Ze hadden in begin inderdaad ook iets voor de vuurkorf....Zie nog Jane rammen maar dat was met een moker.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze hadden toch een hakbijl ofzo? Of heeft bb die omgeruild voor de zaag??
Denk dat ze nog wel iets krijgen.. gereedschap of ander hout..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
Dit is ook van BB echt sneu
Opdracht top
Maar uitvoering flop
Dat is diezelfde hamerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden in begin inderdaad ook iets voor de vuurkorf....Zie nog Jane rammen maar dat was met een moker.
Ja precies! Geef ze een kist degelijk werkgereedschap, zeg! Alleen dan kan het misschien nog lukken om dat 48u door te laten gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
Dit is ook van BB echt sneu
Opdracht top
Maar uitvoering flop
Nee, waarschijnlijk hadden ze veel kleindere stukken of zelfs voor bereide stukken houtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar nu hoor ik haar niet.. met tips. Zo bedoelde ik het.
Totdat ze straks zelf aan het vuur gaat zitten/hangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Lol, Milena de enige die het geen barst kan schelen en ondertussen aan het stofzuigen is.
Een en ander afhankelijk van hoe lang ze door moeten gaan...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha superzware opdracht dit. Mooi!
Die vuurkorf is er volgens muh nog steeds. Onder de overkapping en ik heb jane inderdaad ook zien rammenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden in begin inderdaad ook iets voor de vuurkorf....Zie nog Jane rammen maar dat was met een moker.
We weten het niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk hadden ze veel kleindere stukken of zelfs voor bereide stukken hout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |