SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mmmm wel wat denigrerend. Hoe weet jij dit dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had het een tijd geleden nog met een kameraad over van die Libelle-psychologen.
Vrouwen van een bepaalde leeftijd die wat gebazel in dat tijdschrift hebben gelezen en dat als de universele absolute waarheid zien en dat op allerlei personen en situaties projecteren, zonder enige vorm van nuance.
"Ik heb dit-en-dat gelezen, DUS jij zit zo-en-zo in elkaar!"
En nee ik lees geen Libelle meer.![]()
Hou opquote:![]()
![]()
Daar werd je de maand januari mee dood gegooidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ervaring die die kameraad en ik beiden hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmmm wel wat denigrerend. Hoe weet jij dit dan?
En nee ik lees geen Libelle meer.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Echt ja, Mini-ToT en ik werden er echt zwaar gallisch van!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hou op![]()
![]()
Daar werd je de maand januari mee dood gegooid![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Schakel bescherming voor gestolen aparaat uit om face id opnieuw in st stellen. En om die uit te zetten heb ik weer faceid nodig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
is ook een ouwe wijven blad voor zure domme vrouwenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ervaring die die kameraad en ik beiden hebben.mag gezegd worden
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja gaat hier wel relatief goed vandaag. Was nog naar een optreden van mijn vader geweest. Was leuk.quote::')![]()
Volgens mij moet je altijd in je telefoon kunnen komen zonder faceid.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al. Gedaan lukt niet. Ik moet iets uitzetten. Maar dan moet ik faceid doen en dat gaat dus nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hmm.. ik zie maar weinig nieuwe afleveringen maar ik kan het wel geloven.. Brian is de enige die dingen echt meemaakt, zogenaamd slim is en er op uit gaat. Peter gaat meer met vrienden wegquote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Toevallig gisteren een review gekeken van iemand die vond dat de serie om zeep geholpen was doordat er veel meer focus op Brian kwam en dat Seth Macfarlane zich vervolgens op andere projecten ging focussen waardoor de show in een zwart gat kwam te vallen, aangezien Brian sterk op hemzelf gebaseerd was.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je moet dat ergens kunnen omzeilenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Schakel bescherming voor gestolen aparaat uit om face id opnieuw in st stellen. En om die uit te zetten heb ik weer faceid nodig
Door je code in te voerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is ook een ouwe wijven blad voor zure domme vrouwenmag gezegd worden
![]()
![]()
Ja die kameraad kreeg serieus de volle laag dan 2 wijven die iets in dat blad gelezen hadden en hem 100% zo zagen zoals in dat stukje, en DUS MOEST HIJ.....enz.
Dat was gelijk de laatste keer dat ze nog welkom waren in zijn huis!![]()
![]()
ik vind de radioreclame van de Welkoop goed.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
Bepaalde reclames zijn gewoon zwaaaar irritant
Met Jelka van Houten.
Zou jij je hond een hamburger geven?
Nee natuurlijk niet.
Twee blokjes kaas is als een hamburger voor je hond.
En dan dat je je hond bij de Welkoop kunt laten wegen.![]()
Deze spande echt wel de kroon!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
Bepaalde reclames zijn gewoon zwaaaar irritantHerhaling alleen hoeft niet per se enorm te irriteren.
![]()
Dit jaar nietquote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
jawel he,om dat geen vera in huis isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
jawel he,om dat geen vera in huis is![]()
Natuurlijk, die wil je niet meer tot je kennissenkring rekenen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja die kameraad kreeg serieus de volle laag dan 2 wijven die iets in dat blad gelezen hadden en hem 100% zo zagen zoals in dat stukje, en DUS MOEST HIJ.....enz.
Dat was gelijk de laatste keer dat ze nog welkom waren in zijn huis!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oké.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ervaring die die kameraad en ik beiden hebben.![]()
Nog niet gezienquote:Op zondag 2 februari 2025 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
ik vind de radioreclame van de Welkoop goed.
Met Jelka van Houten.
Nee natuurlijk niet.
En dan dat je je hond bij de Welkoop kunt laten wegen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik uit kiezenen dan doe je geen autoweek?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik uit kiezen![]()
Ik zie ook een puzzelboekje. Kun je die niet doen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
owquote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
jawel he,om dat geen vera in huis is![]()
Ik heb toen ik een jaar of 12 was vaak de Libelle gelezen (zat in de leesmap). Veel van geleerd
Helaas niet. Ben al 2 dagen bezig. Smorgens kon ik nog met face id en in de middag ineen keer met een codequote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet dat ergens kunnen omzeilen
Door je code in te voerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Die puzzels zijn te moeilijkquote:Op zondag 2 februari 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie ook een puzzelboekje. Kun je die niet doen?
:')![]()
Geven mensen hun hond kaas?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Met Jelka van Houten.
Nee natuurlijk niet.
Dat zegt meer over die vrouwen dan over het blad.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je 2 x op Face ID klikt /drukt gaat hij dan niet over naar code ?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas niet. Ben al 2 dagen bezig. Smorgens kon ik nog met face id en in de middag ineen keer met een codeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan je niet helpen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas niet. Ben al 2 dagen bezig. Smorgens kon ik nog met face id en in de middag ineen keer met een code
Ik heb een iPhone SE van werk en die kent geen faceid volgens mij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik uit kiezen![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
kunnen beter blaadje lezen
Smile, it's free therapy.![]()
blijkbaar.quote:
want hij is lief en de baas is jarig.
zoiets.
maar veel te veel honden zijn te zwaar tegenwoordig.
en daarom hebben ze die reclame gemaakt.
heel goed.![]()
Eva!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
jawel he,om dat geen vera in huis is
die nieuwe namen zitten er nog niet in![]()
ze scheert kontgaten en bleekt ze ook heeft ze gister gezegd op stream
Sterretjes blekenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eva!
die nieuwe namen zitten er nog niet in![]()
ze scheert kontgaten en bleekt ze ook heeft ze gister gezegd op stream
Je hond wegen?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Met Jelka van Houten.
Nee natuurlijk niet.
Dat deden we gewoon zelf: eerst zelf op de weegschaal staan voor het gewicht (en even schrikken, maar oké), dan de hond optillen (niet makkelijk, hij stribbelde flink tegen), weer op de schaal staan, en dan wisten we hoe zwaar hij was ....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je leest het zelf?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die vrouwen dan over het blad.
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Oh, de hondenbaasjes die ik ken geven altijd van die vleessnacks en kauwdingen enzo. Zou ook denken dat honden dat lekkerder vinden dan kaas.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Odin was vorige week 11,7 kilo
Ik denk nu rond de 13![]()
de clou is natuurlijk dat je zelf kunt zien of je hond te zwaar is.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hond wegen?
Dat deden we gewoon zelf: eerst zelf op de weegschaal staan voor het gewicht (en even schrikken, maar oké), dan de hond optillen (niet makkelijk, hij stribbelde flink tegen), weer op de schaal staan, en dan wisten we hoe zwaar hij was ....
je ziet er tegenwoordig veel waggelen .....![]()
![]()
ja maar die is in de groei!!!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
EN die krijgt voldoende beweging.![]()
Het zijn ook net mensen!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
blijkbaar.
want hij is lief en de baas is jarig.
zoiets.
maar veel te veel honden zijn te zwaar tegenwoordig.
en daarom hebben ze die reclame gemaakt.
heel goed.
Maar misschien dat veel honden ook eigenlijk te weinig beweging krijgen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nope niet bij face id opnieuw instellen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je 2 x op Face ID klikt /drukt gaat hij dan niet over naar code ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Honden zijn gek op kaasquote:Op zondag 2 februari 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, de hondenbaasjes die ik ken geven altijd van die vleessnacks en kauwdingen enzo. Zou ook denken dat honden dat lekkerder vinden dan kaas.![]()
Heel veel hondensnacks zijn niet zo best
We gaven nooit kaas. We gaven hem Frolic (vond 'ie heerlijk), en nog iets maar ik weet niet meer hoe dat heet.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, de hondenbaasjes die ik ken geven altijd van die vleessnacks en kauwdingen enzo. Zou ook denken dat honden dat lekkerder vinden dan kaas.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
yep.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het zijn ook net mensen!
Maar misschien dat veel honden ook eigenlijk te weinig beweging krijgen?
zie ook #61![]()
Zit in de potenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
![]()
Maar hij is liefff
De dierenarts verwacht dat hij tussen de 35 en 45 kilo kan wordenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
ja maar die is in de groei!!!
EN die krijgt voldoende beweging.
Maar misschien wel meer
Frolic zit teveel zout inquote:Op zondag 2 februari 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We gaven nooit kaas. We gaven hem Frolic (vond 'ie heerlijk), en nog iets maar ik weet niet meer hoe dat heet.
Dus dan is de vraag straks of Greys Odin uitlaat, of Odin Greys. 🤔quote:Op zondag 2 februari 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
De dierenarts verwacht dat hij tussen de 35 en 45 kilo kan worden
Maar misschien wel meerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit idd.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hond wegen?
![]()
Ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
ik heb nog arretjes cake![]()
![]()
![]()
lekker toetje
In die tijd speelde dat soort dingen allemaal niet zo.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hond opvoedenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus dan is de vraag straks of Greys Odin uitlaat, of Odin Greys. 🤔
Dan maakt het niet uit hoe zwaar hij is
Ja laatst zijn er iets van 30 honden toch overleden door een snack uit China?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honden zijn gek op kaas![]()
Heel veel hondensnacks zijn niet zo best![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hond opvoeden
Dan maakt het niet uit hoe zwaar hij is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
De dierenarts verwacht dat hij tussen de 35 en 45 kilo kan worden
Maar misschien wel meerwat is dat voor een reuzenras?
Vriendin heeft een Pyrenese berghond, dat is ook al zo'n reus, die krijgt ze niet eens in dr eentje opgetild. Wat best onhandig is als je alleen woont, gelukkig luistert hij meestal wel goed.
Duitslandquote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laatst zijn er iets van 30 honden toch overleden door een snack uit China?
Tornjakquote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is dat voor een reuzenras?
Vriendin heeft een Pyrenese berghond, dat is ook al zo'n reus, die krijgt ze niet eens in dr eentje opgetild. Wat best onhandig is als je alleen woont, gelukkig luistert hij meestal wel goed.
https://www.nvwa.nl/docum(...)t%20weerwolfsyndroom.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laatst zijn er iets van 30 honden toch overleden door een snack uit China?![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.nvwa.nl/docum(...)t%20weerwolfsyndroom.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mensen vermenselijken hun honden vaak te veel
Dat helpt ook niet echtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee. Maar denk je echt dat alle vrouwen die dat blad lezen een dombo zijn en alles slikken voor zoete koek.quote:![]()
Ik lees sowieso nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
Mensen vermenselijken hun honden vaak te veel
Dat helpt ook niet echt![]()
![]()
ik denk dat het vooral mannenpraat is van @ToT en zijn kameraadquote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee. Maar denk je echt dat alle vrouwen die dat blad lezen een dombo zijn en alles slikken voor zoete koek.![]()
Gegoogled. Wel mooie honden. En mannetjes worden 35-50kg ja, die neem je niet mee in je fietsmandjequote:
Wat?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
die kunnen mooi zelf fietsenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gegoogled. Wel mooie honden. En mannetjes worden 35-50kg ja, die neem je niet mee in je fietsmandje![]()
![]()
Nee een hond is geen veganquote:![]()
Dat vind ik echt onzin
Neuh, maar mijn woorden worden hier wel verdomd verdraaid.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk dat het vooral mannenpraat is van @:ToT en zijn kameraad![]()
Waarom is de paascollectie van Dille en Kamille nog niet online?![]()
Ik wil paaseitjes kunnen eten bij mijn paasdecoractieTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Tis een mixquote:Op zondag 2 februari 2025 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gegoogled. Wel mooie honden. En mannetjes worden 35-50kg ja, die neem je niet mee in je fietsmandje
Wat er nog meer bij in zit is nog de vraag
Dus we wachten af![]()
Maar houdt ook van grote honden
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: