ah bij jou ging het mis na de wissel. Fijne tip joyce!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
ik dacht even van stream te veranderen en kom nergens meer op Live BB
niets werkt, dus TIP niet veranderen
ik kan niet meekijken meer![]()
quote:
Ik vind het een vreselijke bazige vrouw, met haar kuikentjesbroekquote:
elsa heeft een gewoonte om zomaar dingen te roepen of te doen, kijken wat de reacties zijn om vervolgens wel/niet te roepen dat het een grap was of niet serieus was..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vrouw **MOd edit Geen scheldnamen**** is echt een mol/trol. Ook met dat geintje dat Jordy 24 uur buiten moest slapen, gisteren in de TV uitzending. Ze denkt dat ze grappig is, maar kan er niet om glimlachen zelfs....
Ultra dominant.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een vreselijke bazige vrouw, met haar kuikentjesbroek
Dit is echt leuk. Dit is spel tactiek bespreken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
ja zo is het een leuk gesprek
haha Jordy: wat hebben mensen met haar hier , gelijk om de vinger.
jane heeft haar ook door![]()
Axel ook zegt Jane
Dat laatste hoop ik want Matti steekt Jordy ook een dolk in zijn rug als het moet hoorde ik gisteren al.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:09 schreef OmaJacky het volgende:
Dit is wel weer leuk , dit is echt nominatie talk.
Op dit moment nog zonder anderen af te branden.
Jolien, Jordy en Jolien.
Jane zegt Axel en ik zijn 1 .
Jordy wil Milena erop.
Jane: wie kan ik mee krijgen.
Ik , Axel, jij, jolien, Elsa.
Jordy zegt dat hij Matti wel mee kan krijgen.
Vrijdagavondgenot incoming.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en mattie zeker op de bank 3e is nog niet duidelijk.
Dan zet Jordy zijn GC in, dus not gonna happen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en mattie zeker op de bank 3e is nog niet duidelijk.
Doet.sharice die van haar en is die van jordy vervallen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zet Jordy zijn GC in, dus not gonna happen.
ben er weerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah bij jou ging het mis na de wissel. Fijne tip joyce!
heb ze hier allebei openstaan in een groter scherm
Nee, niet als Sharice er niet op komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doet.sharice die van haar en is die van jordy vervallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |