het komt wel dichtbijquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was vandaag in Utrecht, UMCU, heel dichtbij @:sinterklaaskapoentje
Waarvoor was je hier?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was vandaag in Utrecht, UMCU, heel dichtbij @:sinterklaaskapoentje
Man man man die flitsbezorgers gaan te verquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vliegt hier om de haverklap over![]()
Maar gewoon in de lucht ipv iemand zijn broek.
quote:
Misschien had ze een niet zo'n leuk bezoek wat ze bracht daar. Of ze moest voor een niet zo'n leuk onderzoek daar?quote:
Zo laat pasquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]was voor werk, had volle agenda en was blij toen ik om 18 uur naar huis kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
een oplader brengenquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarvoor was je hier?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:58 schreef Fogel het volgende:
* Fogel likt aan Amy’s rechter oorlelOehlalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die moeders tochquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder gisteren gebracht
Daar doen we het voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |