Dan nogquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou. Het is soms onbegrip omdat ik een hoop voorbij zie komen dat bij mij leidt tot bans zeg maar
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
Dit toppa kan wel weer wat lieve pluisjes gebruiken:
[ afbeelding ]
Verwijderdquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
<Knip>
Waar zijn we hier toch mee bezig. Hele discussies gaan kapot aan dit soort niks toevoegende oneliners.²
Iedereen mag zijn zegje doen zolang dat maar binnen de policy is. Ben je het hier niet mee eens - > forum@fok.nlquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, ik vraag jullie om die user die het uitlokt een keer kort te houden. 1 topic vervuilen is al genoeg en wordt er ook niet meer off-topic op gereageerd wat jullie dan weer moeten weghalen. Voorkomen is beter dan genezen.
--------quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:22 schreef *** het volgende:
[..]
Ik pleit voor deportatie van alle pro-Poetinelementen uit Europa
aangepastquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:03 schreef phpmystyle het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:En herhaling
Nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:16 schreef Isdatzo het volgende:
Wat is dit nou weer voor sneue act om je TR's ook in het FB-topic te copypasten.
En ondertussen zeg je wel dat mensen die Oekraïne verdedigen zich maar aan moeten melden bij het Oekraïens vreemdelingenlegioen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:03 schreef phpmystyle het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:En herhaling
Klopt. Net zoals mij wordt verzocht om voor de Russen te vechten. Beetje flauw, maar dat is onderdeel van het debat en (quasi lollige) discussie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ondertussen zeg je wel dat mensen die Oekraïne verdedigen zich maar aan moeten melden bij het Oekraïens vreemdelingenlegioen.![]()
Zie je je zelf als pro Poetin dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Net zoals mij wordt verzocht om voor de Russen te vechten. Beetje flauw, maar dat is onderdeel van het debat en (quasi lollige) discussie.
De user hier die ik aanhaal (en een paar anderen) hebben opgeroepen om Russen en vermeende burgers die de Russen zouden steunen te deporteren, en in sommige gevallen te doden.
Op mijn verzoek wordt dat soms gemodereerd, maar dat leidt vrijwel nooit tot bans. Terwijl als aan de andere kant van het hoefijzer dat gebeurt er vrijwel direct stringent wordt opgetreden.
Natuurlijk niet manquote:
Deportatievo La Coruna is het niet met je eensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Oproepen tot deportaties en dat soort onzin halen we gewoon weg, daar is nooit discussie over geweest.
Nja je mag het natuurlijk als discussie onderwerp hebben, maar oproepen tot het deporteren van volk(eren) doen we dus niet nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deportatievo La Coruna is het niet met je eens
Maar ik ben het met je eens dat we het volgens mij in die woorden weghalen. Dat soort WO2 krachttermen hoeft niet.
Mee eensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys, wat vinden we van "klapjosti"?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |