Ach, filmpjes van de ene oligarch die de kont kust van de andere oligarch zijn helaas in topic.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:42 schreef xzaz het volgende:
Kunnen we stoppen met het posten van vage Youtube filmpjes?
Ik zou het voor de discussie wel prettig vinden als je met onderbouwing komt ipv steeds filmpjes van Musk te posten. Anders heeft praten ook geen zin.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/S8dRAw1WIcg?si=Gg0L7zm1PzqEiL19
klopt; de koffiejuffrouw die moet altijd blijven, parttimequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan me geen enkele situatie voorstellen waarbij het goed is om het volledige personeel te ontslaan.
Met andere woorden, je bent aan het trollen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt; de koffiejuffrouw die moet altijd blijven, parttime
Jij de feitelijke definitie niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij begrijpt de definitie van genocide niet helemaal.
Klopt , heel washington DC schijt lettlerlijk peukenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan me geen enkele situatie voorstellen waarbij het goed is om het volledige personeel te ontslaan.
Fire Elon , Fire Elon ,quote:TIP OF THE ICEBERG': Elon Musk's DOGE strikes fear in DC
quote:He has billions at stake': The real reason behind Elon Musk's government takeover
quote:The departments he's been shutting down were investigating his companies.
USAID was Investigating Starlink over Its contracts in Ukraine.
The FAA was investigating Space X.
NHTSA was investigating crashes caused by his FSD cars.
The departments he's been shutting down were investigating his companies.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Klopt , heel washington DC schijt lettlerlijk peuken
3 miljoen ambtenaren zijn pislink, prachtig om te zien hoe dit afloopt
ik zie er van komen dat heel DC gaat staken om Musk weg te krijgen , Musk vind het prachtig
Maar hij loopt wle flink kans om opgeruimd te worden door de corrupte instituties
[..]
Fire Elon , Fire Elon ,
Ha ha ha ha, wat een circus
Musk heeft 3 miljoen vijanden erbij
[..]
[..]
zulke kreten gaan uiteraaard rond , men doet alles om de eigen baan te beschermenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
The departments he's been shutting down were investigating his companies.
USAID was Investigating Starlink over Its contracts in Ukraine.
The FAA was investigating Space X.
NHTSA was investigating crashes caused by his FSD cars.
Met andere woorden, Musk is corrupt.
Dat is je eigen citaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat gaat uiteraaard rond , men doet alles om de eigen baan te beschermen
3 milljoen felle vijanden heeft ie erbij
j e hij komyt aan hun brood en levenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is je eigen citaat.
Maar ik begrijp dat je dat niet gecontroleerd hebt?
En wat vind je eigenlijk goed aan het maken van vijanden?
quote:'Ferocious' Democrats bring on the lawyers to try to stop Elon Musk
En dat is normaal?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j e hij komyt aan hun brood en leven
belangrijkste verweer ie dat ie niet gekozen is
[..]
Bekijk deze YouTube-video
ja ze zullen wel ziek worden nuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat is normaal?
Dat je 3 miljoen medewerkers dit aan doet?
Wat voor effect heeft dat denk je op hun werkzaamheden?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is je eigen citaat.
Maar ik begrijp dat je dat niet gecontroleerd hebt?
Het is niet hun schuld, maar je vindt het wel geweldig dat er flink wordt ingegrepen in hun leven...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja ze zullen wel ziek worden nu
hun schuld is het niet, ze zijn binnen gehaald door andere ambtenaren
en die ook weer door andere ambtenaren
een voorbeeld van een voortdurend uitbuikende overheid
maar wel interresant om gade te slaan
nee voor hen persoonlijk is het een drama , dat begrijp ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is niet hun schuld, maar je vindt het wel geweldig dat er flink wordt ingegrepen in hun leven...
Dat is inherent aan Maga.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:13 schreef FYazz het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat user zelf allemaal niet meer weet wat hij brabbelt.
Een coherent gesprek gaat er niet komen dus ik haak af.
Maar dat gun je ze.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee voor hen persoonlijk is het een drama , dat begrijp ik
Dan weet je ook dat het snijden bij de belastingdienst jaren geleden meer schade heeft aangericht dan goed gedaan.quote:maar ook in nederland is de overheid veel en veel te groot, ik ben zelf ook 35 jaaar ambtenaar geweest dus ik weet hoe het gaat
Snijden daarin kan ook op een fatsoenlijke manier.quote:stoelen moesten vol blijven kost wat kost , wat ze doen dat dondert niet
grote afdelingen, dat is veel mensen, veel FTE
geen stoelen inleveren en als het kan een stoel erbij , dwars tegen de automatisering in
was je bij de overheid dan was je kostje gekocht , eeuwig bescherming en baan garantie, ieder jaar een trede erbij en periodiek een hogere schaal , hoort erbij
en steeds meer collegas
om dat men IEDEREEN liet gaan , en een bonus gaf als men zou vertrekkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat gun je ze.
[..]
Dan weet je ook dat het snijden bij de belastingdienst jaren geleden meer schade heeft aangericht dan goed gedaan.
Veel expertise is weggelopen dankzij de aantrekkelijke oprotpremie.
En nu hebben ze daar een tekort aan.
Kwalitatief is de dienst vooral niet verbeterd.
[..]
Snijden daarin kan ook op een fatsoenlijke manier.
En dat doet Trump niet die biedt enkel de mogelijkheid aan, met een aanbod.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
om dat men IEDEREEN liet gaan , en een bonus gaf als men zou vertrekken
de veelbelovende goedopgeleidde jongeren vertrokken , die goede mensen die kwamen met de bonus in de pocket terug als prive consultant
de oudere nietsnutten die bleven , die ouderen lieten de superdikke bonus voor wat het was ,dat was niet handig
de personen die de regeling hadden verzonnen die waren ook weg
dan kun je beter iedereen weg sturen en van scratch weer gaan bouwen
Trump doet nietsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat doet Trump niet die biedt enkel de mogelijkheid aan, met een aanbod.
Zelfde als bij de belastingdienst.
Ja, en terwijl jij die 35 jaar volmaakte maakte je jezelf daar allemaal niet zo veel zorgen over.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee voor hen persoonlijk is het een drama , dat begrijp ik
maar ook in nederland is de overheid veel en veel te groot, ik ben zelf ook 35 jaaar ambtenaar geweest dus ik weet hoe het gaat
stoelen moesten vol blijven kost wat kost , wat ze doen dat dondert niet
grote afdelingen, dat is veel mensen, veel FTE
geen stoelen inleveren en als het kan een stoel erbij , dwars tegen de automatisering in
was je bij de overheid dan was je kostje gekocht , eeuwig bescherming en baan garantie, ieder jaar een trede erbij en periodiek een hogere schaal , hoort erbij
en steeds meer collegas
juistquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en terwijl jij die 35 jaar volmaakte maakte je jezelf daar allemaal niet zo veel zorgen over.
Schaapjes op het droge.
En nu zeiken hoe onnodig ambteren zijn... Koddig.
hoe zou jij een nieuwe overheid bouwen ??quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat is normaal?
Dat je 3 miljoen medewerkers dit aan doet?
Wat voor effect heeft dat denk je op hun werkzaamheden?
Waarom is op zijn minst de halve populatie van Gaza dan nog niet uitgeroeid? Want als Israel werkelijk bezig was met een genocide waren die stakkers inmiddels al bijna weggevaagd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij de feitelijke definitie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |