SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo noemen ze m weleens jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt een apache in je broek![]()
![]()
een chinook is pas knapquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt een apache in je broekUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk dat beide niet in een broek te stoppen zijnquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Don't stop me nowquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat beide niet in een broek te stoppen zijn![]()
![]()
ookquote:schaalmodelquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat beide niet in een broek te stoppen zijnUw ADH vitamine Worst
Jij krijgt weer wat andersquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoveel smileys krijg ik nou nooit![]()
![]()
Kook niequote:Op donderdag 6 februari 2025 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoveel smileys krijg ik nou nooitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoveel smileys krijg ik nou nooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zijn voor mij he??![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Lastig.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat beide niet in een broek te stoppen zijn![]()
nope, morgen werken (thuis weliswaar) en uur of 15:00 de auto in richting het Brabantse landquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Blij mee?
Heb je al weekend?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vrijwillig?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, morgen werken (thuis weliswaar) en uur of 15:00 de auto in richting het Brabantse land![]()
![]()
Ja, die hebben hun prioriteiten op ordequote:Op donderdag 6 februari 2025 21:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook weinig maar gelukkig de rest is present.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die hebben hun prioriteiten op orde![]()
![]()
Ik was vandaag in Utrecht, UMCU, heel dichtbij @sinterklaaskapoentje
Niet ff langsgegaan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was vandaag in Utrecht, UMCU, heel dichtbij @:sinterklaaskapoentje![]()
![]()
het komt wel dichtbijquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was vandaag in Utrecht, UMCU, heel dichtbij @:sinterklaaskapoentje
Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Waarvoor was je hier?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was vandaag in Utrecht, UMCU, heel dichtbij @:sinterklaaskapoentje:')![]()
Man man man die flitsbezorgers gaan te verquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vliegt hier om de haverklap over![]()
Maar gewoon in de lucht ipv iemand zijn broek.Uw ADH vitamine Worst
quote:was voor werk, had volle agenda en was blij toen ik om 18 uur naar huis kon
Amy
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Misschien had ze een niet zo'n leuk bezoek wat ze bracht daar. Of ze moest voor een niet zo'n leuk onderzoek daar?quote:
Of ze had er gewoon niet aan gedacht.
Kan allemaal.sinterklaaskapoentje
![]()
Zo laat pasquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]was voor werk, had volle agenda en was blij toen ik om 18 uur naar huis kon
:')![]()
* Fogel likt aan Amy’s rechter oorlelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
een oplader brengenquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarvoor was je hier?![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:58 schreef Fogel het volgende:
* Fogel likt aan Amy’s rechter oorlelOehlalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die moeders tochquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder gisteren gebracht![]()
![]()
Daar doen we het voorquote:
Ja 20 uur weer thuis.quote:
Morgen nog een dagje bikkelen en dan crashenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
He-le-maal niets!quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat zou ik zonder haar moeten![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
stafmeeting krijgt ineens een andere betekenis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:58 schreef Fogel het volgende:
* Fogel likt aan Amy’s rechter oorlel* MizzezAmy kijkt een beetje moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
What's newquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy kijkt een beetje moeilijk![]()
![]()
Nee nee, was voor werk, maar de dag was helemaal volgepland, dus kon niet even weg voor minimeetquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien had ze een niet zo'n leuk bezoek wat ze bracht daar. Of ze moest voor een niet zo'n leuk onderzoek daar?
Of ze had er gewoon niet aan gedacht.
Kan allemaal.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ohquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy kijkt een beetje moeilijk
Ftfyquote:I'm surrounded by morons!
Amy's gezichtquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen![]()
![]()
![]()
Daar valt geen voorstelling van te makenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Nou dit erbij dusquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, was voor werk, maar de dag was helemaal volgepland, dus kon niet even weg voor minimeet![]()
![]()
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar valt geen voorstelling van te maken![]()
![]()
* gebrokenglas probeert zich een voorstelling te maken van Amy's moeilijke gezicht. Dat valt nog niet mee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Moeilijk he?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert zich een voorstelling te maken van Amy's moeilijke gezicht. Dat valt nog niet mee
voor, na of tijdens dat Fogel aan haar oorlel aan het likken isquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert zich een voorstelling te maken van Amy's moeilijke gezicht. Dat valt nog niet mee![]()
![]()
Ervoor zelfs nogquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor, na of tijdens dat Fogel aan haar oorlel aan het likken isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor, na of tijdens dat Fogel aan haar oorlel aan het likken is
Denk het welquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou ggg nu ook een moeilijk gezicht hebben?![]()
![]()
Je denkt zoiets?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou ggg nu ook een moeilijk gezicht hebben?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
We hebben een clubke opgericht voor mensen met een moeilijk gezicht
Justin gaat daar niet moeilijk door kijken…quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor, na of tijdens dat Fogel aan haar oorlel aan het likken isI'm surrounded by morons!
Ik heb opeens een glas wijn
Dat vind ik te moeilijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Justin gaat daar niet moeilijk door kijken…![]()
na heel lange tijd weer eens ingelogd op feesboek, tamelijk schokkend was hetUw ADH vitamine Worst
Manmanmanquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
na heel lange tijd weer eens ingelogd op feesboek, tamelijk schokkend was het![]()
Je mist er niks aan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
na heel lange tijd weer eens ingelogd op feesboek, tamelijk schokkend was hetAutocorrect
(zelfst. naamw.)
heel wat dingen gemist van heel veel mensen die ik al tijden niet meer heb gezienquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
na heel lange tijd weer eens ingelogd op feesboek, tamelijk schokkend was het
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
ik kwam er bijv achter dat iemand die vroeger bekend stond als heel mager struggelde met obesitas en dan recent weer is afgevallenUw ADH vitamine Worst
Nieuws dat je niet wilt missen...quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
ik kwam er bijv achter dat iemand die vroeger bekend stond als heel mager struggelde met obesitas en dan recent weer is afgevallenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
en zo weet je ook wie er weer een kind heeft uitgeperst of getrouwd is of eruit ziet als een bejaarde terwijl ze begin 30 zijnUw ADH vitamine Worst
Dat compenseert de 22:23quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:23 schreef Harrie het volgende:
had vandaag 22:22:22 dus dat was het weer mensen![]()
![]()
Niet altijd gewoon slank zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
ik kwam er bijv achter dat iemand die vroeger bekend stond als heel mager struggelde met obesitas en dan recent weer is afgevallen
En strakke tetten hebben.![]()
Jijquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet altijd gewoon slank zijn
En strakke tetten hebben.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En strakke tetten hebben.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoe jong ben je als ik vragen magquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En strakke tetten hebben.Uw ADH vitamine Worst
Verdullemequote:Op donderdag 6 februari 2025 22:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij bij de 22:22:59 bleef ie ff hangen inderdaad![]()
![]()
Wat een rare post. Sta je naast de samenleving. Kom je weleens buiten?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
en zo weet je ook wie er weer een kind heeft uitgeperst of getrouwd is of eruit ziet als een bejaarde terwijl ze begin 30 zijn![]()
Naar buiten gaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een rare post. Sta je naast de samenleving. Kom je weleens buiten?![]()
![]()
Ja ik sta naast de samenleving en ik kom nooit buiten, vandaar dat ik het via feesboek moet vernemen omdat ik met iedereen de contact heb verlorenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een rare post. Sta je naast de samenleving. Kom je weleens buiten?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En strakke tetten hebben.
zolderkamerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb wel iets anders straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb wel iets anders straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb wel iets anders straksGaat dat moeilijk aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik kan me ook goed bezighoudenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd
Gelukkig weet ik me nog bezig te houden.
Uw ADH vitamine Worst
"""dingen""""quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begin me nu dingen af te vragen![]()
Heb ik nog wat gemist?I'm surrounded by morons!
klapt ie ook hard uit je achterste?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:49 schreef Harrie het volgende:
Die rode curry van gisteren die klapt er vandaag toch nog net wat harder inUw ADH vitamine Worst
viel op zich wel meequote:Op donderdag 6 februari 2025 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klapt ie ook hard uit je achterste?![]()
![]()
Boeiuhquote:I'm surrounded by morons!
Hulp nodig?quote:
Achja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor sommige mensen is dat de zin van hun leven bijna
Zal ik nog een wijn pakken of voor een Russian Imperial Stout gaan?I'm surrounded by morons!
vaak gearresteerdquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor sommige mensen is dat de zin van hun leven bijnaUw ADH vitamine Worst
in jouw geval gewoon voor wijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja.
Zal ik nog een wijn pakken of voor een Russian Imperial Stout gaan?![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja.
Zal ik nog een wijn pakken of voor een Russian Imperial Stout gaan?Uw ADH vitamine Worst
Oooh nee niets mis mee, meer als dat ik dat ook wel zou willenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Of hoe bedoel je die
Maar dan krijg ik mijn vaten niet leeg…quote:I'm surrounded by morons!
dat wilde ik ook maar toen bleef die bank maar roepen "Kom maar snel ff liggen ouwe lul, je hebt het verdiend" en nu ben ik nog niet moe niequote:Op donderdag 6 februari 2025 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
denk dat ik vandaag het niet te laat ga maken![]()
![]()
Kusje deropquote:I'm surrounded by morons!
Zo naar bed?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier ook voor de veranderingTrust nobody![]()
elke dag hetzelfde is ook saaiquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier ook voor de verandering![]()
Misschien later?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh nee niets mis mee, meer als dat ik dat ook wel zou willen
Love you! ALTIJD!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: