Ja 20 uur weer thuis.quote:
He-le-maal niets!quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat zou ik zonder haar moeten
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
stafmeeting krijgt ineens een andere betekenis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:58 schreef Fogel het volgende:
* Fogel likt aan Amy’s rechter oorlel* MizzezAmy kijkt een beetje moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getting lost within myself 🎶
What's newquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy kijkt een beetje moeilijk
Nee nee, was voor werk, maar de dag was helemaal volgepland, dus kon niet even weg voor minimeetquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien had ze een niet zo'n leuk bezoek wat ze bracht daar. Of ze moest voor een niet zo'n leuk onderzoek daar?
Of ze had er gewoon niet aan gedacht.
Kan allemaal.
Ohquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy kijkt een beetje moeilijk
Ftfyquote:
Amy's gezichtquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Daar valt geen voorstelling van te makenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Nou dit erbij dusquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, was voor werk, maar de dag was helemaal volgepland, dus kon niet even weg voor minimeet
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar valt geen voorstelling van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |