SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja maar er komen ook nieuwe zonnen bijquote:Op maandag 3 februari 2025 15:23 schreef ToT het volgende:
Mannetje wil weten hoeveel zonnen er zijn. Ik leg uit dat alle sterren zonnen zijn en dat er dus "veel meer dan honderdduizendmiljoenmiljard" zonnen zijn. Hij weet al dat zwarte gaten opgebrande zonnen zijn, en zegt dus: "Als je lang wacht, zijn er helemaal geen zonnen meer!"
:')![]()
Wel steeds minder en minder en minder, en idd ga je ze over een tijd ook niet meer zien als ze te ver weg staan.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar er komen ook nieuwe zonnen bij
Althans de uitdijing gaat op een gegeven moment dusdanig snel dat het licht van die zonnen ons niet meer kan bereiken.sinterklaaskapoentje
![]()
Interessant. Maar ook ingewikkeld.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel steeds minder en minder en minder, en idd ga je ze over een tijd ook niet meer zien als ze te ver weg staan.
Althans de uitdijing gaat op een gegeven moment dusdanig snel dat het licht van die zonnen ons niet meer kan bereiken.:')![]()
Zalig tochquote:Op maandag 3 februari 2025 15:23 schreef ToT het volgende:
Mannetje wil weten hoeveel zonnen er zijn. Ik leg uit dat alle sterren zonnen zijn en dat er dus "veel meer dan honderdduizendmiljoenmiljard" zonnen zijn. Hij weet al dat zwarte gaten opgebrande zonnen zijn, en zegt dus: "Als je lang wacht, zijn er helemaal geen zonnen meer!"
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zeker!quote:Op maandag 3 februari 2025 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Interessant. Maar ook ingewikkeld.![]()
![]()
Is er een kaap de slechte hoop?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind astronomie leuk zolang ik het snap. Zolang het niet te natuurkundige en wiskundig wordt.quote::')![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Is er ook een vuile hoop?
Of een foute?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kaapmesquote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je netjes genoeg snijdt....![]()
![]()
Ja ik moet ook geen formules hebben of zo idd.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind astronomie leuk zolang ik het snap. Zolang het niet te natuurkundige en wiskundig wordt.![]()
a+b=cquote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet ook geen formules hebben of zo idd.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Zwarte gaten zijn al zo vreselijk ingewikkeld. Zou niet weten hoe ik dat aan een kind zou moeten uitleggenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet ook geen formules hebben of zo idd.
:')![]()
ZellufDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik neem straks alleen F1tv, ga geen 20 in de maand betalenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb viaplee
maar dus ook F1tv![]()
ZellufDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zeg gewoon dat het gevaarlijke kuilen zijn 🤪quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zwarte gaten zijn al zo vreselijk ingewikkeld. Zou niet weten hoe ik dat aan een kind zou moeten uitleggenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je bent zelf een zwart gatDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb hem verteld dat zonnen branden, en als ze opgebrand zijn, storten ze helemaal in elkaar en zijn ze zo zwaar dat alles er naar toe valt, zelfs licht. En omdat licht er naar toe valt, kun je ze niet zien omdat je licht nodig hebt om iets te kunnen zien.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zwarte gaten zijn al zo vreselijk ingewikkeld. Zou niet weten hoe ik dat aan een kind zou moeten uitleggen![]()
Zou je een energie vampier zo het beste kunnen omschrijven?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zou je van sommigen mensen wel de ken omdat alles bij hun verdwijntquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De post daarna van mijquote:Op maandag 3 februari 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou je van sommigen mensen wel de ken omdat alles bij hun verdwijnt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: