Damaged goods.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft drie lange relaties gehad.
Ze is begin 20 toch lol
behoorlijke wallen alquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze is begin 20 toch lol
Begonnen als peuterquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze is begin 20 toch lol
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze is begin 20 toch lol
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Het is de avond van aanstellerige twintigers
Uitgehuwelijkt op haar 8e?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze is begin 20 toch lol
Met ooms?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze is begin 20 toch lol
Gokje: komt geen vervolgquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef DKUp het volgende:
Nog een keer afspreken, ik voelde geen klik/mets
Krijgt ook geen vervolg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef DKUp het volgende:
Nog een keer afspreken, ik voelde geen klik/mets
Onduidelijk of het een beperking is of een mega tongpiercing. Kan allebei bij haar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Kan die wenkbrauwloze tante niet verstaanbaar praten?
Gaf mezelf al de schuld, maar hier had ondertiteling van toegevoegde waarde geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Kan die wenkbrauwloze tante niet verstaanbaar praten?
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Het is de avond van aanstellerige twintigers
godverdommequote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
20:00 gaat ons redden echt dit keer,
Ter grootte van haar oorbellen waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Onduidelijk of het een beperking is of een mega tongpiercing. Kan allebei bij haar.
Is dit jouw type?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Verpest door links gedachtengoed toen ze ging studeren
De studie dat wat je op LinkedIn post je ook op X/Bluesky/Instagram kan posten?quote:
Ja wtf. Avril Lavigne komt net kijken.quote:
Saaie mensen zijn dat bijna allemaal.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hele avond vervelende twintigers
Waarom altijd van die groepjes per avond monteren?
Avril werd bekend toen ze in de luiers zat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja wtf. Avril Lavigne komt net kijken.
Beetje marketing 21e eeuw zeg maar. Viral gaan op social media, een poster, een website, een reclamevideo ergens etc.quote:
ze lijkt er echt op, alleen die neus nogquote:
Ze heeft wel wat liefs.quote:
Ziet er vruchtbaar uit.quote:
Dat is toch godsonmogelijk?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Werkt in Rotterdam en kent Spijkenisse niet
Jezus jongen verdwijn gewoon joh
Schiedam toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Werkt in Rotterdam en kent Spijkenisse niet
Jezus jongen verdwijn gewoon joh
Maar ze is wel prettig om naar te luisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze lijkt er echt op, alleen die neus nog
En doet hbo dus je snapt er toch gewoon niks vanquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Haar kapsel lijkt op zo'n muts
[ afbeelding ]
Erger nog, er trots op zijn…quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:04 schreef Felagund het volgende:
Van de scheikundeleraaropleiding worden getrapt.
Wij trekken je er doorheenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zelden dat ik het een vervelende aflevering vind maar deze tikt hem wel aan.
we zijn er bijna, ik heb een koffie gemaaktquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zelden dat ik het een vervelende aflevering vind maar deze tikt hem wel aan.
Lekker!quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
we zijn er bijna, ik heb een koffie gemaaktwil je er ook een?
Met dat uiterlijk kun je echt overal terecht.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil hier niet wonen maar ik weet niet waar wel
Belgie een optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |