Ja dat moet het doel zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het staat ze vrij om Israel wederom de oorlog te verklaren natuurlijk.
De tunnels die er nu liggen zijn veel mooier.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat vreselijk lelijk, al die hoogbouw
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De tunnels die er nu liggen zijn veel mooier.
Israels bitchquote:Op maandag 10 februari 2025 17:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Trump is wel een cadeautje van Hashem in de ogen van Netanyahu.
Ik hou mijn mondquote:Op maandag 10 februari 2025 17:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Fuck the poor. Een Mar-a-lago en Epstein eiland in 1
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:33 schreef RotatoR het volgende:
Zo had het er al uit kunnen zien als er geen Palestijnen woonden.
Lijken me wel interessante beleggingsobjecten.quote:
Oh, zeker. Niet voor niets dat Trump wel interesse in dat plan had. Dit is iets wat binnen zijn passie valt en wat gunstig kan uitpakken voor het tussenresultaat; een functie elders voor de Palestijnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijken me wel interessante beleggingsobjecten.
Meen je dat serieus? Lijkt me echt letterlijk één van de domste investeringen die je kunt doen. Een paar aanslagen en je zit met vastgoed dat je aan de straatstenen niet kwijtraakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijken me wel interessante beleggingsobjecten.
Volgens mij is dat stuk grond nog steeds van Israel en die zijn allang blij dat de VS dat inneemt in plaats van hun huidige buren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
Hij klinkt best wel zelfverzekerd
[ x ]
Inderdaad, die terreurtunnels kunnen zo voor positieve doeleinden gebruikt worden, alleen nog even die mottige palestijnen eruit zien te werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij is dat stuk grond nog steeds van Israel en die zijn allang blij dat de VS dat inneemt in plaats van hun huidige buren.
Plus Israel gaat daar natuurlijk zelf ook investeren en bouwen.
Wijnkelders en basisvoorzieningen voor een metronetwerk is overigens reeds aanwezig.
Christendom en Jodendom herenigend? En de wereld maar met hun mainstream media willen overtuigen dat Islam de boeman is. Hah!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
Hij klinkt best wel zelfverzekerd
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |