SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Noujazeg! Ik had een andere TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Van wie is stumpertje? Zo heet ie toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh ToT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een toenmalige vriendin van me wilde een konijn hebben en gaf mij die cadeau voor mijn verjaardag. Of ik er nog wel ff zelf een kooi en alle andere benodigdheden wilde kopen, maar ik mocht wel zelf zijn naam verzinnen.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Van wie is stumpertje? Zo heet ie toch?
"Tja, weet ik veel. Stampertje klinkt bijvoorbeeld zo afgezaagd. Met die hangoren is het eigenlijk meer een stumpertje."
- "WE GAAN HEM NIET STUMPERTJE NOEMEN!!!"![]()
En Stumpertje it isquote:Op maandag 3 februari 2025 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een toenmalige vriendin van me wilde een konijn hebben en gaf mij die cadeau voor mijn verjaardag. Of ik er nog wel ff zelf een kooi en alle andere benodigdheden wilde kopen, maar ik mocht wel zelf zijn naam verzinnen.
"Tja, weet ik veel. Stampertje klinkt bijvoorbeeld zo afgezaagd. Met die hangoren is het eigenlijk meer een stumpertje."
- "WE GAAN HEM NIET STUMPERTJE NOEMEN!!!"![]()
![]()
Dus het is jouw konijn?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een toenmalige vriendin van me wilde een konijn hebben en gaf mij die cadeau voor mijn verjaardag. Of ik er nog wel ff zelf een kooi en alle andere benodigdheden wilde kopen, maar ik mocht wel zelf zijn naam verzinnen.
- "WE GAAN HEM NIET STUMPERTJE NOEMEN!!!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vrouwenlogicaquote:Op maandag 3 februari 2025 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
- "WE GAAN HEM NIET STUMPERTJE NOEMEN!!!"
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Beest was helemaal dol op me, maar was altijd zwaar agressief tegen haar!Stampen en doen als ze in de buurt kwam!
![]()
Groot gelijkquote:Op maandag 3 februari 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik mocht de naam toch zelf kiezen?![]()
![]()
Was, ja.quote:
De relatie ging een tijdje later uit, zij ging op zichzelf wonen en was bang erg eenzaam te gaan worden, dus wilde ze hem terug hebben.
Beest is een half jaar later overleden bij haar.Was pas een jaartje of 3 oud.
![]()
ow crap ik vergat de foto van die konijnen
schien morgen
maar zal ook wel nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik wil een hond hebbenquote:
Ik geef hem aan jou omdat ik zelf geen zin (of geld) heb om de hondenbelasting en onderhoud te betalen
Ik heb wel de lusten maar niet de lastenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
was het rond de kerst?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Was, ja.
De relatie ging een tijdje later uit, zij ging op zichzelf wonen en was bang erg eenzaam te gaan worden, dus wilde ze hem terug hebben.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ergens rond eind december?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Was, ja.
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil een hond hebben
Ik geef hem aan jou omdat ik zelf geen zin (of geld) heb om de hondenbelasting en onderhoud te betalen
Ik heb wel de lusten maar niet de lasten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
!
Weet ik niet eens, ik kreeg het ooit achteraf een keer te horen toen ik haar weer eens zag na lange tijd.![]()
quote:Dan had ie flappie geheten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Vrouwen kunnen best doortrapt zijn hoor, al was dit wel erg duidelijkquote:
lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Niet alleen vrouwen.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best doortrapt zijn hoor, al was dit wel erg duidelijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij ook?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit komt nooit meer goedquote:Op maandag 3 februari 2025 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
![]()
Zou je denken?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Opladen!quote:Op maandag 3 februari 2025 08:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen
Nog 16% batterij![]()
Owhquote:Op maandag 3 februari 2025 08:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ie nou net de lader zijn vergetendan niet opladen
![]()
![]()
Opladen!quote:Op maandag 3 februari 2025 08:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen
Nog 16% batterijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Lader lenen!quote:Op maandag 3 februari 2025 08:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ie nou net de lader zijn vergetenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Owh danquote:Op maandag 3 februari 2025 08:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee nieuwe kopen vanmiddagrustig er mee aan doen dan
![]()
bulpOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dit was een fout. 😬quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas zit nu zwetend achter de computerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bakkie koffie dan maar ?quote:Op maandag 3 februari 2025 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit nu zwetend achter de computer![]()
![]()
Als dit maar goed aflooptAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank je. Het waren fijne maanden hier.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, dat sowiesoquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat is wederzijds....quote:
* gebrokenglas zet de puntenteller uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas plaatst snel een bolk, zolang het nog kanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Buiten is het -6 graden. BrrrrrAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Beterschap!quote:Op maandag 3 februari 2025 08:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Brrr
Lekker terug in bed want zieksinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
irritant dat de Media Markt pas om 1100 uur open is. Ik wil hier zo snel mogelijk klaar mee zijn.:')![]()
Oh beterschap Mutskequote:Op maandag 3 februari 2025 08:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Brrr
Lekker terug in bed want ziek
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Albert Heijn heeft bij de kassa ook opladers liggen.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
irritant dat de Media Markt pas om 1100 uur open is. Ik wil hier zo snel mogelijk klaar mee zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt jaquote:Op maandag 3 februari 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft bij de kassa ook opladers liggen.sinterklaaskapoentje
![]()
Niet die ene bij mij in de buurt hoor. Ik ga naar Media Markt omdat het dan iig zeker is dat ik slaag...quote:Op maandag 3 februari 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft bij de kassa ook opladers liggen.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Daar ga ik als eerst kijken. Hopen dat ze er een hebben.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:40 schreef MizzezAmy het volgende:
En winkeltje ziekenhuis is vast ook al open:')![]()
En gooi m zo ff in zo'n laadkluisjequote:Op maandag 3 februari 2025 08:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet die ene bij mij in de buurt hoor. Ik ga naar Media Markt omdat het dan iig zeker is dat ik slaag...![]()
En natuurlijk een JustinbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker geslingerd?quote:Op maandag 3 februari 2025 08:46 schreef ToT het volgende:
Weer terug!
Oh ja, koffie! Goeie reminder in de TT!![]()
![]()
Oh dat zijn de betere worpenquote:Op maandag 3 februari 2025 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk! Hij bleef nog een tijdje op het ijs doorglijden!![]()
![]()
![]()
Mini-ToT vanmorgen super enthousiast: "Ik heb vannacht normaal geslapen! Niet goed, niet slecht: gewoon normaal!"
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Beter dan slechtquote:Op maandag 3 februari 2025 08:53 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT vanmorgen super enthousiast: "Ik heb vannacht normaal geslapen! Niet goed, niet slecht: gewoon normaal!"
:')![]()
Het is toch wel een ding dat hij dat zegt...quote:Op maandag 3 februari 2025 08:53 schreef ToT het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier ook. Ik heb tegenwoordig zo'n ijskrabmachine voor de auto.quote:
Het heeft wat voordelen, het heeft wat nadelen.
Niet echt een grote verbetering tot nu toe ten opzichte van een gewone krabber.
ff afwachten hoe het werkt op ijs dat echt mokerhard op de ruiten bevroren zit.![]()
Haha ja nou hij hangt sowieso van bijzondere uitspraken aan elkaar hoor!quote:Op maandag 3 februari 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is toch wel een ding dat hij dat zegt...![]()
![]()
Vandaag dus.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook. Ik heb tegenwoordig zo'n ijskrabmachine voor de auto.
Het heeft wat voordelen, het heeft wat nadelen.
Niet echt een grote verbetering tot nu toe ten opzichte van een gewone krabber.
ff afwachten hoe het werkt op ijs dat echt mokerhard op de ruiten bevroren zit.
Of valt het mee?
* gebrokenglas is uiteraard nog niet buiten geweest.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb geen auto, dus ik hoef iet te krabben![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee het valt redelijk mee. Iemand was naast me met een gewone krabber sneller klaar dan ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag dus.
Of valt het mee?
* gebrokenglas is uiteraard nog niet buiten geweest.
Ik ga de volgende keer een stukje met dat apparaat doen en een stukje met de gewone krabber.
De gewone krabber doet meteen bredere stroken per beweging en je kunt ook snellere bewegingen maken.
Dus als het ijs niet zo heel vastgevroren zit, is een gewone krabber volgens mij sneller.![]()
gewoon de auto aanzettenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het valt redelijk mee. Iemand was naast me met een gewone krabber sneller klaar dan ik.
Ik ga de volgende keer een stukje met dat apparaat doen en een stukje met de gewone krabber.
De gewone krabber doet meteen bredere stroken per beweging en je kunt ook snellere bewegingen maken.
Dus als het ijs niet zo heel vastgevroren zit, is een gewone krabber volgens mij sneller.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen auto, dus ik hoef iet te krabben![]()
![]()
![]()
Ik moet altijd ironisch lachen als ik iemand nog over pensioen hoor praten. Alsof mijn generatie met pensioen mag of het gaat halen
Trotste mama van Ambar
owwwquote:Op maandag 3 februari 2025 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze komt niet zo snel op temperatuur.
geen standkachel?
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb op mouse scratching gif gegoogled.
Dan fikken de andere auto's op de parkeerplaats ook uit voor de brandweer een keer ter plekke is.quote:
Daarbij heb ik geen stroomkabel van 50 meter.![]()
![]()
een auto met standkachelquote:Op maandag 3 februari 2025 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan fikken de andere auto's op de parkeerplaats ook uit voor de brandweer een keer ter plekke is.
Daarbij heb ik geen stroomkabel van 50 meter.
die heb je gewoon
zitten erin gebouwd
heb je geen stroom voor nodig
volvo heeft het vaakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe ik nooit.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Zo kan nu iig een oplader lenen van een mede bewoner:')![]()
ben je hem vergeten of kapot?quote:Op maandag 3 februari 2025 09:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo kan nu iig een oplader lenen van een mede bewonerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh beterquote:Op maandag 3 februari 2025 09:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo kan nu iig een oplader lenen van een mede bewoner![]()
![]()
Ow geen idee, ik heb een ouwe Renault.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
een auto met standkachel
die heb je gewoon
zitten erin gebouwd
heb je geen stroom voor nodig
volvo heeft het vaak
Ik heb de gewone normale kachel wel aan, maar dat gaat niet snel genoeg met deze.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo kan nu iig een oplader lenen van een mede bewonerBeter!
sinterklaaskapoentje
![]()
Vergeten thuis. Superstom. Vanmiddag naar Media Markt voor een nieuwe.quote::')![]()
Niks stoms aan, dat is juist iets wat mensen gewoon heel snel vergeten.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vergeten thuis. Superstom. Vanmiddag naar Media Markt voor een nieuwe.
Ik heb ook wel eens een lader in een hotelkamer achtergelaten bijvoorbeeld.![]()
heerlijk gevroren..
lekker zonnetje weer
I love itThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een beetje zon hier, zal er straks wel verder door komen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb gisteren mijn goede stoomstrijkijzer gemold
Trotste mama van Ambar
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 3 februari 2025 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisteren mijn goede stoomstrijkijzer gemold
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
het is echt prachtig buiten
alles wit van de bevroren rijp
en de zon
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Kan gebeuren ja. De consequenties zijn groot.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks stoms aan, dat is juist iets wat mensen gewoon heel snel vergeten.
Ik heb ook wel eens een lader in een hotelkamer achtergelaten bijvoorbeeld.
Zo ff wandelen met een deel van de groep
:')![]()
Neuh, maar blijft een geinige scène!quote:Op maandag 3 februari 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je in riool water gezwommen![]()
![]()
Ik was aan het schoonmaken, dat ding viel. Ik vind het om, maar het is zo'n stoomgenerator met watervat en dat water ging verkeerd. En ik denk dat er water in de pomp is gekomen. Hij blijft nu maar pompen en als je de strijkijzer aanzet dan blijft het maar waterpompen en lekt er gewoon grote hoeveelheden water uit het strijkijzer.quote:Trotste mama van Ambar
Kan je de pomp eruit of eraf halen?quote:Op maandag 3 februari 2025 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was aan het schoonmaken, dat ding viel. Ik vind het om, maar het is zo'n stoomgenerator met watervat en dat water ging verkeerd. En ik denk dat er water in de pomp is gekomen. Hij blijft nu maar pompen en als je de strijkijzer aanzet dan blijft het maar waterpompen en lekt er gewoon grote hoeveelheden water uit het strijkijzer."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zit ingebouwd ergens. Gisteren geen tijd voorgehad om naar te kijken verderquote:Op maandag 3 februari 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je de pomp eruit of eraf halen?Trotste mama van Ambar
Onee.quote:
Maar ik start de motor pas als ik echt ga vertrekken.
Voor die tijd zit ik dus gewoon te klooien met krabber en ruitenontdooier...
Het is ook niet zo goed voor de motor, dat langdurig koud stationair draaien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoe kom jij daarbijquote:Op maandag 3 februari 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee.
Het is ook niet zo goed voor de motor, dat langdurig koud stationair draaien.![]()
ruitenontdooier
dat is pas slecht voor je lak
Alsof ik dat op mijn lak spuitquote:Op maandag 3 februari 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kom jij daarbij![]()
ruitenontdooier
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan ook dit gebruiken natuurlijk https://www.action.com/nl(...)-voorruitbeschermer/"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat loopt er wel op uiteindelijkquote:Op maandag 3 februari 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alsof ik dat op mijn lak spuit
stationair draaiende motor is niet slecht
dat zou gek zijn
Ja? Zeg het eens?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat heb ik ook wel eens gehoordquote:Op maandag 3 februari 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kom jij daarbij![]()
ruitenontdooier
Desalniettemin houdt mn motor dat al 23 jaar vol
Slecht voor het milieu schijnt het wel te zijnI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Voor de rubbers toch ook?quote:Op maandag 3 februari 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kom jij daarbij![]()
ruitenontdooier
dat is pas slecht voor je lak![]()
Heb ik, maar m'n parkeervergunning zie je daar nogal moeilijk doorheen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:24 schreef Lovely het volgende:
Je kan ook dit gebruiken natuurlijk https://www.action.com/nl(...)-voorruitbeschermer/![]()
nee is echt niet slechtquote:Op maandag 3 februari 2025 09:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehoord
Desalniettemin houdt mn motor dat al 23 jaar vol
Slecht voor het milieu schijnt het wel te zijn
file rijden
vind je auto wel vervelend
maar simpel stationair is eigenlijk met kou wel fijn voor je auto
warmt op voor je er echt mee gaat rijden
Oh heb je die daar nodigquote:Op maandag 3 februari 2025 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik, maar m'n parkeervergunning zie je daar nogal moeilijk doorheen.
Ik weet wel dat passief luchtgekoelde motorblokken niet teveel stationair moeten draaien zoals met Harley's enzo.![]()
Deze vrouw weetquote:Op maandag 3 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is echt niet slecht
file rijden
warmt op voor je er echt mee gaat rijden![]()
Gelukkig rijd ik amper in files. Lekker rustig hier in het Noorden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is niets anders dan gewoon wegrijden met een koude motorquote:Op maandag 3 februari 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee.
Het is ook niet zo goed voor de motor, dat langdurig koud stationair draaien.![]()
Dat is wel te doen ja..quote:Op maandag 3 februari 2025 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Kost gelukkig maar 5 tientjes per 2 jaar."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Naja ik vind het vooral zelf fijnquote:Op maandag 3 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is echt niet slecht
file rijden
warmt op voor je er echt mee gaat rijden
En kan ook niet anders, want anders blijven de ramen beslagen en dat is ook niet echt veilig rijden.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hij heeft net gepoept. Ik wil het niet wetenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Veel plezier. Wellicht is het wel gezellig.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wandel zequote:
geniet er een beetje van
tis zo mooi buiten nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet zo op de fiets stappen
Wilde thuis werken, dacht dat het kon, maar de agenda in mn telefoon was niet bijgewerkt, heb stiekem toch afspraken
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee zometeen pasquote:Op maandag 3 februari 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft net gepoept. Ik wil het niet weten![]()
![]()
Op dit soort momenten komt Dotteke vaak binnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Wilde thuis werken, dacht dat het kon, maar de agenda in mn telefoon was niet bijgewerkt, heb stiekem toch afspraken![]()
![]()
![]()
![]()
fietsenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Poepen in de baas z'n tijdquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar dik inpakkenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Wilde thuis werken, dacht dat het kon, maar de agenda in mn telefoon was niet bijgewerkt, heb stiekem toch afsprakenDubbele sjaal extra paar handschoenen en een muts
Jah, hoef ik de autoruiten iig niet te krabbenquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
zet de auto aan danquote:Op maandag 3 februari 2025 09:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, hoef ik de autoruiten iig niet te krabben
Zeg dat je uitgegleden bent (dat je uitgleed en op de bank belande is een ander verhaal) en dat je daardoor onmogelijk naar werk kan komen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Wilde thuis werken, dacht dat het kon, maar de agenda in mn telefoon was niet bijgewerkt, heb stiekem toch afspraken
Of gebruik de smoes van mijn collega: mijn hele auto zit dichtgevroren, ik krijg het zelfs met anti vries niet open!Trotste mama van Ambar
Ja ik dacht zal ik die opmerking nu maken of niet.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goeden tipsquote:Op maandag 3 februari 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg dat je uitgegleden bent (dat je uitgleed en op de bank belande is een ander verhaal) en dat je daardoor onmogelijk naar werk kan komen.
Of gebruik de smoes van mijn collega: mijn hele auto zit dichtgevroren, ik krijg het zelfs met anti vries niet open!![]()
![]()
Beterschap!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker in bed blijven en vitamientjes eten/drinkenquote:
Doe ikquote:Op maandag 3 februari 2025 09:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker in bed blijven en vitamientjes eten/drinken
En bolken duhWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
why not?quote:Op maandag 3 februari 2025 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik dacht zal ik die opmerking nu maken of niet.....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat bolken doen wij welquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oooh dat heb ik ook wel eens gehad, dat ik het voorportier niet open kreeg. Achter wel, dus toen ben ik over de stoel heen geklommen en de auto aangezet om warm te worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg dat je uitgegleden bent (dat je uitgleed en op de bank belande is een ander verhaal) en dat je daardoor onmogelijk naar werk kan komen.
Of gebruik de smoes van mijn collega: mijn hele auto zit dichtgevroren, ik krijg het zelfs met anti vries niet open!
En ook wel eens dat de schuurdeur dichtgevroren zat, kon ik niet bij mn fiets
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: