SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Slobeend op 05-02-2025 09:52:37 ]
Kom niet aan onze Rut ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent had één nieuwtje en dat was de opstelling tegen Ajax
En die klopte niet
Met de opstelling van ZKA hadden we denk ik wel gewonnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent had één nieuwtje en dat was de opstelling tegen Ajax
En die klopte niet
Hoeveel spelers komen er nog vandaag denk je? (Spelers waar we daadwerkelijk iets aan hebben)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de opstelling van ZKA hadden we denk ik wel gewonnen
Altijd tegen ons
Nul.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel spelers komen er nog vandaag denk je? (Spelers waar we daadwerkelijk iets aan hebben)
Nou die heeft dan mooi honger.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Een extra ondervoede Noord-Afrikaan op zes.
Vreet niet tussen:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nog meer middenvelders voor jullie?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nouja, nog meer. Tegen Lille en Bayern speelden we met één fitte.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog meer middenvelders voor jullie?
Eerste wat in mij opkomt wanneer ik denk aan een vieze Marokkaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
We gaan het zo wel horen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:54 schreef Irrem het volgende:
Gerucht gaat dat Hwang weer geblesseerd is.
Een tweede Nadje. DennisGodquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De datanerds op Twitter zijn wel positief volgens mij. Ligue 1 is wel andere koek dan het 3e niveau natuurlijk.quote:
Hartman was al bekend, toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Geen Trauner, Hartman, Moussa en Nieuwkoop morgen
Branco vd Boomen was daar een grand monsieur.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De datanerds op Twitter zijn wel positief volgens mij. Ligue 1 is wel andere koek dan het 3e niveau natuurlijk.
Die speelde vooral bij een ploeg in de omschakeling waar hij defensief volledig werd ontlast. Nooit begrepen wat Ajax met hem moest.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Branco vd Boomen was daar een grand monsieur.
@PSVCL kan deze spillebeen er iets van???quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:58 schreef Qarrad het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Positiespel en inzicht zien er prima hier. Maar goed, dit zijn natuurlijk momenten. Misschien struikelt hij verder wel continu over zijn poten. Enniehoe, ziehier het beeld.
Waarschijnlijk alleen als hij naar PSV was gegaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
@:psvcl kan deze spillebeen er iets van???
Dat word niksquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:46 schreef Ali_boo het volgende:
Dennis kookt hutspot
'Feyenoord betaalt 'enkele tonnen' voor Targhalline, Marseille profiteert mee'
vandaag, 14:38 18 reacties
Feyenoord is druk bezig met de komst van Oussama Targhalline. De Rotterdammers nemen de 22-jarige verdedigende middenvelder definitief over van de Franse club Le Havre. 1908.nl en de Franse journalist Josué Casse komen met aanvullende details over de inkomende transfer.
Targhalline komt over voor een bedrag van 'enkele tonnen'. De rechtspoot gaat daarnaast een contract tekenen voor drieënhalf jaar. Wanneer de medische keuring met succes wordt doorstaan, mag de Marokkaanse middenvelder zich tot medio 2028 speler van Feyenoord noemen.
Olympique de Marseille profiteert van de deal, want het beschikt over een doorverkooppercentage van 50% over Targhalline. Voor Feyenoord kan het transferbedrag van enkele tonnen worden omschreven als een schijntje. Mede door een blessure was er gebrek aan speeltijd, maar zijn marktwaarde wordt nog altijd geschat op een bedrag van drie miljoen euro.
Ik stel hier Henk Spaan volledig voor verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelde vooral bij een ploeg in de omschakeling waar hij defensief volledig werd ontlast. Nooit begrepen wat Ajax met hem moest.
Ehh Brancoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel hier Henk Spaan volledig voor verantwoordelijk.
Het houdt gewoon niet op.quote:
Ken hem alleen van naam, nooit opgevallen verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
@:psvcl kan deze spillebeen er iets van???
Ik zat nog even te kijken naar die El Azzouzi waar @ZKA helemaal lyrisch over was. Beter dan Wieffer dit dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als hij naar PSV was gegaan.
-doe normaal-quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel hier Henk Spaan volledig voor verantwoordelijk.
Nou nou nou nouquote:
Die was ook fan van Kasanwirjo.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat nog even te kijken naar die El Azzouzi waar @:zka helemaal lyrisch over was. Beter dan Wieffer dit dat.
Gelachen om zijn cijfers dit seizoen.
Over een paar maanden heb je Sauer terug, dus een tijdelijke oplossing had prima gekund zonder dat je iemand in de weg zit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:18 schreef fetX het volgende:
Een buitenspeler is eigenlijk echt wel nodig nog. Als we daar nu een langdurige blessure hebben, is er wel een probleem. Osman voldoet totaal niet net als Ivanusec en Stengs kan nog wel even duren (en is ook totaal geen buitenspeler).
Minteh duurde helemaal niet erg lang. Die liet direct al zijn klasse zien en dat werd eigenlijk alleen maar meer en constanter.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over een paar maanden heb je Sauer terug, dus een tijdelijke oplossing had prima gekund zonder dat je iemand in de weg zit.
Ik heb Osman overigens nog niet afgeschreven, die deelt ook wel mee in de malaise. Het is dat Minteh geriemd werd door Slot anders had je daar ook niet zo veel rendement uit gehaald (en dat duurde ook erg lang). Zie Osman onder een andere trainer nog wel beter worden (maar nu is het niks).
Ivanusec blijft beschamend dat ze die niet geloosd hebben deze zomer.
Nadje en Carranza gaan de Eredivisie op een hoopje spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die was ook fan van Kasanwirjo.
Hij is ook fan van die nieuwe spits en middenvelder die we hebben aangetrokken, dus ik vrees met grote vreze.
Dan ben je de periode tussen oktober en februari vergeten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Minteh duurde helemaal niet erg lang. Die liet direct al zijn klasse zien en dat werd eigenlijk alleen maar meer en constanter.
Zelfs in die relatief slechte periode stond hij op eenzame hoogte in de eredivisie als het ging om domineren in de 1 tegen 1.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je de periode tussen oktober en februari vergeten.
Een aantal onwelgevallige doch onschuldige opmerkingen aangaande de mogelijke gezondheidstoestand van Henk Spaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Wat stond hier.![]()
Henk Spoan is een Turk. @:oriente
Het echte rendement kwam wel pas in maart. Maar ik ben het verder wel met je eens hoor, alleen had Minteh ook het voordeel van een stabiel elftal om zich heen en een goede trainer, dat blijkt voor buitenspelers die uit de rimboe komen best belangrijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in die relatief slechte periode stond hij op eenzame hoogte in de eredivisie als het ging om domineren in de 1 tegen 1.
Op Transfer Day mag dat gewoon hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Een aantal onwelgevallige doch onschuldige opmerkingen aangaande de mogelijke gezondheidstoestand van Henk Spaan.
Osman is een speler die eigenlijk totaal niet bij ons spel past en daarom ook niet uit de verf komt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het echte rendement kwam wel pas in maart. Maar ik ben het verder wel met je eens hoor, alleen had Minteh ook het voordeel van een stabiel elftal om zich heen en een goede trainer, dat blijkt voor buitenspelers die uit de rimboe komen best belangrijk.
Ik vraag mij af of die Osman zo slecht is, het is geen niveau Minteh, maar destijds tegen Girona, Eagles en AZ vond ik hem best nuttig. Zelfs tegen Lille (volgens mij) zie ik een a twee serieus goede acties met een slechte opvolging. Ik denk dat hij wel meer kan onder een betere trainer/beter team, maar de laatste tijd is het verschrikkelijk.
Hij lijkt ook niet echt te beschikken over basistechniek.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Osman is een speler die eigenlijk totaal niet bij ons spel past en daarom ook niet uit de verf komt.
Hevige Walemark vibes wanneer ik zo'n trukendoos zie op wat velden waar je de auto's omheen kan zien rijden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:56 schreef H.FR het volgende:
Egeli van Nordsjaelland. Volgens mij is dat de vervanger van Osman. Hopelijk kan hij wel voetballen.
In zo’n beetje de enige eredivisie wedstrijd waarin Priskeball uit de verf kwam (Eagles-uit) was Osman de uitblinker. Dat geeft te denken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Osman is een speler die eigenlijk totaal niet bij ons spel past en daarom ook niet uit de verf komt.
Voor 7mln kun je eens een gokje wagen tochquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hevige Walemark vibes wanneer ik zo'n trukendoos zie op wat velden waar je de auto's omheen kan zien rijden.
Toornstra.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Wie is er gehaald?
Ik heb vandaag geen tijd gehad om het te volgen
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik lees net dat ousama bin laden is binnengevallen
Een echte killer😀
Het is meer dat dit een speler is die in de kleine ruimte erg matig is. Zijn techniek lijkt ook niet te wensen over te laten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In zo’n beetje de enige eredivisie wedstrijd waarin Priskeball uit de verf kwam (Eagles-uit) was Osman de uitblinker. Dat geeft te denken.
Ik vind het moeilijk te zeggen dat iemand niet in ons spel past als je ons nauwelijks op een coherente speelstijl kan betrappen.
Had dan de naam Kluivert gebruikt. Had misschien nog voor een kleine glimlach gezorgd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Een echte killer😀
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Een echte killer😀
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Een echte killer😀
Oussama bin Kluivert?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Had dan de naam Kluivert gebruikt. Had misschien nog voor een kleine glimlach gezorgd.
Dit, ja. Je had toch ook een paar dagen terug al een bod op al die voorbijgekomen namen kunnen uitbrengen? Verkoop van Santi is al bijna een week bekend.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:33 schreef Slobeend het volgende:
Wwaarom dan weer zo laat?Herhaling van de zomerperiode.
Dit doet Te Kloese toch juist altijd in de laatste dagen van de window? Tweede of derde keer op rij.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:43 schreef Tomatenboer het volgende:
15 miljoen?! Kan het me nauwelijks voorstellen. Zo’n overtuigend talent is het toch helemaal niet? 😀
Als dit waar is mag Kloese wel onder curatele.
Vorige keer Skov Olsen. Wie daarvoor? Rodriguez?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit doet Te Kloese toch juist altijd in de laatste dagen van de window? Tweede of derde keer op rij.
Klinkt als een disasterclass paniekaankopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:40 schreef Caland het volgende:
15 miljoen bieden op de laatste transferdag voor een discutabel talent
Classic Dennis
Echt bizar om die fout nog een keer te makenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:33 schreef Slobeend het volgende:
Wwaarom dan weer zo laat?Herhaling van de zomerperiode.
Skov Olsen én Diao.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorige keer Skov Olsen. Wie daarvoor? Rodriguez?
Diao ook nog, Rodriguez inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:46 schreef fetX het volgende:
Vorige keer Skov Olsen. Wie daarvoor? Rodriguez?
Nog los van dat het eigenlijk al vreemd is dat je die fout 1 keer maakt. Dit is toch precies hoe de transferperiode werktquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt bizar om die fout nog een keer te maken
Sneetje droog brood.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Om Dennis te eren zal ik vanavond ook niet koken, maar restjes van gisteren opwarmen.
En Skov Olsen ging nu voor miljoenen minder naar Duitslandquote:
Precies. Bizar bedrag weer voor iemand die een half jaar op het 'hoogste' niveau speelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Eigenlijk misschien maar beter dan dat zo'n enorm bod op een of andere wazige Noor waar nog nooit iemand van heeft gehoord wordt afgewezen.
Deze truc haalde hij afgelopen zomer ook gewoon uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:43 schreef Tomatenboer het volgende:
15 miljoen?! Kan het me nauwelijks voorstellen. Zo’n overtuigend talent is het toch helemaal niet? 😀
Als dit waar is mag Kloese wel onder curatele.
Sem Steijn is een klasse minder dan prime Toornstra.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
als je 15 miljoen wil uitgeven aan een onbeduidende speler dan kan je net zo goed Sem Steijn gaan halen dan weet je wat je in huis haalt..
maar wachten totdat sem zijn contract net verlengd heeft...ja en dan heeft het geen zin meer
toornstra heeft 1 seizoen gehad waar de ballen per ongeluk op zijn voeten vielen daarna nooit meer iets bijzonders gezien...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Sem Steijn is een klasse minder dan prime Toornstra.
Kennis van me speelde voor de beker met Blauw Geel tegen FC Utrecht voor de beker. Hij vond Toornstra beter dan ie had verwacht. Alles simpel en eerste balbehandeling feilloos. Toen was ie al over het hoogtepunt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Sem Steijn is een klasse minder dan prime Toornstra.
Gewoon even bijna de helft van de transferopbrengsten van onze vertrokken topscorer bieden op een onbeduidend talent dat net een half jaar op het hoogste niveau speelt met matige statistieken. 😀quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze truc haalde hij afgelopen zomer ook gewoon uit.
Aan het eind van de streep gewoon nog altijd geen aanvallende versterking terwijl iedereen op 3 september wist wat Feyenoord nodig had.
Totale disasterclass. Een trainer ziet hij allemaal spelers vertrekken maar geen enkeling is adequaat vervangen.
Een soort Sem Steijn dus, al heeft laatstgenoemde een nog lagere handelingssnelheid.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
toornstra heeft 1 seizoen gehad waar de ballen per ongeluk op zijn voeten vielen daarna nooit meer iets bijzonders gezien...
Er lijkt sprake van opzet eerlijk gezegd. Laat ik een bod doen om te laten zien hoe goed ik bezig ben. Wetende dat de club in kwestie het bod toch zal weigerenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit doet Te Kloese toch juist altijd in de laatste dagen van de window? Tweede of derde keer op rij.
Hij is wel lang, 1.88 en eergisteren 18 geworden.quote:
In 22/23 was het Zerroukiquote:
14 miljoen is toch ongeveer wat er toen ook geboden werd?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
En Skov Olsen ging nu voor miljoenen minder naar Duitsland
Misschien is het verstandig om 3 weken eerder te komen voor bepaalde spelers, dan zijn sommige clubs wat happiger om ze te laten gaan (voor een acceptabel bedrag).quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:58 schreef CR7 het volgende:
Borges ook afgewezen.
Don zet je laptop en telefoon maar uit. Wordt niks meer deze window. Waarom gaat die niet eerst vragen of een speler überhaupt weg mag voordat die een bod doet.
Niet rouwig om zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:58 schreef CR7 het volgende:
Borges ook afgewezen.
Don zet je laptop en telefoon maar uit. Wordt niks meer deze window. Waarom gaat die niet eerst vragen of een speler überhaupt weg mag voordat die een bod doet.
Kan niet, dan is Dennis namelijk met vakantiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig om 3 weken eerder te komen voor bepaalde spelers, dan zijn sommige clubs wat happiger om ze te laten gaan (voor een acceptabel bedrag).
quote:Porto zou naar verluidt een bod van zeven miljoen euro, waarvan vier miljoen onmiddelijk en drie miljoen verdeeld over twee termijnen, hebben afgeslagen. Ook zou het bod van Feyenoord een doorverkooppercentage van tien procent bevatten, maar omdat de transfermarkt in Portugal reeds gesloten is en Galeno al verkocht is aan Al Ahli, wil Porto niet nog een aanvaller laten gaan.
Tja…quote:Feyenoord heeft een bod van vijftien miljoen euro gedaan op Sindre Walle Egeli van FC Nordsjaelland. Dat meldt Fabrizio Romano. Dat bod is echter afgewezen omdat de Deense club geen vervanger meer kan halen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Graag een grote schoonmaak. Te Kloese, Sjaak, Toon en Priske weg.
Eenhoorn nieuwe directeur, Schuiteman TD en Simonis trainer. Klaar.
Simonis? Wie is dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Graag een grote schoonmaak. Te Kloese, Sjaak, Toon en Priske weg.
Eenhoorn nieuwe directeur, Schuiteman TD en Simonis trainer. Klaar.
Helder.quote:
quote:
quote:Paul Simonis (Leidschendam, 14 februari 1985) is een Nederlands voetbaltrainer. Hij werd in juli 2024 aangesteld als hoofdtrainer bij Go Ahead Eagles.
Ja bedankt Hans, mijn google doet het.quote:
Misschien had je de vraag dan daar moeten stellen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja bedankt Hans, mijn google doet het.
Ja toen kreeg ik de oude kardinaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien had je de vraag dan daar moeten stellen.
.quote:Gijs Smal zag tijdelijke terugkeer naar FC Twente niet zitten'
vandaag, 20:19 577 reacties
FC Twente heeft een poging gewaagd om Gijs Smal terug te halen. De Tukkers hebben zich tevergeefs gemeld bij Feyenoord voor de 27-jarige linksback. FC Twente zag mogelijkheden nu Quilindschy Hartman op de weg terug is en Hugo Bueno nog tot het einde van het seizoen op huurbasis actief is bij de Rotterdammers. Dit nieuws weet Vincent Schildkamp te melden in het praatprogramma De Voetbalkantine.
"FC Twente heeft geprobeerd om Smal te halen als backup voor de linksbackpositie," vertelt de commentator van ESPN. "Smal dreigt nu derde linksback te worden bij Feyenoord. Ze wilden hem terughuren, maar Smal wilde het niet." FC Twente was de laatste dagen hard op zoek naar een extra verdediger, nadat het Anass Salah-Eddine voor een bedrag van tien miljoen euro had verkocht aan AS Roma.
De keuze van Smal om niet te willen terugkeren naar FC Twente is logisch. De verdediger heeft een doorlopend contract tot medio 2028 en kwam dit seizoen tot 23 wedstrijden. Zijn droom om in de Champions League te spelen wordt momenteel waargemaakt en speelminuten in de tussenronde tegen AC Milan zijn niet uitgesloten. FC Twente schakelde door en versterkte zich onder meer met Gerald Alders en wist ook nog Taylor Booth te strikken
Even kijken of ik een timeline kan schetsenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:21 schreef De_Pel het volgende:
Nu ineens overal ver boven de marktwaarde gaan bieden, maar alsnog niks kunnen halen
[..]
[..]
Tja…![]()
Echt Dennis pleur van je paard debiel.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kunnen we Bijlow nog slijten aan een gyropractor.
Denk dan effe na voor je domme vragen stelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja bedankt Hans, mijn google doet het.
Slobeend gaf de info al.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dan effe na voor je domme vragen stel
Laat Dennis koken en steun je kk clubquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dus is de selectie weer een tikkie minder geworden.
Waar is deze overtuiging op gebaseerd..?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
dan is het gewoon een prima AD die nog jarenlang kan blijven.
Wel klote. Had echt idee dat we met DtK een geweldige onderhandelaar hadden. Begint nu wel flinke scheuren te vertonen. Als je die straks ook nog moet vervangen....quote:
“Een tikkie”… denk het ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dus is de selectie weer een tikkie minder geworden.
Er had allang een echte TD moeten zijn, Te Kloese is een prima AD.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wel klote. Had echt idee dat we met DtK een geweldige onderhandelaar hadden. Begint nu wel flinke scheuren te vertonen. Als je die straks ook nog moet vervangen....
Je mist nog de helft van de bullets, maar het gaat de goede richting op ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Even kijken of ik een timeline kan schetsen
- Op de laatste dag van de transfermarkt gaat Dtk vol voor Olsen van club Bruggen
- Bod van 15mil slaan ze af
- Dennis schakelt door en bied 18 mil voor Spaans jeugdinternational. Club accepteert het bod, maar het lukt niet om hem op tijd te registeren
- In de volgende transferwindow is diezelfde jeugdinternational beschikbaar voor 10 mil, Dennis moet er niets van weten
- Santi staat op het punt om verkocht te worden
- Intern willen ze een nummer 6 halen, een buitenspeler en een vervanger voor Santi
- Santi wordt verkocht
- En weer wachten ze tot de aller laatste dag om spelers aan te trekken
- Elke bod wordt afgewezen omdat de clubs geen vervangers meer kunnen halen
Vat ik het zo aardig samen?
Het is niet zo erg dat die mogelijke paniekaankopen niet komen. Beter zelfs misschien. Maar zo wanhopig biedingen indienen terwijl je al een hele tijd weet dat Gimenez vertrekt vind ik wel wat amateuristisch. Zeker nu het voor de derde keer op rij is dat je op de laatste dag van alles probeert en het niet lukt (en je normaal gesproken veel teveel betaalt).quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wel klote. Had echt idee dat we met DtK een geweldige onderhandelaar hadden. Begint nu wel flinke scheuren te vertonen. Als je die straks ook nog moet vervangen....
Achtste finales,dinsdag:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Feyenoord heeft een GROOT probleem.
Dat lees ik wel vaker, dat Kloese wel een prima Algemeen Directeur zou zijn. Maar waar is dat concreet nou precies op gebaseerd eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er had allang een echte TD moeten zijn, Te Kloese is een prima AD.
Die Marokkaan lijkt mij net zo goed een paniekaankoop. Het kost allemaal geen drol. Maar al die buitenkansjes kost je alsnog vele miljoenen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet zo erg dat die mogelijke paniekaankopen niet komen. Beter zelfs misschien. Maar zo wanhopig biedingen indienen terwijl je al een hele tijd weet dat Gimenez vertrekt vind ik wel wat amateuristisch. Zeker nu het voor de derde keer op rij is dat je op de laatste dag van alles probeert en het niet lukt (en je normaal gesproken veel teveel betaalt).
En het verkopen van Gimenez een paar dagen voor de Klassieker voor een bedrag wat je er in de zomer ook nog voor krijgt is op z’n minst ‘niet ideaal’ te noemen.
Op het plan wat Arnesen door een extern bureau heeft laten opstellen? Waarna Kloesoe eerst Arnesen en vervolgens dat plan uit het raam geflikkerd heeft..?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lees ik wel vaker, dat Kloese wel een prima Algemeen Directeur zou zijn. Maar waar is dat concreet nou precies op gebaseerd eigenlijk?
Het is ook niet de eerste keer. Het is best een beetje beschamend. Ik denk niet dat Dennis een verkeerde technische visie heeft (in tegenstelling tot een vGeel of Troost) maar bepaalde amateuristische beslissingen in de selectiesamenstelling, de opvolging van Slot en dat voortdurende te late handelen doen mij afvragen of hij wel echt een idee heeft waar hij mee bezig is. Ik denk het eigenlijk niet en dat hij vooral heel lang heeft geprofiteerd van Slot, Arnesen en zijn vlotte babbel, en dat ie nu totaal door de mand valt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet zo erg dat die mogelijke paniekaankopen niet komen. Beter zelfs misschien. Maar zo wanhopig biedingen indienen terwijl je al een hele tijd weet dat Gimenez vertrekt vind ik wel wat amateuristisch. Zeker nu het voor de derde keer op rij is dat je op de laatste dag van alles probeert en het niet lukt (en je normaal gesproken veel teveel betaalt).
En het verkopen van Gimenez een paar dagen voor de Klassieker voor een bedrag wat je er in de zomer ook nog voor krijgt is op z’n minst ‘niet ideaal’ te noemen.
Te Kloese is vooral bekwaam in uitleggen wat er heel goed gaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Te Kloese heeft een vlotte babbel waardoor het al snel lijkt alsof hij wat kan, maar ik denk niet dat we daar nu nog in moeten trappen.
‘We hebben er echt álles aan gedaan’quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te Kloese is vooral bekwaam in uitleggen wat er heel goed gaat.
quote:
Ik had het twee jaar geleden al door blijkbaar (lol)quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Merk dat ik mij ook enige zorgen maak. Ja er is progressie gemaakt, scouting is eruit gedonderd en er wordt geïnvesteerd ipv puur op de kas ingekocht, maar er klopt het een en ander niet zo. Afgelopen zomer is wat ongebalanceerd en vooral op potentie ingekocht en was de selectie pas laat samen, dat we er nu zo goed voorstaan is combinatie vakmanschap Slot, falen concurrentie en ook wat geluk (vooral Europees), plus een paar prima spelers natuurlijk die de ploeg enigszins dragen. En hoe nu op de afwezigheid van Trauner en Timber gereageerd wordt bevalt mij allerminst, gaat veel te langzaam.
Als Slot het na dit seizoen voor gezien houdt kan de boel zo in elkaar storten. Te Kloese bevalt mij tot dusver niet echt, maakt een weinig daadkrachtige indruk, veel gebeurt laat en hij lijkt erg graag alle portefeuilles willen te hebben ipv een aangewezen TD aan te stellen. Het transferbeleid is verre van gestroomlijnd. Plus nog steeds bemoeienis van Troostaids.
Deze man is binnengeloodst door SinterSjaak, we hadden het vooraf ook al wel kunnen weten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Ik had het twee jaar geleden al door blijkbaar (lol)
Maar na de succesvolle jaren onder Slot uiteindelijk toch voor zijn vlotte praatjes gezwicht. Voortaan bij mijn eerste ingeving blijven!!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:26 schreef De_Pel het volgende:
Zelfs dat droevige duivendrechtse groepje ongeluk in de schuldsanering heeft het weer beduidend veel beter gedaan deze window.
Lijkt nu vooral gebaseerd te zijn omdat hij het stadion dossier getorpedeerd heeft. Maar ik geen idee welke credits hij nu precies verdient. Hij heeft idd een beter voorkomen en praatje dan Gudde, maar ja dat is ook niet echt een prestatie. Gudde heeft de uitstraling van een oorworm.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lees ik wel vaker, dat Kloese wel een prima Algemeen Directeur zou zijn. Maar waar is dat concreet nou precies op gebaseerd eigenlijk?
veel woede zegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:26 schreef De_Pel het volgende:
Zelfs dat droevige duivendrechtse groepje ongeluk in de schuldsanering heeft het weer beduidend veel beter gedaan deze window.
Wij zaten in de schuldsanering terwijl ajax jarenlang bizar gecasht had dankzij mr dickpic.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:26 schreef De_Pel het volgende:
Slot, Arnesen en de scoutingsrapporten van AZquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij zaten in de schuldsanering terwijl ajax jarenlang bizar gecasht had dankzij mr dickpic.
In de 3 jaar daarna haalden we de CFL-finale, werden kampioen én wonnen de beker.
Is dat bijna alleen maar aan Slot te danken? Het is een serieuze vraag hoor, misschien is dat ook echt zo. Maar hopelijk niet. Al kan niet ontkend worden dat Brian geen goede match blijkt.
Je zou verwachten dat je in zo’n winterwindow probeert door te pakken op wat in de zomer niet is gelukt. Maar ik kan geen enkele lijn ontdekken, alleen dat het net zo chaotisch en mislukt is als afgelopen zomer…quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Even kijken of ik een timeline kan schetsen
- Op de laatste dag van de transfermarkt gaat Dtk vol voor Olsen van club Bruggen
- Bod van 15mil slaan ze af
- Dennis schakelt door en bied 18 mil voor Spaans jeugdinternational. Club accepteert het bod, maar het lukt niet om hem op tijd te registeren
- In de volgende transferwindow is diezelfde jeugdinternational beschikbaar voor 10 mil, Dennis moet er niets van weten
- Santi staat op het punt om verkocht te worden
- Intern willen ze een nummer 6 halen, een buitenspeler en een vervanger voor Santi
- Santi wordt verkocht
- En weer wachten ze tot de aller laatste dag om spelers aan te trekken
- Elke bod wordt afgewezen omdat de clubs geen vervangers meer kunnen halen
Vat ik het zo aardig samen?
Beetje zoals het spel onder Priske dusquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je in zo’n winterwindow probeert door te pakken op wat in de zomer niet is gelukt. Maar ik kan geen enkele lijn ontdekken, alleen dat het net zo chaotisch en mislukt is als afgelopen zomer…
Nee zeker niet. Er is de jaren voor Slot kwam echt heel belangrijk voorwerk gedaan, anders was hij niet gekomen. Dat zag je ook in die Disney-docu terug, in 20/21 werkte al mensen die de goede dingen zeiden, maar ook nog mensen als Cor ‘ja hij kan een penalty nemen’ Pot.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:45 schreef Gert het volgende:
Is dat bijna alleen maar aan Slot te danken?
Hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:33 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand me vertellen wanneer het weer leuk wordt?
Rond 2052 moeten ze allemaal wel onder de grond liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:33 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand me vertellen wanneer het weer leuk wordt?
Goed duo wat dat betreftquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje zoals het spel onder Priske dus
quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:11 schreef Caland het volgende:
Nieuwe dag, nieuw nieuws over blessures
[ x ]
Heeft gisteren gewoon even de nieuwe Santi en Wieffer naar binnen gehengeld makker.quote:
Ik ben geen @onlogisch , maar done.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mag deze in de OP @:onlogisch
Ik vind het eigenlijk best prima dat men het geld op zak houdt. Om nou al je geld te verbrassen terwijl de tweede plek toch al uit zicht is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Toch wederom een dikke onvoldoende deze transferperiode
Hoezo goed nieuws, nu valt er helemaal niks meer te lachenquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nadje de rest van het seizoen uitgeschakeld. Toch nog goed nieuws.
Toch benieuwd hoe ze hem gescout hebben.
Dat is meer onkunde dan bewust beleid gezien het bod op die Noor (als dat klopt).quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best prima dat men het geld op zak houdt. Om nou al je geld te verbrassen terwijl de tweede plek toch al uit zicht is.
Dat zeker. Te Kloese moet echt zo snel mogelijk van dat technische beleid af.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is meer onkunde dan bewust beleid gezien het bod op die Noor (als dat klopt).
Ik neem aan dat die nieuwe Marokkaan er ook niets van kan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo goed nieuws, nu valt er helemaal niks meer te lachen
Ik heb daar nog niet eens een bevestiging van gezien, zal wel zonder problemen door de medische keuring zijn gekomen waardoor hij toch niet goed binnen het beleid blijkt te passen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die nieuwe Marokkaan er ook niets van kan.
Volgens DE DATA zou dit best een prima spelertje moeten zijnquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet eens een bevestiging van gezien, zal wel zonder problemen door de medische keuring zijn gekomen waardoor hij toch niet goed binnen het beleid blijkt te passen.
Zijn er voorbeelden van bankzitters bij degradatiekandidaten die later een gigantisch succes blijken te zijn?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens DE DATA zou dit best een prima spelertje moeten zijn
We gaan het zien maar wellicht is dit best iets.
Hij speelde vrijwel altijd basis als hij bij de selectie zat dacht ik toch.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zijn er voorbeelden van bankzitters bij degradatiekandidaten die later een gigantisch succes blijken te zijn?
Dit heeft best potentie om een Wieffer, Aursnes transfer te worden. Hij was alleen zo goedkoop omdat ie een aflopend contract had volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zijn er voorbeelden van bankzitters bij degradatiekandidaten die later een gigantisch succes blijken te zijn?
En de club heel hard geld nodig had.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit heeft best potentie om een Wieffer, Aursnes transfer te worden. Hij was alleen zo goedkoop omdat ie een aflopend contract had volgens mij.
Beetje gênant dat die kerel consequent dubbel de marktwaarde biedt. Lijkt mislinrat wel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is meer onkunde dan bewust beleid gezien het bod op die Noor (als dat klopt).
Met het verschil dat we die spelers alsnog niet binnenhengelenquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje gênant dat die kerel consequent dubbel de marktwaarde biedt. Lijkt mislinrat wel.
Hadj-Moussa vind ik best wel aardigquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hartman stond al op de B-lijst toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:52 schreef hhh38 het volgende:
Is nog niet echt opgepikt door de media volgens mij, maar we hebben best een probleem met het inschrijven van nieuwe spelers voor de CL.
Volgens VI mag je 3 spelers inschrijven voor de komende ronde die nog niet op de A-lijst stonden. Daarbij mag je niet over het maximum van 25 gaan, dus als je er al 25 had moeten er ook 3 af. Bij ons gaat Gimenez er natuurlijk af. Zechiël stond op de B-lijst (eigen jeugd) dus die gaat er niet af. Lotomba, Nadje en Bijlow zou je eraf kunnen halen vanwege langdurige blessures.
Spelers die er voor de League Phase niet op stonden: Hartman, Andreev, Read (al bij de club) en Moder, Bossin, 'T Zand, Targhalline en Carillo (nieuw). Van die 8 mogen we er dus maar 3 kiezen. Read moet bijna wel omdat Nieuwkoop constant geblesseerd is. Andreev is na Wellenreuther waarschijnlijk de beste keeper. En dan nog Moder of Targhalline voor het middenveld, of beiden en dan maar met Ka en Berger op de bank tegen Milan.
Edit: 'T Zand mag op de B-lijst lijkt me, aangezien ie na 1 januari 2003 geboren is en vanaf z'n 15e minstens 2 jaar bij de club heeft gezeten.
Hartman is van 2001, dus die mag niet op de B-lijst.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hartman stond al op de B-lijst toch?
Schrijf je verder Moder, Andreev en Read in. Lijkt me verder ook niet dat de rest essentiele toevoegingen zijn.
Zou het wat uitmaken voor die maximaal twee wedstrijdenquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hartman stond al op de B-lijst toch?
Schrijf je verder Moder, Andreev en Read in. Lijkt me verder ook niet dat de rest essentiele toevoegingen zijn.
Ahja klopt inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hartman is van 2001, dus die mag niet op de B-lijst.
Wil je er nog 2x met 6-1 af gaan? Dan verliest de hele selectie in één klap de helft van z'n waarde vrees ik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken voor die maximaal twee wedstrijden
We gaan dat AC Milan gewoon slopen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken voor die maximaal twee wedstrijden
Klopt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ahja klopt inderdaad.
Volgens mij hebben verder de keepers weer een andere regel en zou je daar bij een blessure gewoon Andreev in kunnen schrijven.
Nouja… Stéphano Carrillo heeft volgens transfermarkt een huidige marktwaarde van 1 miljoen, en lange tijd leek hij hier ook voor gehaald te worden. Is echter 2,5 miljoen geworden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het verschil dat we die spelers alsnog niet binnenhengelen
Je zou het idd nog gaan geloven - het alternatief is dat ie zwakzinnig is.quote:Misschien doet ie het alleen voor de vorm zodat ie kan zeggen dat ie iets geprobeerd heeft.
Volgens mij had ik ook ergens gelezen dat ze maar 85% van de transferrechten hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nouja… Stéphano Carrillo heeft volgens transfermarkt een huidige marktwaarde van 1 miljoen, en lange tijd leek hij hier ook voor gehaald te worden. Is echter 2,5 miljoen geworden.
Nou is zo’n transferwaarde van zo’n niet-EU talentje natuurlijk natte vingerwerk
[..]
Je zou het idd nog gaan geloven - het alternatief is dat ie zwakzinnig is.
Vaak genoeg rood voor die overtreding op hem gegeven. Verder wel interessant mbt die penalty.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:34 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hardop gelachen om Trauner op 9:30Wat een zielige vent joh
Context?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:30 schreef onlogisch het volgende:
Hey John, kijk eens dom. JA HOO MAAR!
[ afbeelding ]
John deelt die graphic over het bekerpotje van vanavond. Iemand reageert daarop "Laatste van Priske" en de reactie van John zie je onderaan.quote:
De eerste maanden van het seizoen viel het nog wel mee. Alleen Timber was er even uit die echt belangrijk is. Als ik kijk naar de opstelling tegen Leverkusen dan mistte je nagenoeg niemand, een linksback en dat was het wel.quote:
Nu nog de nieuwe Wieffer bevestigen. Al doet hij me meer aan El Ahmadi denken op het moment.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De Walmart kleurt wederom rood-wit.
De hele club PSV boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in Feyenoord shirt. Ik zei "Tu sabes PSV? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik Stéphano ‘el Hombre Araña’ Carrilo! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! Feyenoord un club hermoso.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De Walmart kleurt wederom rood-wit.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nu nog de nieuwe Wieffer bevestigen. Al doet hij me meer aan El Ahmadi denken op het moment.
Domme Sjon moet het tasje met waardevolle spullen weer herintroduceren.quote:
Niet eerst tijd voor zelfreflectie?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel mooi iedereen gepresenteerd.
Kan Dennis morgen beginnen aan de functioneringsgesprekken op de medische afdeling.
Daarvan weten we het resultaat toch al.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet eerst tijd voor zelfreflectie?
Misschien is het wel een goedequote:Op woensdag 5 februari 2025 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik ken die Targhalline helemaal niet
Hier iemand toevallig die degradatievoetbal in Frankrijk volgt?
Neequote:
Ja, dat dacht ik ook meteen met zijn positiespel!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nu nog de nieuwe Wieffer bevestigen. Al doet hij me meer aan El Ahmadi denken op het moment.
Stengs hebben we alquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee
daar hebben we er teveel van
je heb een soort Zyech nodig
luie speler die iets ziet wat anderen niet zien....
Een type Luka Ivanusec dusquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
luie speler die iets ziet wat anderen niet zien....
Jij kan iemands positiespel waarnemen op compilatiefilmpjes?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook meteen met zijn positiespel!
ja maar daar heb je er in principe 2 van nodig blijkt, want teveel afwezigquote:
neequote:Op woensdag 5 februari 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een type Luka Ivanusec dus
Maar waar vind je die?
quote:Officieel: Oussama Targhalline tekent bij Feyenoord
vandaag, 16:03 736 reacties
Feyenoord heeft Oussama Targhalline gecontracteerd. De Rotterdammers hebben de nieuwe aanwinst woensdagmiddag officieel bekendgemaakt. De 22-jarige middenvelder wordt per direct overgenomen van de Franse Ligue 1-club Le Havre AC en tekent in De Kuip een verbintenis tot medio 2028.
''Ik ben heel trots om hier te zijn en te gaan spelen voor zo’n grote club met zo’n rijke historie en veel behaalde successen'', vertelt Targhalline op de clubwebsite. ''Afgelopen zomer toonde Feyenoord al interesse, na de Olympische spelen van Parijs. Daar spreekt voor mij veel vertrouwen uit. In de afgelopen dagen is alles in een stroomversnelling geraakt en is het er daadwerkelijk van gekomen. En nu ik hier ben ga ik er alles aan doen om zo snel mogelijk het elftal te kunnen helpen.''
Targhalline, die afgelopen najaar debuteerde voor het Marokkaanse nationale elftal, werd in 2020 gescout door de Franse topclub Olympique Marseille. Via Alanyaspor kwam de defensieve middenvelder terecht bij Le Havre AC, waarmee hij kampioen werd in de Franse tweede divisie en promotie afdwong naar de Ligue 1. Bij Feyenoord zal Targhalline, die deze week nog zal aansluiten bij de selectie, rugnummer 28 gaan dragen.
Alleen maar een voordeel dat je niet naar de gladde praatjes van deze charlatan hoeft te luisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:30 schreef fetX het volgende:
Waar slaat het op dat dat interview alleen op ONE komt?
Stelling: Te Kloese ziet Feyenoord als een tussenstap en kan teren op een goed cv (meer dan zijn inhoudelijke prestaties).quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen maar een voordeel dat je niet naar de gladde praatjes van deze charlatan hoeft te luisteren.
Tot vorig seizoen had dit kunnen werken, ik denk niet dat er nu nog een club in gaat trappen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stelling: Te Kloese ziet Feyenoord als een tussenstap en kan teren op een goed cv (meer dan zijn inhoudelijke prestaties).
Het is wel opvallend dat hij uitgerekend nu een interview doetquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stelling: Te Kloese ziet Feyenoord als een tussenstap en kan teren op een goed cv (meer dan zijn inhoudelijke prestaties).
Alleenheersers hebben vaak hun eigen propagandakanaalquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:30 schreef fetX het volgende:
Waar slaat het op dat dat interview alleen op ONE komt?
Geen wangboom, ik pas m’n voorspelling aan van 3-0 naar 4-0.quote:
0-3 we counteren ze kapot en hebben opeens weer een potje wat discipline.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geen wangboom, ik pas m’n voorspelling aan van 3-0 naar 4-0.
Dat maakt mij niks uit want die moet sowieso weg, zolang ze maar godverdomme voor de supporters en ZICHZELF vechtenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Vechten ze voor de trainert of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |