SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2025 17:20:57 ]![]()
ja kap ff met voetbal.. wil zo samenvattingen kijken.. kut espn die niks meer live uitzendTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat jaquote:Op zondag 2 februari 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
ja kap ff met voetbal.. wil zo samenvattingen kijken.. kut espn die niks meer live uitzend![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
ja kap ff met voetbal.. wil zo samenvattingen kijken.. kut espn die niks meer live uitzend![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
ja kap ff met voetbal.. wil zo samenvattingen kijken.. kut espn die niks meer live uitzendWas gewoon op ESPN..?
![]()
eerst om 12/.15 dat vrouwenvoetbal wat niemand wat intersesseerd, dan half 3 als de klassieker is gaan ze go ahead twente doen, en om 16.45 een kkd duel.. het is echt triest gesteldTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hier wel espnquote:Op zondag 2 februari 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
ja kap ff met voetbal.. wil zo samenvattingen kijken.. kut espn die niks meer live uitzend
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ah!quote:Op zondag 2 februari 2025 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
achter betaalmuur.. op open kanaal was go ahead twente![]()
In dit topic moet ik gepost hebben.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
niks met etenstijd te maken denk ikquote:Op zondag 2 februari 2025 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, etenstijd maar daarvoor ook al wel![]()
![]()
Eerder vandaag was best drukquote:Op zondag 2 februari 2025 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, etenstijd maar daarvoor ook al wel![]()
![]()
Gezien de punten die gehaald worden wordt er best veel gebolktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iddquote:Op zondag 2 februari 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezien de punten die gehaald worden wordt er best veel gebolkt![]()
Oh en tevens...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
waarom denk jij dat het komt dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen danDat het door jou komt
dat is namelijk niet wat ik bedoelde
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee waardoor je denkt dat het komtquote:Op zondag 2 februari 2025 17:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen danDat het door jou komt
dat is namelijk niet wat ik bedoelde
![]()
Olleke bollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een opgeruimde en schone badkamer, vuilnis weg.
Ik vind het wel goed voor dit weekend.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Neeeeee remi sollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kan ik nog niks over melden zolang mijn onderzoek niet volledig is afgerond en goedgekeurdquote:
sorry![]()
Grote meidquote:Op zondag 2 februari 2025 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Een opgeruimde en schone badkamer, vuilnis weg.
Ik vind het wel goed voor dit weekend.
Wat zijn de voorlopige resultaten?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan ik nog niks over melden zolang mijn onderzoek niet volledig is afgerond en goedgekeurd
sorryTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Columboquote:Op zondag 2 februari 2025 17:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan ik nog niks over melden zolang mijn onderzoek niet volledig is afgerond en goedgekeurd
sorry
zo werkt dat niet makker want dan gaan mijn resultaten zich daarop aanpassenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat zijn de voorlopige resultaten?![]()
Keep it top secretquote:Op zondag 2 februari 2025 17:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo werkt dat niet makker want dan gaan mijn resultaten zich daarop aanpassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang jij niet weet wat ik denk, kunnen jouw resultaten zich er niet op aanpassenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo werkt dat niet makker want dan gaan mijn resultaten zich daarop aanpassen
en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zolang jij niet weet wat ik denk, kunnen jouw resultaten zich er niet op aanpassen![]()
![]()
SpannendddddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt tijd komt raadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slimme HarrieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, maar dan jat ik het boek welquote:Op zondag 2 februari 2025 17:53 schreef Harrie het volgende:
dit wil iedereen weten dat ga ik niet zomaar openbaar makendat ga ik verkopen in boekvorm
zo zoquote:Op zondag 2 februari 2025 17:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, maar dan jat ik het boek wel![]()
![]()
Grote mond hoor die UN
ja toch als ik het puntje van de kous wil weten ga ik er voor!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Straks heb je toch geen tijd meer om te lezenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:57 schreef _UserName_ het volgende:
ja toch als ik het puntje van de kous wil weten ga ik er voor!
Daarom wil ik het nu al wetenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks heb je toch geen tijd meer om te lezen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: