Omdat iedereen meteen in duo's afsprak ivm het vuur bewaken. En niemand dacht om haar te vragen.quote:
Me too, daaromquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop vooral veel figuurlijke vuurtjes
ohhh er zijn geen 12 andere bewoners ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Met wie moet ik nu bij het vuur zitten..Mimimimi
She loves attentionquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhh er zijn geen 12 andere bewoners ofzo
ik zeg het al vanaf het beginquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
Ze wil samen op het bankje bij het vuur zitten.....
Wist het die gaat miepen op momenten dat ze het zelf wil. Bijna het idee dat ze op commando kan huilen....recht in de camera.....
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zeg het al vanaf het begin
het is een doortrapt grietje
speelt het zielige kindvrouwtje, maar is ondertussen zo geslepen als de pest. Die weet precies waar ze mee bezig is
Dit is nooit de bedoeling dat een paar meter er vandaan andere bewoners er ook mee bezig zijn....mislukt geen keuken jammer de bammer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
Waarover discussiëren ze? Het vuurtje brandt, dus klaar toch, gewoon aanhouden nu?
Nog wel maar ben toch wel heel benieuwd wat ze met die dikke boomstammen gaan doen.quote:
hmm, maar die dikke boomstronken moeten toch wel gekapt worden. En je kan de andere bewoners toch ook niet verbieden om in de rest van de tuin aanwezig te zijn? Ze MOETEN zelfs in de tuin om te douchen en af te wassen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is nooit de bedoeling dat een paar meter er vandaan andere bewoners er ook mee bezig zijn....mislukt geen keuken jammer de bammer.
Het was ook iets sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nog wel maar ben toch wel heel benieuwd wat ze met die dikke boomstammen gaan doen.
Dacht dat ze zelf ook moesten kappen dus 1 oog op het vuur de ander kappenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
hmm, maar die dikke boomstronken moeten toch wel gekapt worden. En je kan de andere bewoners toch ook niet verbieden om in de rest van de tuin aanwezig te zijn? Ze MOETEN zelfs in de tuin om te douchen en af te wassen.
BB zei niet dat niemand in de tuin mag, alleen dat er maar 2 bij het vuur mogen wacht houden. En dat doen ze ook gewoon zo nu.
Dat zou echt de max zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
Gezien de bewoners staat dadelijk de hele tent in de fik
ja, straks komt er nog een beste wind. Zal mij benieuwen of het een nacht duurt dit,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:29 schreef Droopie het volgende:
Ik hoorde een soort paniek in BB zijn stem
Ja, laat het nu maar goed kouder worden met een scherpe wind. Ook al liggen/zitten/staan ze aan dat vuur.quote:
Morgenochtend? Vanavond is het al klaar als ze enkel de droge houtjes opbranden en er niet in slagen om die dikke boomstammen snel te gaan splijten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
Eindelijk een lange opdracht![]()
Althans, dat mag ik hopenDat dit niet weer morgenochtend als een kaarsje uitgaat....
omdat heel diep van binnen( niet eens heel diep eigenlijk) ze er gewoon geen zin in hebben.quote:
Daar ben ik goed klaar mee met die gast. Wat een zwaarmoedigheid in hoogsteigen persoon is dat.quote:
Gaan ze nu wellicht David influisterenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
hoelang zou het duren voordat ze het verzonnen hebben
Misschien dat ie daarmee wel uit de voeten kan!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die krijgt een brandblusser en veiligheidsinstructie
Dat heet toch klieven of ......quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
nu een wig maken en erin rammen. man man man
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:33 schreef odie22 het volgende:
met dat gezaag van die bewoners de hele dag moeten ze die paar stukken zo klein hebben
Ik heb geen idee of die het meent.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:34 schreef Ireth het volgende:
Mattie is een boomkenner, dit is een eikenboom, dat gaat niet lukken..
Klieven waarmee?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja het in stukjes maken van zo een blok is klieven inderdaad
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
Een boomstam die nat is doormidden zagen ..
Succes
als je niks hebt, zul je het met hout moeten doen he en een hamer.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:39 schreef Ireth het volgende:
Charise/clarise/nele heeft er verstand van
Ja maar een boomstam klieven met alleen een hamer kan nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je niks hebt, zul je het met hout moeten doen he en een hamer.
Jane ook.. heeft het al eerder gedaan 2 dagen lang.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:39 schreef Ireth het volgende:
Charise/clarise/nele heeft er verstand van
okquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar een boomstam klieven met alleen een hamer kan niet
Die had een bijlquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jane ook.. heeft het al eerder gedaan 2 dagen lang.![]()
Maar zegt niks
Waarschijnlijk met hout dat al gehakt wasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar zegt niks
Misschien dat die al bij voorbaat ziet dat dit onmogelijk is met dat figuurzaagje...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar zegt niks
Dat zei ze niet erbij.. alleen : heb dit al eens gedaan..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met hout dat al gehakt was
Dit is wel echt weer bizarrr
Pootje gaat er een randje afzagen ??
Slingert hem richting de vijver jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zei ze niet erbij.. alleen : heb dit al eens gedaan..
Pootje gooit de zaag ietwat neer
Jawel dat heeft ze wel tegen Mattie gezegd maar verder dan het vertellen zijn ze niet gekomen....Mattie had bewondering voor haar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar zegt niks
Zaag is te klein voor die boomstronken...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
Als je dan toch zaagt
Zaag hem dan doormidden
Vuurwerk aanhouden heeft ze vaker gedaan maar nogmaals die had goed gereedschap een bijlquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zei ze niet erbij.. alleen : heb dit al eens gedaan..
Pootje gooit de zaag ietwat neer
Schuinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zaag is te klein voor die boomstronken...
Dit kan pootje niet lang volhouden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met hout dat al gehakt was
Dit is wel echt weer bizarrr
Pootje gaat er een randje afzagen ??
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze hadden toch een hakbijl ofzo? Of heeft bb die omgeruild voor de zaag??
ja maar nu hoor ik haar niet.. met tips. Zo bedoelde ik het.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel dat heeft ze wel tegen Mattie gezegd maar verder dan het vertellen zijn ze niet gekomen....Mattie had bewondering voor haar.
Ze hadden in begin inderdaad ook iets voor de vuurkorf....Zie nog Jane rammen maar dat was met een moker.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze hadden toch een hakbijl ofzo? Of heeft bb die omgeruild voor de zaag??
Denk dat ze nog wel iets krijgen.. gereedschap of ander hout..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
Dit is ook van BB echt sneu
Opdracht top
Maar uitvoering flop
Dat is diezelfde hamerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden in begin inderdaad ook iets voor de vuurkorf....Zie nog Jane rammen maar dat was met een moker.
Ja precies! Geef ze een kist degelijk werkgereedschap, zeg! Alleen dan kan het misschien nog lukken om dat 48u door te laten gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
Dit is ook van BB echt sneu
Opdracht top
Maar uitvoering flop
Nee, waarschijnlijk hadden ze veel kleindere stukken of zelfs voor bereide stukken houtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar nu hoor ik haar niet.. met tips. Zo bedoelde ik het.
Totdat ze straks zelf aan het vuur gaat zitten/hangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Lol, Milena de enige die het geen barst kan schelen en ondertussen aan het stofzuigen is.
Een en ander afhankelijk van hoe lang ze door moeten gaan...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha superzware opdracht dit. Mooi!
Die vuurkorf is er volgens muh nog steeds. Onder de overkapping en ik heb jane inderdaad ook zien rammenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden in begin inderdaad ook iets voor de vuurkorf....Zie nog Jane rammen maar dat was met een moker.
We weten het niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk hadden ze veel kleindere stukken of zelfs voor bereide stukken hout
Nat hout dat nog niet gekloofd is laten brandenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja precies! Geef ze een kist degelijk werkgereedschap, zeg! Alleen dan kan het misschien nog lukken om dat 48u door te laten gaan.
Dit kan sowieso wel 24 uur durenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een en ander afhankelijk van hoe lang ze door moeten gaan...
dank je welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
doe ons is een stream van buiten
48 uur. Moeten ze dat vuur 48 uur aanhouden?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja precies! Geef ze een kist degelijk werkgereedschap, zeg! Alleen dan kan het misschien nog lukken om dat 48u door te laten gaan.
en BB zegt : "Nee.... dankjewel"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jaa Matthie klieft het hout
David: bb is eraan gedacht om ons een klophamer te geven ipv een (mompelt wat onverstaanbaars)
Mooi scenario voor de horrorfilm Big Horrorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Mogen Jordy's vingertjes ook op het vuur?
is geen tijd gezegd is pas klaar als BB het zegtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
48 uur. Moeten ze dat vuur 48 uur aanhouden?![]()
Het zijn ook wel een stelletje bij elkaar.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:52 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn wel veel mensen daar zeg en Poot staat weer bij het vuur
nou ik zou het al afkeuren heel huis staat bijna buitenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zijn ook wel een stelletje bij elkaar.....![]()
Niet bij het vuurquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik zou het al afkeuren heel huis staat bijna buiten
Ja, op nog geen meter afstand lijkt wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik zou het al afkeuren heel huis staat bijna buiten
En hopelijk ook brood bakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
En als het hun lukt dat vuur aan te houden zo lang krijgen ze allemaal hun kast?
Al zullen degene die hun kast al hebben dat niet leuk vinden denk ik.![]()
Ik denk de keuken. Ze krijgen de afwaskeuken. Kunnen ze binnen afwassen.
poot is al paar keer daar geweest en David net ookquote:
5, als ik goed tel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:57 schreef mazaru het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik tel er nu 4
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:57 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien kunnen ze vogelhuisjes maken van dat hout
Ik denk dat Jeff zich de ballen uit zijn broek lacht met deze streamsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:58 schreef Ireth het volgende:
En jeff zit naar de streams te kijken...
"Dit is mij ook weer niet gegund... romantisch met jolien onder een dekentje onder de sterrenhemel bij het vuur..."
Tot nu toe minder irritant dan dat getimmer bij die vogelhuisjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:59 schreef engine het volgende:
Dat geluid van het zagen wordt ook snel vervelend
Denk dat achter de deur iemand paraat staat.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wordt ie zachter denken ze, net als een pakje boter
[..]
quote:
[..]
Moet je wel hout hebben hèquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hoeven het vuur toch alleen maar aan te houden. Niet groter en groter maken?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:01 schreef Rhosyn het volgende:
we liggen op schemaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:47 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig weten ze al het gereedschap binnen een uur te slopen
gisteren werd, na die secret mission van davidpoot, ook heel droog door BB gezegd: "mislukt"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:00 schreef mazaru het volgende:
LOL drie dagen lang dag en nacht bezig zijn en in het eerste uur al gefaald hebben zonder dat het kwartje bij ze valt![]()
[ afbeelding ]
die zou mooi wezen en dat BB het dan ook nog even zegt haha eerste uur al gefaaldquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:00 schreef mazaru het volgende:
LOL drie dagen lang dag en nacht bezig zijn en in het eerste uur al gefaald hebben zonder dat het kwartje bij ze valt![]()
[ afbeelding ]
deze opdracht is al zo vaak mislukt ondertussen.. Pootje die er een aantal keren bij stond in het beginquote:
Nee, maar het gaat hard en er is meer nat hout dan droog hout dus van te voren een voorraadje opbouwen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:01 schreef Rhosyn het volgende:
Het is/was geen splijter is was een vuurpookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
Action splijter bij deze cheap ass bb editie
Pootje is lekker actief en serieus bezigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:04 schreef mazaru het volgende:
Waarom die twee kinderen ook eerst? Laat David en David beginnen. Die zullen wat meer ervaring hebben.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
ik hoor iemand zeggen: boodschap van bb dat er geen ander komt..
bb wil dat ze falen..
het heeft binnen gestaan hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat hard en er is meer nat hout dan droog hout dus van te voren een voorraadje opbouwen.
Het komt van buitenquote:
Ik durf mijn handen er niet voor in het vuur te stekenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het komt van buiten
Ze hebben het donderdag binnen gezet
Hout droogt niet in 2/3 dagen
Dat duurt minstens een jaar
Ik welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik durf mijn handen er niet voor in het vuur te steken
Zeker weten en denk zo dat van mij mogen ze alles krijgen.....de keuken de meubels .....want ze hebben van alles geprobeerd......quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:07 schreef Ireth het volgende:
Alleen al voor zijn inzet bij deze opdracht verdient pootje een finaleplek zijn kledingkast
Nee dit slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is toch niet te doen .. met zo'n zaagje door zo'n boomstam heen.
Als degene die er nu op staat even ophoepelt valt het wel mee denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
Geef ze een bijl
Alhoewel dit met deze groep ook weer risico vol is
Was EJVJLquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
Vorige seizoen hadden ze wel een bijl toch??
Ja maar hier volgens mij ook? Aan een ketting dacht ik?quote:
Niet 1quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef spapaars het volgende:
Voormalige padvinders daar aanwezig?
Ja, volgens mij wel.....maar niet zulke joekels van een boomstammen die waren allemaal dunner.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
Ik zou mijn geld inzetten op charisse...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef spapaars het volgende:
Nee dit is niet te doen zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ook padvinders hadden hier weinig mee gekund.
eerste jaar misschien. Daarna hadden ze zo'n kliefijzer en daar hoort die rubber hamer bij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
Zeeverkennersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef spapaars het volgende:
Voormalig akela leidster.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld inzetten op charisse...
Ze heeft zelf minder zuurstof gehad...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
Eva
Hoe minder zuurstof die krijgt
Hoe langer die blijft fikken
Ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar dit is toch een onmogelijke opdracht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
Misschien een lastige opdracht, maar je ziet hierbij wel wie de doorzetters zijn..Dat zijn er maar een paar, het gros zit alweer binnen
Wil zienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik maak me zorgen om de linkerhand van Pootje... dat moet een keer mis gaan.
uur!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
3 Ieni mini blokjes in een half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |