abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216616617
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 08:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vandaag thuiswerken dus na de weker even omgedraaid, niet handig wel lekker.

@:annex ik heb al sinds het begin dit droogrek (en een opstapje om erbij te kunnen :D ) https://www.bol.com/nl/nl(...)R2VOdDBoCFssQAvD_BwE
Verdorie…bol is commercieel…wil toch verkopen.!?
Tegenwoordig linkt het niet rechtstreeks en komt ‘gewoon’ een soort frontpage te voorschijn i.p.v. het artikel. Dus zoek het maar uit.
Heb je een link bij een andere winkel? Tja, blokker is niet meer. Helaasch. 8)7

Of een merknaam.
En ik bedenk mij nu, dat er zo’n buizen verwarming in de badkamer is.
Bijv. voor verwarmde handdoeken. Wil ik dat eigenlijk? Niet praktisch voor hoezen.

Nu lopen wij op adrenaline. Straks - over 2 weken - of na verkoop huis, stort ik ongelooflijk in. Vrees ik. 😎
Wat huis betreft: al 2 vragen naar de prijs en verwezen naar de makelaar, die vanmiddag komt. In ieder geval alvast onderzoeken zij wat hun opties zijn qua hypo.

Als ik in herhaling val..excuus. Lees er maar overheen.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 10-02-2025 09:18:40 ]
pi_216616640
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Verdorie…bol is commercieel…wil verkopen.
Tegenwoordig linkt het niet rechtstreeks en komt ‘gewoon’ een soort frontpage te voorschijn i.p.v. het artikel. Dus zoek het maar uit.
Heb je een link bij een andere winkel? Tja, blokker is niet meer. Helaasch. 8)7
De eigen site https://www.leifheit.nl/nl-nl/wanddroogrek/7945
We have far more in common than that which devides us..
pi_216616696
quote:
Ja, daarmee stond ik in mijn hand. Alleen huurhuis!
Dan toch even vragen aan verhuurder, tevens buurman. Die nadrukkelijk stelt, dattie geen huismeester is. Wèl behulpzaam zei de vorige bewoonster.

Andere huurders: hóe doen jullie dat? Zo’n hoes van 220 x 240 plus 2 x onderlakens in de droger komt er ongetwijfeld als een gigaprop uit. En dan moet die 2 x draaien: nog eens voor handdoeken en kleiner spul.
Nu ook in de wasmachine met al het kleine spul als ondergoed erin gedraaid. Of mouwen van shirts of overhemden.

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 10-02-2025 09:25:13 ]
pi_216616763
De dekbedhoes niet met kleine spul in de wasmachine en droger doen.
pi_216616789
Nou ben ik voorstander van schoon en fris.
Niet het slaafje van de machines om was erin/eruit te doen.
Het zijn beiden 8 kg machines. Half leeg draaien is ook weer zoiets.
pi_216616865
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:17 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dan toch even vragen aan verhuurder, tevens buurman. Die nadrukkelijk stelt, dattie geen huismeester is. Wèl behulpzaam zei de vorige bewoonster.

Andere huurders: hóe doen jullie dat? Zo’n hoes van 220 x 240 plus 2 x onderlakens in de droger komt er ongetwijfeld als een gigaprop uit. En dan moet die 2 x draaien: nog eens voor handdoeken en kleiner spul.
Nu ook in de wasmachine met al het kleine spul als ondergoed erin gedraaid. Of mouwen van shirts of overhemden.
Wanneer je niets aan de muren mag hangen zou je ook geen schilderijen mogen? Of een (ik verzin maar iets) een kapstok. Even vragen hoevdat zit, bij weggaan vul je de gaatjes weer. Bij mijn vorige (huurhuis j had ik boekenrekken aan de muur, gaatjes met alebastine dichtgemaakt
pi_216616875
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:17 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik heb een simpel droogrek van Ikea. Ik hang mijn dekbedovertrek en onderlaken dubbelgevouwen eraan en dan zigzag. Dubbelgevouwen omdat m'n wasrek niet hoog genoeg is om de lap er languit te hangen, en zigzag omdat het wasrek natuurlijk niet breed genoeg is.

Je kan ook een lijntje spannen op het balkon of in logeerkamer/berging. B heeft van die uittreklijnen van Leifheit (zoek op Rollfix). Die zitten op een soort rol en kun je ook losmaken als je ze niet nodig hebt.
pi_216616898
Ik mag in mijn huurappartement ook gewoon in de muur boren hoor. Alleen niet in het plafond (alsnog gedaan voor gordijnrails haha)
pi_216616917
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:28 schreef AnneX het volgende:
Nou ben ik voorstander van schoon en fris.
Niet het slaafje van de machines om was erin/eruit te doen.
Het zijn beiden 8 kg machines. Half leeg draaien is ook weer zoiets.
Half leeg is zeker voor de droger geen issue. Die stopt als de boel droog is, meestal eerder als ie minder vol zit. Voor laatste beetje hang ik het dan in de weg in de kamer en een uurtje later is het dan wel droog.

Ook droog de dekbedhoes altijd los en dan kussenslopen en matrashoes samen.
pi_216617025
Ik doe een 200x200 dekbedovertrek, 180x200 hoeslaken, 180x200 molton en twee kussenslopen samen in de droger en dat gaat prima. Bij mij komt het er niet als een grote prop uit. Hoeveel handdoeken moeten er bij? Als er twee bij moeten past dat wss wel. Dan kan je 1x draaien voor beddengoed en handdoeken en 1x voor ander spul. Of je doet het klein spul als onderbroeken niet in de droger en hangt het uit. Of je draait je droger gewoon 2x.

Ik heb een 9kg wasmachine en 8kg droger. Ik doe 1x per week een kledingwas (gewoon alle kleuren enz bij elkaar) en ongeveer 1x per week een 60 graden was (om de week beddengoed, 1x per maand handdoeken en theedoeken enz - heb een redelijke voorraad dus is niet elke twee weken nodig). En dan bij beddengoedweek 2x droger (1x beddengoed, 1x kleding deel dat in droger kan) en bij handdoekenweek 1x (alles bij elkaar). Mijn droger past programma ook aan op hoeveelheid en hoe droog het is, dus een kleinere vulling leidt ook tot een korter programma.

Plus ik heb droogrekken die ik op de grond kan zetten, vooral omdat ik dat zelf handiger vind. Maar een huurhuis betekent niet dat je meteen helemaal nergens iets aan een muur mag ophangen ofzo he? Kijk even in je huurcontract wat daarover staat en/of vraag het inderdaad even na. Ik mag gewoon gaten boren in de muren, als ik ze maar opvul als ik wegga.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 10-02-2025 10:05:37 ]
pi_216617356
Ik heb geen droger *G*
Heb ook een hekel aan wasgoed dat zo helemaal zacht uit de droger komt. Liever ruwe handdoeken O+
pi_216617362
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb geen droger *G*
Heb ook een hekel aan wasgoed dat zo helemaal zacht uit de droger komt. Liever ruwe handdoeken O+
Daarom hangen mijn handdoeken nu aan dat leifheit rek. Team schuurpapier ;)
pi_216617367
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Daarom hangen mijn handdoeken nu aan dat leifheit rek. Team schuurpapier ;)
Team schuurpapier *G*
pi_216617370
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb geen droger *G*
Ik heb wel een droger maar die doet het al een tijd niet meer :D

Maar ik gebruikte hem al nauwelijks. Ruwe handdoeken zijn heerlijk :Y
pi_216617430
Ik gebruik 'm alleen wanneer mijn armen/schouders pijn doen. En dan ben ik er ook heel erg blij mee (nooit gedacht)
  maandag 10 februari 2025 @ 10:29:39 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216617486
tip : als je niet wilt dat alles er als 1 grote prop uit komt, doe dan je dekbed overtrek DICHT voor je hem in de wasmachine gooit.. kan er ook niks in komen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_216617496
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik gebruik 'm alleen wanneer mijn armen/schouders pijn doen. En dan ben ik er ook heel erg blij mee (nooit gedacht)
Dat kan ik me goed voorstellen :Y
pi_216617512
Man is ziek thuis. Ondertussen ben ik allemaal kleine klusjes voor de brouwerij aan het doen.
  maandag 10 februari 2025 @ 10:36:52 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216617601
ik ga vandaag denk ik eens eindelijk alle klusjes doen die ik dit weekend wilde doen :o

EN naar de huisarts, eens zien wat er in de menopause pijplijn zit :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_216617620
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:31 schreef Sarabi het volgende:
Man is ziek thuis. Ondertussen ben ik allemaal kleine klusjes voor de brouwerij aan het doen.
Volgende week maandag is er bij de Keuringsdienst een special over IPA's
pi_216617638
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:29 schreef Barreltje het volgende:
tip : als je niet wilt dat alles er als 1 grote prop uit komt, doe dan je dekbed overtrek DICHT voor je hem in de wasmachine gooit.. kan er ook niks in komen
Yes dear. Alleen zijn er nog twee, waar dat niet gaat.
Affijn, wat Kaatje zegt: overleg met huisbaas. Die kwam vrijdag een bakkie doen en kreeg een rondleiding ( Aag) en weet nu waar wij vandaan komen.

Ach mijn hoofd tolt. Vanmiddag 2 afspraken en dan staan er weer zaken geregeld waar dan omheen te plannen is.
pi_216617682
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgende week maandag is er bij de Keuringsdienst een special over IPA's
Ah interessant. Even in de gaten houden, ookal zal het vast wel genoeg gedeeld worden in de bierwereld :D
pi_216617736
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren :D
https://www.gelderlander.(...)-van-state~aee86c70/
pi_216617791
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:29 schreef Barreltje het volgende:
Als je eentje hebt die dicht kan. Mijn Hema dekbedovertrekken hebben een gat en een instopstrook. Ik heb er een van de Ikea die wel knopen heeft, maar geen instopstrook. Maar zonder instopstrook raak ik m'n dekbed 's nachts de hele tijd kwijt :')
pi_216617839
Handdoeken van de lijn :'(
Nee, duidelijk team droger hier.

Na drie nachten op rij met weer urenlang wakker liggen, ging afgelopen nacht weer beter. Wel vaak wakker geweest, maar ook steeds snel weer in slaap gevallen. En ik sliep wat eerder dan vorige nachten. Toen ik de kat vanochtend hoorde springen naar de deurklink (meestal ergens tussen 6.30-7.15 begint dat) niet opgestaan en open gedaan en daarna terug naar bed, maar oordoppen in gedaan en verder geslapen. Werd pas 8.25 weer wakker :). Inmiddels had kat ook zelf de deur open gekregen dus ze zaten samen voor mijn deur klaar O+ .

Wel moeite met werk opstarten, maar dat is vooral door weinig werk met deadlines die deze week zijn. Dat vind ik ingewikkeld, dan ga ik uitstellen. Zometeen maar even weer alles opschrijven wat ik deze week wil doen en dan verdelen over de dagen en mezelf deadlines geven met een leuke beloning erop. Ik blijf die eeuwige student die niks gedaan krijgt als het niet écht écht NU moet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')