Buiten dat t regen voorspelt, betekent het ook vrouwelijke energie en kunnen ze een teken van geluk zijn .quote:Op zondag 9 februari 2025 09:19 schreef woxxel2 het volgende:
Ik keek gisteren ook naar de maan en zag t ook.
De betere muziek om de dag mee te beginnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:48 schreef chufi het volgende:
En wie moet er weer prominent in beeld?lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:48 schreef chufi het volgende:
En wie moet er weer prominent in beeld?Oplossing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Flink eind gereden sinds vanochtend 5 uurquote:
We staan boven aanquote:Op zondag 9 februari 2025 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Flink eind gereden sinds vanochtend 5 uur![]()
![]()
Nog net op tijd om even Ajax te ekijken
Ben je er al hulp voor aan het zoeken?quote:
Mjah, ik voel me vies na zo'n wedstrijd van vandaag.quote:
Dus dat..quote:
Meh neequote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef engine het volgende:
Gaat er nog iemand de superbowl kijken vannacht?
Niet perse nee, ik wil gewoon ook mooi voetbal zien.quote:
Moet om 6 uur op, dus het zit er niet inquote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef engine het volgende:
Ah dat is minderquote:Op zondag 9 februari 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet om 6 uur op, dus het zit er niet in
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet perse nee, ik wil gewoon ook mooi voetbal zien.
Ik kijk bijna nooit nederlands voetbalquote:Op zondag 9 februari 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Mits ik wakker blijf.quote:
Hoe laat is dat ook al weer ..? Las dat de president ook aanwezig is ...quote:Op zondag 9 februari 2025 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Mits ik wakker blijf.
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat is dat ook al weer ..? Las dat de president ook aanwezig is ...
Voor kunstjes moet je naar het circusquote:Op zondag 9 februari 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb daar ook vele uren dagen mee geworsteldquote:Op zondag 9 februari 2025 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag ietwat impulsief maar eens een schone windows installatie gedaan. Altijd vind ik dat een beetje angstig.. ben niet zo'n back-upper of tech goeroe... Je komt er altijd achter dat je dingen vergeten bent .. of niet heb opgeschreven..
Maar so far... so good !
Meer als een halve dag tot nog toe... ben er wel achter, hoe minder je van privacy houd... hoe sneller het gaat!quote:Op zondag 9 februari 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb daar ook vele uren dagen mee geworsteld
Hoe was het, beetje fatsoenlijk weer gehad?quote:
Dat laatse welquote:Op zondag 9 februari 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe was het, beetje fatsoenlijk weer gehad?
En overdadig de franse keuken weer getest?
Meldquote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef engine het volgende:
Eerst zometeen Blue Velvet.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
En Taylor Swift natuurlijk ook![]()
00:30 inderdaad.
Dankje en welkom terugquote:
Het was best fijn maar best druk allemaal met 50 roeiers en coaches, blij dat ik weer helemaal terug benquote:Op maandag 10 februari 2025 09:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje en welkom terug
Paar daagjes gedaan, maar geen vroege vogels.
Hoe was jouw weekje weg?
Maw, je bent aan vakantie toe.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was best fijn maar best druk allemaal met 50 roeiers en coaches, blij dat ik weer helemaal terug ben
Waar was je eigenlijk?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was best fijn maar best druk allemaal met 50 roeiers en coaches, blij dat ik weer helemaal terug ben
Pciesquote:Op maandag 10 februari 2025 10:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maw, je bent aan vakantie toe.
Op dit stuwmeer voornamelijkquote:
Oh jeequote:
74 of zoquote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jeeDie was toch ook niet zo oud?
Ok ja dat is niet enorm oud inderdaadquote:
Welk fragment?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Laatst nog een fragment van hem gepost. Jammer om te horen.
Met Rod Hull en Emu de struisvogel. Ron vond het even niet leuk.quote:
Niet gezien maar er staat me wel iets van bij van vroegahquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Rod Hull en Emu de struisvogel. Ron vond het even niet leuk.
Die buiksprekerquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Rod Hull en Emu de struisvogel. Ron vond het even niet leuk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 februari 2025 13:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet gezien maar er staat me wel iets van bij van vroegah
Oh jaquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:07 schreef pullup het volgende:
Het helpt geen reet maar bekt zo lekker haatdragend dus we gaan gewoon door
https://nos.nl/artikel/25(...)rder-met-asielwetten
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze dan maar]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lhsmbzftlc2f
LOLquote:Op maandag 10 februari 2025 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jaDat vond ik toen ongelooflijk grappig
![]()
Ja ik las het de zus van mn bonus tante uit mn jeugd....quote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
Moordspel, met Ron Brandsteder en o.a. Sigrid Koetse, was geweldig![]()
RIP voor beide 🕯️
Ik heb haar altijd al een walgelijk mens gevonden.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
SHO / Sylvana Simons blij dat Ron Brandsteder dood is
Man3quote:Op maandag 10 februari 2025 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
Wat een walgelijk *********** &&&&&&&&&&&& ############## $$$$$$$$$$ %%%%%%%%%%%%%%% ######## is dat tochquote:Op maandag 10 februari 2025 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
Wij mogen heel chatgpt al niet gebruikenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft ondertussen een meningsverschil met Chatgpt over The Atholl Highlanders
Drank erin natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm mijn gayiszo extensie word niet blauw.. iemand tips? ( verse widos install gedaan)
94% van FOK! Is het met jou eensquote:Op maandag 10 februari 2025 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk *********** &&&&&&&&&&&& ############## $$$$$$$$$$ %%%%%%%%%%%%%%% ######## is dat toch
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij mogen heel chatgpt al niet gebruiken
Om het maar niet te hebben over die chinese spionage service
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bonus image:CoPilot dan weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel jammer dat Europa zich niet echt met AI gaat bezig houden. De achterstand wordt snel onoverbrugbaar.stupidity has become as common as common sense was before
Geen idee wat europa van plan is... bang zijn ze iig wel voor andere meningen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
CoPilot dan weer wel.
Het is wel jammer dat Europa zich niet echt met AI gaat bezig houden. De achterstand wordt snel onoverbrugbaar.
Wat zijn dat ?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft ondertussen een meningsverschil met Chatgpt over The Atholl Highlanders
Zolang ze maar niks met Mel Gibson te maken willen hebben vind ik het bestquote:Op maandag 10 februari 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Recalcitrante opstandelingen
Dat is een prima printer.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Print ondertussen een oneblade skinguard op zijn antieke Ender 3.
Dat dachten die Amerikanen ook over de Chinezen en dat bleek al rap toch anders te zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
CoPilot dan weer wel.
Het is wel jammer dat Europa zich niet echt met AI gaat bezig houden. De achterstand wordt snel onoverbrugbaar.
Maar china jat dan ook echt alles,quote:Op maandag 10 februari 2025 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dachten die Amerikanen ook over de Chinezen en dat bleek al rap toch anders te zijn
Is dat Chinese bami of de Euro-versie?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch maar wat te eten gemaakt... Bamei. Fusion style.
[ afbeelding ]
Dit is een Uncle Roger versiequote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat Chinese bami of de Euro-versie?
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat Chinese bami of de Euro-versie?
Je moet er ook niet te lang naar kijken.quote:
Avond kerel.quote:
Het was uiteraard een gooise kakker.. en waarschijnlijk Silvana een vlekje op het matras...quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
Ik keek ook natuurlijk naar de Ron Brandsteder tv programma's maar ik had altijd iets met hem waardoor ik hem niet zo mocht. Dat gedoe met die Emu ook vond ik hilarisch omdat hij volgens mij dat zelf onwijs kut vond.
Ja, zelden zo gelachen om Ronnie, omdat die gast zich er absoluut geen raad mee wistquote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
Ik keek ook natuurlijk naar de Ron Brandsteder tv programma's maar ik had altijd iets met hem waardoor ik hem niet zo mocht. Dat gedoe met die Emu ook vond ik hilarisch omdat hij volgens mij dat zelf onwijs kut vond.
Golfer heeft die vader nog gekend, schreef hij.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn vader was directeur van Sony nederland import ofzoiets.
Hij heeft ook een keer een miss verkiezing gepresenteerd. Een vraag aan één van de dames was over wat een aantrekkelijk man is. Eén van die mutsen zei, "Nou zoals jij hihi" Toen beantwoorde hij dat wel snoeihard, zoiets als dat zo goedkoop scoren niet ging werken. Dat was wel lachen die meid ging echt door de grondquote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, zelden zo gelachen om Ronnie, omdat die gast zich er absoluut geen raad mee wist
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht heeft Ron Brandsteder een keer eigenhandig een overvaller aangehouden
Het was in die serie over Patty ook wel een beetje duidelijk, hij werd ook wel als een graaier neergezet als het om vrouwelijk schoon ging. Maar ja idd het Gooise Matras, die naam is er niet voor niets.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was uiteraard een gooise kakker.. en waarschijnlijk Silvana een vlekje op het matras...
Maar ergens hoorde die eikelhoorn wel bij mijn jeugd..
Goffer GoA, wat een mooi stukje kleinkunst... met iconen. Dank!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
2023 belde...quote:Op maandag 10 februari 2025 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, die halftimeshow van de Superbowl.
Enige grappig is dat Samuel L. Jackson er tussendoor loopt te roepen,
maar dat 'zingen'![]()
![]()
![]()
![]()
Frederik the Greatquote:Op maandag 10 februari 2025 22:40 schreef drakin het volgende:
Pullup is er weer voor de vogels, ik doe allemaal beessies
[ afbeelding ]
Dit prachtdier is een paar jaar geleden overleden, Jasper366quote:
Mooie beestenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit prachtdier is een paar jaar geleden overleden, Jasper366
Echt de mooiste Fries ever
Ze worden alleen momenteel teveel gefokt waardoor ze nare ziektes krijgen. Dierenartsen worden al naar als er weer een Fries binnenkomt.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie beesten
Heb er weleens op gereden, echt een heel andere zit. Een kruising tussen een geoliede machine en gratie.
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze worden alleen momenteel teveel gefokt waardoor ze nare ziektes krijgen. Dierenartsen worden al naar als er weer een Fries binnenkomt.
Worden trouwens ook veel in films gebruikt
https://www.ad.nl/tech/mu(...)ee-bedankt~ace8d2fd/quote:Op maandag 10 februari 2025 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee wat europa van plan is... bang zijn ze iig wel voor andere meningen.
Ik denk dat we een spannend jaar gaan krijgen.
Overigens meen ik laatst iets gelezen te hebben dat de NL overheid een eigen AI data/compute centrum wil bouwen. Het eerste goede nieuws sinds Wilders -1.
Zo mooiquote:Op maandag 10 februari 2025 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waren die Dementors uit Potter ook niet friezen ? ff zoekenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo mooi![]()
Vaak in historische films, kort geleden nog in Nosferatu en volgens mij reden de Nazgul ook op Friezen
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waren die Dementors uit Potter ook niet friezen ? ff zoeken
Jup een Friesquote:Op maandag 10 februari 2025 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevonden!![]()
In de film Zorro werd ook een Fries paard gebruikt.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup een Fries![]()
Ze rijden ook op andere paarden, tijdens de scene dat ze door het water worden verzwolgen in de rivier zijn het bruine paarden, geen idee welk ras wel
Veel films iddquote:Op maandag 10 februari 2025 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In de film Zorro werd ook een Fries paard gebruikt.
Ik zat het net op te zoeken. Ladyhawke, Eragon, The Mask of Zorro, Alexander, The Chronicles of Narnia, The Hunger Games en Game of Thrones.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel films idd
En ook series, Game of thrones en the Witcher bijvoorbeeld
En nog veeeeeeeeeeeeeeel meerquote:Op maandag 10 februari 2025 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat het net op te zoeken. Ladyhawke, Eragon, The Mask of Zorro, Alexander, The Chronicles of Narnia, The Hunger Games en Game of Thrones.
Ik las dat dat komt doordat ze makkelijk trucjes kunnen leren en ook niet al te groot zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
En nog veeeeeeeeeeeeeeel meer
Zodra het een beetje een dark setting heeft, fantasy, horror of iets histerisch en er zit een koets in, jup Fries paard
Dat is dat andere zwarte paard, een oorspronkelijk spaans paard meende ik. Ook prachtig en elegant. Die zit in de film black stallionquote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik las dat dat komt doordat ze makkelijk trucjes kunnen leren en ook niet al te groot zijn.
Kwam hierdoor:quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dat andere zwarte paard, een oorspronkelijk spaans paard meende ik. Ook prachtig en elegant. Die zit in de film black stallion
En friezen niet groot?
Geld dus niet voor alle paarden.quote:Boer Attema uit Friesland, de eigenaar van Ariaan, heeft wel vaker zijn prachtige zwarte paarden uitgeleend aan Amerikaanse films. De paarden van boer Attema zijn goed te herkennen want ze zijn allemaal gitzwart en hebben erg lange manen. Als je zo’n soort paard in een film voorbij ziet komen, is de kans erg groot dat het een paard is uit zijn stallen. Een groot voordeel van zijn paarden is dat ze ook niet al te groot zijn. Antonio Banderas, die de hoofdrol heeft in de film, is geen lange man. Als hij op een groot paard had moeten rijden, had het erg opvallend geweest dat hij nogal klein van stuk is.
Lig al dagen onder een dekentjequote:
Ja griep denk ik maar heb er al 5 dagen last van.quote:
Oh dat is minderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja griep denk ik maar heb er al 5 dagen last van.
Dankje!quote:
Prachtige kleurquote:
Hier het zelfdequote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:45 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
geen sneeuw wel regen maar duurt gelukkig maar even
Moet er zo uit op de scoot, niet echt lekker weer voor.quote:
Beterschapquote:
Ik werd wakker en zag natte bende buitenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier het zelfde
[..]
Moet er zo uit op de scoot, niet echt lekker weer voor.
[..]
Beterschap
Ja ik deed de gordijnen open en verwachte sneeuw, maar het regende en bbbrrr ziet er ook niet lekker uit buiten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik werd wakker en zag natte bende buiten![]()
Alleen daar kreeg ik het al koud van
Ik had hetzelfde vanmorgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik deed de gordijnen open en verwachte sneeuw, maar het regende en bbbrrr ziet er ook niet lekker uit buiten.
Vorige week stond in buienrader voor vandaag, morgenen overmorgen een volle zon bij buienraderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde vanmorgen![]()
En dan die drab bende buiten vreselijk![]()
Ik zat met mijn hoofd al meer richting lente![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige week stond in buienrader voor vandaag, morgenen overmorgen een volle zon bij buienrader
Dus het is echt een tegenvaller dat het weer een verkeerde voorspelling was
Ja hier net zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]Snap ik
![]()
Ik had gisteravond wel iets op tv gezien over sneeuw maar niet meer over nagedacht![]()
Tot ik wakker werd
Dat hoorde ik ook maar ik nam het met een zak zoutquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo.
Gelderland sneeuw 2 tot 5 cm
Dus ik blij, want ik hou van sneeuw
Maar waar in Gelderland geen idee, hier in ieder geval niet.
Kan zo door de regen naar de fysio
Bewaar die zak zout voor als het glad wordtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook maar ik nam het met een zak zout![]()
Net vorige week mijn sneeuw UI weer weggedaan dus ik hoop wel dat er geen sneeuw meer komt
altijdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bewaar die zak zout voor als het glad wordt
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bewaar die zak zout voor als het glad wordt
O daar kwam ik speciaal voor kijken of hij al weer terug wasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:23 schreef Puzzie het volgende:
Had ik toch bijna de vogeleins van @:Pullup gemist
Heb weer heel wat hemelwater op kop gekregen.quote:
Nog net geen regen hier zoals Chuf zegt maar wel waterkoud. zit inmiddels binnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb weer heel wat hemelwater op kop gekregen.
Het is weer vies koud buiten.
Dat is dan alweer een voordeel hier regent het al vanaf 7 uur vanmorgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog net geen regen hier zoals Chuf zegt maar wel waterkoud. zit inmiddels binnen
Oh jee confronterend ditquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:55 schreef chufi het volgende:
Ook al in BB-huis zijn ze doorgedrongen ..
Puzzie in BB / [BB 25-COS#302] Tactical meeting straks
Snap er niets vanquote:
Ok okquote:
Ja we laten het er maar bijquote:
Beter misschienquote:
Het was heel snel al verandert naar heel de dag regenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier het zelfde
[..]
Moet er zo uit op de scoot, niet echt lekker weer voor.
[..]
Beterschap
Balen. Ik denk dat de kans op een paar witte dagen wel verkeken is voor deze winter.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was heel snel al verandert naar heel de dag regen
Denk het ook, liever wit dan dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen. Ik denk dat de kans op een paar witte dagen wel verkeken is voor deze winter.
Ja dat zeker. Ik hou trouwens wel van sneeuw, maar helaas gaan we dat steeds minder zienquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk het ook, liever wit dan dit.
Sam Elliottquote:
Je had het over Ghost Rider.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heeft die te maken met dit liedje?
Kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had het over Ghost Rider.
Weet ik veel, misschien hadden ze stiekem een verhouding ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt
En jij over Sam Elliott.
Dus wat heeft Sam te maken met Mrs. Robinson?
Komen de visjes ook wel eens bij jouw boten in de buurt?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:19 schreef pullup het volgende:
Snow snow go away, please comeback another year!!!
Je zit nog redelijk warm ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien hadden ze stiekem een verhouding ofzo.
Dat was wel een lekkerder ding dan die hele Evaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zit nog redelijk warm ook
Hij is getrouwd met Katherine Ross, die speelde de dochter van Mrs Robinson. Zeg maar degene die er vandoor ging
Niet op de Amstel neequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komen de visjes ook wel eens bij jouw boten in de buurt?
https://www.nu.nl/314565/(...)landse-kajakker.html
Het scheelt niet veel, ik heb spaghetti gemaakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
Macaroni, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Werkt dat alleen bij haaien?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:46 schreef pullup het volgende:
Je moet zo'n haai ook gewoon een stomp op zijn neus geven. leert ie het wel af dat achtervolgen
Ik heb een avgtje gemaaktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, ik heb spaghetti gemaakt.
Ik raad het in vele gevallen sterk aanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werkt dat alleen bij haaien?
Bij voorkeur met je hand toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:46 schreef pullup het volgende:
Je moet zo'n haai ook gewoon een stomp op zijn neus geven. leert ie het wel af dat achtervolgen
Neuhquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wel een lekkerder ding dan die hele Eva
En Ken, je weet wel, de man van Barbie,quote:
Las daar vandaag ook wat over ( alleen de kopquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
Aan de ouderen onder ons,
de stormvloedramp van 1825, hoe eng vonden jullie die
Ja die is ook wat te jong voor Kathiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Ken, je weet wel, de man van Barbie,
is het ook met me eens, die is met haar getrouwd.
De lul
Ik ook, daarom ook de vraag,quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Las daar vandaag ook wat over ( alleen de kop)
Nou ja, je weet maar nooit tegenwoordig tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die is ook wat te jong voor Kathie
Ik heb tegen mijn gewoonte in dit niet extra lopen googlen dus kan je er niet mee helpenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ook de vraag,
er is hier vast iemand die erbij was
Ze leeft nog welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, je weet maar nooit tegenwoordig toch
Mijn voorouders woonden net buiten het rampgebied.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
Aan de ouderen onder ons,
de stormvloedramp van 1825, hoe eng vonden jullie die
Als ze erin hadden gewoond had jij dit misschien niet kunnen postenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn voorouders woonden net buiten het rampgebied.
Wat is er mis gegaan met jou op vakantie?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn gewoonte in dit niet extra lopen googlen dus kan je er niet mee helpen
Dat zag ik jaquote:
Moet jij zeggen, jij bleek ineens niet eens meer te weten met wie je allemaal contact had gehad langer dan een week geledenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan met jou op vakantie?
Je lijkt wel een beetje kapot sindsdien
Ga je tekst nog eens nalezen, jij had het over hoe het met kerst daar was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij bleek ineens niet eens meer te weten met wie je allemaal contact had gehad langer dan een week geleden
Ik heb hier de verwarming niet aangehad vandaag.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nog niet beter buiten
Bikkelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb hier de verwarming niet aangehad vandaag.
Vond het ook niet nodig eigenlijk.
Niet eens bikkel, is hier 18,5 graad. Niet nodig dus ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Bikkel
Vond het wel even pittig vanochtend, kachel staat hier mooi aan
Oh ja dat valt wel meequote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens bikkel, is hier 18,5 graad. Niet nodig dus ook.
Eerlijkheid gebied te melden dat een groot deel van de dag die krul met ellende net boven een ander deel van Nederland zatquote:
Het is hier iig koudquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied te melden dat een groot deel van de dag die krul met ellende net boven een ander deel van Nederland zat
En wat betekenen die paarse strepen boven Friesland? Ufo's?quote:
Heb jij het contract van San Venganza??quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werkt dat alleen bij haaien?
Nee maar ik heb wel de film karatekid gezien.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij het contract van San Venganza??
Wel de originele toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel de film karatekid gezien.
Uiteraard.quote:
Eerst zien dan geloven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |