en Jolien.
Jane zegt Axel en ik zijn 1 .
Jordy wil Milena erop.
Jane: wie kan ik mee krijgen.
Ik , Axel, jij, jolien, Elsa.
Jordy zegt dat hij Matti wel mee kan krijgen.
Vrijdagavondgenot incoming.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en mattie zeker op de bank 3e is nog niet duidelijk.
Dan zet Jordy zijn GC in, dus not gonna happen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en mattie zeker op de bank 3e is nog niet duidelijk.
Doet.sharice die van haar en is die van jordy vervallen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zet Jordy zijn GC in, dus not gonna happen.
ben er weerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah bij jou ging het mis na de wissel. Fijne tip joyce!
heb ze hier allebei openstaan in een groter scherm
Nee, niet als Sharice er niet op komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doet.sharice die van haar en is die van jordy vervallen.
Met deze redeneringen kom je er nooit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:18 schreef Tascha071 het volgende:
Matt zal nooit Elsa op de bank ziet. Spreekt vergelijking met zijn moeder uit
wilt eva ook weg?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt Eva en David willen naar huis.Jane zegt ik zou David niet doen als je een ander eruit wil.
oh niet meegekregen waarom omdat ze der kleren niet heeft hahaquote:
misschien heimwee naar d'r vriend?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh niet meegekregen waarom omdat ze der kleren niet heeft haha
Kunnen ze dan beter niet zoals in seizoen 1 vragen wie wilt er naar huis. Dan kunnen jullie nu de koffer pakken.quote:
Denk eigenlijk dat ze wat veel met de kwast in de rouge heeft gezetenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:29 schreef Verida het volgende:
[..]
de kachel zal wel weer op standje tropen zijn gezet
Dat zijn geen blosjes. Dat is een pot rougequote:
ja en de andere helft in de slaapkamer deed waarschijnlijk hetzelfde haha ( zagen we wel niet maar je kan haast gissen)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
Milena schreeuwde ik ga eerst
eva ik daarna
toen sharice en dan ik
en na mij Pootje
dan hadden er 2 bij de GR gestaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en de andere helft in de slaapkamer deed waarschijnlijk hetzelfde haha ( zagen we wel niet maar je kan haast gissen)
Zelfdestructief gedrag is hem niet vreemd, je moet het alleen goed aan jezelf verkopenquote:
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Rot op Jordy [ link | afbeelding ]
Die jongen is zo dom. Als die op de bank komt is die weg. Met al die achterbakse streken wordt hij bij de kijker uitgekotst.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:41 schreef Juultje1981 het volgende:
Jordy wil al het poen pakken als het om geld gaat hahaha
als hij op de bank komt ja, dit is tactiekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen is zo dom. Als die op de bank komt is die weg. Met al die achterbakse streken wordt hij bij de kijker uitgekotst.
Nee hoor hij ziet het weer eens goedquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen is zo dom. Als die op de bank komt is die weg. Met al die achterbakse streken wordt hij bij de kijker uitgekotst.
Yep , geen medelijden meequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:44 schreef Droopie het volgende:
Mattie en Jolien graven ook hun eigen graf.
Want straks breekt de pleuris uit en dan zijn ze medeplichtig in andermans ogen
Of juist leuke tv dat mensen het vinden. Hij heeft toch al die groep tegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen tactiek. Dit is zijn achterbakse, onbetrouwbare karakterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als hij op de bank komt ja, dit is tactiek
gmtaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:44 schreef greysbones het volgende:
jordy als je een punt wil maken
moet je dat doen als je als eerste kan
Beetje tegenstrijdig jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Boe Jordy
Hup Hup Jordy
Love that I hate you.
En het voor de kijkers leuker was om op het laatst Jane en Jeff tegenover elkaar stonden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:42 schreef Clasientje het volgende:
Eva denkt echt dat ze nu erg populair is omdat ze hoger stond dan Jane en Jeff verslagen heeft. Maar mensen stemden alleen op haar omdat vele kijkers Jeff weg wilde hebben.
waarom, omdat zij bevriend zijn met Jordy zijn zij ineens medeplichtigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:44 schreef Droopie het volgende:
Mattie en Jolien graven ook hun eigen graf.
Want straks breekt de pleuris uit en dan zijn ze medeplichtig in andermans ogen
Pak die dan aan ipv de hele groepquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
waarom, omdat zij bevriend zijn met Jordy zijn zij ineens medeplichtig![]()
ik zou bv die Milena, Sharice *** MOD Edit*** ook helemaal niks meer gunnen
dat lopen wij toch ook altijd te wensen dat er iets gebeurd, het is een pokke streek klopt maar wel leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of juist leuke tv dat mensen het vinden. Hij heeft toch al die groep tegen.
En terecht, alles moet kapoetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:47 schreef mazaru het volgende:
En dan die verbeten, haatvolle kop erbij
[ afbeelding ]
Omdat ze het nu wetenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zou bv die Milena, Sharice *** Mod edit*** ook helemaal niks meer gunnen
mensen nemen Matt kwalijk dat hij er niet tegen in gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zou bv die Milena, Sharice *** Mod Edit*** ook helemaal niks meer gunnen
omdat de makke schaapjes haar dat gunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo heeft Milena zich naar plek 1 geweaseld?
de schreeuwde directquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo heeft Milena zich naar plek 1 geweaseld?
ja en ze staan maar met ze 2en waarom dan zo heel zachtquote:
Iets over Jolien en de reactie van milena was een beetje bozig "ja echt? dan ga ik naar haar heenquote:
Er is sws geen geld om te pakken..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:53 schreef greysbones het volgende:
tegen de tijd dat Jordy mag
hangt er niks meer![]()
![]()
heel zijn plan aan gort
Die heeft altijd nog een GC op zak, no worries. Jordy for the win!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:53 schreef greysbones het volgende:
tegen de tijd dat Jordy mag
hangt er niks meer![]()
![]()
heel zijn plan aan gort
die gaat niet winnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft altijd nog een GC op zak, no worries. Jordy for the win!
Nee die gaat niet winnen.. Hij zegt het zelf ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn geen blosjes. Dat is een pot rouge
Goede insteek om je in de underdog te zetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee die gaat niet winnen.. Hij zegt het zelf ook.
Nou dat in dit geval niet aan de ordequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Goede insteek om je in de underdog te zetten.
Geen schijn van kans. Axel gaat winnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee die gaat niet winnen.. Hij zegt het zelf ook.
Mag hij willen ja. Die is ook van zijn sokkel gedonderd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen schijn van kans. Axel gaat winnen
Oh datquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena wou vorige keer laatste en de keer erna als eerste.
Toch?
Niet van mijn sokkel in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag hij willen ja. Die is ook van zijn sokkel gedonderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |