SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah dat is niet fijnquote:Op zondag 2 februari 2025 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hele week al slechte nachten gehad..
Gewoon van alles bij elkaar moe..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De pauze?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:47 schreef HappyCharly het volgende:
Droomde dat ik iets belangrijks was vergeten op werk![]()
![]()
Owquote:Op zondag 2 februari 2025 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar andere dingen op mijn werk zijn belangrijker![]()
Jaaaa ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker eind gewandeld
Was echt heerlijk!![]()
![]()
Sinds wanneer ben ik hatelijk ?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:42 schreef HappyCharly het volgende: [..] Geen zin in de hatelijkheid Dus ik sla even over
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja hoor. Vroeg me wel weer de kleren van het lijf over mijn vriendinnetje ...quote:Op zondag 2 februari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heb je het leuk gehad met je mams ?:')![]()
Aaahquote:Op zondag 2 februari 2025 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hoor. Vroeg me wel weer de kleren van het lijf over mijn vriendinnetje ...
Ja dat doen sommige moeders hè
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ja het is moeders eigen. Het is oke...quote:Op zondag 2 februari 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah
Ja dat doen sommige moeders hè:')![]()
Sommige moedersquote:Op zondag 2 februari 2025 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het is moeders eigen. Het is oke...
![]()
Ik zit de Quote door te bladeren maar eigenlijk niet zoveel aan. Gaat alleen maar over geld en rijke mensen ..:')![]()
Ander blad lezenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit de Quote door te bladeren maar eigenlijk niet zoveel aan. Gaat alleen maar over geld en rijke mensen ..
♡♡♡♡![]()
Ook over gelukkige mensen?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit de Quote door te bladeren maar eigenlijk niet zoveel aan. Gaat alleen maar over geld en rijke mensen ..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bericht gequotequote:Op zondag 2 februari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit de Quote door te bladeren maar eigenlijk niet zoveel aan. Gaat alleen maar over geld en rijke mensen ..![]()
![]()
Nee maar anderen dus wel impliceer je hier nu mee..quote:
links om rechts om.. niet leuk.
#doeslief
Smile, it's free therapy.![]()
De lolbroek ook?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Heb de Elsevier en Vrij Nederland al uit. Voor de rest vooral vrouwenbladen zoals Lindaquote:
:')![]()
Misschien leer je er wat vanquote:Op zondag 2 februari 2025 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb de Elsevier en Vrij Nederland al uit. Voor de rest vooral vrouwenbladen zoals Linda![]()
![]()
Das de grote vraag hequote:
Geld maakt niet gelukkig maar geen geld maakt wel ongelukkig.
Ben blij dat ik nu bijstand krijg:')![]()
Ja ik wou net zeggen, wat vrouwen interesseert bijvoorbeeld.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik ga er straks een doorbladeren. Wie weet..quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Interesseert me maar wat een vrouw interesseerdquote:Op zondag 2 februari 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen, wat vrouwen interesseert bijvoorbeeld.
Geld maakt wel gelukkigquote:Op zondag 2 februari 2025 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das de grote vraag he
Geld maakt niet gelukkig maar geen geld maakt wel ongelukkig.
Ben blij dat ik nu bijstand krijg
Mijn mening hè
Je kunt makkelijker dingen doen
En je rekeningen betalen
Zonder geld veel zorgen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meer geld maakt niet altijd meer gelukkigquote:Op zondag 2 februari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld maakt wel gelukkig
Mijn mening hè
Je kunt makkelijker dingen doen
En je rekeningen betalen
Zonder geld veel zorgen![]()
![]()
Minder geld vaak wel ongelukkigerquote:Op zondag 2 februari 2025 19:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meer geld maakt niet altijd meer gelukkig
Denk dat het best wel helder is dat mensen als jij steeds onaardig tegen mij doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar anderen dus wel impliceer je hier nu mee..
links om rechts om.. niet leuk.
#doeslief
Ik doe lief. Jij niet.♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ja daar geloof ik zeker inquote:Op zondag 2 februari 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Minder geld vaak wel ongelukkiger
Rijke mensen worden denk ik niet veel gelukkiger als ze nóg rijker worden.:')![]()
Nee er zal ergens een grens liggen waarbij je er niet gelukkiger op wordtquote:Op zondag 2 februari 2025 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik zeker in
Rijke mensen worden denk ik niet veel gelukkiger als ze nóg rijker worden.
Maar denk dat ik die grens niet ga bereiken in mijn leven
Musk als hij ff 10 miljard er bij heeft verdiend: "Oh, okee."quote:Op zondag 2 februari 2025 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik zeker in
Rijke mensen worden denk ik niet veel gelukkiger als ze nóg rijker worden.![]()
Heeft geen kinderenquote:
Tenzij je zijn zaadjes meetelt als could be childeren
Ohhh dat zijn de bladen daarquote:Op zondag 2 februari 2025 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb de Elsevier en Vrij Nederland al uit. Voor de rest vooral vrouwenbladen zoals Linda
Misschien zelf wat leuks om te lezen meenemen als je thuis bent?♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ik dacht er aan om zelf een blad te kopen. Weet niet of dat kan in dit ziekenhuis. Het is wel groot.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh dat zijn de bladen daar
Misschien zelf wat leuks om te lezen meenemen als je thuis bent?:')![]()
Duhquote:Op zondag 2 februari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit de Quote door te bladeren maar eigenlijk niet zoveel aan. Gaat alleen maar over geld en rijke mensen ..![]()
![]()
Vast wel tochquote:Op zondag 2 februari 2025 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht er aan om zelf een blad te kopen. Weet niet of dat kan in dit ziekenhuis. Het is wel groot.
Die hebben toch wel een kiosk
( al betaal je daar wel de hoofdprijs )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze hebben vast een souvenirwinkeltje. Daar kun je bladen kopenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht er aan om zelf een blad te kopen. Weet niet of dat kan in dit ziekenhuis. Het is wel groot.♡♡♡♡![]()
Ben even wat varkenshaas met champignons aan het smikkelenquote:![]()
jup lurkte even
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoU heeft zitten kopkluiven?
![]()
![]()
pssstSmile, it's free therapy.![]()
BB verslaafdequote:Op zondag 2 februari 2025 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben even wat varkenshaas met champignons aan het smikkelen![]()
jup lurkte even
Btw huilt Jane nog ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eet smakelijk!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben even wat varkenshaas met champignons aan het smikkelen![]()
jup lurkte even
Hebben we hier net ook gehad, maar zonder champignons dan.
Mini-ToT heeft zijn Knorretje nog niet helemaal op trouwens.![]()
helaas niet meerquote:Op zondag 2 februari 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB verslaafde
Btw huilt Jane nog ?
ze huilt zo mooi met het snot uit haar neus![]()
![]()
lekker janken
komt nog welSmile, it's free therapy.![]()
Whuuut knorretjequote:Op zondag 2 februari 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
♡♡♡♡![]()
Het zal vast niet de laatste keer zijnquote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
helaas niet meer
ze huilt zo mooi met het snot uit haar neus![]()
![]()
lekker janken
komt nog wel
Onze top dog
Dank jequote:Op zondag 2 februari 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Is mini nog nog aan het peuzelen aan knorrie?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zal vast niet de laatste keer zijn
Onze top dog![]()
Als je met veel bla bla binnen komtquote:
Moet je dat ook waar maken
Geweldig.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
"Waarom heb je eigenlijk lucht nodig om te leven, papa?"Hij heeft echt vaak van dit soort vragen!
![]()
Leuk is dat hèquote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
"Waarom heb je eigenlijk lucht nodig om te leven, papa?"Hij heeft echt vaak van dit soort vragen!
En war heb je gezegd?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
♡♡♡♡![]()
Waarom?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
Waarom?
Waarom?
Heerlijk toch, het ontdekken van alles om hem heen.![]()
Misschien is de kinder encyclopedie leuk voor hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
Hier ook een kind met zoveel soortgelijke vragen. Deed met hem vaker de kinder ency. voorlezen, vond hij heel interessant..
misschien mini ook
"Toa groat!" en hij spuugt een stuk uit die te groot is.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je![]()
Is mini nog nog aan het peuzelen aan knorrie?
Gaat naar de wc, plast daar, spoelt door, roept "HELP MIJ!!!" en rent vrolijk bang vanuit de donkere gang de kamer in waar hij nog wat randoms bazelt!
Er liggen nog wel meer stukken Knorretje op zijn bordje die zijn buikje in moeten!![]()
![]()
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom?
Waarom?
Heerlijk toch, het ontdekken van alles om hem heen.
♡♡♡♡![]()
De Zo Zit Dat @ToTquote:Op zondag 2 februari 2025 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien is de kinder encyclopedie leuk voor hem.
Hier ook een kind met zoveel soortgelijke vragen. Deed met hem vaker de kinder ency. voorlezen, vond hij heel interessant..
misschien mini ook![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Toa groat!" en hij spuugt een stuk uit die te groot is.
Gaat naar de wc, plast daar, spoelt door, roept "HELP MIJ!!!" en rent vrolijk bang vanuit de donkere gang de kamer in waar hij nog wat randoms bazelt!
Er liggen nog wel meer stukken Knorretje op zijn bordje die zijn buikje in moeten!lekker wervelwindje
Het is nog vroegquote:Op zondag 2 februari 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Toa groat!" en hij spuugt een stuk uit die te groot is.
Er liggen nog wel meer stukken Knorretje op zijn bordje die zijn buikje in moeten!![]()
quote:Zeker!quote:
Ja hem de citroenzuurcyclus gaan uitleggen en vertellen wat adenosinedi- en trifosfaat is gaat me vooralsnog net ff wat te ver.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat was het antwoord op die vraag?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
Klein beginnenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Zeker!
Ja hem de citroenzuurcyclus gaan uitleggen en vertellen wat adenosinedi- en trifosfaat is gaat me vooralsnog net ff wat te ver.![]()
Dat er lucht in je longetjes moet komen zodat het in je bloed kan komen, en dan gat de lucht door je hele lichaam heen, want het is nodig om je spieren en hersentjes en gewoon alles te laten werken. En als je uitademt, adem je slechte lucht uit: je plast troep uit, je poept troep uit, maar je ademt ook troep uit wat uit je lichaam weg moet.quote:![]()
Je had vroeger een hele gave tekenfilm over hoe het menselijk lichaam werkte
Was echt leuk en begrijpelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel een idee!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien is de kinder encyclopedie leuk voor hem.
misschien mini ookMaar voor veel dingen hebben we hier Google.
"Papa, kun je me longen laten zien op de computer?"sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn antwoord: "dat is gewoon zo"quote:Op zondag 2 februari 2025 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat er lucht in je longetjes moet komen zodat het in je bloed kan komen, en dan gat de lucht door je hele lichaam heen, want het is nodig om je spieren en hersentjes en gewoon alles te laten werken. En als je uitademt, adem je slechte lucht uit: je plast troep uit, je poept troep uit, maar je ademt ook troep uit wat uit je lichaam weg moet.:')![]()
Soort sci fi was dat toch met vliegtuigjes enzo?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
Was echt leuk en begrijpelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
tekenfilm of die serie??quote:Op zondag 2 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
Was echt leuk en begrijpelijk
ken wel een serie die alles uitlegdeSmile, it's free therapy.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
Was echt leuk en begrijpelijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gemma Glitterquote:Op zondag 2 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
Was echt leuk en begrijpelijk![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Soort sci fi was dat toch met vliegtuigjes enzo?![]()
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Geweldig ja!
Elke keer als ik hem dat "HELP MIJ!" hoor roepen als hij de wc doorspoelt, moet ik weer bijna lachen!![]()
![]()
Ah ja dat kan ookquote:Op zondag 2 februari 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel een idee!Maar voor veel dingen hebben we hier Google.
"Papa, kun je me longen laten zien op de computer?"
Hier en en gedaan.. boek en internet.
Boek las ik altijd een stukje uit voor bij het naar bed gaan.
Oh mooie uitgelegdquote:Op zondag 2 februari 2025 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat er lucht in je longetjes moet komen zodat het in je bloed kan komen, en dan gat de lucht door je hele lichaam heen, want het is nodig om je spieren en hersentjes en gewoon alles te laten werken. En als je uitademt, adem je slechte lucht uit: je plast troep uit, je poept troep uit, maar je ademt ook troep uit wat uit je lichaam weg moet.
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
Was echt leuk en begrijpelijk![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel een idee!Maar voor veel dingen hebben we hier Google.
"Papa, kun je me longen laten zien op de computer?"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je hebt je kind Teletubbies onthoudenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
Leuker dan Dora![]()
teletubbies mocht hier niet
![]()
![]()
Allebei te oud voorquote:Op zondag 2 februari 2025 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
Leuker dan Dora![]()
teletubbies mocht hier niet
Ik wilde vooral tekenfilms zien op Cartoon Network.:')![]()
Lol kutreclameOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jazeker! Daardoor is het nu zo'n leuk lief kindquote:Op zondag 2 februari 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt je kind Teletubbies onthouden![]()
![]()
![]()
echt een schijthekel aan die stomme tubbies
Maar die iddOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doe ik altijd zo veel mogelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja was echt heel helder uitgelegd
Zijn moeder heeft hem vanmorgen verteld dat Nederlanders vies zijn.
Dus ik heb hem uitgelegd dat waar zij vandaan komt, het altijd heel warm is en je dus snel gaat zweten en stinken. Ook heb je daar allerlei bacteriën waar je ziek door kunt worden, dus moet je daar wel 2x per dag douchen tegen de geurtjes en ziektes, maar dat dat hier in Nederland niet nodig is. Dat is niet vies, het is gewoon niet nodig om het zo vaak te doen hier.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jazeker! Daardoor is het nu zo'n leuk lief kind![]()
![]()
echt een schijthekel aan die stomme tubbies![]()
![]()
![]()
Je moet dat ondergaan
Voor je kind
Net als Thomas de trein
Elias was wel leuk
Gentleman never tellsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo dan.. gaat weer lekker.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe ik altijd zo veel mogelijk.
Dus ik heb hem uitgelegd dat waar zij vandaan komt, het altijd heel warm is en je dus snel gaat zweten en stinken. Ook heb je daar allerlei bacteriën waar je ziek door kunt worden, dus moet je daar wel 2x per dag douchen tegen de geurtjes en ziektes, maar dat dat hier in Nederland niet nodig is. Dat is niet vies, het is gewoon niet nodig om het zo vaak te doen hier.![]()
Goed uitgelegd ToT
Damn Totquote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus ik heb hem uitgelegd dat waar zij vandaan komt, het altijd heel warm is en je dus snel gaat zweten en stinken. Ook heb je daar allerlei bacteriën waar je ziek door kunt worden, dus moet je daar wel 2x per dag douchen tegen de geurtjes en ziektes, maar dat dat hier in Nederland niet nodig is. Dat is niet vies, het is gewoon niet nodig om het zo vaak te doen hier.
Lekker handig van ex
Goed uitgelegdquote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat n vreemde opmerking van zijn moeder♡♡♡♡![]()
En zo leg ik hem altijd van alles uit!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dan.. gaat weer lekker.![]()
Goed uitgelegd ToT![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je moet dat ondergaan
Voor je kind
Net als Thomas de trein
Elias was wel leukoh die stomme trein keek hij gelukkig niet vaak.
die is echt super lame die Tomas de trein
Umizumi , Dora daarentegen keek hij wel veel en die vage kennis tekenfilm van hierboven .
Ja dat doe je altijd goedquote:![]()
hij heeft geluk met een lieve papa zoals jou.Smile, it's free therapy.![]()
Umizumi welquote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]oh die stomme trein keek hij gelukkig niet vaak.
die is echt super lame die Tomas de trein
Umizumi , Dora daarentegen keek hij wel veel en die vage kennis tekenfilm van hierboven .
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat doe je altijd goed![]()
hij heeft geluk met een lieve papa zoals jou.
Mijn vriendinnetje is ook stomverbaasd er over!![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 2 februari 2025 19:06 schreef HappyCharly het volgende:
Oh wacht
@:justink zei dat en niet @:tot![]()
![]()
Jan Jans en de kinderen was mijn dingquote:Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geschiedenis op een leuke manier!![]()
![]()
Ook leukquote:Op zondag 2 februari 2025 19:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jan Jans en de kinderen was mijn ding
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZellufThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het kan raar lopenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik was in de war
Vanmiddag had je een hont
En nu n koter![]()
![]()
Oeh die heb ik nogquote:
ErgensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jan Jans en de kinderen was mijn ding![]()
![]()
Ik raad het je afquote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Libelle ligt hier ook nog
Zal ik het proberen?
Ja 2quote:
1 links en 1 rechtsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik het proberen?Ditquote:![]()
![]()
Jan Jans.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik het proberen?![]()
![]()
Dan moet je iemand daar ook geen vieze dingen in laten fluisterenquote:
Ligt eraan hoe viesquote:Op zondag 2 februari 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je iemand daar ook geen vieze dingen in laten fluisteren
Ik heb met beiden wat Oostindische klachten zeg maarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Ik probeer hetquote:
Wat heb ik te verliezen?Stomquote:
Helemaal geen clue in de grappen:')![]()
Als kind zat ik Noortje met schaamte te lezen.Meidenstrip, maar het was tenminste iets.
De Donald Duck en Kuifje waren ook zo snel uit.
De Aktueel en Neue Revue kreeg ik op een gegeven moment ook wel interesse in!![]()
![]()
Ik ben ongetwijfeld niet de enige......quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeiquote:Op zondag 2 februari 2025 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vies
Ik heb met beiden wat Oostindische klachten zeg maar
Dan moet iemand maar wat meer gaan schreeuwen
Onderzoekend leren....quote:Op zondag 2 februari 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
Als kind zat ik Noortje met schaamte te lezen.Meidenstrip, maar het was tenminste iets.
De Aktueel en Neue Revue kreeg ik op een gegeven moment ook wel interesse in!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Promises promisesquote:Op zondag 2 februari 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oei
Dan moet iemand maar wat meer gaan schreeuwenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 2 februari 2025 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelukkig heeft iedereen andere humor. Niet dat ik alle strips leuk vond, maar ik vond het heerlijk herkenbaar ... en heb zelf een rooie jeweetwelkater inmiddels....quote:Stom
Helemaal geen clue in de grappen![]()
Hebben ze bij iphone weer wat veranderd kan ik mijnface id niet gebruiken. Om dat te kunnen moet ik uit zetten. Maar om dat uit te zetten heb ik mijn face id nodig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
dat is al lang geleden....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze bij iphone weer wat veranderd kan ik mijnface id niet gebruiken. Om dat te kunnen moet ik uit zetten. Maar om dat uit te zetten heb ik mijn face id nodig![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Noortje was wel leuk ja. De Tina sowieso wel. En ik las bij mijn vriendinnetje ook de Fancy.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
De Aktueel en Neue Revue kreeg ik op een gegeven moment ook wel interesse in!:')![]()
Of herkent de foon je gezicht niet meer?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze bij iphone weer wat veranderd kan ik mijnface id niet gebruiken. Om dat te kunnen moet ik uit zetten. Maar om dat uit te zetten heb ik mijn face id nodigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Huh? Nee toch?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze bij iphone weer wat veranderd kan ik mijnface id niet gebruiken. Om dat te kunnen moet ik uit zetten. Maar om dat uit te zetten heb ik mijn face id nodig
Geen update gehadThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Nieuwe Revu heb ik zelf een abbo op gehadquote:Op zondag 2 februari 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
De Aktueel en Neue Revue kreeg ik op een gegeven moment ook wel interesse in!:')![]()
Oh, dat weet ik niet, heel veel....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hier ook nietquote:Op zondag 2 februari 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh? Nee toch?
Geen update gehadSmile, it's free therapy.![]()
Dat lijkt mij stugquote:Op zondag 2 februari 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of herkent de foon je gezicht niet meer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Duitse versie was geiler!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nieuwe Revu heb ik zelf een abbo op gehad![]()
![]()
Donald duck, family guy, married with children, flodder.. ik hou van humorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nopequote:Op zondag 2 februari 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh? Nee toch?
Geen update gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Family Guy heeft echt wel grappige momenten, maar verder is het niet mijn ding.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:32 schreef _UserName_ het volgende:
Donald duck, family guy, married with children, flodder.. ik hou van humor![]()
Libelle is voor 50+ vrouwen voor bij de brei of bijbrlclubquote:Op zondag 2 februari 2025 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Libelle is niks... Gaat nergens overTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Das ook weer wat overdrevenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Libelle is voor 50+ vrouwen voor bij de brei of bijbrlclub
Tis een wat braaf bladThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Laatste tijd wel minder door herhalingen maar de flauwe humor mag ik welquote:Op zondag 2 februari 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Family Guy heeft echt wel grappige momenten, maar verder is het niet mijn ding.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geen idee is een krijgertje is de xsmaxquote:Op zondag 2 februari 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd dan
Hoe oud is je iPhone ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb je hier iets aan?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee is een krijgertje is de xsmax
eerste resultaat op google
https://www.fixje.nl/face-id-werkt-niet/![]()
Dat zeg ik, de brei of bijbelclubquote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das ook weer wat overdreven
Tis een wat braaf blad
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik ben een jonge (?) manquote:Op zondag 2 februari 2025 19:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Libelle is voor 50+ vrouwen voor bij de brei of bijbrlclub:')![]()
Ik had het een tijd geleden nog met een kameraad over van die Libelle-psychologen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Libelle is niks... Gaat nergens over
Vrouwen van een bepaalde leeftijd die wat gebazel in dat tijdschrift hebben gelezen en dat als de universele absolute waarheid zien en dat op allerlei personen en situaties projecteren, zonder enige vorm van nuance.
"Ik heb dit-en-dat gelezen, DUS jij zit zo-en-zo in elkaar!"![]()
Aah een oudjequote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee is een krijgertje is de xsmaxThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook, of ja, jong, wat is jong? Ik voel me jong met 38 jaarquote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ben een jonge (?) manTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ligt er geen Linda.?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die had ik al bekeken. Maar staat niet bij wat bij mij mis is. Helaas. Maar even goed bedanktquote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
heb je hier iets aan?
eerste resultaat op google
https://www.fixje.nl/face-id-werkt-niet/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toevallig gisteren een review gekeken van iemand die vond dat de serie om zeep geholpen was doordat er veel meer focus op Brian kwam en dat Seth Macfarlane zich vervolgens op andere projecten ging focussen waardoor de show in een zwart gat kwam te vallen, aangezien Brian sterk op hemzelf gebaseerd was.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Laatste tijd wel minder door herhalingen maar de flauwe humor mag ik wel![]()
@Dotteke
Gezichtsherkenning op de iPhone werkt niet meer als deze functie onjuist geconfigureerd is. Om dit te herstellen ga je naar Instellingen en vervolgens selecteer je Face ID en toegangscode. Het kan nodig zijn om deze functie opnieuw te configureren. Dit doe je door Configureer Face ID te kiezen. Soms moet deze functie opnieuw gekalibreerd worden om optimaal te werken. Het opnieuw inscannen van je gezicht kan hierbij helpen. Dit is hoe je Face ID kunt instellen. Tevens kan in dit menu gecontroleerd worden of alle voorzieningen omtrent deze functie zijn ingeschakeld.
De iPhone 11 TrueDepth camera geeft problemen
Face ID wordt uitgevoerd via de camera van je iPhone. Tijdens deze controle is het belangrijk dat je goed naar de bovenzijde van je iPhone kijkt. Het probleem kan hem ook in de TrueDepth camera zelf zitten. Het is aan te raden om te kijken of er niet iets is wat deze camera bedekt. Hierbij kun je denken aan een beschermhoes, folie of wat vuil. Kijk goed in de camera en controleer eventueel op een andere wijze of je camera niet defect is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of de 'dat heb ik namelijk gelezen op Facebook'.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had het een tijd geleden nog met een kameraad over van die Libelle-psychologen.
Vrouwen van een bepaalde leeftijd die wat gebazel in dat tijdschrift hebben gelezen en dat als de universele absolute waarheid zien en dat op allerlei personen en situaties projecteren, zonder enige vorm van nuance.
"Ik heb dit-en-dat gelezen, DUS jij zit zo-en-zo in elkaar!"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en vera bleekt anussenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
2 meiden in nederlandse huis houden van tegenseitig water anspugen
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
2 meiden in nederlandse huis houden van tegenseitig water anspugen![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of de 'dat heb ik namelijk gelezen op Facebook'.![]()
![]()
Of op FOK!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of de 'dat heb ik namelijk gelezen op Facebook'.
![]()
Ja een paar. Maar wat is daar de doelgroep voor?quote::')![]()
Ook al. Gedaan lukt niet. Ik moet iets uitzetten. Maar dan moet ik faceid doen en dat gaat dus nietquote:Op zondag 2 februari 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Gezichtsherkenning op de iPhone werkt niet meer als deze functie onjuist geconfigureerd is. Om dit te herstellen ga je naar Instellingen en vervolgens selecteer je Face ID en toegangscode. Het kan nodig zijn om deze functie opnieuw te configureren. Dit doe je door Configureer Face ID te kiezen. Soms moet deze functie opnieuw gekalibreerd worden om optimaal te werken. Het opnieuw inscannen van je gezicht kan hierbij helpen. Dit is hoe je Face ID kunt instellen. Tevens kan in dit menu gecontroleerd worden of alle voorzieningen omtrent deze functie zijn ingeschakeld.
De iPhone 11 TrueDepth camera geeft problemen
Face ID wordt uitgevoerd via de camera van je iPhone. Tijdens deze controle is het belangrijk dat je goed naar de bovenzijde van je iPhone kijkt. Het probleem kan hem ook in de TrueDepth camera zelf zitten. Het is aan te raden om te kijken of er niet iets is wat deze camera bedekt. Hierbij kun je denken aan een beschermhoes, folie of wat vuil. Kijk goed in de camera en controleer eventueel op een andere wijze of je camera niet defect is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: