SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Doe dat maar evenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:34 schreef ToT het volgende:
Oh ja, ik zou nog altijd een bolkversie van Daffy fap gif maken!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je was zeker nog met die neus en die sneeuwvlok bezig?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:34 schreef ToT het volgende:
Oh ja, ik zou nog altijd een bolkversie van Daffy fap gif maken!![]()
![]()
Jahquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
![]()
Whehe nee, dat is me een te complex klusje om er echt een mooi resultaat mee te krijgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je was zeker nog met die neus en die sneeuwvlok bezig?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
@Lovelyquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
laalalalalalala gehaktbal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laalalalalalala gehaktbal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zin in een gehaktbal nu![]()
![]()
Dat bolkte veel te veel in de gatenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij kon het bolken niet laten.
(Boem boem!)
Zij bolkte naar iedere DTS'er!
(Boem boem!)
En o o o o o daar kwam narigheid van![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij kon het bolken niet laten.
(Boem boem!)
Zij bolkte naar iedere DTS'er!
(Boem boem!)
Dikke beat er onder en het wordt een hit
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dat bolkte veel te veel in de gaten
En o o o o o daar kwam narigheid van![]()
![]()
Lalalalaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zin in een gehaktbal nu![]()
![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben op @:mascara-klodder![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Answwaquote:
Wie kan dat oude topic terugvinden over deze kerel:')![]()
Terecht welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben op @:mascara-klodder![]()
Ik heb wel het Dumpert-filmpje gevonden waarin ze zijn foto lieten zien aan meisjes van het VWO en meisjes van het VMBO.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Answwa
Wie kan dat oude topic terugvinden over deze kerel![]()
Vieze manquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:40 schreef ToT het volgende:
Ohhhhh dan krijg ik gehaktballe in me buik.....![]()
![]()
We vragen dat maandag nog een keerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zegt hij nou tegen jou dat-ie moe is?
"Ik ben op, Mascara-klodder"![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Die VMBO-meisjes zagen deze engnek wel zitten...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel het Dumpert-filmpje gevonden waarin ze zijn foto lieten zien aan meisjes van het VWO en meisjes van het VMBO.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Beetje jonge chickies regelen, ouwe player:')![]()
Van Kootenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Nou dat valt ook wel weer heus mee hoor!
![]()
![]()
Nou ja, zo oud als hij is, is bijna ieder blaadje jongerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is die van de jonge blaadjes![]()
![]()
Echt ja, dat verschil!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die VMBO-meisjes zagen deze engnek wel zitten...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou ja, zo oud als hij is, is bijna ieder blaadje jonger![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Ja, boeiendquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit dus!
Waar Kapoen aan zit te denken is zo onhygiënisch als wat!
:')![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja, boeiend![]()
![]()
Niet geliktquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja, boeiend![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hij houdt van lekker likkenquote:Heel slimquote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Zijn arm is zo dik als haar beide armen samenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zou @:tong80 ook van likken houden?:')![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn arm is zo dik als haar beide armen samenTrue!
![]()
Wel degelijk. Maar deze dame is niet mijn type. Gentlement prevere blonds.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zou @:tong80 ook van likken houden?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel degelijk. Maar deze dame is niet mijn type. Gentlement prevere blonds.![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Tong80quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel degelijk. Maar deze dame is niet mijn type. Gentlement prevere blonds.
Hij wordt een beetje trager op z'n oude dag.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ja
Even wachten tot hij dit zelf zegt![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik wacht al een minuut hierquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje trager op z'n oude dag.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Creepyquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
Je zou bijna in slaap vallen...
[ afbeelding ]
Moet je tegen @sinterklaaskapoentje zeggenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou ja, zo oud als hij is, is bijna ieder blaadje jonger![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je tegen @:sinterklaaskapoentje zeggen![]()
Die houdt er ook wel van?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je tegen @:sinterklaaskapoentje zeggen![]()
Ik zie het door de vingers. Maar laat het niet weer gebeuren. Anders zwaait er wat. Stuur ik Viola Holt op je af.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ja
Even wachten tot hij dit zelf zegt
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Fijn je ook weer eens hier te zien postenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel degelijk. Maar deze dame is niet mijn type. Gentlement prevere blonds.![]()
![]()
![]()
Dat wens je je ergste vijand nog niet toequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het door de vingers. Maar laat het niet weer gebeuren. Anders zwaait er wat. Stuur ik Viola Holt op je af.![]()
Het ging over hou oud hij is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die houdt er ook wel van?
@sinterklaaskapoentje is minstens 700 jaar oud![]()
![]()
Koffiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor geestverruimende middelen heb je genomen dat je boek begint te praten?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Sow!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
Het ging over hou oud hij is.
@:sinterklaaskapoentje is minstens 700 jaar oud![]()
fixedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
@:sinterklaaskapoentje is minstens 1700 jaar oudDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het door de vingers. Maar laat het niet weer gebeuren. Anders zwaait er wat. Stuur ik Viola Holt op je af.![]()
![]()
Lees nog steeds, er komt nog een nawoord en allemaal personages worden nog beschreven en de histerische gebeurtenissen worden nog een keer samengevat.quote:
Nog steeds 50 pagina's te gaan.
Oorlog en Vrede van TolstojDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze vrouwquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
@:sinterklaaskapoentje is minstens 700 jaar oud![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
968 pagina'squote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees nog steeds, er komt nog een nawoord en allemaal personages worden nog beschreven en de histerische gebeurtenissen worden nog een keer samengevat.
Oorlog en Vrede van Tolstoj
Hoge literatuur ook
Respect
De histerische of de historische?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees nog steeds, er komt nog een nawoord en allemaal personages worden nog beschreven en de histerische gebeurtenissen worden nog een keer samengevat.
Oorlog en Vrede van Tolstoj![]()
![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
En hysterisch ook nog!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
968 pagina's
Hoge literatuur ook
Respect![]()
![]()
Dat is niet het juiste aantal paginasquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
968 pagina's
Hoge literatuur ook
RespectDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Historie is meestal erg histerischquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
vitamine L?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Getsie.
Hopelijk kun je op je gemak uitzieken.
Met veel vitamine LAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ToT!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Dat heb op facebook gestaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is niet het juiste aantal paginas:')![]()
En hier heb je goodreads https://www.goodreads.com/book/show/15758712-oorlog-en-vredequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat heb op facebook gestaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Aanzienlijk minder bladzijden maar over dit boek heb ik 2 jaar gedaan.
Kwam steeds niet verder dan blz 26 ofzo.
En steeds weer opnieuw proberen en wegleggen.
Moest het van mezelf gelezen hebben.
En opeens pakte het verhaal me en in 1 ruk uitgelezen
Van oude menschen, de dingen, die voorbij gaan van Couperus![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
1632 pagina'squote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En hier heb je goodreads https://www.goodreads.com/book/show/15758712-oorlog-en-vrede![]()
Dikste boek wat ik nog aan het lezen ben is 1200 pagina's. Dat vond ik al veel. Biografie over Hitler.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Respectquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Van oude menschen, de dingen, die voorbij gaan van Couperus
Het is eigenlijk uit 4 boeken opgebouwd, ik denk dat er daarom verschil is in informatie uit hoeveel paginas het zou bestaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
1632 pagina's![]()
Dikste boek wat ik nog aan het lezen ben is 1200 pagina's. Dat vond ik al veel. Biografie over Hitler.
Ik heb eerder 500 + blz boeken gelezen, maar ook wel korte verhalen van maar 16 blz ofzoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:schakeltopia niet te vergeten![]()
![]()
Couperus leest ook niet heel fijn vind ik, heb Eline Vere gelezen, wat een drol van een mens.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Van oude menschen, de dingen, die voorbij gaan van Couperus
Maar ook ik wil dan perse wel een boek uitlezenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
die is weer terug maar zeg niet eens hier gedagquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
@Schakeltopia kom eens hier buurtenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die is weer terug maar zeg niet eens hier gedag
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
@Schakeltopia don't ignore us in DTSquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die is weer terug maar zeg niet eens hier gedag![]()
![]()
![]()
![]()
boeken
![]()
Had het ook met Jane Eyre en Wuthering Heights o.a. Ook daar kwam ik steeds niet voorbij blz 26 ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Couperus leest ook niet heel fijn vind ik, heb Eline Vere gelezen, wat een drol van een mens.
Maar ook ik wil dan perse wel een boek uitlezen
Totdat het me pakte en in 1 ruk uit dan.
Het wordt dan gewoon een uitdaging en ik vond dat ik die boeken gewoon gelezen moest hebben want klassiekers en hoort bij je algemene ontwikkeling/kennis.![]()
Kapot moeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
en thee
Tussen fantasy en sf zitten ook mooie klassiekersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had het ook met Jane Eyre en Wuthering Heights o.a. Ook daar kwam ik steeds niet voorbij blz 26 ofzo.
Totdat het me pakte en in 1 ruk uit dan.
Het wordt dan gewoon een uitdaging en ik vond dat ik die boeken gewoon gelezen moest hebben want klassiekers en hoort bij je algemene ontwikkeling/kennis.
![]()
![]()
![]()
![]()
volDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kon mijn toetje niet eens meer opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je bent zelf een toetjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kon mijn toetje niet eens meer op![]()
![]()
quote:
klopte, dat toetje was me toch aan het bolkenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ha die Bally-bquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb zin in een toetje met koffiesmaakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat komt door mij?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:01 schreef drakin het volgende:
Ik heb zin in een toetje met koffiesmaak
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja en door de reactie van Baillyquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:04 schreef Bally-b het volgende:
Ff rotzooi opruimen een was Erin en met de pootjes omhoog voor de tv
Fijne avond![]()
![]()
![]()
![]()
KaToetje @JustinKquote:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
klopte, dat toetje was me toch aan het bolken![]()
Ik zei Bailly
Nou wil ik BaileysDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maileysquote:
Hoe zou dat smakenquote:
Dat hoop ik niet, meel als smaakquote:
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
Wat is er?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Één grote smiley diarree en op deze ga je serieus in?![]()
![]()
Die heb je nodig hierquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik lees haar betekenis in de smilies, dat kunnen wij namelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Één grote smiley diarree en op deze ga je serieus in?
Bij jou is het 1 pot natDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik stop heel veel betekenis in mijn smileysquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees haar betekenis in de smilies, dat kunnen wij namelijk
Bij jou is het 1 pot nat![]()
![]()
![]()
![]()
niks, niks en niks?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik stop heel veel betekenis in mijn smileys![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik stop heel veel betekenis in mijn smileys![]()
![]()
ik ook
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik moet nog boodschappen doen, als jij vast je vrouw uitzoekt uit hamerstad dan zet justink boos de zak bij de wegquote:
rode punten graag vandaag in mijn appelsap kun je dat wel lezen?
mijn dikke vingers zeggen die muts van sinterklaaskapoentje is wel een blij ei
altijd een feestje daar en hier niet, dat is wel jammerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik val niet op vrouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen, als jij vast je vrouw uitzoekt uit hamerstad dan zet justink boos de zak bij de weg
altijd een feestje daar en hier niet, dat is wel jammer![]()
zou zeggen dat het een gewoon matig ei is![]()
![]()
Nee dit was gewoon een post van een rare vogelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen, als jij vast je vrouw uitzoekt uit hamerstad dan zet justink boos de zak bij de weg
![]()
![]()
Over boekenlezen gesprokenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zellufquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dit was gewoon een post van een rare vogel![]()
![]()
o jaquote:
Harrie zei laatst met een langzaam rood wordend hoofd, mutsen daar hou ik van en hield zijn adem in
blij met de liefde rode wangetjes en trekkende oogjes van de piemel die erin moet, een zonnebril opzetten en tong uitsteken helpt wel maar een tong omhoog geeft verdriet en krijg he de zak en roe vanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nein! wat je ermee doet telt!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is de omtrek die telt, niet de lengte!Smile, it's free therapy.![]()
ik heb hier geen mening over jongonsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
o ja
Harrie zei laatst met een langzaam rood wordend hoofd, mutsen daar hou ik van en hield zijn adem in
blij met de liefde rode wangetjes en trekkende oogjes van de piemel die erin moet, een zonnebril opzetten en tong uitsteken helpt wel maar een tong omhoog geeft verdriet en krijg he de zak en roe vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: