SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videosinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Puntenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
Ja is anders makkelijk punten scoren, Kaatje!![]()
![]()
Fish slap!!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
So long and thanks for all the fish!
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wil je het over vagijnen hebben?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
De TT is Vagijnen, en we hebben het over vis!:')![]()
Volgens mij bedoelde die juist dat we het daarover haddenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je het over vagijnen hebben?![]()
![]()
Ach ik ga zo toch koterslingeren, dus het kan hier zo overal over gaan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je het over vagijnen hebben?![]()
![]()
Hee hoi. Ja ik kom effe kijken hier.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Goed planquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee hoi. Ja ik kom effe kijken hier.![]()
![]()
Oh jij stapt hier ook net binnen? Goeienavondquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
JuStNkkkkkkkquote:![]()
![]()
Mag nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee hoi. Ja ik kom effe kijken hier.
Smile, it's free therapy.![]()
Is er nog wat gebeurd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja dat zie je tochquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh jij stapt hier ook net binnen? Goeienavond
Even mijn foodcoma en calories verbranden want ASOT weer live
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jeejquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
Even mijn foodcoma en calories verbranden want ASOT weer live![]()
![]()
Ja, ik moest even terugscrollen maar idd ik zie het.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
Even mijn foodcoma en calories verbranden want ASOT weer liveveel plezier Hema!
Herkenbaar. Bij mij stampt er ook lekkere trance uit de speakers.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
Even mijn foodcoma en calories verbranden want ASOT weer liveAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik ben wat traag, dat weet jequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hands Up komt er hier uit de speakersquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Herkenbaar. Bij mij stampt er ook lekkere trance uit de speakers.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Jup ouwe man hequote:Op donderdag 6 februari 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben wat traag, dat weet je
Niet spoileren.plsquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Apple Cider Vinegar...
Al die karakters zijn van die personen waar ik allergisch voor ben.![]()
Wat is datquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Apple Cider Vinegar...
Al die karakters zijn van die personen waar ik allergisch voor ben.Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zeg niks
[..]
Serie op Netflix![]()
![]()
Ik ga er niet eens aan beginnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
Night agent s2 2 afleveringen van gekeken.
Slap aftreksel van s1![]()
s1 keek lekker weg welquote:
maar s2 ga ik niet afkijken
OF
ik gebruik het om mee in slaap te vallen
S1 was niet onaardig.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
s1 keek lekker weg wel
maar s2 ga ik niet afkijken
OF
ik gebruik het om mee in slaap te vallen![]()
Arguing with me is pointless.quote:
I knew I was wrong 10 minutes ago
but I'll never admit it.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat meen je niet. Wat een boefjesquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
Night agent s2 2 afleveringen van gekeken.
Slap aftreksel van s1![]()
* Harrie vond hem ook niet zo heel erg briljant maar dat vond ik 1 ook al niet echt![]()
![]()
Whuuut?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Noem je hem nu via een icoontje een clown
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
The curious case of Natalia Grace hier. Bizar verhaal wel.:')![]()
je hebt het toch toegegeven nuquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Arguing with me is pointless.
I knew I was wrong 10 minutes ago
but I'll never admit it.![]()
Nou, niet direct hoor....quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
Op donderdag 6 februari 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ohhhquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zeg niks
[..]
Serie op NetflixTrust nobody![]()
Nou gaan we 't krijgenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel ik vind van wel
PUNT
UIT![]()
Ja, je hebt ergens wel gelijk.quote:
Maar dat heb je niet van mij!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
25 jaar geleden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:18 schreef mario390 het volgende:
Vienna Callingdank an de bollands super produziert
![]()
27 jaar geleden.quote:
1998Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb net mijn laatste koffie op. Nu over op fris....quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
owja ik kan ook al niet meer tellen![]()
Ik ga gewoondrinken daar ben ik beter in op dit tijdstip
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
vind het al fris genoegquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste koffie op. Nu over op fris....Uw ADH vitamine Worst
mailybolk. En nu wel een echte bolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En als je lekker aan het dansen bent word je ook lekker warm.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@ToT jongûûhhh. Wa hedde nouw weer doån medd'n TT...???Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
netjes toch?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:31 schreef Sally het volgende:
@:ToT jongûûhhh. Wa hedde nouw weer doån medd'n TT...???![]()
![]()
oja de TT valt me nu pas opAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja de strijd is hard.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Eh.quote:
Nja.
Vooruit
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bolland & Bollandquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:38 schreef mario390 het volgende:
Rock me Amadeus de nr.1 in amerika 1986 produziert van bollands![]()
![]()
ik zit weerquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als je lekker aan het dansen bent word je ook lekker warm.Uw ADH vitamine Worst
Het is ook avond toch? Het hoeft niet..... Jouw dagen zijn behoorlijk intensief.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan me nergens op concentrerenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
moet dat dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan me nergens op concentrerensinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is ook avond toch? Het hoeft niet..... Jouw dagen zijn behoorlijk intensief.Zou wel fijn zijn als ik me op de serie die ik kijk kan concentrerenquote:
:')![]()
zet je internet uit en ga kijken dan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Zou wel fijn zijn als ik me op de serie die ik kijk kan concentreren![]()
Brigittequote:Op donderdag 6 februari 2025 20:52 schreef mario390 het volgende:
body next to body 1987
vraaag met welke vrouw van film heeft
falco dat gezongen??![]()
![]()
"Body Next to Body" is a song recorded by Falco with Brigitte Nielsen.
Ja, spuit 11.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
"Body Next to Body" is a song recorded by Falco with Brigitte Nielsen.
Ja, spuit 11.![]()
![]()
Ik gooi het gewoon in Google en krijg in 0.6 seconden het antwoord.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hij krijgt een warm welkom....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
terecht denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat denk ik ook.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:02 schreef mario390 het volgende:
best of romuald lipkode kenn ik niet
![]()
![]()
kenn ik ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Overgestapt op Twitch.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
zet je internet uit en ga kijken dan.
Is beter:')![]()
meen je niet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bolk dan maar?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
PTV voor al uw Poolse muziek op TVI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sobersoquote:I'm surrounded by morons!
* Fogel likt JKs linker oorlelquote:I'm surrounded by morons!
Nutella?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de zender heet stars tv en nuta tv![]()
Oeh, stervormige nutellaquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de zender heet stars tv en nuta tv
I'm surrounded by morons!
scharfe nuta?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de zender heet stars tv en nuta tvUw ADH vitamine Worst
GMTAquote:I'm surrounded by morons!
Welcome to the back of the busquote:I'm surrounded by morons!
Misschien is er een turd twister voor nodig.quote:I'm surrounded by morons!
Er wonen twee motten…I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent even weg en plots
Dit![]()
![]()
Vroeg ik jou iets?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Daarom niet. Niet zo nieuwsgierig!!!![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 901 / +223 / +188 / 2913 / 3116
2. Harrie / 314 / +108 / +37 / 810 / 907
3. sp3c / 261 / +1 / +90 / 150 / 202
4. KillemWieft / 224 / +19 / +54 / 157 / 242
5. mascara-klodder / 158 / +148 / +2 / 127 / 160
6. DJMO / 123 / +4 / +8 / 151 / 210
7. _UserName_ / 121 / +12 / +0 / 235 / 281
8. drakin / 107 / +0 / +21 / 547 / 618
9. mario390 / 99 / +3 / +67 / 305 / 369
10. greysbones / 98 / +2 / +12 / 815 / 863
11. Dr.Mikey / 98 / +13 / +10 / 148 / 210
12. Pinnenmutske / 82 / +3 / +34 / 361 / 437
13. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 50 / 74
14. HappyCharly / 80 / +3 / +6 / 438 / 498
15. sinterklaaskapoentje / 77 / +22 / +6 / 578 / 659
16. Lovely / 72 / +13 / +1 / 690 / 761
17. MizzezAmy / 66 / +0 / +0 / 412 / 472
18. maily / 59 / +12 / +11 / 1127 / 1206
19. Rob / 57 / +4 / +0 / 38 / 54
20. Aapje30 / 56 / +18 / +18 / 388 / 416SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: