Gewoon even niets meer doen. Lekker op de bank met een (overgebleven) biertje en een boek. Veiligheid boven alles.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Verder is het zo'n dag waarop alles fout gaat.
Laat net een volle doos bier uit mijn handen vallen, gelukkig maar een paar flesjes kapot maar wel flink wat rotzooi.
En toen kwam ik er achter dat de stofzuiger toch echt kapot is
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef AnneX het volgende:
MnX begint te stressen en overschat zichzelfmet sjouwen van kasten.
Wat ik weer onverstandig vind.
Op het nieuwe adres is de keuze tussen kpn en delta. De laatste met glasvezel ín huis.
Eigenlijk wil ik met gmail en consorten niks te maken hebben.
Weten jullie van andere betrouwbare opties? Heeft delta de voorkeur boven kpn, gezien de glasvezel in huis.
Side note: huisadres veranderen heb ik minder moeite mee dan mailadres veranderen.
Ik zou eigenlijk niet drinken vandaag maar ik vind dit als een goed idee klinken.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gewoon even niets meer doen. Lekker op de bank met een (overgebleven) biertje en een boek. Veiligheid boven alles.
Ik heb nu een associatie met de eeltsneeuw die vaak door de lucht stoof als ik vroeger bij de thuiszorg werkte en net op moment dat de pedicure bezig was aankwamquote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet vanavond nog naar de pedicure. Hopelijk komt de sneeuw pas later
Oh dat heb ik thuis ook ja met mijn elektrische voetenvijl. Soort schuurmachientje is dat.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nu een associatie met de eeltsneeuw die vaak door de lucht stoof als ik vroeger bij de thuiszorg werkte en net op moment dat de pedicure bezig was aankwam![]()
![]()
Memories
Hier 38 graden in hartje Buenos Aires. Ruilen?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:26 schreef borisz het volgende:
Geen sneeuw. Alleen koumaar daar kan je op kleden. Tis geen lekkere kou, dat wel
dan kunnen de slimme IT meneren je hier vast uitleggen hoe je dat email adres mee kan nemen ..quote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef AnneX het volgende:
Dank aan @:Dr_Flashvoor de foolproof uitleg.
Doorgemaild naar MnX.
En allerlei geregel dus.
@:Barreltje mijn mailadres was <depraktijknaam@ziggo.nl>
zo lang je bij Ziggo een abonnement afneemt jaquote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan kunnen de slimme IT meneren je hier vast uitleggen hoe je dat email adres mee kan nemen ..
Je kan nu al een nieuw-onafhankelijk-van-een-provider-emailadres aanmaken en je ziggomail zo instellen dat, zolang je nog bij ziggo bent, de mails automagisch worden doorgestuurd.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:30 schreef fietsie het volgende:
zo lang je bij Ziggo een abonnement afneemt ja
Misschien ook wel het ideequote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef Blues het volgende:
Weer een BHV opfriscursus gehad eind vd werkdag.
Blijft geinig om te oefenen met bijv zo'n vluchtstoel waarmee je een patiënt (nu een gillende collega)van de trap af kan krijgen.
Ik gaf een Excel opfriscursus aan het eind van mijn werkdag.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef Blues het volgende:
Weer een BHV opfriscursus gehad eind vd werkdag.
Blijft geinig om te oefenen met bijv zo'n vluchtstoel waarmee je een patiënt (nu een gillende collega)van de trap af kan krijgen.
Ik begon net te schrijven en bedacht toen, even teruglezen. Mijn "hetnet" mail stuurt alles wat binnenkomt automatisch door naar mijn huidige mailadres.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Je kan nu al een nieuw-onafhankelijk-van-een-provider-emailadres aanmaken en je ziggomail zo instellen dat, zolang je nog bij ziggo bent, de mails automagisch worden doorgestuurd.
@:annex
dubbelklikken op een kolomscheiding om de kolom de passende breedte te gevenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gaf een Excel opfriscursus aan het eind van mijn werkdag.
Blijft geinig, van die ICT-collega's die zich verbazen over wat een geweldige dingen excel kan.
En dan heb ik het over supereenvoudige instap-formuletjes he. Of sorteren. Er gaat een wereld voor ze open.
Ja, dat soort dingetjes. Die 2e hebben ze nog niet soepel onder de knie.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dubbelklikken op een kolomscheiding om de kolom de passende breedte te geven
dubbelklikken op het kruis rechtsonder in de cel om de berekening door te voeren naar het eind van de reeks
Draaitabellen zijn de bom.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben tegenwoordig aan het experimenteren met draaitabellen. Ook interessant wat je daarmee kunt doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |