SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Slobeend op 05-02-2025 09:52:37 ]
Kom niet aan onze Rut ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent had één nieuwtje en dat was de opstelling tegen Ajax
En die klopte niet
Met de opstelling van ZKA hadden we denk ik wel gewonnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent had één nieuwtje en dat was de opstelling tegen Ajax
En die klopte niet
Hoeveel spelers komen er nog vandaag denk je? (Spelers waar we daadwerkelijk iets aan hebben)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de opstelling van ZKA hadden we denk ik wel gewonnen
Altijd tegen ons
Nul.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel spelers komen er nog vandaag denk je? (Spelers waar we daadwerkelijk iets aan hebben)
Nou die heeft dan mooi honger.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Een extra ondervoede Noord-Afrikaan op zes.
Vreet niet tussen:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nog meer middenvelders voor jullie?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nouja, nog meer. Tegen Lille en Bayern speelden we met één fitte.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog meer middenvelders voor jullie?
Eerste wat in mij opkomt wanneer ik denk aan een vieze Marokkaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
We gaan het zo wel horen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:54 schreef Irrem het volgende:
Gerucht gaat dat Hwang weer geblesseerd is.
Een tweede Nadje. DennisGodquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De datanerds op Twitter zijn wel positief volgens mij. Ligue 1 is wel andere koek dan het 3e niveau natuurlijk.quote:
Hartman was al bekend, toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Geen Trauner, Hartman, Moussa en Nieuwkoop morgen
Branco vd Boomen was daar een grand monsieur.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De datanerds op Twitter zijn wel positief volgens mij. Ligue 1 is wel andere koek dan het 3e niveau natuurlijk.
Die speelde vooral bij een ploeg in de omschakeling waar hij defensief volledig werd ontlast. Nooit begrepen wat Ajax met hem moest.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Branco vd Boomen was daar een grand monsieur.
@PSVCL kan deze spillebeen er iets van???quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:58 schreef Qarrad het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Positiespel en inzicht zien er prima hier. Maar goed, dit zijn natuurlijk momenten. Misschien struikelt hij verder wel continu over zijn poten. Enniehoe, ziehier het beeld.
Waarschijnlijk alleen als hij naar PSV was gegaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
@:psvcl kan deze spillebeen er iets van???
Dat word niksquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:46 schreef Ali_boo het volgende:
Dennis kookt hutspot
'Feyenoord betaalt 'enkele tonnen' voor Targhalline, Marseille profiteert mee'
vandaag, 14:38 18 reacties
Feyenoord is druk bezig met de komst van Oussama Targhalline. De Rotterdammers nemen de 22-jarige verdedigende middenvelder definitief over van de Franse club Le Havre. 1908.nl en de Franse journalist Josué Casse komen met aanvullende details over de inkomende transfer.
Targhalline komt over voor een bedrag van 'enkele tonnen'. De rechtspoot gaat daarnaast een contract tekenen voor drieënhalf jaar. Wanneer de medische keuring met succes wordt doorstaan, mag de Marokkaanse middenvelder zich tot medio 2028 speler van Feyenoord noemen.
Olympique de Marseille profiteert van de deal, want het beschikt over een doorverkooppercentage van 50% over Targhalline. Voor Feyenoord kan het transferbedrag van enkele tonnen worden omschreven als een schijntje. Mede door een blessure was er gebrek aan speeltijd, maar zijn marktwaarde wordt nog altijd geschat op een bedrag van drie miljoen euro.
Ik stel hier Henk Spaan volledig voor verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelde vooral bij een ploeg in de omschakeling waar hij defensief volledig werd ontlast. Nooit begrepen wat Ajax met hem moest.
Ehh Brancoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel hier Henk Spaan volledig voor verantwoordelijk.
Het houdt gewoon niet op.quote:
Ken hem alleen van naam, nooit opgevallen verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
@:psvcl kan deze spillebeen er iets van???
Ik zat nog even te kijken naar die El Azzouzi waar @ZKA helemaal lyrisch over was. Beter dan Wieffer dit dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als hij naar PSV was gegaan.
-doe normaal-quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel hier Henk Spaan volledig voor verantwoordelijk.
Nou nou nou nouquote:
Die was ook fan van Kasanwirjo.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat nog even te kijken naar die El Azzouzi waar @:zka helemaal lyrisch over was. Beter dan Wieffer dit dat.
Gelachen om zijn cijfers dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |