SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goede TT, zou aanraken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Top TT. Tetten
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die zijn tenminste van het stempel "niet zeiken maar doen!"quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mannen zeiken net zo hardquote:Op maandag 10 februari 2025 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn tenminste van het stempel "niet zeiken maar doen!"Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooi filmpje, ik mis alleen de tettenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
In ander lekker nieuws:
[ afbeelding ]![]()
Auto totquote:Op maandag 10 februari 2025 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van mij zit achter mij een toetje te eten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dan wel netjes richtend op het toiletquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan wel netjes richtend op het toilet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zellufquote:Op maandag 10 februari 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie zeiken met woorden en met pies![]()
Dat is zeker zoquote:Op maandag 10 februari 2025 18:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ach, dat is snel beter dan 12 messen in je rug krijgen en voor de bus gegooid wordenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:55 schreef mario390 het volgende:
beter eine schwanzgierige als en ganzschwierige![]()
Ik stelde gewoon een vraag en Ja dat recht om dat te vragen heb ik gewoonquote:Op maandag 10 februari 2025 18:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat geeft jou het recht om zo'n opmerking te maken? Neh.
Stel je voor dat iemand veel over een persoon praat waar 'ie mee is samengeweest en lang kende, pfoe.
Stel je eens voor dat je met een vrouw getrouwd was en samen met haar een paar kinderen in elkaar hebt geknutseld en je dat uiteindelijk toch uit elkaar gaat waardoor het ineens je ex is. Als je daar lang en veel over blijft praten dan gaat er ergens iets niet helemaal goed denk ik.
Maar goed, wie ben ik![]()
![]()
Mijn ex zei hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2025 19:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik stelde gewoon een vraag en Ja dat recht om dat te vragen heb ik gewoon
Stel je eens voor dat je met een vrouw getrouwd was en samen met haar een paar kinderen in elkaar hebt geknutseld en je dat uiteindelijk toch uit elkaar gaat waardoor het ineens je ex is. Als je daar lang en veel over blijft praten dan gaat er ergens iets niet helemaal goed denk ik.
Maar goed, wie ben ik![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:55 schreef mario390 het volgende:
beter eine schwanzgierige als en ganzschwierige
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ah jammer, maar wij meeten vast nog weleens. Al ben ik er nog niet helemaal over uit of ik wel ga.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik ben net weer begonnen aan mijn werkseizoen en alle tijd die ik daarnaast heb spendeer ik eigenlijk liever thuis
Dank je welquote:.
![]()
The White Roomquote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
En de rest weet ik zo ff niet meer.
Maar dat was van 3 a.m. eternal.![]()
![]()
Epicquote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
En de rest weet ik zo ff niet meer.
Maar dat was van 3 a.m. eternal.
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: