quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet altijd gewoon slank zijn
En strakke tetten hebben.
hoe jong ben je als ik vragen magquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Verdullemequote:Op donderdag 6 februari 2025 22:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij bij de 22:22:59 bleef ie ff hangen inderdaad
Wat een rare post. Sta je naast de samenleving. Kom je weleens buiten?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
en zo weet je ook wie er weer een kind heeft uitgeperst of getrouwd is of eruit ziet als een bejaarde terwijl ze begin 30 zijn
Naar buiten gaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een rare post. Sta je naast de samenleving. Kom je weleens buiten?
Ja ik sta naast de samenleving en ik kom nooit buiten, vandaar dat ik het via feesboek moet vernemen omdat ik met iedereen de contact heb verlorenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een rare post. Sta je naast de samenleving. Kom je weleens buiten?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getting lost within myself 🎶
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb wel iets anders straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb wel iets anders straksGaat dat moeilijk aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iddquote:
ik kan me ook goed bezighoudenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd
Gelukkig weet ik me nog bezig te houden.
"""dingen""""quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begin me nu dingen af te vragen
klapt ie ook hard uit je achterste?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:49 schreef Harrie het volgende:
Die rode curry van gisteren die klapt er vandaag toch nog net wat harder in
viel op zich wel meequote:Op donderdag 6 februari 2025 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klapt ie ook hard uit je achterste?
Boeiuhquote:
Hulp nodig?quote:
Achja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor sommige mensen is dat de zin van hun leven bijna
vaak gearresteerdquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor sommige mensen is dat de zin van hun leven bijna
in jouw geval gewoon voor wijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja.
Zal ik nog een wijn pakken of voor een Russian Imperial Stout gaan?
jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja.
Zal ik nog een wijn pakken of voor een Russian Imperial Stout gaan?
Oooh nee niets mis mee, meer als dat ik dat ook wel zou willenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Of hoe bedoel je die
Maar dan krijg ik mijn vaten niet leeg…quote:
dat wilde ik ook maar toen bleef die bank maar roepen "Kom maar snel ff liggen ouwe lul, je hebt het verdiend" en nu ben ik nog niet moe niequote:Op donderdag 6 februari 2025 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
denk dat ik vandaag het niet te laat ga maken
Kusje deropquote:
Zo naar bed?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier ook voor de verandering
elke dag hetzelfde is ook saaiquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier ook voor de verandering
Misschien later?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh nee niets mis mee, meer als dat ik dat ook wel zou willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |