O dan heb ik het verkeerd begrepen. Dacht dat jij er wel vaker was geweest.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik
Mijn normale leven en Fok! lopen gewoon in elkaar over en terug
Sommige ken ik via fok en zie ik nog steeds en sommige zie ik nog steeds maar die zijn niet (meer) (actief) Fok!ker dus alles kan gewoon
ja damn waar ik elke dag in werk dus.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
Kijkduin ook leuk, maar dan vooral het Natura 2000 gebied daar in de buurt
Knap zonder ijsquote:Op zondag 9 februari 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones trekt haar schaatsen aan en pakt @:sp3c bij zijn kraag
Ik ben icewoman jonguhhquote:
Over het algemeen zeer aangenaam weer eind meiquote:Op zondag 9 februari 2025 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zal aan jullie denken als jullie hier in de regen meeten en ik lekker bij 30 graden aan het genieten ben
Ik denk meequote:Op zondag 9 februari 2025 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zal aan jullie denken als jullie hier in de regen meeten en ik lekker bij 30 graden aan het genieten ben
hoop voor jou dat het regenseizoen daar oneindig lang isquote:Op zondag 9 februari 2025 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.☑️ Kan er op deze Meet ook Schrobbeler gedronken worden?
Jazeker en MizzezAmy is in Februari al gaan oefenen
Het zal niemand verbazen dat er geen enkele drank verboden gaat zijn op deze meeting dus wil je lekker meedoen dan is het verstandig op tijd te gaan trainen met deze heerlijke kruidenbitter
Nog steeds blijkbaarquote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat jij wil moet je zelf weten
Maar je verwachtte destijds wel dat anderen dat deden
En was zelfs ietwat gepikeerd
Awwww zo liefquote:Op zondag 9 februari 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
Ik
[..]
hoop voor jou dat het regenseizoen daar oneindig lang is
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:41 schreef Harrie het volgende:
Nieuw topic dus:
Tussendoor even een kleine Update
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
⬛ @:Dr.Mikey
🟨 @:Rob
🟨 @:sp3c
🟨 @:_username_
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:Homijn
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:KillemWieft
🟨 @:Kissingbird
🟨 @:Sally
🟨 @:Koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Kan je asjeblieft mijn tag eruit halen? Ik vind dit ontzettend vervelend en irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.☑️ Kan er op deze Meet ook Schrobbeler gedronken worden?
Het zal niemand verbazen dat er geen enkele drank verboden gaat zijn op deze meeting dus wil je lekker meedoen dan is het verstandig op tijd te gaan trainen met deze heerlijke kruidenbitterTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Dat gaat automatisch daar kan ik toch niks aan veranderenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je asjeblieft mijn tag eruit halen? Ik vind dit ontzettend vervelend en irritant.
Spel je mijn naam maar anders of je haalt mij er maar uit. Het is schijt irritant, helemaal als je zoals ik echt geen donder met die meet te maken wil hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch daar kan ik toch niks aan veranderen
Zellufquote:Op zondag 9 februari 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je asjeblieft mijn tag eruit halen? Ik vind dit ontzettend vervelend en irritant.
Ik doe dat dan weer liever met droog weerquote:Op zondag 9 februari 2025 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker douchen in de regen bij 30+ graden is heerlijk hoor
Ik vind die mention wel leuk. En is ook zo weggeklikt.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch daar kan ik toch niks aan veranderen
❌quote:Op zondag 9 februari 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind die mention wel leuk. En is ook zo weggeklikt.
Dan werkt de shampoo weer niet zo goed.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe dat dan weer liever met droog weer
ja ik ook niet zo moeite mee hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind die mention wel leuk. En is ook zo weggeklikt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:41 schreef Harrie het volgende:
Nieuw topic dus:
Tussendoor even een kleine Update
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
⬛ @:Dr.Mikey
🟨 @:Rob
🟨 @:sp3c
🟨 @:_username_
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:Homijn
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:KillemWieft
🟨 @:Kissingbird
🟨 @:Sally
🟨 @:Koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Het Schrobbeler punt staat zowel in de spoiler als buiten de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.☑️ Kan er op deze Meet ook Schrobbeler gedronken worden?
Het zal niemand verbazen dat er geen enkele drank verboden gaat zijn op deze meeting dus wil je lekker meedoen dan is het verstandig op tijd te gaan trainen met deze heerlijke kruidenbitter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |