SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah dat is niet fijnquote:Op zondag 2 februari 2025 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hele week al slechte nachten gehad..
Gewoon van alles bij elkaar moe..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De pauze?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:47 schreef HappyCharly het volgende:
Droomde dat ik iets belangrijks was vergeten op werk![]()
![]()
Owquote:Op zondag 2 februari 2025 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar andere dingen op mijn werk zijn belangrijker![]()
Jaaaa ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker eind gewandeld
Was echt heerlijk!![]()
![]()
Sinds wanneer ben ik hatelijk ?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:42 schreef HappyCharly het volgende: [..] Geen zin in de hatelijkheid Dus ik sla even over
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja hoor. Vroeg me wel weer de kleren van het lijf over mijn vriendinnetje ...quote:Op zondag 2 februari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heb je het leuk gehad met je mams ?:')![]()
Aaahquote:Op zondag 2 februari 2025 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hoor. Vroeg me wel weer de kleren van het lijf over mijn vriendinnetje ...
Ja dat doen sommige moeders hè
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ja het is moeders eigen. Het is oke...quote:Op zondag 2 februari 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah
Ja dat doen sommige moeders hè:')![]()
Sommige moedersquote:Op zondag 2 februari 2025 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het is moeders eigen. Het is oke...
![]()
Ik zit de Quote door te bladeren maar eigenlijk niet zoveel aan. Gaat alleen maar over geld en rijke mensen ..:')![]()
Ander blad lezenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit de Quote door te bladeren maar eigenlijk niet zoveel aan. Gaat alleen maar over geld en rijke mensen ..
♡♡♡♡![]()
Ook over gelukkige mensen?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit de Quote door te bladeren maar eigenlijk niet zoveel aan. Gaat alleen maar over geld en rijke mensen ..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bericht gequotequote:Op zondag 2 februari 2025 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit de Quote door te bladeren maar eigenlijk niet zoveel aan. Gaat alleen maar over geld en rijke mensen ..![]()
![]()
Nee maar anderen dus wel impliceer je hier nu mee..quote:
links om rechts om.. niet leuk.
#doeslief
Smile, it's free therapy.![]()
De lolbroek ook?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Heb de Elsevier en Vrij Nederland al uit. Voor de rest vooral vrouwenbladen zoals Lindaquote:
:')![]()
Misschien leer je er wat vanquote:Op zondag 2 februari 2025 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb de Elsevier en Vrij Nederland al uit. Voor de rest vooral vrouwenbladen zoals Linda![]()
![]()
Das de grote vraag hequote:
Geld maakt niet gelukkig maar geen geld maakt wel ongelukkig.
Ben blij dat ik nu bijstand krijg:')![]()
Ja ik wou net zeggen, wat vrouwen interesseert bijvoorbeeld.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga er straks een doorbladeren. Wie weet..quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Interesseert me maar wat een vrouw interesseerdquote:Op zondag 2 februari 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen, wat vrouwen interesseert bijvoorbeeld.
:')![]()
Geld maakt wel gelukkigquote:Op zondag 2 februari 2025 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das de grote vraag he
Geld maakt niet gelukkig maar geen geld maakt wel ongelukkig.
Ben blij dat ik nu bijstand krijg
Mijn mening hè
Je kunt makkelijker dingen doen
En je rekeningen betalen
Zonder geld veel zorgen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meer geld maakt niet altijd meer gelukkigquote:Op zondag 2 februari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld maakt wel gelukkig
Mijn mening hè
Je kunt makkelijker dingen doen
En je rekeningen betalen
Zonder geld veel zorgen![]()
![]()
Minder geld vaak wel ongelukkigerquote:Op zondag 2 februari 2025 19:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meer geld maakt niet altijd meer gelukkig
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denk dat het best wel helder is dat mensen als jij steeds onaardig tegen mij doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar anderen dus wel impliceer je hier nu mee..
links om rechts om.. niet leuk.
#doeslief
Ik doe lief. Jij niet.♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ja daar geloof ik zeker inquote:Op zondag 2 februari 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Minder geld vaak wel ongelukkiger
Rijke mensen worden denk ik niet veel gelukkiger als ze nóg rijker worden.:')![]()
Nee er zal ergens een grens liggen waarbij je er niet gelukkiger op wordtquote:Op zondag 2 februari 2025 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik zeker in
Rijke mensen worden denk ik niet veel gelukkiger als ze nóg rijker worden.
Maar denk dat ik die grens niet ga bereiken in mijn leven
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: