Omdat iedereen meteen in duo's afsprak ivm het vuur bewaken. En niemand dacht om haar te vragen.quote:
Me too, daaromquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop vooral veel figuurlijke vuurtjes
ohhh er zijn geen 12 andere bewoners ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Met wie moet ik nu bij het vuur zitten..Mimimimi
She loves attentionquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhh er zijn geen 12 andere bewoners ofzo
ik zeg het al vanaf het beginquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
Ze wil samen op het bankje bij het vuur zitten.....
Wist het die gaat miepen op momenten dat ze het zelf wil. Bijna het idee dat ze op commando kan huilen....recht in de camera.....
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zeg het al vanaf het begin
het is een doortrapt grietje
speelt het zielige kindvrouwtje, maar is ondertussen zo geslepen als de pest. Die weet precies waar ze mee bezig is
Dit is nooit de bedoeling dat een paar meter er vandaan andere bewoners er ook mee bezig zijn....mislukt geen keuken jammer de bammer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
Waarover discussiëren ze? Het vuurtje brandt, dus klaar toch, gewoon aanhouden nu?
Nog wel maar ben toch wel heel benieuwd wat ze met die dikke boomstammen gaan doen.quote:
hmm, maar die dikke boomstronken moeten toch wel gekapt worden. En je kan de andere bewoners toch ook niet verbieden om in de rest van de tuin aanwezig te zijn? Ze MOETEN zelfs in de tuin om te douchen en af te wassen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is nooit de bedoeling dat een paar meter er vandaan andere bewoners er ook mee bezig zijn....mislukt geen keuken jammer de bammer.
Het was ook iets sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nog wel maar ben toch wel heel benieuwd wat ze met die dikke boomstammen gaan doen.
Dacht dat ze zelf ook moesten kappen dus 1 oog op het vuur de ander kappenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
hmm, maar die dikke boomstronken moeten toch wel gekapt worden. En je kan de andere bewoners toch ook niet verbieden om in de rest van de tuin aanwezig te zijn? Ze MOETEN zelfs in de tuin om te douchen en af te wassen.
BB zei niet dat niemand in de tuin mag, alleen dat er maar 2 bij het vuur mogen wacht houden. En dat doen ze ook gewoon zo nu.
Dat zou echt de max zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
Gezien de bewoners staat dadelijk de hele tent in de fik
ja, straks komt er nog een beste wind. Zal mij benieuwen of het een nacht duurt dit,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:29 schreef Droopie het volgende:
Ik hoorde een soort paniek in BB zijn stem
Ja, laat het nu maar goed kouder worden met een scherpe wind. Ook al liggen/zitten/staan ze aan dat vuur.quote:
Morgenochtend? Vanavond is het al klaar als ze enkel de droge houtjes opbranden en er niet in slagen om die dikke boomstammen snel te gaan splijten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
Eindelijk een lange opdracht![]()
Althans, dat mag ik hopenDat dit niet weer morgenochtend als een kaarsje uitgaat....
omdat heel diep van binnen( niet eens heel diep eigenlijk) ze er gewoon geen zin in hebben.quote:
Daar ben ik goed klaar mee met die gast. Wat een zwaarmoedigheid in hoogsteigen persoon is dat.quote:
Gaan ze nu wellicht David influisterenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
hoelang zou het duren voordat ze het verzonnen hebben
Misschien dat ie daarmee wel uit de voeten kan!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die krijgt een brandblusser en veiligheidsinstructie
Dat heet toch klieven of ......quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
nu een wig maken en erin rammen. man man man
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:33 schreef odie22 het volgende:
met dat gezaag van die bewoners de hele dag moeten ze die paar stukken zo klein hebben
Ik heb geen idee of die het meent.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:34 schreef Ireth het volgende:
Mattie is een boomkenner, dit is een eikenboom, dat gaat niet lukken..
Klieven waarmee?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja het in stukjes maken van zo een blok is klieven inderdaad
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
Een boomstam die nat is doormidden zagen ..
Succes
als je niks hebt, zul je het met hout moeten doen he en een hamer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |