SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Jep, 100pct buitenspel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:57 schreef Jaytje07 het volgende:
Echt rot op hoor, die gast staat zwaar in het gezichtsveld van Wellenreuther
tKloese heeft aangegeven het seizoen met Priske uit te willen spelen... Zeg het maar, plek 10?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:56 schreef Wouter2006 het volgende:
Tien tien tien? 🫣😩
Gifbeker is nog lang niet leeg.
Zelfreflecterend vermogen van een pinda. Nooit meer een TD.quote:Feyenoord-directeur Dennis te Kloese: ‘Of Brian Priske het seizoen afmaakt? Ik hoop het’
Dennis te Kloese stond voor de bekerkraker tegen PSV de pers te woord. De algemeen directreur van Feyenoord kreeg de vraag of Brian Priske het seizoen af zal maken bij Feyenoord. De Deen, die afgelopen zomer drie jaar tekende in Rotterdam, ligt zwaar onder vuur in Rotterdam.
Mikos Gouka 05-02-25, 18:52
,,Ik hoop het, dat zou betekenen dat wij goede resultaten halen’', zei Te Kloese, die ook aangaf dat de doelstelling om minimaal de tweede plek te veroveren overeind blijft staan ondanks de forse achterstand die er inmiddels is. ,,Als we geen tweede worden, is het seizoen niet geslaagd.
,,Als we onze doelstellingen niet kunnen waarmaken, dan moet je eerlijk zeggen dat het niet goed is. Ik wil wel dat hij het afmaakt, want dan is er en stijgende lijn. We hebben intern heel veel gesproken met elkaar de laatste tijd. We hebben zelf de lat hoog gelegd, dat hoort bij een topclub.’’
De algemeen directeur is tevreden met de nieuwe situatie waarin hij op technisch vlak ondersteuning krijgt van scout Mark Ruijl. ,,Dat bevalt, er wordt mij veel uit handen gehouden. Of we dat zo houden? Jazeker.’'
Te Kloese joeg nog op spelers die doelpunten konden maken, maar het bleef afgelopen transferperiode bij het aantrekken van de Marokkaanse middenvelder Oussama Targhalline en de jonge Mexicaanse spits Stephano Carrillo (18). ,,De winterse transferperiode is lastig’', zegt Te Kloese.
,,Dat wij Santiago Giménez komt ook op een vervelend moment, maar het ging om veel geld. Er zijn nog vier concrete biedingen op spelers binnen gekomen bij ons, maar bij Giménez konden we het niet meer tegenhouden. Ik beslis dat niet alleen, daar gaan meer mensen over binnen de club.’'
Kritiek hoort erbij
Te Kloese weet dat ook hij kritisch wordt bekeken. ,,Maar dat is prima, kritiek hoort er ook bij’', zegt hij. ,,Al is het weleens jammer dat er mensen zijn die drie jaar op mijn schouders hebben geslagen en nu om mij heen lopen alsof ik een besmettelijk hoestje heb.’'
Namen noemt Te Kloese niet. Maar het is niet alleen de buitenwereld. ,,Intern? Ook ja.’’
ik heb daar een beetje berghuis vibes bij, hij heeft wel eens een actie waarmee hij goed uit komt maar het rendement is gewoon heel laagquote:
Best hinderlijk in de weg toch. Goed om te weten dat dit gewoon mag.quote:
Joh, tegenwoordig mag je ook gewoon met 12 man spelenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Best hinderlijk in de weg toch. Goed om te weten dat dit gewoon mag.
Gewoon Ueda permanent voor de keepert zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwah, hij geeft enige reden om hem af te keuren, maar ik vind het allemaal niet zo erg. Vanuit een neutraal perspectief heb ik liever dat dit soort goals tellen dan niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 5 februari 2025 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog niets kunnen zien, is het verstandig dat ik inschakel voor de tweede helft?
In ieder geval geen top 4 wat iedereen nog wel lijkt te denken..quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:04 schreef ashardalan het volgende:
[..]
tKloese heeft aangegeven het seizoen met Priske uit te willen spelen... Zeg het maar, plek 10?
Las ff snel op Google News dat de doelstelling nu #3 isquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:20 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
In ieder geval geen top 4 wat iedereen nog wel lijkt te denken..
Aan het materiaal ligt het nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:21 schreef snabbi het volgende:
het is wel echt te doen, ook voor dit feyenoord
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:21 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Las ff snel op Google News dat de doelstelling nu #3 is
Mogelijk wordt mijn mening beïnvloedt door Dennis & Dennis van RRijnmond, die zijn een partij zuurquote:
Ik heb eerder met ze te doenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:21 schreef snabbi het volgende:
het is wel echt te doen, ook voor dit feyenoord
Het heilige vuur ontbreekt, of zoquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:23 schreef Qarrad het volgende:
Slordig slordig slordig, impressie van een flipperkast en een instelling van wil je in mijn poëziealbum schrijven.
schrijf je ook slordig in elkaars poeziealbum?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:23 schreef Qarrad het volgende:
Slordig slordig slordig, impressie van een flipperkast en een instelling van wil je in mijn poëziealbum schrijven.
Ahquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mogelijk wordt mijn mening beïnvloedt door Dennis & Dennis van RRijnmond, die zijn een partij zuur
Ik zie vrij weinig spelers waarmee je de oorlog gaat winnen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
die ueda
daar ga je geen wedstrijden mee winnen
moet echt een wonder gebeuren
Dat vooral doen & morgen op TT kijken met hoeveel we verloren hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah
Mevrouw Irritatie100 wordt vandaag 40 dus misschien ook wel eens leuk als ik een keer niet zuur ben tijdens de voetbal
Dan hoef je niet krijsend en kermend te gaan rollen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, Karsdorp gaat op de enkel staan. Volledig per ongeluk, maar lijkt me wel pijnlijk
Eens. Op Rijnmond zijn ze ook helemaal klaar met zijn "acteertalent"quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dan hoef je niet krijsend en kermend te gaan rollen.
Kijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mwa, als iemand vol op je enkel staat doet dat wel pijn hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Was niet eens volquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwa, als iemand vol op je enkel staat doet dat wel pijn hoor.
Nouja, daar staat het wel 1-0 door. Ben benieuwd naar waarom hij is goedgekeurd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:31 schreef ashardalan het volgende:
+1
Arbitrage is ook weer om te janken. Niet dat dat ook maar enige invloed heeft, maar ok
Daarom is hij ook niet gebroken.quote:
Omdat ze geen geloofwaardige reden konden vinden om hem af te keuren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, daar staat het wel 1-0 door. Ben benieuwd naar waarom hij is goedgekeurd.
Gok dat de bal zodanig in de hoek zat dat het niet veel uitmaakte.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, daar staat het wel 1-0 door. Ben benieuwd naar waarom hij is goedgekeurd.
Nee, maar a) ook als je niet de volle 80 maar slechts de halve 40 kilo op noppen op je botje krijgt is het ook janken en b) Paixão is een ontzettende jankzakquote:
Meer kilometers rollend afgelegd dan sprintend.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Solispolar het volgende:
Jeetje. Hopelijk komt Paixao samen met zijn familie sterker uit deze moeilijke tijden.
Die kan er helemaal niks van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Moder is ook wel een topper zeg. Te Kloese is kok van een wegrestaurant.
Ik schreef inderdaad expres slordig als ik in zo'n ding moest schrijven van mijn moeder omdat meisjes dat hoorden te doen. Dus dan zat ik met kapotte knieën en de vellen op de ellebogen van het keepen op stoeptegels zo'n kutversje te krassen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
schrijf je ook slordig in elkaars poeziealbum?
Hij kan niet eens zien dat hij moet duiken. Dit is gewoon marchanderen van de VAR die er voor de zoveelste keer voor niks zit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
had ook gewoon kunnen duiken ipv protesteren
Wel mooi druk aan het gebaren naar zijn ploeggenoten, om dan vervolgens zelf de bal weer aan de tegenstander te geven. Genieten dat soort spelers.quote:
Die zit in principe nog in zn voorbereiding. Die gun ik wel wat tijd eigenlijk.quote:
Je doet het grotendeels jezelf aan, maar al dat soort dingen helpen natuurlijk niet mee.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
afgelopen zondag die corner die ze niet zagen
het is een knjb zooitje tegen feyenoord
verkeerde beslissing wmb van de scheids, maar er is ook gewoon genoeg tijd dat je er zelf wel wat aan kan doen. psv is gewoon kwetsbaar. Dus ja fout, maar nee niet beslissend - gewoon oprollen die lui.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
afgelopen zondag die corner die ze niet zagen
het is een knjb zooitje tegen feyenoord
Mwah, een halfjaar nauwelijks gespeeld en dan op vermoeide benen PSV-Feyenoord.quote:
Dit. Ik snap werkelijk niet dat mensen de scheids de schuld geven van de totale wanprestatie van de spelers.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je doet het grotendeels jezelf aan, maar al dat soort dingen helpen natuurlijk niet mee.
Is overdag voorman.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel mooi druk aan het gebaren naar zijn ploeggenoten, om dan vervolgens zelf de bal weer aan de tegenstander te geven. Genieten dat soort spelers.
Die gasten kunnen toch ook echt helemaal niks niet. Had 100% afgekeurd moeten worden. Channant.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Priske wordt morgen ontslagen
ik weet het zeker
Na die geruchten van zijn zogenaamde ontslag na en voor bayern munchen is de spelersgroep denk ik het vertrouwen in hem kwijt .....die horen en lezen dat ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]we kunnen dromen, maar ik geloof het niet
Die Poolse huurkrachten zijn goedkoop maar je moet ze echt alles uitleggen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Pool is toch wel verteld dat rood-wit vandaag niet onze kleuren zijn?
Dat vind ik ook het meest verbazende. Dat een trainer die de spelersgroep volledig kwijt is maar mag blijven zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Na die geruchten van zijn zogenaamde ontslag na en voor bayern munchen is de spelersgroep denk ik het vertrouwen in hem kwijt .....die horen en lezen dat ook
Minteh had ook een paar slechte maandenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:04 schreef Qarrad het volgende:
Haal die klote-Osman er alsjeblieft af
Precies. Deze onmacht is tergendquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat dit geen afslachting is maakt het eigenlijk alleen maar erger
Als hij persoonlijk gehaald is door tKloese, dan kan het best nog wel eens een ego-dingetje zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het meest verbazende. Dat een trainer die de spelersgroep volledig kwijt is maar mag blijven zitten.
Ja en dan zaterdag weer geblesseerd raken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan je beste speler timber eruit gaan halen terwijl dit je wedstrijd van het seizoen is
dan snap je het als trainer niet zo goed
ik heb die priske lang verdedigd maar hij is nu echt de weg kwijt denk ik
Hoor net dat Luka nog verkocht kan worden ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja en dan zaterdag weer geblesseerd raken.
BRILJANT
timber kan de 30 minuten gewoon uitspelenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
BRILJANT
Precies. Laten we nou maar zorgen dat we dan minimaal nog 3e worden. Die kans is groter met Timber dan zonder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
BRILJANT
Deed je dat nog maar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
timber kan de 30 minuten gewoon uitspelen
het is echt tegenwoordig echt zo gelul van wisselen van spelers
ik speelde vroeger 2 wedstrijden op een dag als het moest....
Nou wat een ramp.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoor net dat Luka nog verkocht kan worden ook... 'Tuurlijk, kan er ook wel bij
Zou mooi zijn, die kost alleen maar geld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoor net dat Luka nog verkocht kan worden ook... 'Tuurlijk, kan er ook wel bij
En dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
je verliest nu 3 keer in een week als dit zo blijft
het is klaar met priske
morgen ontslag
Dit moet je zonder training zelfs kunnen oplossen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat dit soort dingen trainbaar zijn...
nieuwe trainerquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan?
Sjon gaat de boel ineens aan het ballen krijgen?
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Minteh had ook een paar slechte maanden
-Gurneyisbestoke
(lol)quote:
Hij is na ajax uit ook niet ontslagen, na 6-1 mocht hij ook blijven. Jij denkt dat dit, met de bijgestelde doelstelling ven #3, de druppel gaat zijn?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Priske is wel klaar, 7 maanden aangerommeld.
Ten Hag kan niks opbouwen, en Van Persie moet eerst wat meters achter zich hebben vind ik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nieuwe trainer
lijkt me niet verstandig om sjoniie aan te stellen
ik weet alleen niet wie....
Ten Hag? Van Bommel? Van Persie
Derde ga je niet worden op deze manier, geen idee wat Priske wil maar het komt iig totaal niet aan bij deze groep.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:15 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hij is na ajax uit ook niet ontslagen, na 6-1 mocht hij ook blijven. Jij denkt dat dit, met de bijgestelde doelstelling ven #3, de druppel gaat zijn?
X voor twijfel
Zei men over vBronckhorst ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ten Hag kan niks opbouwen, en Van Persie moet eerst wat meters achter zich hebben vind ik.
Het is in ieder geval verbijsterend dat hij nog zo lang heeft mogen zitten, na Willem II was het overduidelijk dat dit niet meer goed ging komen. Manmanmanquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als hij persoonlijk gehaald is door tKloese, dan kan het best nog wel eens een ego-dingetje zijn.
Eens, maar ik zie tKloese z'n trainer niet ontslaan, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Derde ga je niet worden op deze manier, geen idee wat Priske wil maar het komt iig totaal niet aan bij deze groep.
Die won wat dankzij Kuyt en Van Persie, het voetbal was niet om aan te zien.quote:
Hij wil offensive plays spelen met de boys for sure en hij will work hard for a good result.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Derde ga je niet worden op deze manier, geen idee wat Priske wil maar het komt iig totaal niet aan bij deze groep.
Maar hij liet wel de selectie naar hun kwaliteit voetballen, ook al was dat vaak met oersaaie trechteraids.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die won wat dankzij Kuyt en Van Persie, het voetbal was niet om aan te zien.
Hij doet me denken aan Bengtson.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wil offensive plays spelen met de boys for sure en hij will work hard for a good result.
We hebben een hoop grotere malloten gehad als hoofdtrainer bij Feyenoord, maar geen enkele heeft een (in potentie) zo waardevolle selectie volledig verkwanseld als Priske.
Ik hoef hem niet terug iig.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar hij liet wel de selectie naar hun kwaliteit voetballen, ook al was dat vaak met oersaaie trechteraids.
Eens, maar was ook meer mbt de opmerking over de ervaring van vPersie. Niet dat ik hem per se wil, maar ok.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:26 schreef ashardalan het volgende:
Om het positief in te zien, dit is één van de eerste seizoenen die Houtman straks niet meer weet
Het voetballende spel is naar mijn mening ook alleraardigst. Maar hij heeft geen enkel idee hoe je dat overwicht moet vertalen in rendement. Terwijl we wel voortdurend door domme fouten in het mes blijven lopen. Verbijsterend.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Bengtson.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:26 schreef ashardalan het volgende:
Om het positief in te zien, dit is één van de eerste seizoenen die Houtman straks niet meer weet
@HugoBorstquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hey, ik mag. Mijn moeder is er aan overleden
rendement is afhankelijk van kwaliteitquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het voetballende spel is naar mijn mening ook alleraardigst. Maar hij heeft geen enkel idee hoe je dat overwicht moet vertalen in rendement. Terwijl we wel voortdurend door domme fouten in het mes blijven lopen. Verbijsterend.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Het Advocaat-gevoel dat het me allemaal niet zo veel meer doet is weer volledig terug.
Het verschil tussen het Ajax en Feyenoord topic is dat hier niet hysterisch gereageerd wordt op dit soort grapjesquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:29 schreef Scorpie het volgende:
Let Priske cook jongens, komt vast wel goed
6/10quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:30 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1
Graag review van Ueda
die doet nooit meequote:
dat is misschien nog het enige voordeel van ueda, je ziet hem niet. Milambo zie je constant fouten makenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:31 schreef H.FR het volgende:
Met Milambo is het ook bij 1 goede pot gebleven zeg. Na Benfica niks meer van gezien.
Nou, soms springt ie er wel bovenuit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat is misschien nog het enige voordeel van ueda, je ziet hem niet. Milambo zie je constant fouten maken
Deels gebrek aan kwaliteit, tegelijkertijd is er na al deze tijd ook nog geen enkele lijn in het voetbal te ontdekken. Priske is echt de Steijn van Feyenoord gebleken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Het totale gebrek aan kwaliteit in wat er nu op het veld staat. Te Kloese is de allergrootste fraud.
Het is wel weer eens tijd voor deze.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
Hadj Moussa, Smal, Carranza, Nadje en Mitchell zijn stuk voor stuk uitstekende transfers. En dat voor een miljoentje of 8 in totaal.
Dan nog 2 DIRECTE VERSTERKINGEN voor een prikkie gehuurd uit de PL.
En dan is de verbeterde, jongere en fittere versie van Trauner as we speak ook zijn contract aan het tekenen de Kuip.
KloeseGod heeft al een hele sterrenmaaltijd op tafel gezet.
Ik ben wel benieuwd hoeveel opeenvolgende wedstrijden wij met dezelfde elf gestart zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deels gebrek aan kwaliteit, tegelijkertijd is er na al deze tijd ook nog geen enkele lijn in het voetbal te ontdekken. Priske is echt de Steijn van Feyenoord gebleken.
Ow ja, die act blijft vervelend.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel weer eens tijd voor deze.
Het trainingsregime van Priske klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel opeenvolgende wedstrijden wij met dezelfde elf gestart zijn.
Heeft hij wel een trainingsregime dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het trainingsregime van Priske klopt voor geen meter.
Wat betekent 'bizaare'?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat was dat voor een bizaare actie.
Vriend Pistolero heeft zelf aangegeven niet meer met het Feyenoord-topic geassocieerd te willen worden en wij respecteren deze keuzequote:Op woensdag 5 februari 2025 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow ja, die act blijft vervelend.
Is die idioot er nog, eigenlijk?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat spelers bij bosjes uitvallen is geen toeval.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij wel een trainingsregime dan?
Is óók een prestatie... Niet één die ik graag herhaald zie, maar okquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat spelers bij bosjes uitvallen is geen toeval.
Ik denk dat er maar heel weinig heeft geklopt van wat Priske heeft gedaan in een halfjaar Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het trainingsregime van Priske klopt voor geen meter.
Klopt. Maar aan het veldspel is niet echt te zien dat er ergens op getraind wordtquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord raken speler na speler kwijt door blessures, terwijl de Italiaanse maestro omkomt in selectiekeuzesquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee, maar met Slot had je met dezelfde selectie 1e gestaan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel opeenvolgende wedstrijden wij met dezelfde elf gestart zijn.
Of iig meegedaan om plek 1quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen idee, maar met Slot had je met dezelfde selectie 1e gestaan.
Laat me met rust. Ik heb geen zin meer om in discussie te gaan met de kwaadaardig geesteszieke nageboortes in dit topic.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is te vinden in de fantastische WLR SC, alwaar hij blijft volharden in het feit dat Te Kloese een god is en dat hij als enige verstand heeft van voetbal.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is die idioot er nog, eigenlijk?
Akkoord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laat me met rust. Ik heb geen zin meer om in discussie te gaan met de kwaadaardig geesteszieke nageboortes in dit topic.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Coco het volgende:
Jammer jongens.
Dan maar richten op de 3e plek!
Een zeer ervaren en stressbestendige coachquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig zit straks Marino Pusic op de bank bij Feyenoord.
Je hebt er wel kijk op in ieder geval. 😊quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laat me met rust. Ik heb geen zin meer om in discussie te gaan met de kwaadaardig geesteszieke nageboortes in dit topic.
Genoten vandaag?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is te vinden in de fantastische WLR SC, alwaar hij blijft volharden in het feit dat Te Kloese een god is en dat hij als enige verstand heeft van voetbal.
Zo dan, koekoek.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, wat sneu.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is te vinden in de fantastische WLR SC, alwaar hij blijft volharden in het feit dat Te Kloese een god is en dat hij als enige verstand heeft van voetbal.
eensquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mislintat?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Het totale gebrek aan kwaliteit in wat er nu op het veld staat. Te Kloese is de allergrootste fraud.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Coco het volgende:
Jammer jongens.
Dan maar richten op de 3e plek!
Ach, het is niet voor het eerst dat we uit bij PSV en Ajax verliezen in een seizoen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:41 schreef KingRoland het volgende:
sterkte boys in deze loodzware tijden
zitten veel van dat soort mensen in VBLquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zitten veel van dat soort mensen in VBL
Dit is heel erg leukquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Priske?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat @:Pistolero een beetje geïrriteerd is...
Eens, al kan je ook stellen dat zoveel blessures door het hele seizoen heen ook geen toeval meer is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij spreekt uit ervaring...quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:45 schreef Buitendam het volgende:
Mario Been die het te doen heeft met een Feyenoordtrainer. Dan heb je wel lef hoor.
Hij weet hoe het is om er niks van te kunnen. Voelt blijkbaar echt kut.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:45 schreef Buitendam het volgende:
Mario Been die het te doen heeft met een Feyenoordtrainer. Dan heb je wel lef hoor.
Zit vast een gegronde reden achter, alleen zijn dat pure aannames. Kan aan de trainingen liggen, kan aan een matige medische staf liggen (want die zitten er toch niet voor niks) of toch ook een groot deel pech. Tel daarbij gewoon enkele jongens als Bijlow, Stengs, Lotomba en Trauner bij op met een blessureverleden en je bent al wel snel klaar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eens, al kan je ook stellen dat zoveel blessures door het hele seizoen heen ook geen toeval meer is.
Weer eens geen plan B, dit, dat...quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:47 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)riske-neutraliseerde
Lang verhaal kort; aardig plan A, maar weer geen idee toen dat niet meer werkte.
Goede keus.quote:
Terwijl bijna alle ingrediënten van de sterrenmaaltijd nochtans op het veld stonden!quote:
En toch denk ik dat dat meer te maken heeft met de trainer, dan met pech. Slot kon het namelijk voor een groot deel met dezelfde selectiequote:Op woensdag 5 februari 2025 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit vast een gegronde reden achter, alleen zijn dat pure aannames. Kan aan de trainingen liggen, kan aan een matige medische staf liggen (want die zitten er toch niet voor niks) of toch ook een groot deel pech. Tel daarbij gewoon enkele jongens als Bijlow, Stengs, Lotomba en Trauner bij op met een blessureverleden en je bent al wel snel klaar.
We zijn gewoon in een vicieuze cirkel belandt waarin net fitte spelers al veel te veel moeten spelen om andere gevallen op te vangen. En daar komen we ook niet heel snel meer uit vrees ik.
Het feit dat ik dan niet meer gequote wordt door zo'n ongekend vervelende stoker en totaaldebiel als jij is trouwens ook wel een reden om hier niet meer te posten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh
Feyenoord zit in een dipje en meneer haakt af.
Vertelquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef KingRoland het volgende:
Er is alleen 1 man die Feyenoord nu kan redden
John Troost?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef KingRoland het volgende:
"Een ploeg die schreeuwde om tactische hulp vanaf de kant kreeg geen werkend alternatief aangereikt. "quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:48 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Weer eens geen plan B, dit, dat...
Bestuur tegen de muur, Maasgebouw bestormen... Of andere klassiekertjes
Oh is dat de reden dat je er niet bent nuquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het feit dat ik dan niet meer gequote wordt door zo'n ongekend vervelende stoker en totaaldebiel als jij is trouwens ook wel een reden om hier niet meer te posten.
En dat is dan Forum Admin. FOK! is een parodie op een forum.
Ik dolde misschien wat, maar ik ben wel echt van mening dat Priske er nu uitgooien niet heel veel effect zal sorteren voor de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verschil tussen het Ajax en Feyenoord topic is dat hier niet hysterisch gereageerd wordt op dit soort grapjes
Wij zijn het wel gewend dat onze club geleid wordt door dorpsgekken
Ik word doodmoe van Mario als analist en al helemaal als hij bij een wedstrijd van Feyenoord zit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:45 schreef Buitendam het volgende:
Als de veldbezetting niet klopt moet de rest twee keer zo hard lopen om gaten te dichten wat extra blessures oplevertquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En toch denk ik dat dat meer te maken heeft met de trainer, dan met pech. Slot kon het namelijk voor een groot deel met dezelfde selectie
En wie zet ze op het veld neer?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als de veldbezetting niet klopt moet de rest twee keer zo hard lopen om gaten te dichten wat extra blessures oplevert
Zo’n moeilijk rekensommetje is dat niet.
Pistolerooooooo hohohoho blijft een mooie act die gozer ja togquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Pistolero is een slechte “verliezer.”
Ik ook. De man is veel te veel fan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van Mario als analist en al helemaal als hij bij een wedstrijd van Feyenoord zit.
Ja, maar die heeft het wel naar z,n zin op Curaçao.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef KingRoland het volgende:
Wielrennen is geen sport.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wellicht, maar hem behouden is 100% zeker geen verbetering. Een nieuwe trainer kan mss voorkomen dat we nóg verder wegzakkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dolde misschien wat, maar ik ben wel echt van mening dat Priske er nu uitgooien niet heel veel effect zal sorteren voor de rest van het seizoen.
Het gaat wel van kwaad tot erger momenteel. Je moet ergens ingrijpen. Ik verwacht ook niet dat een nieuwe trainer hier een goed functionerend elftal gaat maken, maar de verhoudingen moeten enigszins hersteld worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dolde misschien wat, maar ik ben wel echt van mening dat Priske er nu uitgooien niet heel veel effect zal sorteren voor de rest van het seizoen.
Staat gelijk aan een kut trainer.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als de veldbezetting niet klopt moet de rest twee keer zo hard lopen om gaten te dichten wat extra blessures oplevert
Zo’n moeilijk rekensommetje is dat niet.
Ik ken de schoonzoon van Slot niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
Wordt tijd dat de laatste met echt succes in Rotterdam weer wordt aangesteld met schoonzoon.
En dat is de belangrijkste reden dat het een heel matige trainer is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:50 schreef H.FR het volgende:
Classic Priske. Kan niet snel anticiperen.
En jij bent de volgende.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Een situatieschets van de sfeer in het Feyenoord topic @:RamboDirk
Hallo, ik ben trainer van Feyenoord
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben lid van de medische staf van Feyenoord
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben de scheids
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Mario Been
[ afbeelding ]
Ik ga mij heel diep schamen, maar moest lachen om 'Hallo, ik ben scheids', maar ik ben niet bang om dat toe te geven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Een situatieschets van de sfeer in het Feyenoord topic @:RamboDirk
Hallo, ik ben trainer van Feyenoord
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben lid van de medische staf van Feyenoord
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben de scheids
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Mario Been
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |