Veel films iddquote:Op maandag 10 februari 2025 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In de film Zorro werd ook een Fries paard gebruikt.
Ik zat het net op te zoeken. Ladyhawke, Eragon, The Mask of Zorro, Alexander, The Chronicles of Narnia, The Hunger Games en Game of Thrones.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel films idd
En ook series, Game of thrones en the Witcher bijvoorbeeld
En nog veeeeeeeeeeeeeeel meerquote:Op maandag 10 februari 2025 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat het net op te zoeken. Ladyhawke, Eragon, The Mask of Zorro, Alexander, The Chronicles of Narnia, The Hunger Games en Game of Thrones.
Ik las dat dat komt doordat ze makkelijk trucjes kunnen leren en ook niet al te groot zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
En nog veeeeeeeeeeeeeeel meer
Zodra het een beetje een dark setting heeft, fantasy, horror of iets histerisch en er zit een koets in, jup Fries paard
Dat is dat andere zwarte paard, een oorspronkelijk spaans paard meende ik. Ook prachtig en elegant. Die zit in de film black stallionquote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik las dat dat komt doordat ze makkelijk trucjes kunnen leren en ook niet al te groot zijn.
Kwam hierdoor:quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dat andere zwarte paard, een oorspronkelijk spaans paard meende ik. Ook prachtig en elegant. Die zit in de film black stallion
En friezen niet groot?
Geld dus niet voor alle paarden.quote:Boer Attema uit Friesland, de eigenaar van Ariaan, heeft wel vaker zijn prachtige zwarte paarden uitgeleend aan Amerikaanse films. De paarden van boer Attema zijn goed te herkennen want ze zijn allemaal gitzwart en hebben erg lange manen. Als je zo’n soort paard in een film voorbij ziet komen, is de kans erg groot dat het een paard is uit zijn stallen. Een groot voordeel van zijn paarden is dat ze ook niet al te groot zijn. Antonio Banderas, die de hoofdrol heeft in de film, is geen lange man. Als hij op een groot paard had moeten rijden, had het erg opvallend geweest dat hij nogal klein van stuk is.
Lig al dagen onder een dekentjequote:
Ja griep denk ik maar heb er al 5 dagen last van.quote:
Oh dat is minderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja griep denk ik maar heb er al 5 dagen last van.
Dankje!quote:
Prachtige kleurquote:
Hier het zelfdequote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:45 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
geen sneeuw wel regen maar duurt gelukkig maar even
Moet er zo uit op de scoot, niet echt lekker weer voor.quote:
Beterschapquote:
Ik werd wakker en zag natte bende buitenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier het zelfde
[..]
Moet er zo uit op de scoot, niet echt lekker weer voor.
[..]
Beterschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |