Buiten dat t regen voorspelt, betekent het ook vrouwelijke energie en kunnen ze een teken van geluk zijn .quote:Op zondag 9 februari 2025 09:19 schreef woxxel2 het volgende:
Ik keek gisteren ook naar de maan en zag t ook.
De betere muziek om de dag mee te beginnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:48 schreef chufi het volgende:
En wie moet er weer prominent in beeld?lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:48 schreef chufi het volgende:
En wie moet er weer prominent in beeld?Oplossing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Flink eind gereden sinds vanochtend 5 uurquote:
We staan boven aanquote:Op zondag 9 februari 2025 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Flink eind gereden sinds vanochtend 5 uur![]()
![]()
Nog net op tijd om even Ajax te ekijken
Ben je er al hulp voor aan het zoeken?quote:
Mjah, ik voel me vies na zo'n wedstrijd van vandaag.quote:
Dus dat..quote:
Meh neequote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef engine het volgende:
Gaat er nog iemand de superbowl kijken vannacht?
Niet perse nee, ik wil gewoon ook mooi voetbal zien.quote:
Moet om 6 uur op, dus het zit er niet inquote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef engine het volgende:
Ah dat is minderquote:Op zondag 9 februari 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet om 6 uur op, dus het zit er niet in
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet perse nee, ik wil gewoon ook mooi voetbal zien.
Ik kijk bijna nooit nederlands voetbalquote:Op zondag 9 februari 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Mits ik wakker blijf.quote:
Hoe laat is dat ook al weer ..? Las dat de president ook aanwezig is ...quote:Op zondag 9 februari 2025 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Mits ik wakker blijf.
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat is dat ook al weer ..? Las dat de president ook aanwezig is ...
Voor kunstjes moet je naar het circusquote:Op zondag 9 februari 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb daar ook vele uren dagen mee geworsteldquote:Op zondag 9 februari 2025 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag ietwat impulsief maar eens een schone windows installatie gedaan. Altijd vind ik dat een beetje angstig.. ben niet zo'n back-upper of tech goeroe... Je komt er altijd achter dat je dingen vergeten bent .. of niet heb opgeschreven..
Maar so far... so good !
Meer als een halve dag tot nog toe... ben er wel achter, hoe minder je van privacy houd... hoe sneller het gaat!quote:Op zondag 9 februari 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb daar ook vele uren dagen mee geworsteld
Hoe was het, beetje fatsoenlijk weer gehad?quote:
Dat laatse welquote:Op zondag 9 februari 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe was het, beetje fatsoenlijk weer gehad?
En overdadig de franse keuken weer getest?
Meldquote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef engine het volgende:
Eerst zometeen Blue Velvet.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
En Taylor Swift natuurlijk ook![]()
00:30 inderdaad.
Dankje en welkom terugquote:
Het was best fijn maar best druk allemaal met 50 roeiers en coaches, blij dat ik weer helemaal terug benquote:Op maandag 10 februari 2025 09:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje en welkom terug
Paar daagjes gedaan, maar geen vroege vogels.
Hoe was jouw weekje weg?
Maw, je bent aan vakantie toe.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was best fijn maar best druk allemaal met 50 roeiers en coaches, blij dat ik weer helemaal terug ben
Waar was je eigenlijk?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was best fijn maar best druk allemaal met 50 roeiers en coaches, blij dat ik weer helemaal terug ben
Pciesquote:Op maandag 10 februari 2025 10:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maw, je bent aan vakantie toe.
Op dit stuwmeer voornamelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |