SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Noujazeg! Ik had een andere TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Van wie is stumpertje? Zo heet ie toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh ToT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een toenmalige vriendin van me wilde een konijn hebben en gaf mij die cadeau voor mijn verjaardag. Of ik er nog wel ff zelf een kooi en alle andere benodigdheden wilde kopen, maar ik mocht wel zelf zijn naam verzinnen.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Van wie is stumpertje? Zo heet ie toch?
"Tja, weet ik veel. Stampertje klinkt bijvoorbeeld zo afgezaagd. Met die hangoren is het eigenlijk meer een stumpertje."
- "WE GAAN HEM NIET STUMPERTJE NOEMEN!!!"![]()
En Stumpertje it isquote:Op maandag 3 februari 2025 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een toenmalige vriendin van me wilde een konijn hebben en gaf mij die cadeau voor mijn verjaardag. Of ik er nog wel ff zelf een kooi en alle andere benodigdheden wilde kopen, maar ik mocht wel zelf zijn naam verzinnen.
"Tja, weet ik veel. Stampertje klinkt bijvoorbeeld zo afgezaagd. Met die hangoren is het eigenlijk meer een stumpertje."
- "WE GAAN HEM NIET STUMPERTJE NOEMEN!!!"![]()
![]()
Dus het is jouw konijn?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een toenmalige vriendin van me wilde een konijn hebben en gaf mij die cadeau voor mijn verjaardag. Of ik er nog wel ff zelf een kooi en alle andere benodigdheden wilde kopen, maar ik mocht wel zelf zijn naam verzinnen.
- "WE GAAN HEM NIET STUMPERTJE NOEMEN!!!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vrouwenlogicaquote:Op maandag 3 februari 2025 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
- "WE GAAN HEM NIET STUMPERTJE NOEMEN!!!"
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Beest was helemaal dol op me, maar was altijd zwaar agressief tegen haar!Stampen en doen als ze in de buurt kwam!
![]()
Groot gelijkquote:Op maandag 3 februari 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik mocht de naam toch zelf kiezen?![]()
![]()
Was, ja.quote:
De relatie ging een tijdje later uit, zij ging op zichzelf wonen en was bang erg eenzaam te gaan worden, dus wilde ze hem terug hebben.
Beest is een half jaar later overleden bij haar.Was pas een jaartje of 3 oud.
![]()
ow crap ik vergat de foto van die konijnen
schien morgen
maar zal ook wel nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik wil een hond hebbenquote:
Ik geef hem aan jou omdat ik zelf geen zin (of geld) heb om de hondenbelasting en onderhoud te betalen
Ik heb wel de lusten maar niet de lastenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
was het rond de kerst?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Was, ja.
De relatie ging een tijdje later uit, zij ging op zichzelf wonen en was bang erg eenzaam te gaan worden, dus wilde ze hem terug hebben.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ergens rond eind december?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Was, ja.
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil een hond hebben
Ik geef hem aan jou omdat ik zelf geen zin (of geld) heb om de hondenbelasting en onderhoud te betalen
Ik heb wel de lusten maar niet de lasten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
!
Weet ik niet eens, ik kreeg het ooit achteraf een keer te horen toen ik haar weer eens zag na lange tijd.![]()
quote:Dan had ie flappie geheten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Vrouwen kunnen best doortrapt zijn hoor, al was dit wel erg duidelijkquote:
lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Niet alleen vrouwen.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best doortrapt zijn hoor, al was dit wel erg duidelijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij ook?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit komt nooit meer goedquote:Op maandag 3 februari 2025 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
![]()
Zou je denken?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Opladen!quote:Op maandag 3 februari 2025 08:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen
Nog 16% batterij![]()
Owhquote:Op maandag 3 februari 2025 08:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ie nou net de lader zijn vergetendan niet opladen
![]()
![]()
Opladen!quote:Op maandag 3 februari 2025 08:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen
Nog 16% batterijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Lader lenen!quote:Op maandag 3 februari 2025 08:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ie nou net de lader zijn vergetenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Owh danquote:Op maandag 3 februari 2025 08:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee nieuwe kopen vanmiddagrustig er mee aan doen dan
![]()
bulpOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dit was een fout. 😬quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas zit nu zwetend achter de computerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bakkie koffie dan maar ?quote:Op maandag 3 februari 2025 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit nu zwetend achter de computer![]()
![]()
Als dit maar goed aflooptAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank je. Het waren fijne maanden hier.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, dat sowiesoquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat is wederzijds....quote:
* gebrokenglas zet de puntenteller uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas plaatst snel een bolk, zolang het nog kanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: