Je moet er ook niet te lang naar kijken.quote:
Avond kerel.quote:
Het was uiteraard een gooise kakker.. en waarschijnlijk Silvana een vlekje op het matras...quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
Ik keek ook natuurlijk naar de Ron Brandsteder tv programma's maar ik had altijd iets met hem waardoor ik hem niet zo mocht. Dat gedoe met die Emu ook vond ik hilarisch omdat hij volgens mij dat zelf onwijs kut vond.
Ja, zelden zo gelachen om Ronnie, omdat die gast zich er absoluut geen raad mee wistquote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
Ik keek ook natuurlijk naar de Ron Brandsteder tv programma's maar ik had altijd iets met hem waardoor ik hem niet zo mocht. Dat gedoe met die Emu ook vond ik hilarisch omdat hij volgens mij dat zelf onwijs kut vond.
Golfer heeft die vader nog gekend, schreef hij.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn vader was directeur van Sony nederland import ofzoiets.
Hij heeft ook een keer een miss verkiezing gepresenteerd. Een vraag aan één van de dames was over wat een aantrekkelijk man is. Eén van die mutsen zei, "Nou zoals jij hihi" Toen beantwoorde hij dat wel snoeihard, zoiets als dat zo goedkoop scoren niet ging werken. Dat was wel lachen die meid ging echt door de grondquote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, zelden zo gelachen om Ronnie, omdat die gast zich er absoluut geen raad mee wist
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht heeft Ron Brandsteder een keer eigenhandig een overvaller aangehouden
Het was in die serie over Patty ook wel een beetje duidelijk, hij werd ook wel als een graaier neergezet als het om vrouwelijk schoon ging. Maar ja idd het Gooise Matras, die naam is er niet voor niets.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was uiteraard een gooise kakker.. en waarschijnlijk Silvana een vlekje op het matras...
Maar ergens hoorde die eikelhoorn wel bij mijn jeugd..
Goffer GoA, wat een mooi stukje kleinkunst... met iconen. Dank!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |