Verleden jaar vond het zo tegen vallen wij konden niet eens goed meegenieten,quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:59 schreef OmaJacky het volgende:
Zou het voor de valentijnspost kunnen zijn?
Voor iedere rake poging 1 brief?
Ik las ergens dat BB dat via een spel ging doen.
ik woon niet in het westenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is ook een storing bij KPN in t westen van het land.
Dus misschien heeft dat voor sommige mensen even gezeur.
Zou bijna opgelost zijn.
Dat moet haar weer een opkikker geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jolien in gesprek met Elsa, dat ze leuk vindt dat iedereen zo blij voor haar was, geeft haar goed gevoel
Raar , dat heb ik dan weer niet maar ik kom gewoon op een soort van lege sitequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer in (Videoland), zelfde melding als vorige week (Videoland is niet beschikbaar op jouw locatie)
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa nu vertellen hoe geweldig mens Wicky is
Als hij echt is, zit hij daar niet. Dan geef je jezelf niet op voor zo iets.quote:
Hoop dat Elsa niet teveel meegaat met klef en bef die haar eruit willen hebben. En ziet dat Jolien weer blij .quote:
Die vrouw **MOd edit Geen scheldnamen**** is echt een mol/trol. Ook met dat geintje dat Jordy 24 uur buiten moest slapen, gisteren in de TV uitzending. Ze denkt dat ze grappig is, maar kan er niet om glimlachen zelfs....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa weer een leugen, ze heeft geen zin om te nomineren... wat een giller. Hele tijd met Wicky over wie ze er uit willen hebben en dan vooral Jordy
Elsa speelt het spel heel geslepen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa weer een leugen, ze heeft geen zin om te nomineren... wat een giller. Hele tijd met Wicky over wie ze er uit willen hebben en dan vooral Jordy
Voor binnen wel, maar geen idee hoe ze er buiten op staatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Elsa speelt het spel heel geslepen.
toch maar weer daarheen nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy, Jane en Jolien weer in gesprek met elkaar
Niet zo populair gelukkig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor binnen wel, maar geen idee hoe ze er buiten op staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |