Buiten dat t regen voorspelt, betekent het ook vrouwelijke energie en kunnen ze een teken van geluk zijn .quote:Op zondag 9 februari 2025 09:19 schreef woxxel2 het volgende:
Ik keek gisteren ook naar de maan en zag t ook.
De betere muziek om de dag mee te beginnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:48 schreef chufi het volgende:
En wie moet er weer prominent in beeld?lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:48 schreef chufi het volgende:
En wie moet er weer prominent in beeld?Oplossing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Flink eind gereden sinds vanochtend 5 uurquote:
We staan boven aanquote:Op zondag 9 februari 2025 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Flink eind gereden sinds vanochtend 5 uur![]()
![]()
Nog net op tijd om even Ajax te ekijken
Ben je er al hulp voor aan het zoeken?quote:
Mjah, ik voel me vies na zo'n wedstrijd van vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |