SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Slobeend op 05-02-2025 09:52:37 ]
Kom niet aan onze Rut ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent had één nieuwtje en dat was de opstelling tegen Ajax
En die klopte niet
Met de opstelling van ZKA hadden we denk ik wel gewonnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent had één nieuwtje en dat was de opstelling tegen Ajax
En die klopte niet
Hoeveel spelers komen er nog vandaag denk je? (Spelers waar we daadwerkelijk iets aan hebben)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de opstelling van ZKA hadden we denk ik wel gewonnen
Altijd tegen ons
Nul.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel spelers komen er nog vandaag denk je? (Spelers waar we daadwerkelijk iets aan hebben)
Nou die heeft dan mooi honger.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Een extra ondervoede Noord-Afrikaan op zes.
Vreet niet tussen:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nog meer middenvelders voor jullie?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nouja, nog meer. Tegen Lille en Bayern speelden we met één fitte.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog meer middenvelders voor jullie?
Eerste wat in mij opkomt wanneer ik denk aan een vieze Marokkaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
We gaan het zo wel horen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:54 schreef Irrem het volgende:
Gerucht gaat dat Hwang weer geblesseerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |