SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja maar er komen ook nieuwe zonnen bijquote:Op maandag 3 februari 2025 15:23 schreef ToT het volgende:
Mannetje wil weten hoeveel zonnen er zijn. Ik leg uit dat alle sterren zonnen zijn en dat er dus "veel meer dan honderdduizendmiljoenmiljard" zonnen zijn. Hij weet al dat zwarte gaten opgebrande zonnen zijn, en zegt dus: "Als je lang wacht, zijn er helemaal geen zonnen meer!"
:')![]()
Wel steeds minder en minder en minder, en idd ga je ze over een tijd ook niet meer zien als ze te ver weg staan.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar er komen ook nieuwe zonnen bij
Althans de uitdijing gaat op een gegeven moment dusdanig snel dat het licht van die zonnen ons niet meer kan bereiken.sinterklaaskapoentje
![]()
Interessant. Maar ook ingewikkeld.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel steeds minder en minder en minder, en idd ga je ze over een tijd ook niet meer zien als ze te ver weg staan.
Althans de uitdijing gaat op een gegeven moment dusdanig snel dat het licht van die zonnen ons niet meer kan bereiken.:')![]()
Zalig tochquote:Op maandag 3 februari 2025 15:23 schreef ToT het volgende:
Mannetje wil weten hoeveel zonnen er zijn. Ik leg uit dat alle sterren zonnen zijn en dat er dus "veel meer dan honderdduizendmiljoenmiljard" zonnen zijn. Hij weet al dat zwarte gaten opgebrande zonnen zijn, en zegt dus: "Als je lang wacht, zijn er helemaal geen zonnen meer!"
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zeker!quote:Op maandag 3 februari 2025 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Interessant. Maar ook ingewikkeld.![]()
![]()
Is er een kaap de slechte hoop?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind astronomie leuk zolang ik het snap. Zolang het niet te natuurkundige en wiskundig wordt.quote::')![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Is er ook een vuile hoop?
Of een foute?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kaapmesquote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je netjes genoeg snijdt....![]()
![]()
Ja ik moet ook geen formules hebben of zo idd.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind astronomie leuk zolang ik het snap. Zolang het niet te natuurkundige en wiskundig wordt.![]()
a+b=cquote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet ook geen formules hebben of zo idd.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Zwarte gaten zijn al zo vreselijk ingewikkeld. Zou niet weten hoe ik dat aan een kind zou moeten uitleggenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet ook geen formules hebben of zo idd.
:')![]()
ZellufDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik neem straks alleen F1tv, ga geen 20 in de maand betalenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb viaplee
maar dus ook F1tv![]()
ZellufDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zeg gewoon dat het gevaarlijke kuilen zijn 🤪quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zwarte gaten zijn al zo vreselijk ingewikkeld. Zou niet weten hoe ik dat aan een kind zou moeten uitleggenWerewolf
Je bent zelf een zwart gatDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb hem verteld dat zonnen branden, en als ze opgebrand zijn, storten ze helemaal in elkaar en zijn ze zo zwaar dat alles er naar toe valt, zelfs licht. En omdat licht er naar toe valt, kun je ze niet zien omdat je licht nodig hebt om iets te kunnen zien.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zwarte gaten zijn al zo vreselijk ingewikkeld. Zou niet weten hoe ik dat aan een kind zou moeten uitleggen![]()
Zou je een energie vampier zo het beste kunnen omschrijven?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zou je van sommigen mensen wel de ken omdat alles bij hun verdwijntquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De post daarna van mijquote:Op maandag 3 februari 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou je van sommigen mensen wel de ken omdat alles bij hun verdwijnt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wel de ken, niet de barbiequote:Op maandag 3 februari 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou je van sommigen mensen wel de ken omdat alles bij hun verdwijnt![]()
Nee die daarvoorquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is weer iets heel andersquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een lamaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Kijk dat is nou een uitleg die ik snapquote:Op maandag 3 februari 2025 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem verteld dat zonnen branden, en als ze opgebrand zijn, storten ze helemaal in elkaar en zijn ze zo zwaar dat alles er naar toe valt, zelfs licht. En omdat licht er naar toe valt, kun je ze niet zien omdat je licht nodig hebt om iets te kunnen zien.:')![]()
Gekke beestenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Drama zenderDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lijkt wel echte meisjes in de jungle ook zoveel drama.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die verdwenenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heeft kree een docu tegenwoordig op Netflixquote:Op maandag 3 februari 2025 15:40 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is netflix toch leuk![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
DramaflixDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Duurt 18 uurquote:Op maandag 3 februari 2025 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft kree een docu tegenwoordig op Netflix![]()
![]()
De naam van dat programma alleen alquote:Op maandag 3 februari 2025 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt wel echte meisjes in de jungle ook zoveel drama.![]()
![]()
Drama in de jungleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ja dat klopte nog net de enige met een piemeltje is dit jaar staande gehouden op schiphol vanwege een openstaande straf die mocht niet mee naar Colombia.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat klopte nog net de enige met een piemeltje is dit jaar staande gehouden op schiphol vanwege een openstaande straf die mocht niet mee naar Colombia.![]()
![]()
Ach wat vervelend voor jequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je cock blokt
Je hebt er 1 gehad met een cockquote:Op maandag 3 februari 2025 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, die ene met de cock werd gebolkt op het vliegveld.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt er 1 gehad met een cockDit dus.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat klopte nog net de enige met een piemeltje is dit jaar staande gehouden op schiphol vanwege een openstaande straf die mocht niet mee naar Colombia.![]()
![]()
Ja dat zou ik ook snel zeggen als ik een jongetje zou zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, die ene met de cock werd gebolkt op het vliegveld.
Ik reageer met het plaatje op de post.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook snel zeggen als ik een jongetje zou zijn![]()
![]()
Mensen die mij een heel klein beetje kennen, weten dat een spijkerbroek niks voor mij is. Laat staan eentje met franje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:52 schreef DJMO het volgende:
Mensen die mij een heel klein beetje kennen, weten dat een spijkerbroek niks voor mij is. Laat staan eentje met franje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donders!
![]()
![]()
Mij nietquote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maakt me wel benieuwd![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
![]()
Phil!quote:![]()
En dit nummer is ook geweldig!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En ik op jouquote:Op maandag 3 februari 2025 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik reageer met het plaatje op de post.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Mensen die mij een heel klein beetje kennen, weten dat een spijkerbroek niks voor mij is. Laat staan eentje met franje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zo das nog eens kortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Je moet hier wel tegen garpjes kunnenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je had jezelf ook een tientje kunnen besparenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Phil Collinsquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Goed bezigquote:Op maandag 3 februari 2025 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar goed
Tijd voor fitness...
Wat is je favoriete apparaat daarmee?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar goed
Tijd voor fitness...
Bij mij de crosstrainer, en op de 2e plaats de roeitrainer.![]()
Ik bespeur hier enige toon van jaloezie.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:58 schreef drakin het volgende:
Je had jezelf ook een tientje kunnen besparen
Ik bespaar genoeg geld door m'n shag in Duitsland te kopen, dus van dit tientje wordt ik niet bepaald armer
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Ik doe de loopband en de fietsquote:Op maandag 3 februari 2025 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is je favoriete apparaat daarmee?
Bij mij de crosstrainer, en op de 2e plaats de roeitrainer.
Niet zo spannend:')![]()
Is meer voor marioquote:Op maandag 3 februari 2025 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt wel echte meisjes in de jungle ook zoveel drama.
Werewolf
Dwarfmetal al eens gehoord?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja gewoon cardio met metal opDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Nee en geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen...quote::')![]()
O, dan heb je nog heel wat te doenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je krijgt daar alleen een permanent visum als je miljonair bent / oud bent en niet meer gaat werken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Well, life can be a riot
Ik zie nog meer besparingsmogelijkhedenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik bespeur hier enige toon van jaloezie.
Ik bespaar genoeg geld door m'n shag in Duitsland te kopen, dus van dit tientje wordt ik niet bepaald armer![]()
![]()
Crosstrainer en roeitrainer zijn voor je hele lichaam, loopband en fiets zijn voor het onderlichaam uiteraard, maar ieder zo z'n voorkeuren; zolang je maar goed bezig bent!quote:Op maandag 3 februari 2025 16:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe de loopband en de fiets
Niet zo spannend
Ik gebruik er altijd een hartslagmeter bij en probeer m'n hartslag rond de 133 te houden.![]()
Stoppen met roken doe ik dagelijks, zo'n 15 tot 20 keer dag.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie nog meer besparingsmogelijkheden
Rare aanname.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik bespeur hier enige toon van jaloezie.
Ik bespaar genoeg geld door m'n shag in Duitsland te kopen, dus van dit tientje wordt ik niet bepaald armer
Ik zie iemand geld uit geven aan iets wat diegene nooit zou kopen en het dan besparen noemen.
Je hebt toch nog steeds geld uitgegeven.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hoeveel bespaar je daarmee?quote:Op maandag 3 februari 2025 16:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stoppen met roken doe ik dagelijks, zo'n 15 tot 20 keer dag.![]()
![]()
Weer iets anders dan piratemetalquote:Op maandag 3 februari 2025 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee en geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen...
150 euro aan accijnzen per slofquote:
![]()
Ik wil gewoon een beetje in beweging zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Crosstrainer en roeitrainer zijn voor je hele lichaam, loopband en fiets zijn voor het onderlichaam uiteraard, maar ieder zo z'n voorkeuren; zolang je maar goed bezig bent!
Ik gebruik er altijd een hartslagmeter bij en probeer m'n hartslag rond de 133 te houden.:')![]()
Hou echt van die manquote:
Well, life can be a riot
Ook prima natuurlijk!quote:Op maandag 3 februari 2025 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een beetje in beweging zijn![]()
![]()
Ja misschien koop ik het wel nooit omdat ik het normaal te duur vind? En dit was nu eenmaal een hele goede deal, en dan heb ik ook eens wat anders aan als ik uit eten ga met @Rob of als we op vakantie gaan.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Rare aanname.
Ik zie iemand geld uit geven aan iets wat diegene nooit zou kopen en het dan besparen noemen.
Je hebt toch nog steeds geld uitgegeven.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je ene peuk met de andere aansteken is duurder.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee met het 15 tot 20 keer stoppen![]()
![]()
Ohjaquote:Op maandag 3 februari 2025 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je ene peuk met de andere aansteken is duurder.![]()
![]()
Ik zou meer besparen als ik niet steeds opnieuw zou beginnenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee met het 15 tot 20 keer stoppen
Ik begreep uit je tekst dat je nooit spijkerbroeken draagtquote:Op maandag 3 februari 2025 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja misschien koop ik het wel nooit omdat ik het normaal te duur vind? En dit was nu eenmaal een hele goede deal, en dan heb ik ook eens wat anders aan als ik uit eten ga met @:Rob of als we op vakantie gaan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En zeker niet met franjequote:Op maandag 3 februari 2025 16:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begreep uit je tekst dat je nooit spijkerbroeken draagt![]()
![]()
Jaaaaahhhh!quote:
Jammer dat hij geen muziek meer maakt![]()
En dat er veel korting was dus ze MOEST welWell, life can be a riot
Normaal niet nee. Maar als we weg zijn wil ik er ook wel eens wat anders uitzien dan ik thuis doe. Heb wel nette broeken (waaronder één nu twee spijkerbroeken) en die draag ik dus alleen als er een reden voor is.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begreep uit je tekst dat je nooit spijkerbroeken draagtIk heb er één en ik ben er trots op
Bewoog je eerder ook of begin je dat nu op te pakken?quote:Op maandag 3 februari 2025 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een beetje in beweging zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heel erg jammer inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaaahhhh!
Jammer dat hij geen muziek meer maakt![]()
Al was z'n laatste album, met die Motown covers best goed
Hoop ergens dat 'ie toch nog een keer de studio in duikt. Als Elton John het kan....Well, life can be a riot
Helemaal niks!quote:Op maandag 3 februari 2025 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is het leven nou eigenlijk zonder een beetje franje?![]()
![]()
In dat geval trof je dus een goede dealquote:Op maandag 3 februari 2025 16:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal niet nee. Maar als we weg zijn wil ik er ook wel eens wat anders uitzien dan ik thuis doe. Heb wel nette broeken (waaronder één spijkerbroek) en die draag ik dus alleen als er een reden voor is.
Hij heeft problemen met zijn gehoor. Zoals veel muzikanten - helaas...quote:Op maandag 3 februari 2025 16:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heel erg jammer inderdaad.
Al was z'n laatste album, met die Motown covers best goed
Hoop ergens dat 'ie toch nog een keer de studio in duikt. Als Elton John het kan....
Dus tja... ik weet het niet hoor
Maar beethoven ging wel doof doorquote:Op maandag 3 februari 2025 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij heeft problemen met zijn gehoor. Zoals veel muzikanten - helaas...
Dus tja... ik weet het niet hoor
Is zo...quote:Op maandag 3 februari 2025 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij heeft problemen met zijn gehoor. Zoals veel muzikanten - helaas...
Dus tja... ik weet het niet hoor![]()
Erg zonde. Ook problemen met z'n rug/voet. Blijft oneerlijk dat zo'n geweldige drummer niets meer kan
Well, life can be a riot
![]()
@Dr.Mikey kijkt dat, ik nietquote:Op maandag 3 februari 2025 15:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat gaan die meisjes in de jungle doen?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ging altijd naar een wekelijkse sportclubquote:Op maandag 3 februari 2025 16:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Bewoog je eerder ook of begin je dat nu op te pakken?:')![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
én zanger!quote:Op maandag 3 februari 2025 16:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is zo...Erg zonde. Ook problemen met z'n rug/voet. Blijft oneerlijk dat zo'n geweldige drummer niets meer kan
Ik herken die stem uit duizenden...![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 min gefietst. Nu 30 min lopen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kijk eens aanquote:Op maandag 3 februari 2025 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 min gefietst. Nu 30 min lopen![]()
![]()
ZO zo , goed bezig Klaasjequote:Op maandag 3 februari 2025 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 min gefietst. Nu 30 min lopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is het al juni?Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Uiteindelijk 15 min gelopen want de tijd was op ...quote::')![]()
1 keer per week is wel weinig hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar een wekelijkse sportclubDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Weer eens wat anders tegen hoofdpijnquote:
Oplader geroggeld?quote:Op maandag 3 februari 2025 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uiteindelijk 15 min gelopen want de tijd was op ...sinterklaaskapoentje
![]()
Ja is het ook. Sporten is geen hobby. Ik doe het niet voor mijn plezier en meer omdat het moet.quote::')![]()
Jaquote:Op maandag 3 februari 2025 16:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Weer eens wat anders tegen hoofdpijn![]()
![]()
Goed voor je conditie. En als afleiding.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja is het ook. Sporten is geen hobby. Ik doe het niet voor mijn plezier en meer omdat het moet.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja een geleend die ik vaker kan lenen. Als ik woensdag naar huis ga (mogelijk) vind ik het te veel gedoe om nu de stad in te gaan voor een nieuwe .quote::')![]()
Het werkt pas als je een sport vindt die je wel leuk vindt om te doenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja is het ook. Sporten is geen hobby. Ik doe het niet voor mijn plezier en meer omdat het moet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En als je resultaat ziet.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het werkt pas als je een sport vindt die je wel leuk vindt om te doen![]()
Alestormquote:![]()
Live gezien
Dan ge je er misschien wel plezier in krijgenquote:
![]()
Die heb ik nog niet gevonden... Zwemmen ben ik goed in en heb ik lang gedaan. Maar de laatste twee keer voelde ik me zo ellendig tijdens het zwemmen dat ik er weer mee gestopt benquote:Op maandag 3 februari 2025 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het werkt pas als je een sport vindt die je wel leuk vindt om te doen:')![]()
Hm... Waarom voelde je ellendig dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gevonden... Zwemmen ben ik goed in en heb ik lang gedaan. Maar de laatste twee keer voelde ik me zo ellendig tijdens het zwemmen dat ik er weer mee gestopt benOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fietsen, dansen, schermen, vechtsport, denksport, vogelspotten na 5 km lopen, survival, zwemmen in teamsport, balsport in teamsport, schaatsen.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gevonden... Zwemmen ben ik goed in en heb ik lang gedaan. Maar de laatste twee keer voelde ik me zo ellendig tijdens het zwemmen dat ik er weer mee gestopt benDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bitterbal spelen
Best veel voor in één weekquote:Op maandag 3 februari 2025 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Fietsen, dansen, schermen, vechtsport, denksport, vogelspotten na 5 km lopen, survival, zwemmen in teamsport, balsport in teamsport, schaatsen.![]()
Je kan combinerenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Is gewoon die depressie die nog erger wordt. Weet ook niet waarom... Het is alsof het me niet in beweging wil zienquote:Op maandag 3 februari 2025 17:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... Waarom voelde je ellendig dan?:')![]()
Heb je dit ook verteld bij je intake?quote:Op maandag 3 februari 2025 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is gewoon die depressie die nog erger wordt. Weet ook niet waarom... Het is alsof het me niet in beweging wil ziensinterklaaskapoentje
![]()
Wel dat het erger wordt als ik iets doe wat goed voor me is. Zoals wandelen. En dat dat enorm demotiveert om goeie dingen te doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je dit ook verteld bij je intake?:')![]()
Ah zo.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is gewoon die depressie die nog erger wordt. Weet ook niet waarom... Het is alsof het me niet in beweging wil zien
Dus de endorfinen die vrijkomen zijn nog niet genoeg opgekomen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Had je dat nu ook weer bij het fietsen en wandelen?quote:Op maandag 3 februari 2025 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel dat het erger wordt als ik iets doe wat goed voor me is. Zoals wandelen. En dat dat enorm demotiveert om goeie dingen te doen.![]()
Same!quote:In Arnhem, lang geleden. Toen 1 van hen oud genoeg werd om officieel whisky te mogen zuipen, en dat deed hij dan ook meteen op het podium!
![]()
![]()
Herken ik ook wel hoor; toen ik diep in de shit zat, maakte lichaamsbeweging het allemaal ook erger.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel dat het erger wordt als ik iets doe wat goed voor me is. Zoals wandelen. En dat dat enorm demotiveert om goeie dingen te doen.
Het heeft echt tijd nodig.![]()
![]()
Nee, maar ik werd er wel Hyper Hyper vanquote:Op maandag 3 februari 2025 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zongen ze "I alone"?En zaten er dolfijnen te janken?
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Blijkbaar niet nee... Zou xo graag willen dat ik geluk uit sport zou kunnen halen.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah zo.
Dus de endorfinen die vrijkomen zijn nog niet genoeg opgekomen.Nu niet zo erg eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je dat nu ook weer bij het fietsen en wandelen?
Het was wel oké. Beetje saai telkens hetzelfde maar oké.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga in elk geval elke week naar die club sport. Of ik er nou zin in heb of niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Herken ik ook wel hoor; toen ik diep in de shit zat, maakte lichaamsbeweging het allemaal ook erger.
Het heeft echt tijd nodig.:')![]()
Is dat iets waar je ""doorheen"" moet?quote:Op maandag 3 februari 2025 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel dat het erger wordt als ik iets doe wat goed voor me is. Zoals wandelen. En dat dat enorm demotiveert om goeie dingen te doen.
Of is dat blijvend?
#noob![]()
Dat is al iets beterquote:Op maandag 3 februari 2025 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet nee... Zou xo graag willen dat ik geluk uit sport zou kunnen halen.
[..]
Nu niet zo erg eigenlijk
Het was wel oké. Beetje saai telkens hetzelfde maar oké.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 17:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar ik werd er wel Hyper Hyper van![]()
![]()
![]()
Netjes!quote:Op maandag 3 februari 2025 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval elke week naar die club sport. Of ik er nou zin in heb of niet.![]()
![]()
![]()
Werkt het zo?quote:Op maandag 3 februari 2025 17:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah zo.
Dus de endorfinen die vrijkomen zijn nog niet genoeg opgekomen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: