Ik vind het echt vreemd dat Twente niet gewoon akkoord gaat met 8 miljoen. Dat is per definitie al meer dan hij waard is, Twente heeft het veld keihard nodig, zijn beoogde vervanger hebben ze al binnen en Zerrouki gaat hier ook niet blij mee zijn denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:14 schreef ThePlaneteer het volgende: Zerrouki wederom niet gelukt. Eer aan onszelf houden en dan is 't houdoe hoor.
Die komt sowieso niet meer aangezien Feyenoord nu voor een ander gaatquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:23 schreef Scrummie het volgende:
Wel benieuwd wat die Zerrouki nu gaat doen, hopelijk een boel gedoe zonder dat ie naar ons komt.
Ik snap je punt, maar tegelijkertijd hoeft niet elke speler voor tientallen miljoenen te worden doorverkocht.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
Vraag me af of hij heel veel meer waard was geworden.
Nee klopt, maar dan nog is gezeik rondom dat kutclubje wel genieten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die komt sowieso niet meer aangezien Feyenoord nu voor een ander gaat
Eens hoor, 8 miljoen was gewoon teveel. Die 6,5 wat rondging was ook al teveel maar goed, wat jij zegt, hij zou wel in dit team passen en dan mag het wel wat extra kosten. Maar niet zoveel.quote:Hoewel ik hem qua type speler uitstekend in dit team vind passen ergens ook wel blij dat je er geen 8 miljoen op stukslaat. Vraag me af of hij heel veel meer waard was geworden.
Ook de vraag waar iemands plafond ligt, uiteindelijk blijft het een speler van bijna 25 met niet gek veel eredivisie-ervaring. Neemt niet weg dat ik hem graag had zien komen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar tegelijkertijd hoeft niet elke speler voor tientallen miljoenen te worden doorverkocht.
Als we het met en mede door Zerrouki goed doen in de EL, verdien je daar ook gewoon miljoenen mee (ook omdat je elftal in zijn geheel meer waard wordt).
Ik kan me ook niet voorstellen dat er een club in de zomer meer dan 7 a 8 neer gaat tellen voor een speler met amper Europese ervaring, een mager contract bij de (waarschijnlijk) 5e club van Nederland.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreemd dat Twente niet gewoon akkoord gaat met 8 miljoen. Dat is per definitie al meer dan hij waard is, Twente heeft het veld keihard nodig, zijn beoogde vervanger hebben ze al binnen en Zerrouki gaat hier ook niet blij mee zijn denk ik.
Tenzij Twente echt het idee heeft dat ze de top 3 kunnen aanvallen gezien al het puntverlies bovenin, maar dat zou echt heel erge zelfoverschatting zijn.
PSV gaat achteruit in het salarishuis, maar gaat wel cashen denk ik op wat spelers nog deze zomer. Zou dan een logische zet zijn voor ze jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook de vraag waar iemands plafond ligt, uiteindelijk blijft het een speler van bijna 25 met niet gek veel eredivisie-ervaring. Neemt niet weg dat ik hem graag had zien komen hoor
Denk dat PSV er in de zomer mee aan de haal gaat
Denk je niet dat ie alsnog komt?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook de vraag waar iemands plafond ligt, uiteindelijk blijft het een speler van bijna 25 met niet gek veel eredivisie-ervaring. Neemt niet weg dat ik hem graag had zien komen hoor
Denk dat PSV er in de zomer mee aan de haal gaat
Ik ga er vanuit dat Feyenoord nu doorschakelt en dat we geen 6 meer nodig hebben in de zomer. Tenzij Wieffer nog een keer een blessure krijgt of zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:23 schreef Scrummie het volgende:
Wel benieuwd wat die Zerrouki nu gaat doen, hopelijk een boel gedoe zonder dat ie naar ons komt.
Die zal in de zomer ook wel voor iets minder weggaan, die afspraak zullen ze nu wel maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er een club in de zomer meer dan 7 a 8 neer gaat tellen voor een speler met amper Europese ervaring, een mager contract bij de (waarschijnlijk) 5e club van Nederland.
Als het de intentie was om het maximale eruit te halen had ik gezegd: sterk onderhandeld. Maar dit vind ik een klein beetje grootheidswaanzin, dat geforceerd willen meten met de top 3 terwijl ze kort geleden nog een vaste degradatiekandidaat waren. Twente moet op stabiele subtop focussen en dan kan je dit niet afslaan zou je zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er een club in de zomer meer dan 7 a 8 neer gaat tellen voor een speler met amper Europese ervaring, een mager contract bij de (waarschijnlijk) 5e club van Nederland.
Ik begin steeds meer te vermoeden dat Martin van Geel heel stiekem de rol van Arnesen heeft overgenomen.quote:
Ik ben zoals je weet groot fan van Tonny maar ik snap hier inderdaad echt geen reet vanquote:
Nog iemand die continu aan de bal gaat dribbelen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben zoals je weet groot fan van Tonny maar ik snap hier inderdaad echt geen reet van
Vind het al best frustrerend dat je met Kokcu en Timber eigenlijk dezelfde types in huis hebt ga je gewoon voor nummer drie in dat rijtje
Verder kan ik me niet voorstellen waarom die Italiaanse club hem zou laten gaan
je kunt dan dus wel gewoon doorgaan met dezelfde tactiek, in plaats van een echte 6quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben zoals je weet groot fan van Tonny maar ik snap hier inderdaad echt geen reet van
Vind het al best frustrerend dat je met Kokcu en Timber eigenlijk dezelfde types in huis hebt ga je gewoon voor nummer drie in dat rijtje
Verder kan ik me niet voorstellen waarom die Italiaanse club hem zou laten gaan
Dan moet de vervanger van Trauner wel heel specifiek iemand zijn die gaat versnellen anders blijf je hangen in het stroperige kutvoetbal.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt dan dus wel gewoon doorgaan met dezelfde tactiek, in plaats van een echte 6
met 3 dezelfde types voor die 2 posities
ja dat kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet de vervanger van Trauner wel heel specifiek iemand zijn die gaat versnellen anders blijf je hangen in het stroperige kutvoetbal.
Timber is er niet heel lang uit toch? Idealiter haal je een 6 en komt Timber volgend seizoen in de Kokcu-rol.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt dan dus wel gewoon doorgaan met dezelfde tactiek, in plaats van een echte 6
met 3 dezelfde types voor die 2 posities
Nee Geert vertraagt ook aan de bal, dat is waarom hij op 6 niet zo goed gaat. Plus je veroorzaakt een nieuw probleem door Pedersen op rechtsback te moeten opstellen die ook niet aanvallend kan opbouwen, die kan alleen rennen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat klopt
of misschien is het al wat dynamischer van achteruit met de geert daar
tonny-timber-kokcuquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Timber is er niet heel lang uit toch? Idealiter haal je een 6 en komt Timber volgend seizoen in de Kokcu-rol.
Al weet ik ook wel dat Arend Martijn niet met een echte 6 speelt etc
Dat rennen is wel veelal een ijzersterk wapen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee Geert vertraagt ook aan de bal, dat is waarom hij op 6 niet zo goed gaat. Plus je veroorzaakt een nieuw probleem door Pedersen op rechtsback te moeten opstellen die ook niet aanvallend kan opbouwen, die kan alleen rennen.
ik zei dynamischer, niet dat je van Geertruida meerdere keren per wedstrijd een gekke inspeelpass hoeft te verwachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee Geert vertraagt ook aan de bal, dat is waarom hij op 6 niet zo goed gaat. Plus je veroorzaakt een nieuw probleem door Pedersen op rechtsback te moeten opstellen die ook niet aanvallend kan opbouwen, die kan alleen rennen.
Zeker, geen idee wat we hadden gemoeten zonder zijn aanvallende bijdrage van 0 goals en 0 assists sinds november 2021quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat rennen is wel veelal een ijzersterk wapen.
wie is de molgenotquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
Ik hou de mogelijkheid open dat ze Tonny expres aan @:zka lekken en concreet zijn voor een ONBEKENDE optie
Nee maar Geert is ook niet zo goed in bal pakken snel naar voren doorspelen zoals een Trauner (of Aursnes) dat wel kan. Alhoewel hij op zijn minst het vizier naar voren heeft dus het is beter dan Rasmussen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zei dynamischer, niet dat je van Geertruida meerdere keren per wedstrijd een gekke inspeelpass hoeft te verwachten
dat zijn momenteel de smaken die je hebt, en er wordt gezocht naar een andere/betere optie
oke pietjequote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, geen idee wat we hadden gemoeten zonder zijn aanvallende bijdrage van 0 goals en 0 assists sinds november 2021
Dit bewaart hij allemaal voor de pot over anderhalve week.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, geen idee wat we hadden gemoeten zonder zijn aanvallende bijdrage van 0 goals en 0 assists sinds november 2021
dan zit hij op de bank, geert rechtsback en een nieuwe god centraalquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit bewaart hij allemaal voor de pot over anderhalve week.
Heel onverstandig.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan zit hij op de bank, geert rechtsback en een nieuwe god centraal
aan geertruida in vorm heb je ook je handen vol hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel onverstandig.
Tadic ligt nu al wakker van al dat verdedigende werk.
logischquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Slot wil een speler met ervaring, dat is wel duidelijk.
als je dat al pietje vindt moet je wachten totdat het weer eens echt pietjetijd is hier.quote:
Dat zal best maar het is geen type 6 waar we behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:36 schreef ZKA het volgende:
[..]
Bij Krasnodar 50 duels als pure 6 gespeeld.
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:06 schreef hhh38 het volgende:
Met deze vernieuwingen kan de Kuip nog decennia mee
Maar totaal niet het type dat we nodig hebben. Gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:56 schreef aTypisch het volgende:
tonny zou niet de eerste middenvelder zijn die vanaf '10' langzaam naar de 6 verschuift en het daar prima kan doen toch?
#teamtonny
zal het doorgevenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar totaal niet het type dat we nodig hebben. Gewoon niet doen.
Blijkbaar heeft Twente de financiën toch best op orde. Als je kijkt naar de salarissen zaten ze ook nog onder Utrecht terwijl ze waarschijnlijk meer seizoenkaarthouders en sponsorpotentieel hebben dan AZ. Ik denk dat ze deze gok wel kunnen nemen en zich niet willen neerleggen bij de 5e plek. In de zomer krijg je er nog wel 6 miljoen voor en het potentiële voordeel is meer dan 2 miljoen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreemd dat Twente niet gewoon akkoord gaat met 8 miljoen. Dat is per definitie al meer dan hij waard is, Twente heeft het veld keihard nodig, zijn beoogde vervanger hebben ze al binnen en Zerrouki gaat hier ook niet blij mee zijn denk ik.
Tenzij Twente echt het idee heeft dat ze de top 3 kunnen aanvallen gezien al het puntverlies bovenin, maar dat zou echt heel erge zelfoverschatting zijn.
Stom dat ze dat niet gewoon even doen ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:59 schreef hhh38 het volgende:
Ben ook geen fan van de optie Vilhena. Slot zal wel iemand willen die er meteen staat, maar scout dan de nieuwe Hancko of Aursnes
Je hebt al een half jaar een gat in de selectie op die plek, dan zoek je toch ook naar andere opties dan dezelfde 2 die je in augustus ook wilde halen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stom dat ze dat niet gewoon even doen ja.
Ze waren bezig met Hancko scouten denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt al een half jaar een gat in de selectie op die plek, dan zoek je toch ook naar andere opties dan dezelfde 2 die je in augustus ook wilde halen?
quote:Feyenoord staakt de pogingen om Ramiz Zerrouki over te nemen van FC Twente. Dat heeft algemeen directeur Dennis te Kloese dinsdagavond bevestigd. Eerder op de avond bracht Jan Streuer, technisch directeur bij FC Twente, al naar buiten dat ook de hernieuwde gesprekken op dinsdag geen akkoord hadden opgeleverd en dat hij de middenvelder niet laat vertrekken in de winterse transferperiode.
"Wij hebben er alles aan gedaan deze speler te halen zonder het clubbelang uit het oog te verliezen", tekent Voetbal International op uit de mond van Te Kloese. "Maar voor ons is er ook een grens en het houdt ergens op", legt de bestuurder zich neer bij het besluit van Twente om de Algerijn deze winter niet van de hand te willen doen. "Ik vind het jammer voor ons en ook voor de speler", besluit hij.
Arne lijkt me volgens de berichten een van de hoofdredenen dat Mannsverk niet komt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:08 schreef Scrummie het volgende:
In Arne we trust.
Ik mag aannemen dat hij betrokken is bij welk type etc.
Zal morgen wel starten gok ik.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:46 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop eigenlijk gewoon dat Wieffer de show steelt en er helemaal geen 6 wordt gehaald.
Ik gok dat iedereen wel vertrouwen heeft in de kwaliteiten van Wieffer op 6, maar niet zo zeer in zijn fysieke gesteldheid.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:46 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop eigenlijk gewoon dat Wieffer de show steelt en er helemaal geen 6 wordt gehaald.
Graag live verslag.quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
logisch
laatste half jaar bij feyenoord
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:50 schreef Caland het volgende:
Oh, Gouka twittert. Ze zijn dus weer vergeten de stream online te gooien
Woedend ben ik
Amateurclub.quote:Wegens een technische storing wordt de livestream momenteel niet getoond. Er wordt aan gewerkt.
Als ik het zo her en der lees (ook op het Twente forum) is Feyenoord niet echt in de buurt geweest van de vraagprijs van 8 miljoen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Over hoeveel geld is het nou feitelijk stuk gelopen?
stukje pessimismequote:
Als je dat directeurtje gisteren hoorde wilde ze hem überhaupt niet in de winterstop verkopenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ik het zo her en der lees (ook op het Twente forum) is Feyenoord niet echt in de buurt geweest van de vraagprijs van 8 miljoen.
Zorgen dus dat het nog net geen succesvol jaar is maar we wel de voorronde CL in gaan zodat we volgend jaar weer extra miljoenen krijgen en met Slot kampioen kunnen wordenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stukje pessimisme
kan mij niet voorstellen dat er na een succesvol jaar geen clubs in de rij staan
en als het een klote jaar is kan ik mij ook voorstellen dat hij wil vertrekken als er wat moois langskomt
De selectie is nu wel zo dat hij volgend jaar geen grote uitstroom hoeft te verwachten. Maar het is niet zo dat je je basis bij elkaar kunt houden. Dan is het weer afwachten wat Te Kloesegod in de zomer regelt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zorgen dus dat het nog net geen succesvol jaar is maar we wel de voorronde CL in gaan zodat we volgend jaar weer extra miljoenen krijgen en met Slot kampioen kunnen worden
CONFIRMEDquote:
quote:Mats Wieffer begint in de basis tegen PEC, zegt Slot. ''Hij maakt zich het tempo van Feyenoord steeds meer eigen en ziet oplossingen in de kleine ruimte.'' Daardoor gaat de 23-jarige middenvelder zijn officiële basisdebuut maken voor de Rotterdammers.
matsgodquote:
Kan naar Valencia en dat op basis van 5 minuten bij Ajax.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:35 schreef aTypisch het volgende:
wat doet die grillitsch tegenwoordig?
Dit is wel een hele bijzondere conclusie op basis van die tweet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Lekker een miljoen of 5 voor Vilhena betalen
Wat is er zo bijzonder aan dan?quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een hele bijzondere conclusie op basis van die tweet.
Dat die Italiaantjes een koopoptie van 3,5 miljoen hebben wil toch niet zeggen dat Feyenoord meer kan en wil neerleggen voor Vilhena?quote:
Nouja je zal eerst die koopoptie los moeten weken, dan wil dat clubje er ook nog wat voor hebben. Vond 5 miljoen nog heel conservatief eigenlijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat die Italiaantjes een koopoptie van 3,5 miljoen hebben wil toch niet zeggen dat Feyenoord meer kan en wil neerleggen voor Vilhena?
Ze hoeven hem niet te kopen natuurlijk, maar als Feyenoord wat wil kunnen ze dat wél doen en vervolgens kunnen ze er winst op maken door niet die 3,5 te vragen. En als Feyenoord van te voren zegt; doen we niet, kopen ze hem ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat die Italiaantjes een koopoptie van 3,5 miljoen hebben wil toch niet zeggen dat Feyenoord meer kan en wil neerleggen voor Vilhena?
Hangt een beetje van de koopoptie af volgens mij. Het ‘probleem’ wat wij hadden was dat er nog onderhandeld moest worden voor salaris omdat die deal last-minut was opgesteld.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:40 schreef Scrummie het volgende:
Al kan Vilhena natuurlijk ook gewoon zeggen 'ik teken niet bij jullie dus flikker op met je koopoptie'. Zoals afgelopen zomer met Dessers.
Ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de koopoptie af volgens mij. Het ‘probleem’ wat wij hadden was dat er nog onderhandeld moest worden voor salaris omdat die deal last-minut was opgesteld.
Normaal is de koopoptie wel bindend voor zowel speler als club.
Als we het programma van het eind van het seizoen nu hadden had ik je gelijk gegeven. Maar er mag komende maand eigenlijk niks aan het toeval over worden geladenquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:52 schreef Pistolero het volgende:
Als Mannsverk daadwerkelijk zo goedkoop is en graag wil komen zou ik lekker voor hem gaan.
Wieffer is ook prima op 6 voor de komende maand. Dan maar wat risico nemen en hopen dat ie heel blijft.
Nou speelde Ali zowaar best redelijk afgelopen weekend, maar ik vind het op zijn zachtst gezegd vrij raar dat Walemark na een goede voorbereiding waarin hij volop kansen kreeg zo maar van de ene op de andere dag weer op de bank geflikkerd wordt..quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Vermoedelijke opstelling morgen:
Bijlow
Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman
Wieffer, Kokcu
Szymanski
Alireza, Danilo, Idrissi
die wordt klaargestoomd voor de klassiekerquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou speelde Ali zowaar best redelijk afgelopen weekend, maar ik vind het op zijn zachtst gezegd vrij raar dat Walemark na een goede voorbereiding waarin hij volop kansen kreeg zo maar van de ene op de andere dag weer op de bank geflikkerd wordt..
Die had de halve week niet meegetraind, wel een beetje blijven opletten.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou speelde Ali zowaar best redelijk afgelopen weekend, maar ik vind het op zijn zachtst gezegd vrij raar dat Walemark na een goede voorbereiding waarin hij volop kansen kreeg zo maar van de ene op de andere dag weer op de bank geflikkerd wordt..
Ik luister net iets minder graag dan jij naar de persconferenties van Arne, dus dat had ik even gemist.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had de halve week niet meegetraind, wel een beetje blijven opletten.
Hou toch op met die goede voorbereiding. Dat zegt helemaal niets. Lopez had zogenaamd ook een goede voorbereiding en die kan er nog steeds geen kut van. Paixao had zogenaamd een goede voorbereiding, die kwam zondag zijn eigen schaduw niet eens voorbij.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch weer gelachen @Calandquote:Het enige wat Feyenoord nog rest is zijn publiek wegstoppen in een dierenkooi
Op die manier moet voorkomen worden dat de spelers bekogeld worden met voorwerpen, oud-Feyenoorder Steven Berghuis voorop, al wordt die naam niet specifiek genoemd in de persverklaringen. (Of het gaat sneeuwen is nog niet bekend, maar bij wijlen Wim Jansen had dit in 1980 al een hoop gedoe kunnen voorkomen).
Uiteraard is het een onvermijdelijke maatregel. Bij de Europa League-wedstrijd tegen Lazio werd op 3 november nota bene nog een katheter vol urine op het veld gegooid vanuit het invalidenvak, tussen alle andere rotzooi door.
de afweging: een speler die je waarschijnlijk gelijk in kunt zetten, tegenover een speler die je waarschijnlijk niet direct kunt inzettenquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:53 schreef fetX het volgende:
Mannsverk moet tussen 4 en 4,5 miljoen kosten, maar Feyenoord lijkt (voorlopig) niet toe te gaan happen en vooralsnog eerst vol op Vilhena in te zetten.
en een van de meest succesvolle feyenoordspelers in mensenheugenisquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Wieffer het nu goed doet is er sowieso misschien meer behoefte aan een vervanger voor Timber.
Plus, ervaren, Nederlands sprekend, kent de club etc.
Pff alleen al om dat tonnygod gehype van jou de hele tijd mag hij wegblijven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en een van de meest succesvolle feyenoordspelers in mensenheugenis
tonnygod
Met dit argument kan je Jan-Scharie ook wel terug gaan halenquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en een van de meest succesvolle feyenoordspelers in mensenheugenis
tonnygod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dit argument kan je Jan-Scharie ook wel terug gaan halenscharie is ook 28 en multi-inzetbaar op het middenveld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Scrummie en ik zijn groot fanquote:Op donderdag 12 januari 2023 00:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pff alleen al om dat tonnygod gehype van jou de hele tijd mag hij wegblijven.
Hij is niet het type wat we nodig hebben, net als Tonnyquote:Op donderdag 12 januari 2023 00:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
scharie is ook 28 en multi-inzetbaar op het middenveld?
in de Aursnes rol heb je denk ik niet zoveel aan hem neequote:Op donderdag 12 januari 2023 00:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is niet het type wat we nodig hebben, net als Tonny
Klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:17 schreef aTypisch het volgende:
maar die te kloesoe moet gwn een goeie 6 halen die er direct staat
dat kan ook
Alleen niet per direct lijkt me als hij anderhalf jaar clubloos is. Snap trouwens niet zo goed hoe dat kan. Slechte zaakwaarnemer? Het is geen Messi maar een degelijke speler die toch met gemak in Griekenland of zo mee kan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
scharie is ook 28 en multi-inzetbaar op het middenveld?
Jodenpubliek!quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een kutweer, ik heb eigenlijk niet zo'n zin om hierin in het stadion te zitten voor een potje tegen PEC Zwolle of all places, maar ik heb ook wel weer zin om na al die maanden weer te gaan. Moeilijk dilemma dit.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga lekker pingpongen en op tijd naar bed.
Over twee weken ook al zo’n doordeweekse schijtpot.
Ja sorry, kwam er eigenlijk pas gisteren achter dat we überhaupt toegang hadden tot deze wedstrijd. Is echt jaren geleden dat we een bekerwedstrijd thuis met publiek spelen uitgezonderd die halve finale tegen NAC waarvoor je wel moest betalen.quote:
Niet maar ik ga ook niet pingpongen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij naar het stadion?
Dus je gaat niks doen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet maar ik ga ook niet pingpongen.
Ja ik ook wel hoor! De training is wel om 9 uur afgelopenquote:
Feyenoord kennende...quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik ook wel hoor! De training is wel om 9 uur afgelopen
Maar geen zin om in de kou naar de Kuip te gaan en dan tegen twaalf pas in bed te liggen. Met een beetje pech later als we moeten verlengen.
Dan wordt het nog steeds laat naar bedquote:
Ik denk dat sowieso ons tempo op een gegeven moment veel te hoog gaat liggen voor PEC en dat we dan wel uit gaan lopen maar het zou fijn zijn als je het snel kan beslissen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
Je indekken voor een thuiswedstrijd tegen een KKD clubje dat nog nooit tegen ons heeft gescoord in de Kuip
En dat voor maar 10 miljoenquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:18 schreef hhh38 het volgende:
Overigens zijn de verhalen over die Pool erg goed. Laat hem maar snel komen.
Gaat Szymanski misschien ook nóg beter van voetballen @:Dombohetolifantje1
Wees blij dat de verlichting het doetquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Walgelijk.
Het is godverdomme gewoon een voetbalstadion
Dat zou erg jammer zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:54 schreef ZKA het volgende:
Ik wil jullie er even op attenderen dat Feyenoord terug naar de tekentafel gaat door afketsen Zerrouki. Houden vooralsnog de centen op zak. Houdt ook in dat de club nog geen beslissingen neemt over de nieuwe middenvelder en verdediger. Huur/koop? Welke positie? Etc.
Een nieuwe vertraging, waarop Piatkowski niet kan (en lijkt me ook niet wil) wachten. Heeft de clubs, vooral om Nederland heen, voor het uitzoeken. Feyenoord mist in dat geval wederom een trein - de zoveelste al, deze window.
Ja uit jouw bericht was inderdaad geen enkel oordeel af te lezenquote:Aan jullie om te oordelen.
Dank voor de update. Merk dat ik mij ook enige zorgen maak. Ja er is progressie gemaakt, scouting is eruit gedonderd en er wordt geïnvesteerd ipv puur op de kas ingekocht, maar er klopt het een en ander niet zo. Afgelopen zomer is wat ongebalanceerd en vooral op potentie ingekocht en was de selectie pas laat samen, dat we er nu zo goed voorstaan is combinatie vakmanschap Slot, falen concurrentie en ook wat geluk (vooral Europees), plus een paar prima spelers natuurlijk die de ploeg enigszins dragen. En hoe nu op de afwezigheid van Trauner en Timber gereageerd wordt bevalt mij allerminst, gaat veel te langzaam.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:54 schreef ZKA het volgende:
Ik wil jullie er even op attenderen dat Feyenoord terug naar de tekentafel gaat door afketsen Zerrouki. Houden vooralsnog de centen op zak. Houdt ook in dat de club nog geen beslissingen neemt over de nieuwe middenvelder en verdediger. Huur/koop? Welke positie? Etc.
Een nieuwe vertraging, waarop Piatkowski niet kan (en lijkt me ook niet wil) wachten. Heeft de clubs, vooral om Nederland heen, voor het uitzoeken. Feyenoord mist in dat geval wederom een trein - de zoveelste al, deze window.
Aan jullie om te oordelen.
Doe niet zo gek.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:54 schreef aTypisch het volgende:
laten we gewoon even kijken hoe de selectie er voor staat aan het eind van de transferperiode?
Moet je eerst weer een tientjesactie gaan organiserenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koopoptie van Szymanski lichten deze winter is gewoon de beste transfer die je kan maken
Volgend jaar dan even de CL winnen.
de haven baronnen komen eraanquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet je eerst weer een tientjesactie gaan organiseren
Als je ver wil gaan voor Zerrouki moet dat bedrag van Szymanski ook wel lukken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet je eerst weer een tientjesactie gaan organiseren
Misschien dat ze toch liever wat geld richting een permanente aankoop van een verdediger schuiven, maar die Pool huren met optie tot koop klonk eigenlijk als een no-brainer.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:53 schreef Pistolero het volgende:
Hoezo zou het niet doorgaan van de transfer van Zerrouki ook maar enige invloed hebben op de huur van die Pool?
Daar konden ze ook al niet ver gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je ver wil gaan voor Zerrouki moet dat bedrag van Szymanski ook wel lukken.
Ik heb dit idee steevast bij elke aanvaller die vanaf de bank komt, die voegen eigenlijk altijd wat toe. Totdat ze in de basis staan en direct kut presterenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou toch lekker zijn als Alireza zijn kans eens met beide handen pakt.
Die LED troep hadden ze 10 jaar geleden al moeten installeren. Hadden ze in de tussentijd voor het geluid kunnen sparen van de besparing. Wonderlijk dat die Van Merwijk niet door de aandeelhouders vervolgt wordt voor wanbeleid overigens.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Tevens hadden ze beter de geluidsinstallatie kunnen vervangen dan die LED-troep installeren, want ik versta weer eens geen reet van wat er gezegd wordt.
Die bal goed wegwerkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:05 schreef Divje het volgende:
Pffff
Wat moet je ook doen dan. Wat een hoal
Gewoon de 2e keer in dezelfde situatie weer aannemenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef Divje het volgende:
Ook al is links je chocoladebeen dan poeier je er toch gewoon alsnog tegenaan???
Wat gaat er dan in z'n hoofd om hequote:Op donderdag 12 januari 2023 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon de 2e keer in dezelfde situatie weer aannemen
Teveel. Ipv instinctief gewoon schieten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat gaat er dan in z'n hoofd om he
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
Is die Ginemez ofzo zo slecht dat hij niet opgesteld wordt?
Ik dacht dat de Feyenoord-scouting zo geweldig was.
Of is dat puur voor de beker?
? Hij krijgt nu de bal toevallig tegen zich aan.quote:
@fetX maar hij komt niet om te zuigen!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
Is die Ginemez ofzo zo slecht dat hij niet opgesteld wordt?
Ik dacht dat de Feyenoord-scouting zo geweldig was.
Of is dat puur voor de beker?
JAAAAAAAAquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:28 schreef Scrummie het volgende:
Bram van Polen kapot.
Wat vervelend zeg.
boehoe een vraagquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx maar hij komt niet om te zuigen!
Och, we hadden er ooit eentje die ballen uit het doel van Ajax haalde met zijn domme harsesquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:35 schreef bbuddybb het volgende:
Danilo scoort zonder het door te hebben. Dit is gewoon je eerste spits...
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet heus wat je doet.
Klopt ik stel een vraagquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet heus wat je doet.
Wie was dit ook alweer?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Och, we hadden er ooit eentje die ballen uit het doel van Ajax haalde met zijn domme harses
Uit je post kwam duidelijk een onnodige sarcastische ondertoon die puur is om te zuigen. En dat weet je zelf ook. Als je dat nou gewoon toe zou geven prima maar dat je er nog omheen draait is wel een beetje sneu.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ik stel een vraag
Jammer dat je niet normaal antwoord kan geven en gelijk in de huilmodus schiet, maar gelukkig was Scrummie je al voor
Je stelt je ontiegelijk aan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit je post kwam duidelijk een onnodige sarcastische ondertoon die puur is om te zuigen. En dat weet je zelf ook. Als je dat nou gewoon toe zou geven prima maar dat je er nog omheen draait is wel een beetje sneu.
Om antwoord te geven op je vraag: nee Gimenez is niet zo goed, Slot vindt hem meer nuttig voor de laatste 30 minuten. Prima looplijnen en spitsinstinct maar de eerste aanname is niet goed en hij verricht nog te weinig werk voorin qua druk zetten. Plus het mag ook wat scherper in de 16 eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je stelt je ontiegelijk aan.
Als je niks gezegd had was er niets aan de hand, werkelijk niets.
En dan nu weer over FeyenoordFeedback mag waar het hoort.
Oja!quote:
Nou vooruit, ik zal je inhoudelijk gedeelte terugzetten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mag mijn inhoudelijke post terug?
HaHa.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn hoogtepunt tot nu toe is toch wel dat iemand op vak HH met de achternaam Pannekoek de wedstrijdbal wint. Die combinatie verzin je toch niet.
Die onrust viel wel mee toch.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:58 schreef snabbi het volgende:
Hebben we eigenlijk 3 passes van PEC kunnen zien, zo jammer dat een schot uit het niets zoveel onrust kan geven
nee is gewoon een redelijke afmaker voor de eredivisie en weet wat er gevraagd wordt op de nederlandse velden qua arbeidquote:
Heb er wel vertrouwen in nog steeds. En anders heeft die jongen zo’n belachelijke hype in Mexico en uiteindelijk komt het met zijn rendement ook wel goed, daar vang je nog wel wat knaken voor. Het is geen Bozenik zeg maarquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee is gewoon een redelijke afmaker voor de eredivisie en weet wat er gevraagd wordt op de nederlandse velden qua arbeid
prima goedkope optie, maar je hoopt dat Gimenez dit seizoen wel een hoger niveau aan kan tikken
anders moet je a.s. zomer weer de markt op voor een spits eigenlijk
Ik denk dat Pedersen een visuele beperking heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zouden de trainers van de tegenpartij het advies geven om Pedersen gewoon maar vrij te laten?
eens, niet nodig en niet effectiefquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
Dat geduik van die Paixao komt me echt de keel uit.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedersen een visuele beperking heeft.
Die kunnen we niet betalen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vergeet die verdediger. Vergeet die 6.
Vol voor een scorende aanvaller.
Volgens Hancko ook een voetbalinhoudelijke beperking.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedersen een visuele beperking heeft.
‘Ik haal de bal niet dus ik loop maar tegen een been aan en ga liggen’, ja is heel vermoeiend. We willen niet de nieuwe Antony.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
eens, niet nodig en niet effectief
Als Pedersen voetbalinzicht had zou hij Premier League kunnen spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens Hancko ook een voetbalinhoudelijke beperking.
hij lijkt eigenlijk wel een beetje op karsdorp qua spel, maar dan dus zonder dat beetje extra spelinzicht en techniekquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Pedersen voetbalinzicht had zou hij Premier League kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |