SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2025 17:20:57 ]![]()
ja kap ff met voetbal.. wil zo samenvattingen kijken.. kut espn die niks meer live uitzendTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat jaquote:Op zondag 2 februari 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
ja kap ff met voetbal.. wil zo samenvattingen kijken.. kut espn die niks meer live uitzend![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
ja kap ff met voetbal.. wil zo samenvattingen kijken.. kut espn die niks meer live uitzend![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
ja kap ff met voetbal.. wil zo samenvattingen kijken.. kut espn die niks meer live uitzendWas gewoon op ESPN..?
![]()
eerst om 12/.15 dat vrouwenvoetbal wat niemand wat intersesseerd, dan half 3 als de klassieker is gaan ze go ahead twente doen, en om 16.45 een kkd duel.. het is echt triest gesteldTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hier wel espnquote:Op zondag 2 februari 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
ja kap ff met voetbal.. wil zo samenvattingen kijken.. kut espn die niks meer live uitzend
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ah!quote:Op zondag 2 februari 2025 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
achter betaalmuur.. op open kanaal was go ahead twente![]()
In dit topic moet ik gepost hebben.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
niks met etenstijd te maken denk ikquote:Op zondag 2 februari 2025 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, etenstijd maar daarvoor ook al wel![]()
![]()
Eerder vandaag was best drukquote:Op zondag 2 februari 2025 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, etenstijd maar daarvoor ook al wel![]()
![]()
Gezien de punten die gehaald worden wordt er best veel gebolktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iddquote:Op zondag 2 februari 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezien de punten die gehaald worden wordt er best veel gebolkt![]()
Oh en tevens...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
waarom denk jij dat het komt dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen danDat het door jou komt
dat is namelijk niet wat ik bedoelde
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee waardoor je denkt dat het komtquote:Op zondag 2 februari 2025 17:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen danDat het door jou komt
dat is namelijk niet wat ik bedoelde
![]()
Olleke bollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een opgeruimde en schone badkamer, vuilnis weg.
Ik vind het wel goed voor dit weekend.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Neeeeee remi sollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kan ik nog niks over melden zolang mijn onderzoek niet volledig is afgerond en goedgekeurdquote:
sorry![]()
Grote meidquote:Op zondag 2 februari 2025 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Een opgeruimde en schone badkamer, vuilnis weg.
Ik vind het wel goed voor dit weekend.
Wat zijn de voorlopige resultaten?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan ik nog niks over melden zolang mijn onderzoek niet volledig is afgerond en goedgekeurd
sorryTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Columboquote:Op zondag 2 februari 2025 17:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan ik nog niks over melden zolang mijn onderzoek niet volledig is afgerond en goedgekeurd
sorry
zo werkt dat niet makker want dan gaan mijn resultaten zich daarop aanpassenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat zijn de voorlopige resultaten?![]()
Keep it top secretquote:Op zondag 2 februari 2025 17:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo werkt dat niet makker want dan gaan mijn resultaten zich daarop aanpassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang jij niet weet wat ik denk, kunnen jouw resultaten zich er niet op aanpassenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo werkt dat niet makker want dan gaan mijn resultaten zich daarop aanpassen
en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zolang jij niet weet wat ik denk, kunnen jouw resultaten zich er niet op aanpassen![]()
![]()
SpannendddddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt tijd komt raadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slimme HarrieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, maar dan jat ik het boek welquote:Op zondag 2 februari 2025 17:53 schreef Harrie het volgende:
dit wil iedereen weten dat ga ik niet zomaar openbaar makendat ga ik verkopen in boekvorm
zo zoquote:Op zondag 2 februari 2025 17:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, maar dan jat ik het boek wel![]()
![]()
Grote mond hoor die UN
ja toch als ik het puntje van de kous wil weten ga ik er voor!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Straks heb je toch geen tijd meer om te lezenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:57 schreef _UserName_ het volgende:
ja toch als ik het puntje van de kous wil weten ga ik er voor!
Daarom wil ik het nu al wetenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks heb je toch geen tijd meer om te lezen
Verkeerd gedacht dusquote:Op zondag 2 februari 2025 17:58 schreef Harrie het volgende:
Ik dacht eerst ook dat ik het wist en toen....... toch nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien breng ik het wel uit als tekst op een rompertje dan kun je het lezen tijdens het shit poetsenquote:Shiiquote:![]()
![]()
Argentijnse ossenhaasquote:
Hey ToTquote:
Harrie.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Misschien breng ik het wel uit als tekst op een rompertje dan kun je het lezen tijdens het shit poetsen
[..]
Shii![]()
![]()
Lekker hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou nee, dan is het rompertje half open dus blijf ik met de cliffhangerquote:Op zondag 2 februari 2025 18:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Misschien breng ik het wel uit als tekst op een rompertje dan kun je het lezen tijdens het shit poetsen
[..]
Shii
past wel bij de voorlopige conclusiequote:Op zondag 2 februari 2025 18:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou nee, dan is het rompertje half open dus blijf ik met de cliffhanger![]()
![]()
Ja die @JustinK weer hequote:Op zondag 2 februari 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]Snolleke!
Althans, ik las net dat dit je nieuwe bijnaam is hier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ach, ik weet wie het zegtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Klaasje
Lovely
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Yes, beetje last van mijn sleutelbeen/schouder ( te hard geboend ) denk ikquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O dat is minder. Maar even rustig doen dan.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, beetje last van mijn sleutelbeen/schouder ( te hard geboend ) denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht ik kijk ff de laatste aflevering van The Recruit het vorige seizoen terug dan ben ik weer een beetje in het verhaal.
Kan me niet echt herrinneren wat er allemaal gebeurd is, paar kleine details komen me vaag bekend voor dus dat beloofd.![]()
Misschien zo even insmeren met spieren spulquote:Op zondag 2 februari 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Maar even rustig doen dan.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan nog een aflevering terug kijken?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
Dacht ik kijk ff de laatste aflevering van The Recruit het vorige seizoen terug dan ben ik weer een beetje in het verhaal.
Kan me niet echt herrinneren wat er allemaal gebeurd is, paar kleine details komen me vaag bekend voor dus dat beloofd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb daar ook wat van gezien, maar soms zit er zo'n lange tijd tussen tussen de seizoen zeer irritant..quote:Op zondag 2 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
Kan me niet echt herrinneren wat er allemaal gebeurd is, paar kleine details komen me vaag bekend voor dus dat beloofd."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Irritant is dat he. Heb ik met Squid Game. Ik weet niet meer precies hoe dat allemaal ging in seizoen 1quote:Op zondag 2 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
Kan me niet echt herrinneren wat er allemaal gebeurd is, paar kleine details komen me vaag bekend voor dus dat beloofd.:')![]()
Ah ik dacht al, ik word van veel beschuldigd, maar seksist stond nog niet op mn lijstjequote:Op zondag 2 februari 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
Sorry @:Mizzezamy![]()
Ik bedoelde oversekst
En dan hebben we meteen @:loveyoulongtime
Ik geloof dat mannen alles net zo goed kunnen als vrouwen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Als je er bij kan. En anders Justin maar optrommelenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien zo even insmeren met spieren spulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is met virgin river ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wat van gezien, maar soms zit er zo'n lange tijd tussen tussen de seizoen zeer irritant..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Helloquote:
Jawel zit aan de voorkant héquote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je er bij kan. En anders Justin maar optrommelen
Ik vond game of thrones überhaupt niet echt goed
Ben de enige volgens mij maar boeide me op een gegeven moment echt totaal niet meer
Wel afgekekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat zeker niet want als ik iets echt leuk vind dan onthoud ik het welquote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog een aflevering terug kijken?geen idee van wanneer S1 isquote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wat van gezien, maar soms zit er zo'n lange tijd tussen tussen de seizoen zeer irritant..Die heb ik ook gezien en vond ik nog slechter dan S1 dus ook zwaar rukquote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Irritant is dat he. Heb ik met Squid Game. Ik weet niet meer precies hoe dat allemaal ging in seizoen 1
Ben bang dat ik S1 van the recruit gewoon als achtergrond aan had staan ipv gekeken en dat zal wet S2 niet veel anders worden of ze moeten echt iets gaan veranderen![]()
![]()
O ja sleutelbeentje.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2023 dacht ik even checkenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat zeker niet want als ik iets echt leuk vind dan onthoud ik het wel
[..]
geen idee van wanneer S1 is
[..]
Die heb ik ook gezien en vond ik nog slechter dan S1 dus ook zwaar ruk
Ben bang dat ik S1 van the recruit gewoon als achtergrond aan had staan ipv gekeken en dat zal wet S2 niet veel anders worden of ze moeten echt iets gaan veranderen
Oh 2022 dus
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Waarom kijk je S2 dan als je S1slecht vind??quote:Op zondag 2 februari 2025 18:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat zeker niet want als ik iets echt leuk vind dan onthoud ik het wel
[..]
geen idee van wanneer S1 is
[..]
Die heb ik ook gezien en vond ik nog slechter dan S1 dus ook zwaar ruk
Ben bang dat ik S1 van the recruit gewoon als achtergrond aan had staan ipv gekeken en dat zal wet S2 niet veel anders worden of ze moeten echt iets gaan veranderen:')![]()
ik weet niet of ik hem slecht vond ik kan er bijna niks van herrinneren dus dacht ik, laat ik S2 eens gaan kijken dan komt het wel terug.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom kijk je S2 dan als je S1slecht vind??
maar hij staat nog op Pauze nu![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben meer aan het lezen de laatste tijdquote:Op zondag 2 februari 2025 18:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hem slecht vond ik kan er bijna niks van herrinneren dus dacht ik, laat ik S2 eens gaan kijken dan komt het wel terug.
maar hij staat nog op Pauze nu:')![]()
De eerste 5 seizoenen waren waanzinnig, daarna werd het steeds slechter. Het laatste seizoen is werkelijk volkomen kut.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:10 schreef sp3c het volgende:
Ik vond game of thrones überhaupt niet echt goed
Ben de enige volgens mij maar boeide me op een gegeven moment echt totaal niet meer
Wel afgekeken![]()
ik kan nergens mijn focus echt bij houden dus lezen gaat me helemaal slecht af en dat is normaal al niet echt mijn ding.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben meer aan het lezen de laatste tijd![]()
Ik vond GoT wel leuk.
Net zoals the Rings of Power
Ik ben snel tevreden
Hoop dat peacemaker s2 snel komt
Gathering of Tweakers daar kom ik ook bijna nooit meerquote:Op zondag 2 februari 2025 18:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vond GoT wel leuk.
Net zoals the Rings of Power
Ik ben snel tevreden
Hoop dat peacemaker s2 snel komt![]()
![]()
Maar is wel leuk!quote:Op zondag 2 februari 2025 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gathering of Tweakers daar kom ik ook bijna nooit meer![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan me ook niet goed concentreren maar doe het alsnog. Tussendoor bolken dat wel.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik kan nergens mijn focus echt bij houden dus lezen gaat me helemaal slecht af en dat is normaal al niet echt mijn ding.:')![]()
Sowieso zaten in alle seizoenen weleens afleveringen waarbij je dacht, dan nog maar eentje kijken omdat het wat saai was. Maar dat gebeurde inderdaad steeds meer in de latere seizoenen.quote:![]()
Oh, ik hou wel van nerdsquote:Op zondag 2 februari 2025 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gathering of Tweakers daar kom ik ook bijna nooit meer
Ik hanteer verschillende criteriaquote:
Eigenlijk geen idee
Als je liever niet hebt dat er een liedje van gemaakt wordt mag je dat gewoon zeggenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, misschien iets voor @:kree![]()
![]()
die criteria ben ik dan weer benieuwd naarquote:Op zondag 2 februari 2025 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hanteer verschillende criteria
Eigenlijk geen idee![]()
![]()
Nou kan best een hit worden tochquote:Op zondag 2 februari 2025 18:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je liever niet hebt dat er een liedje van gemaakt wordt mag je dat gewoon zeggen
Het is teveel, teveel families, teveel karakters, teveel gedoe, daardoor komen ze eigenlijk al vanaf s1 in tijdnood en dat stapelt dan op tot de grote anticlimaxquote:Op zondag 2 februari 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste 5 seizoenen waren waanzinnig, daarna werd het steeds slechter. Het laatste seizoen is werkelijk volkomen kut.
Had liever dat ze op 1 familie hadden geconcentreerdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Juist dat het zo breed is, maakt het echt geniaal.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is teveel, teveel families, teveel karakters, teveel gedoe, daardoor komen ze eigenlijk al vanaf s1 in tijdnood en dat stapelt dan op tot de grote anticlimax
Had liever dat ze op 1 familie hadden geconcentreerd
Ik heb met andere films en series vaak ook wel moeite om bij te houden wie wie is, maar dat is met GoT heel goed uitgewerkt.......in tegenstelling tot in de pilot-aflevering die zo slecht was dat niemand die te zien krijgt!
George R.R. Martin kwam er ook in voor, en dit is serieus hoe ze in die aflevering gekleed waren!![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
misschien ergens op een station op een piano
altijd leukquote:Op zondag 2 februari 2025 18:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
misschien ergens op een station op een piano![]()
![]()
Zoals in House of the Dragon?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is teveel, teveel families, teveel karakters, teveel gedoe, daardoor komen ze eigenlijk al vanaf s1 in tijdnood en dat stapelt dan op tot de grote anticlimax
Had liever dat ze op 1 familie hadden geconcentreerdI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Is dat dark kabouter Plopquote:Op zondag 2 februari 2025 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist dat het zo breed is, maakt het echt geniaal.
Ik heb met andere films en series vaak ook wel moeite om bij te houden wie wie is, maar dat is met GoT heel goed uitgewerkt.......in tegenstelling tot in de pilot-aflevering die zo slecht was dat niemand die te zien krijgt!
George R.R. Martin kwam er ook in voor, en dit is serieus hoe ze in die aflevering gekleed waren!
[ afbeelding ]:')![]()
Ja niet gekeken want ik was blij dat het eindelijk afgelopen wasquote:![]()
Is het wat?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Beetje ziekjes, maar verder wel goedBeterschap!
![]()
Haha ik weet ze zelf niet eens.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
die criteria ben ik dan weer benieuwd naar
Alles gewoon op gevoel!
Criteria zijn er om te negeren
Ow das minder. Begin zelf ook een btje verkouden te worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Beetje ziekjes, maar verder wel goed![]()
Beterschapquote:Op zondag 2 februari 2025 18:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Beetje ziekjes, maar verder wel goed
Het heerst momenteel echtquote:Op zondag 2 februari 2025 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow das minder. Begin zelf ook een btje verkouden te worden.![]()
![]()
Nee had ik geen puf meer voor na het boenen van de douchequote:Op zondag 2 februari 2025 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo Lovely Love![]()
![]()
![]()
![]()
Nog gaan wandelen vandaag?
Ja te ingewikkeld hoor ik van @ToTquote:Op zondag 2 februari 2025 18:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja niet gekeken want ik was blij dat het eindelijk afgelopen was![]()
Is het wat?
Ik vond het wel leuk. Veel draken
De draken waren wel awesome ja. vooral die 2 grootsten!quote:Op zondag 2 februari 2025 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja te ingewikkeld hoor ik van @:ToT
Ik vond het wel leuk. Veel draken
Seizoen 2 vond ik erg kut in Harrenhal, met die continue hallucinaties zoals je ook in de serie Vikings had.![]()
Je hebt toch wat gedaan vandaagquote:Op zondag 2 februari 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee had ik geen puf meer voor na het boenen van de douche
Smile, it's free therapy.![]()
Beterschap!quote:Op zondag 2 februari 2025 18:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Beetje ziekjes, maar verder wel goedI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
En verder hallo Allemaal!
Nu ben ik weer bij, tijd om weer wat anders te gaan doen, dit gaat me allemaal veel te snel![]()
Ja dat welquote:Op zondag 2 februari 2025 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt toch wat gedaan vandaag
Jij nog wat gedaan vandaag?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Amyquote:Op zondag 2 februari 2025 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu ben ik weer bij, tijd om weer wat anders te gaan doen, dit gaat me allemaal veel te snel![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Paar uur geslapen vanmiddag toen ik heeeeel even ging liggenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat wel
Jij nog wat gedaan vandaag?![]()
Wat wasjes gedraaid en gewandeld.Smile, it's free therapy.![]()
Ah lekker hoor, of weinig geslapen afgelopen nacht?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Paar uur geslapen vanmiddag toen ik heeeeel even ging liggen![]()
Wat wasjes gedraaid en gewandeld."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij ook!quote:Op zondag 2 februari 2025 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel voor mij
Jij mag gewoon vertellen hoe het gaat hoor![]()
![]()
Hele week al slechte nachten gehad..quote:Op zondag 2 februari 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker hoor, of weinig geslapen afgelopen nacht?
Gewoon van alles bij elkaar moe..Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: