abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216557088
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Palestijnen hebben vele Israëlische dorpen onbewoonbaar gemaakt, moeten zij ook opdraaien voor die kosten? Of wat te denken van de dorpen in het Noorden van Israël, die verwoest zijn door Hezbollah?
Hezbollah? Wat heeft dat nu weer te maken met Palestijnen.
pi_216557091
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hoe verschilt dat van het verplaatsen van Palestijnen? Daar wordt niet zo zwaar aan getild.
Die hebben nu toch niets..
pi_216557094
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit.
Er moeten iets gebeuren voor de Gazanen. En laat de naburige landen daar maar eens over meedenken.
Laat de Gazanen maar wonen in landen die Hamas hebben gesteund. Zoals Qatar en Israel.
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:48:42 #129
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_216557096
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 08:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zoiets?

[ x ]
GAza Great Again, GAGA *O*

Met een vrouwelijke burgemeesteres ~O>
Ik ken nog nog wel een geschikte kandidaat, Lady Gaga *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:48:44 #130
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216557097
quote:

[..]
Hoe verschilt dat van het verplaatsen van Palestijnen? Daar wordt niet zo zwaar aan getild.
Wat jij wil is moreel fout.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216557101
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het zou voor de vrede in de regio beter zijn om de bewoners van Israël ergens anders huisvesting te bieden.
Dan zullen ze eindelijk vrede hebben en veilig zijn.

De klaagmuur kunnen ze wel meenemen.
Joden zijn hier de inheemse bewoners, dus daar is totaal geen reden voor.
quote:

[..]
De Palestijnen zijn de kern van dit probleem. De onhoudbare cyclus van geweld begint iedere keer opnieuw bij deze groep Arabieren. Dit was al voor de oprichting van Israël zo en is nu nog steeds het geval.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216557102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Die hebben nu toch niets..
Rotterdam is ook ooit bijna platgegooid. Dat betekent niet dat alle Rotterdammers naar Friesland zijn verhuisd.
pi_216557108
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat jij wil is moreel fout.
Het deporteren van 2 miljoen Palestijnen niet?
pi_216557113
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Rotterdam is ook ooit bijna platgegooid. Dat betekent niet dat alle Rotterdammers naar Friesland zijn verhuisd.
De Tweede Wereldoorlog was wel de oorzaak achter de verdrijving en zuivering van honderdduizend etnische Duitsers in Oost-Europa. Het blijkt dat als je een oorlog begint, dit vervelend kan uitpakken voor een volk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216557114
quote:

[..]
Klopt, maar toen waren er andere partijen die de stad weer nieuw leven inbracht.
In dit geval wil niemand dit doen en/of is er veel onduidelijkheid wat en hoe, toch heel anders.
pi_216557115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het zou voor de vrede in de regio beter zijn om de bewoners van Israël ergens anders huisvesting te bieden.
Dan zullen ze eindelijk vrede hebben en veilig zijn.

De klaagmuur kunnen ze wel meenemen.
Hier gaan een hoop mensen boos over worden ook al zeg je precies hetzelfde met alleen de rollen omgedraaid _O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_216557122
quote:

[..]
Het is niet wenselijk, maar er weinig andere opties aangezien deze mensen bezig blijven met moslimfundamentalisme en terrorisme jegens Israëliërs. Dit stuk negeer jij constant. Deze mensen zijn dé aanleiding achter dit conflict.
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:51:28 #138
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216557123
quote:

[..]
Hen begeleiden naar veiliger gebied niet.
En een groot deel daarvan wil niet samenleven met de Israelis.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216557129
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hier gaan een hoop mensen boos over worden ook al zeg je precies hetzelfde met alleen de rollen omgedraaid _O-
Ja, er wordt heel gemakkelijk over mensenrechten heen gestapt tot je een paar woorden verwisselt.
pi_216557130
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is niet wenselijk, maar er weinig andere opties aangezien deze mensen bezig blijven met moslimfundamentalisme en terrorisme jegens Israëliërs. Dit stuk negeer jij constant. Deze mensen zijn dé aanleiding achter dit conflict.
Ze moeten gewoon een voorbeeld nemen aan dorpen waar ze samen vredig leven.
pi_216557135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ja, er wordt heel gemakkelijk over mensenrechten gestapt tot je een paar woorden verwisselt.
Waarom ga je nergens op de inhoud in en schaar je je achter de groep die de reden achter dit conflict is?
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:53:27 #142
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216557144
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 08:28 schreef LXIV het volgende:
Ik ben zeer kritisch op Israël, maar blijven aanmodderen met het is ook niks. Dan blijft het altijd oorlog daar. Die gazanen verspreiden over andere landen is op lange termijn de uitweg.
Maar hoe lang is die lange termijn, want heeft het verspreiden/verplaatsen van volkeren over de afgelopen duizenden jaren niet juist geleid tot de huidige situatie... :+
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_216557145
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom ga je nergens op de inhoud in en schaar je je achter de groep die de reden achter dit conflict is?
Hoezo? Ik schaar me helemaal niet blind achter Israël.
pi_216557146
De Palestijnen kunnen beter massaal aan de slag als gastarbeiders in de Golfstaten. Zo kunnen ze het geld genereren voor de wederopbouw en zijn ze ook niet meer bezig met het graven van tunnels.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_216557150
En alle palestijnen neerzetten in de Westelijke Jordaanoever geen idee? Is toch ook een soort van Gaza?
pi_216557158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hoezo? Ik schaar me helemaal niet blind achter Israël.
De reden achter dit conflict zijn natuurlijk de Palestijnen en daar schaar jij je achter. Dit verdraaien gaat het ook niet oplossen.
pi_216557160
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
En alle palestijnen neerzetten in de Westelijke Jordaanoever geen idee? Is toch ook een soort van Gaza?
In veewagons dwars door Israël? Deporteren moet wel leuk blijven.
Dit, dus.
pi_216557161
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:53 schreef mackinac het volgende:
De Palestijnen kunnen beter massaal aan de slag als gastarbeiders in de Golfstaten. Zo kunnen ze het geld genereren voor de wederopbouw en zijn ze ook niet meer bezig met het graven van tunnels.
Kan prima, dan moeten de voorwaarden wel anders zijn want veel worden nu uitgebuit daarzo.
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:55:02 #149
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216557163
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ze moeten gewoon een voorbeeld nemen aan dorpen waar ze samen vredig leven.
Leg dat even uit aan Hamas die "één miljoen 7 Oktober's wil" zolang alle "Palestijnse" gebieden (=heel Israël) bezet worden.

Er kan niks zolang Hamas daar aan de macht is. Overigens ook niet met de huidige Israëlische regering, maar Israël heeft ten minste een democratie dus die kan weggestemd worden als men hoop heeft.
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:55:10 #150
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216557165
quote:
Kom zaterdag naar de Dam en steun Donald ^O^

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')