Nee joh klopt niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja klopt, of failliet laten gaan en een ander bedrijf starten
soms is het beter om te slopen en herbouwen naar eigen inzichten met gebruikmaking van herbruikbaar materiaal
er is veel teveel woke bla bla bla in de wereldquote:Op vrijdag 7 februari 2025 04:23 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nee joh klopt niet.
Het is een ouderwetse gedachtegang en geen duurzaam model gebleken.
Bedrijven/overheden zijn geen gebouwen – Je kunt een bedrijf niet behandelen als een huis dat je zomaar afbreekt en weer opbouwt. De ‘bakstenen’ in deze vergelijking zijn mensen: werknemers, partners, en belanghebbenden met kennis, ervaring en loyaliteit en die gebaat zijn bij stabiliteit (en een doordachte fundering) en waarborging van rechten. Het opzettelijk laten instorten van een organisatie schaadt hen en vernietigt waarde en relaties en schaadt niet alleen direct betrokkenen maar heeft ook impact op een sector/samenleving.
Financieel inzicht krijg je door controle en transparantie, door analyse en toetsing, door consistentie en interne cohesie, niet door roekeloos slopen. Een faillissement of tot scratch slopen betekent verloren capaciteit, verloren productie, vernietigd kapitaal en schade aan partners en relaties etc.
Bedrijven die bewust deze weg kiezen, verspillen doorgaans meer middelen dan nodig en laten schade achter op diverse vlakken (procesmatig, financieel, imago).
Een bedrijf of overheidsorgaan bewust slopen, zeker zonder gedegen onderzoek, is geen bewijs van of middel tot financieel inzicht. Het is een willekeurige gok met (andermans) toekomst en geld.
De ideeën van Trump/Musk zijn nog niet half zo knettergek als die jij hier op dit forum allemaal baggert.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 04:19 schreef bianconeri het volgende:
Trump die het ICC per decreet straft om Netanyahu.
Die man is knettergek.... Die man huisvest een internationaal gezochte oorlogsmisdadiger. Gezocht voor vreselijke misdaden tegen de mensheid en genocide.
Maar wat doet Trump? Hij gaat een gerechtelijk orgaan dat in dit geval een dader van genocide wil laten oppakken straffen.
Wat een gek.
Past wel in het rijtje samen met Musk van beetje oude Nazi tijden die herleven.
Dus de VS biedt alle CIA medewerkers een ontslagregeling aan, met een aanmoediging om daadwerkelijk op te hoepelen, zodat de wereld minder Woke wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is veel teveel woke bla bla bla in de wereld
uithalen en opnieuw beginnen met breien
Gelukkig heeft deze user geen publieke functie dit in tegenstelling tot Musk en Trump met hun nog steeds knettergekke ideeën en acties.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:01 schreef kibo het volgende:
[..]
De ideeën van Trump/Musk zijn nog niet half zo knettergek als die jij hier op dit forum allemaal baggert.
En dan vooral deze redenatie:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:09 schreef Shotty het volgende:
En de volgende keutel: sancties tegen het ICC vanwege de arrestatiebevelen tegen Netayahu en Gallant
Voorspelling: die worden over 2 dagen opgeheven in ruil voor een arrestatiebevel tegen Deif.
terecht, soms moeten er veel mensen uit om nieuw bloed binnen te halen , desnoods ff iedereen eruitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de VS biedt alle CIA medewerkers een ontslagregeling aan, met een aanmoediging om daadwerkelijk op te hoepelen, zodat de wereld minder Woke wordt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Palantir CEO Calls Musk's DOGE a 'Revolution'!
Noem 1 gek idee die ik hier "uitbagger"?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:01 schreef kibo het volgende:
[..]
De ideeën van Trump/Musk zijn nog niet half zo knettergek als die jij hier op dit forum allemaal baggert.
Sterker nog...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dan vooral deze redenatie:
De president vindt dat het ICC "een gevaarlijk precedent schept" dat Amerikanen in gevaar brengt door hen bloot te stellen aan "intimidatie, misbruik en mogelijk arrestaties".
Dit is net zo goed van toepassing op Trump zelf met zijn decreten tegen zijn eigen staatsburgers en Amerikaanse organisaties die hem onwelgevallig zijn of gewoon hun werk doen.
Nee hoor, Trump heeft tot op heden een aantal uitstekende beleidsplannen op tafel gelegd. Het is alleen beleid waar velen binnen bepaalde kringen zich niet in kunnen vinden omdat het hun hele wereldbeeld onderuit weet te halen. Dat kan natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat de ideeën van Trump slecht zijn. Het probleem zit vooral bij het wereldbeeld van zijn critici.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft deze user geen publieke functie dit in tegenstelling tot Musk en Trump met hun nog steeds knettergekke ideeën en acties.
Als je iets helemaal belachelijk of onverklaarbaar vindt, zou je eens op moeten zoeken waarom dat zo is. Goede kans dat het helemaal niet zo schimmig of onverklaarbaar is, maar dat je propaganda kanalen uit Israel en de briljant rechtse hoek, maar een halve waarheid vertellen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:05 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn natuurlijk uitstekende maatregelen die er zijn genomen tegen het Internationaal Strafhof, dit is het zoveelste corrupte en partijdige orgaan binnen de vermeende internationale gemeenschap.
Men voert op een vooringenomen wijze een heksenjacht tegen sommige landen en diens leiders gebaseerd op onbewezen aantijgingen en leugens (Israël), waar andere overduidelijke en daadwerkelijke misdaden (bijv. China, Jemen, Syrië en Iran) grotendeels als niet in de volledigheid worden genegeerd. Met het hanteren van zo'n dubbele standaard verliest een dergelijk orgaan alle geloofwaardigheid en tevens neutraliteit.
[..]
Nee hoor, Trump heeft tot op heden een aantal uitstekende beleidsplannen op tafel gelegd. Het is alleen beleid waar velen binnen bepaalde kringen zich niet in kunnen vinden omdat het hun hele wereldbeeld onderuit weet te halen. Dat kan natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat de ideeën van Trump slecht zijn. Het probleem zit vooral bij het wereldbeeld van zijn critici.
Hmm, ik vind het bijzonder dat je mij beticht van het nuttigen van propagandakanalen (welke precies eigenlijk?) en je eigen wereldbeeld baseert op de narratieven van media zoals Al Jazeera. Het lijkt er dan ook sterk op dat je hier vooral projecteert.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je iets helemaal belachelijk of onverklaarbaar vindt, zou je eens op moeten zoeken waarom dat zo is. Goede kans dat het helemaal niet zo schimmig of onverklaarbaar is, maar dat je propaganda kanalen uit Israel en de briljant rechtse hoek, maar een halve waarheid vertellen.
Ik vind het wel een gek idee dat je denkt dat iemand antwoord kan geven voordat jij op "invoeren" drukt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Noem 1 gek idee die ik hier "uitbagger"?
3, 2, 1 start.....
Ah, precies wat ik dacht. Kun je niet.
Ik vind het daarentegen totaal niet bijzonder dat je zo reageert ipv nieuwsgierig bent naar nieuwe informatie die je wereldbeeld kan veranderen. Past in een patroon.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het bijzonder dat je mij beticht van het nuttigen van propagandakanalen (welke precies eigenlijk?) en je eigen wereldbeeld baseert op de narratieven van media zoals Al Jazeera. Het lijkt er dan ook sterk op dat je hier vooral projecteert.
Oké duidelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is veel teveel woke bla bla bla in de wereld
uithalen en opnieuw beginnen met breien
Je mening is langer dan een soud bite. Dat is lastig voor sommige mensen en die voelen zich daarom persoonlijk aangevallen op hun intelligentie. BLA BLA BLA!! is dan een redelijke reactie voor ze.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:06 schreef FYazz het volgende:
[..]
Oké duidelijk.
Je staat niet open voor enige toelichting of kennis over goed leiderschap en goed bestuur, op alles wat je nu is aangedragen reageer je niet of ontwijk je.
Je geeft zelf geen enkele onderbouwing voor je eigen claims en uiteindelijk blijkt de 'onderbouwing' niets meer te zijn dan dat je graag je onderbuikje wil legen over woke bla bla.
Er is teveel niet onderbouwd bla bla op dit forum wat onterecht als waarheid of feit wordt neergezet
Wil niemand aanvallen op zijn/haar intelligentie, wil ook deze indruk niet wekken. Zal eens kijken wat ik zelf kan doen om het toegankelijk te houden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je mening is langer dan een soud bite. Dat is lastig voor sommige mensen en die voelen zich daarom persoonlijk aangevallen op hun intelligentie. BLA BLA BLA!! is dan een redelijke reactie voor ze.
Velen komen alleen om te zenden. En hun gelijk te halen. Anderen komen om te trollen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:29 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wil niemand aanvallen op zijn/haar intelligentie, wil ook deze indruk niet wekken. Zal eens kijken wat ik zelf kan doen om het toegankelijk te houden.
Wat ik gewoon jammer, en ook wel vervelend, aan NWS vind worden is dat er helemaal geen inhoudelijke discussies meer zijn.
Topics zijn opsommingen van monologen. Users die overtuigd zijn van hun mening, dat blijven posten en elke andere inhoudelijke reactie niet eens tot zich nemen.
Ik heb alle links bekeken die user aandraagt en nog wat extra informatie gezocht om daarna een weloverwogen en inhoudelijke reactie te geven.
Maar het is niet dat user mijn reactie ook serieus neemt en even een moment neemt om hier goed over na te denken alvorens te reageren.
Ik snap niet goed wat mensen op een forum doen als ze alleen zichzelf willen horen.
Jawel, je voortdurende geblaat over een genocide die nooit heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Noem 1 gek idee die ik hier "uitbagger"?
3, 2, 1 start.....
Ah, precies wat ik dacht. Kun je niet.
Feitelijk gezien heeft het wel plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jawel, je voortdurende geblaat over een genocide die nooit heeft plaatsgevonden.
Jij begrijpt de definitie van genocide niet helemaal.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Feitelijk gezien heeft het wel plaatsgevonden.
Dat moslim haters de feiten ontkennen doet daar niets aan af.
quote:Internationale rechtsorde
Daarin staat dat sprake is van genocide bij: handelingen gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen:
het doden van leden van de groep.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij begrijpt de definitie van genocide niet helemaal.
quote:Hoe definieer je genocide?
Raphael Lemkin, die de term als eerste bedacht, definieerde genocide als " de vernietiging van een natie of een etnische groep " door middel van bijvoorbeeld "de desintegratie van [zijn] politieke en sociale instellingen, van [zijn] cultuur, taal, nationale gevoelens, religie en [zijn] economisch bestaan".
quote:Het VN-genocideverdrag omvat wel de gedwongen overbrenging van kinderen naar een andere groep, vertelde Schabas, waarbij hij benadrukte dat dit alleen genocide is als buiten redelijke twijfel kan worden vastgesteld dat een overbrenging werd uitgevoerd met de bedoeling een groep fysiek te vernietigen.
Volgens mij reageer je op de verkeerde post en moet je een andere user quoten ipv mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
definitie genocide
[..]
[..]
[..]
https://youtube.com/shorts/S8dRAw1WIcg?si=Gg0L7zm1PzqEiL19quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:06 schreef FYazz het volgende:
[..]
Oké duidelijk.
Je staat niet open voor enige toelichting of kennis over goed leiderschap en goed bestuur, op alles wat je nu is aangedragen reageer je niet of ontwijk je.
Je geeft zelf geen enkele onderbouwing voor je eigen claims en uiteindelijk blijkt de 'onderbouwing' niets meer te zijn dan dat je graag je onderbuikje wil legen over woke bla bla.
Er is teveel niet onderbouwd bla bla op dit forum wat onterecht als waarheid of feit wordt neergezet
Ik kan me geen enkele situatie voorstellen waarbij het goed is om het volledige personeel te ontslaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
terecht, soms moeten er veel mensen uit om nieuw bloed binnen te halen , desnoods ff iedereen eruit
[..]
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |