Hier net zo. Alleen hou ik van de hoes zonder instopstrook. Al mijn volgende hoezen ga ik kopen zonder instopstrookquote:Op maandag 10 februari 2025 10:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als je eentje hebt die dicht kan. Mijn Hema dekbedovertrekken hebben een gat en een instopstrook. Ik heb er een van de Ikea die wel knopen heeft, maar geen instopstrook. Maar zonder instopstrook raak ik m'n dekbed 's nachts de hele tijd kwijt
Ja, dat was best schrikken. Honeymoonquiz, zoveel naar gekeken.quote:
Oooooh….🥰 opgeslagen! Dank.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:01 schreef sigme het volgende:
@:annex ik heb deze, kan ook een compleet dekbedhoes overheen gehangen worden.
[ afbeelding ]
Nederlands design en fabrikage.
https://www.speed-dryer.nl/
Volgens mij zijn er twee (of drie) dingen door elkaar aan het lopen.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef AnneX het volgende:
Op het nieuwe adres is de keuze tussen kpn en delta. De laatste met glasvezel ín huis.
Eigenlijk wil ik met gmail en consorten niks te maken hebben.
Weten jullie van andere betrouwbare opties? Heeft delta de voorkeur boven kpn, gezien de glasvezel in huis.
Ik begrijp nu wel waarom je ouders jouw opzadelen met hun computer issues…quote:Op maandag 10 februari 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee (of drie) dingen door elkaar aan het lopen.
Ding 1: Glasvezel heb je of heb je niet. Als je het niet hebt en je wilt er wel gebruik van maken, dan zal het fysiek aangelegd moeten worden. Gravertje, straat open, kabels in de grond stoppen. Kost tijd en geld.
Ding 2: KPN en Delta zorgen voor internetprik op je kabel. Als je glasvezel hebt, kunnen ze allebei hun prik over die glasvezel aanbieden. Heb je geen glasvezel, dan gaat het waarschijnlijk over bestaande (koperen) kabels. Waar ook telefoon en TV overheen gaan.
Ding 3: Gmail is een website, een emailprovider. Daar kun je een emaidienst afnemen die je via Internet kunt benaderen. Maar je kunt ook een andere emailprovider kiezen, zoals yahoo, of hotmail, of outlook.com, of iets wat je prikprovider aanbiedt zoals kpnmail. Op zich kun je elke website benaderen met internetprik van elke provider, en kan internetprik over zowel koper als glas.
Dus als je niks met Gmail te maken wilt hebben, is op zich prima, maar dat zegt niks over of je KPN of Delta moet nemen. En trouwens, als je niks met Gmail te maken wilt hebben wil je dat waarschijnlijk ook niet met Microsoft of Apple. En die alle drie ontwijken gaat erg lastig worden. Succes
Godver. Lijkt het weer alsof ik er wat vanaf weet?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wel waarom je ouders jouw opzadelen met hun computer issues…
Je legt het dusdanig uitvoerig en dummy-proof uit dat er geen speld tussen te krijgen is…quote:Op maandag 10 februari 2025 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver. Lijkt het weer alsof ik er wat vanaf weet?
Inderdaad. Ik snap dit ook helemaal (en op IT gebied ben ik een noob)quote:Op maandag 10 februari 2025 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je legt het dusdanig uitvoerig en dummy-proof uit dat er geen speld tussen te krijgen is…
Nou dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je legt het dusdanig uitvoerig en dummy-proof uit dat er geen speld tussen te krijgen is…
Mooi. Dan mij niks meer vragenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan is het onbegrijpelijk lulverhaal…
Dat kan gebeuren ja. Dan kun je nog kiezen om een andere glasboer je infra aan te laten leggen en een zelfgekozen prikboer te nemen voor je signaal maar dat is meestal duurder. En soberzo veel meer uitzoekwerk en geregel en gezeik.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:08 schreef fietsie het volgende:
Punt 2 heb ik wel op- en of aanmerkingen overWant -sommig glasvezel kan je kiezen wie-of-wat je erop aan laat sluiten, bij andere glasvezel heb je verplichte winkelnering bij 1 of 2 aanbieders.
Maar vaak wel weer betere diensten, configureerbare spullenboel en minder last van een scriptjes oplezende helpt-niet-deskquote:Op maandag 10 februari 2025 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren ja. Dan kun je nog kiezen om een andere glasboer je infra aan te laten leggen en een zelfgekozen prikboer te nemen voor je signaal maar dat is meestal duurder. En soberzo veel meer uitzoekwerk en geregel en gezeik.
Iets zegt me dat @AnneX hier betrekkelijk weinig voordeel aan gaat hebben.quote:
Dat wou ik ook net gaan vragenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:21 schreef Barreltje het volgende:
waarom eigenlijk niet Gmail ? wat is de aversie daartegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |