Dit is nogal wat he? De meeste users van NWS komen niet in het centrale Trump inauguratie topic langs en zouden dit anders missen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Apart topic is toch niet nodig?
Als we voor elke gekke uitspraak die Trump doet een topic openen, wordt het tijd voor een nieuw sub-forum!quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is nogal wat he? De meeste users van NWS komen niet in het centrale Trump inauguratie topic langs en zouden dit anders missen.
@Dannyquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als we voor elke gekke uitspraak die Trump doet een topic openen, wordt het tijd voor een nieuw sub-forum!
@GGMM mist Joe nu ook al.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:18 schreef Shotty het volgende:
Mischien is een Trump subforum een goed idee, maar god. Ik mis Sleepy Joe. Snap nu eindelijk dat dat betekend: niet elke dag een nieuwe crisis beginnen.
Lijkt me een goed idee. Dan kan dit topic daarnaar worden verplaatst.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als we voor elke gekke uitspraak die Trump doet een topic openen, wordt het tijd voor een nieuw sub-forum!
Zoiets?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:28 schreef LaDaDiDa het volgende:
Met al het ontvangen geld hadden ze allang een populaire strandplaats kunnen worden.
Missen lijkt me ook weer stug.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is nogal wat he? De meeste users van NWS komen niet in het centrale Trump inauguratie topic langs en zouden dit anders missen.
Je vergeet Canadaquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:30 schreef TLC het volgende:
Dus na Groenland, Panama en Gaza telt de VS nu 53 staten
Hij heeft in elk geval 1 beste nieuwe vriend gemaakt:quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:35 schreef Loverboii het volgende:
Wie kan hier nu tegen zijn? Win-win voor iedereen.
Maar dan hadden ze Israël niet kunnen aanvallen met tot raketten omgebouwde waterleidingen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:28 schreef LaDaDiDa het volgende:
Met al het ontvangen geld hadden ze allang een populaire strandplaats kunnen worden.
Helaas gaat de wereld niet over, maar de Amerikaanse burgers.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Missen lijkt me ook weer stug.
De wereld moet zich echt afvragen of het verstandig is dat zo’n risico nemende zakenman aan de knoppen zit.
Maar wie moet die 6 miljoen Palestijnen dan gaan huisvesten? Niemand in die regio wil ze hebben en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:28 schreef LXIV het volgende:
Ik ben zeer kritisch op Israël, maar blijven aanmodderen met het is ook niks. Dan blijft het altijd oorlog daar. Die gazanen verspreiden over andere landen is op lange termijn de uitweg.
Tuurlijk niet, het blijft gewoon ook nieuwsquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Dan kan dit topic daarnaar worden verplaatst.
Je vergeet Canada, Puerto Rico en Mexico en straks Denemarken en de Oekraïnequote:Op woensdag 5 februari 2025 08:30 schreef TLC het volgende:
Dus na Groenland, Panama en Gaza telt de VS nu 53 staten
Inderdaad. Dan kun je beter dit soort oplossingen bedenken, een soort Final Solution.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:28 schreef LXIV het volgende:
Ik ben zeer kritisch op Israël, maar blijven aanmodderen met het is ook niks. Dan blijft het altijd oorlog daar. Die gazanen verspreiden over andere landen is op lange termijn de uitweg.
Eerst heel veel schreeuwen om straks de beste deal te krijgen...zo werkt het toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze al een psychiater gebeld?
Ja, maar die gaf aan minstens een kamer bovenin zijn hotel te willen met uitzicht op zee.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Wat Biden allemaal uitspookte vond men wel prima want democraten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:18 schreef Shotty het volgende:
Mischien is een Trump subforum een goed idee, maar god. Ik mis Sleepy Joe. Snap nu eindelijk dat dat betekend: niet elke dag een nieuwe crisis beginnen.
Ik kan begrijpen dat je dat denkt als je uit een zwakkere sociale laag komt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat Biden allemaal uitspookte vond men wel prima want democraten.
Bijvoorbeeld het laptopverhaal werd uit de media gehouden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je dat denkt als je uit een zwakkere sociale laag komt.
Als je googled zie je overal media praten over het "laptopverhaal".quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het laptopverhaal werd uit de media gehouden.
Nou, verlicht ons eens. Wat spookte Biden allemaal uit dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat Biden allemaal uitspookte vond men wel prima want democraten.
Ze hebben zelfs allemaal al miljoenen Palestijnen opgevangen, Egypte en Jordanië ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:54 schreef Hathor het volgende:
Ja, en Egypte en Jordanie zitten ook echt te wachten op een paar miljoen Palestijnen binnen hun grenzen, want dat heeft in Libanon ook zo fantastisch gewerkt.![]()
Trump leeft echt op een soort van roze wolk of zo.
Welke crises zijn er de afgelopen dagen dan begonnen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:18 schreef Shotty het volgende:
Waarom zou men een psychiater moeten bellen voor goede beleidsinitiatieven?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat bedoel je hier precies mee? Is hij minderwaardig?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je dat denkt als je uit een zwakkere sociale laag komt.
Blijven weer alle aangiftes van afgelopen maanden op de plank liggenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:21 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zie weer een heleboel demonstraties aankomen.
Als 't Barron's laptop was geweest was de media er ook zo stil over geweest? Het mocht niet over Hunter's laptop gaan. Dat vind je ook op de zoekmachine.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je googled zie je overal media praten over het "laptopverhaal".
Niet elke spook van Biden kreeg dezelfde aandacht want democraten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, verlicht ons eens. Wat spookte Biden allemaal uit dan?
Dat snap je nu pas ja?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:18 schreef Shotty het volgende:
Je kan niks noemen dus. Helder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet elke spook van Biden kreeg dezelfde aandacht want democraten.
Bovendien zal het leiden tot een geweldsexplosie en een haat die van generatie op generatie wordt doorgegeven. De Nakba dreunt nog altijd na in het Midden-Oosten, is voor miljoenen moslims nog altijd reden om Israël te haten en geweld tegen joden toe te juichen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar wie moet die 6 miljoen Palestijnen dan gaan huisvesten? Niemand in die regio wil ze hebben en dat weet je zelf ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |