SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
jk ignorijer je niet,het zijn teveel posts![]()
![]()
Gister dagje bij Greysie geweest. Deed me goedquote:![]()
Bij jou alles oke met mini en jou?Smile, it's free therapy.![]()
Oh leuk!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gister dagje bij Greysie geweest. Deed me goed![]()
Bij jou alles oke met mini en jou?
Hier issie wel okee. Ik ben lichamelijk aardig afgemat van een druk dagje van gisteren.
Net Mini opgehaald en hij is nu weer bij mij, weer helemaal vrolijk en hyper terwijl ik nog langzaam maar zeker wakker moet worden.![]()
![]()
Oh, vergeet ik helemaal dat ik koffie gezet heb. 🤦♂️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat heb je gister gedaan dan??quote:Op zondag 2 februari 2025 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh leuk!
Hier issie wel okee. Ik ben lichamelijk aardig afgemat van een druk dagje van gisteren.
Net Mini opgehaald en hij is nu weer bij mij, weer helemaal vrolijk en hyper terwijl ik nog langzaam maar zeker wakker moet worden.
Ahh mini weer zijn vrolijke zelf![]()
Minder fijn als je zelf nog moe bent.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, vergeet ik helemaal dat ik koffie gezet heb. 🤦♂️Jij en koffie vergeten?!?
![]()
ja heyquote:Op zondag 2 februari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, vergeet ik helemaal dat ik koffie gezet heb. 🤦♂️
en ochtend is al voorbij
teleurgesteld![]()
ALLEMAAL![]()
![]()
Ja. Da's toch niet goed, of wel.quote:.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hey
en ochtend is al voorbij
teleurgesteld![]()
ALLEMAAL![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, echte koffie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben je ziek?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, vergeet ik helemaal dat ik koffie gezet heb. 🤦♂️![]()
Dat vroeg ik mezelf ook al af.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb behoorlijk zwaar zitten trainen in de sportzaal, heb radiatoren zitten demonteren (moeilijke klus met sommige), en heb hier flink zitten schoonmaken omdat het huis stonk na ontstopping van het riool, maar dat bleek achteraf te komen door een lege sifon/zwanenhals.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat heb je gister gedaan dan??
Ahh mini weer zijn vrolijke zelf![]()
Minder fijn als je zelf nog moe bent.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
jk ignorijer je niet,het zijn teveel posts
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Whehehe!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Da's toch niet goed, of wel..
Ach een beetje minderen kan geen kwaad!
![]()
![]()
oudjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
met of zonder zweetquote:Op zondag 2 februari 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd.
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
oudje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is ook nooit goed he.quote:
Krijgt hij geen reaktie dan quote hij zijn posts eindeloos, en als ik wel reageer is het weer teveel @mario390![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk zwaar zitten trainen in de sportzaal, heb radiatoren zitten demonteren (moeilijke klus met sommige), en heb hier flink zitten schoonmaken omdat het huis stonk na ontstopping van het riool, maar dat bleek achteraf te komen door een lege sifon/zwanenhals.![]()
![]()
![]()
Zonder. Of nouja ik ben wel bezig met van alles, huishoudelijke karweitjes. Dus in dat opzicht ben ik wel druk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het is nooit goed genoeg voor @mario390quote:Op zondag 2 februari 2025 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he.
Krijgt hij geen reaktie dan quote hij zijn posts eindeloos, en als ik wel reageer is het weer teveel @:mario390
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk zwaar zitten trainen in de sportzaal, heb radiatoren zitten demonteren (moeilijke klus met sommige), en heb hier flink zitten schoonmaken omdat het huis stonk na ontstopping van het riool, maar dat bleek achteraf te komen door een lege sifon/zwanenhals.![]()
![]()
je zei al dat het flink stonk daarna.
Oef veel gedaan gister. iets te veel
Hij heeft geeneens tijd om te bolkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
bolkquote:Op zondag 2 februari 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij heeft geeneens tijd om te bolkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga je met hem een stuk fietsen? en dan flink snel, zodat hij moe wordt?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:12 schreef ToT het volgende:
Mini zegt hier zelf ook al dat hij druk is!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat wil wat zeggenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:12 schreef ToT het volgende:
Mini zegt hier zelf ook al dat hij druk is!
papa is zelluf moequote:Op zondag 2 februari 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je met hem een stuk fietsen? en dan flink snel, zodat hij moe wordt?
Papa gaat straks even een dutje doen op de bankquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als hij zijn vrolijke energiek zelf is zegt hij dat niet zo snelquote:![]()
ToT vindt hem drukker nu.. Mini zelf ook door
kan niequote:Op zondag 2 februari 2025 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Papa gaat straks even een dutje doen op de bankSmile, it's free therapy.![]()
Inmiddels heb ik weer koffie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan wordt @ToT ook moequote:Op zondag 2 februari 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je met hem een stuk fietsen? en dan flink snel, zodat hij moe wordt?![]()
![]()
Awwquote:Op zondag 2 februari 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
en jij bent een gekke lieve rare man![]()
![]()
![]()
Dan doen ze beiden een middagdutje straks.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dank uquote:
Dat lukt wel.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ohnee, Justin schiet er weer tussen. Ja sorry Jus.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet wel zeggen dat het fijn is om tot op het bot lekker gaar gebakken te zijn. Heerlijk de zonTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nou vooruitquote:Op zondag 2 februari 2025 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
ohnee, Justin schiet er weer tussen. Ja sorry Jus.![]()
Hier is nu ook zon
Even kijken hoe koud het buiten is....
0.1ºC, en stijgend....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Straks even een wandeling maken, dat is wel een goed idee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het wordt tijd dat het weer warmer wordt je. Buiten ben ik op z'n gelukkigst, maar met dit weer zit lang buiten zijn er nog niet echt in.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
prima weer om buiten te zijn
we wonen niet in alaska
Het zonnetje is al iets, maar zie ook wel uit naar de lentequote:Op zondag 2 februari 2025 12:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat het weer warmer wordt je. Buiten ben ik op z'n gelukkigst, maar met dit weer zit lang buiten zijn er nog niet echt in.![]()
![]()
Slecht weer bestaat niet slechte kleding wel.
Gegroet mijn docenten van de universiteitTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
zellufquote:Op zondag 2 februari 2025 12:29 schreef HappyCharly het volgende:
Woonde bijna iedereen maar in alaskaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee ik blijf wel lekker hierquote:
of naar spanjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Metquote:Op zondag 2 februari 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik blijf wel lekker hier
of naar spanjeen
mee
![]()
![]()
Zal ff in mijn agenda kijken,wanneer ik tijd er voor hebquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Okquote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ff in mijn agenda kijken,wanneer ik tijd er voor heb![]()
![]()
ik ga wel weerquote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
@:greysbones ook niet.
Die gaat liever naar Spanje
tis wel weer duidelijk
Oh dat is uiteraard ook prima !quote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
@:greysbones ook niet.
Die gaat liever naar Spanje
Spanje trekt me niet♡♡♡♡![]()
Neeee hier blijven jij!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga wel weer
tis wel weer duidelijk![]()
Met KaToetje en Odin naar buiten @JustinKquote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga wel weer
tis wel weer duidelijk
Ik sta er straks met warme chocomel!![]()
Schikt het u volgende week vrijdag? Rond 19:00?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Schikt het u volgende week vrijdag? Rond 19:00?![]()
![]()
Ik ben me ff rustig gaan scheren boven.
Kacheltje aan, gezicht nat maken, kwast er bij....
Deur open deur dicht deur open deur dicht
Hee-papa-dat-harige-ding-wat-je-daar-hebt-is-leuk-ik-voel-daar-ook-wel-eens-aan-als-ik-ga-tandjes-poetsen-dat-is-lekker-zacht-maar-prikt-ook-wel-een-beetje-dat-wil-ik-later-ook-hebben-als-ik-groot-ben-oh-nee-toch-maar-niet-want-dat-prikt-en-dan-ga-ik-dood-hee-deze-deur-wil-niet-op-slot-hoe-moet-dat-nou-och-is-niet-erg-nou-doei-papa-ik-ga-naar-benede-en-hoi-papa-ik-ben-al-weer-terug!
enz enz enz!![]()
deur open deur dicht deur open deur dicht....![]()
Misschien een idee om elkaar te negeren
Is beter voor de sfeer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
Hee-papa-dat-harige-ding-wat-je-daar-hebt-is-leuk-ik-voel-daar-ook-wel-eens-aan-als-ik-ga-tandjes-poetsen-dat-is-lekker-zacht-maar-prikt-ook-wel-een-beetje-dat-wil-ik-later-ook-hebben-als-ik-groot-ben-oh-nee-toch-maar-niet-want-dat-prikt-en-dan-ga-ik-dood-hee-deze-deur-wil-niet-op-slot-hoe-moet-dat-nou-och-is-niet-erg-nou-doei-papa-ik-ga-naar-benede-en-hoi-papa-ik-ben-al-weer-terug!
enz enz enz!![]()
![]()
![]()
heeft hij geen sugar rush?![]()
![]()
Niet eens!quote:Hij is gewoon altijd een vrolijk stuiterballetje, maar hij is nu gewoon blij dat hij weer bij mij is!
![]()
![]()
Zij wil ver weg naar Spanje? Ik niet, ik wil graag hier blijven. En rust. Vandaar dat het lekker is als veel mensen naar Alaska gingen. Dacht dat Greysbones dat leuk vond, vabsaat dat ik t noemde.quote:♡♡♡♡![]()
Wel gevaarlijk scheren zoquote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
enz enz enz!![]()
deur open deur dicht deur open deur dicht....![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Goeiemiddag. Heerlijk uit kunnen slapen hier. Geen druppel gedronken.:')![]()
Goed zoquote:Op zondag 2 februari 2025 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemiddag. Heerlijk uit kunnen slapen hier. Geen druppel gedronken.
Net wakker?♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zij wil ver weg naar Spanje? Ik niet, ik wil graag hier blijven. En rust. Vandaar dat het lekker is als veel mensen naar Alaska gingen. Dacht dat Greysbones dat leuk vond, vabsaat dat ik t noemde.
In Alaska hebben ze ook internet.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zij wil ver weg naar Spanje? Ik niet, ik wil graag hier blijven. En rust. Vandaar dat het lekker is als veel mensen naar Alaska gingen. Dacht dat Greysbones dat leuk vond, vabsaat dat ik t noemde.![]()
![]()
Zo das een hele lange zinquote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
enz enz enz!![]()
deur open deur dicht deur open deur dicht....
Even 2 keer lezen
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemiddag. Heerlijk uit kunnen slapen hier. Geen druppel gedronken.![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Half uurtje. Moeder komt zo langs voor de lunch/ontbijtquote::')![]()
Internet is toch geen probleem?quote:
Ik bedoel de drukte in nl qua mensen/ wonen/ werken etc. Fysiek.♡♡♡♡![]()
Schattig welquote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
enz enz enz!![]()
deur open deur dicht deur open deur dicht....♡♡♡♡![]()
Gezelligquote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Half uurtje. Moeder komt zo langs voor de lunch/ontbijt
♡♡♡♡![]()
Hoe heb jij dan last van @greysbones ?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Internet is toch geen probleem?
Ik bedoel de drukte in nl qua mensen/ wonen/ werken etc. Fysiek.
Kom je die elke dag in het wild tegen?![]()
Ik zei het in het algemeen.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe heb jij dan last van @:greysbones ?
Kom je die elke dag in het wild tegen?
Zij maakt t persoonlijk naar mij
Beetje flauw dat je nu doet alsof ik begin♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Misschien nog even naar een optreden van mijn vader. Speelt bas. Maar misschien ook geen tijd voor. Even kijken.quote::')![]()
Samen met je moeder?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien nog even naar een optreden van mijn vader. Speelt bas. Maar misschien ook geen tijd voor. Even kijken.
Das wel leuk lijkt me♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ja even met de auto. Is om 14:15. Moet ook op tijd terug in de kliniekquote:Op zondag 2 februari 2025 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Samen met je moeder?
Das wel leuk lijkt me:')![]()
door haar te quoten en te zeggen dat ze ver weg kan gaan is het wel persoonlijk.......quote:Op zondag 2 februari 2025 12:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zei het in het algemeen.
Zij maakt t persoonlijk naar mij
Beetje flauw dat je nu doet alsof ik begin
nx algemeen.Smile, it's free therapy.![]()
Leer beter lezenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
door haar te quoten en te zeggen dat ze ver weg kan gaan is het wel persoonlijk.......
nx algemeen.♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zij wil ver weg naar Spanje? Ik niet, ik wil graag hier blijven. En rust. Vandaar dat het lekker is als veel mensen naar Alaska gingen. Dacht dat Greysbones dat leuk vond, vabsaat dat ik t noemde.![]()
![]()
Hoe bevalt het om t weekend buiten de kliniek te zijn?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja even met de auto. Is om 14:15. Moet ook op tijd terug in de kliniek♡♡♡♡![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Het is wel fijn om even weer thuis te zijn. Gister met een vriend film kijken was ook gezellig.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe bevalt het om t weekend buiten de kliniek te zijn?:')![]()
Lijkt me dus niks. Wel mooi v vakantiequote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef sp3c het volgende:
Woonde ik maar in Alaska jongons
Bekijk deze YouTube-video
Maar misschien kun je half Nederland meenemen? Is er rust en ruimte in t land♡♡♡♡![]()
Kan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is wel fijn om even weer thuis te zijn. Gister met een vriend film kijken was ook gezellig.
En dan ook wel fijn om weer naar de kliniek te gaan? Weet je al hoe lang je daar blijft eigenlijk?♡♡♡♡![]()
Als je 8 miljoen mensen meeneemt is het niet leuk meer denk ikquote:Op zondag 2 februari 2025 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me dus niks. Wel mooi v vakantie
Maar misschien kun je half Nederland meenemen? Is er rust en ruimte in t land
Is ook wat fors bedrag qua ticketsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wel fijn voor nl denk ikquote:Op zondag 2 februari 2025 12:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je 8 miljoen mensen meeneemt is het niet leuk meer denk ik
Is ook wat fors bedrag qua tickets
Alaska zal schrikken.
Misschien wil de overheid betalen♡♡♡♡![]()
De Nederlandse overheid betalen?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien wil de overheid betalen
LolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
In elk geval tot woensdag. Dan komt een behandeladvies. Spannend...quote:Op zondag 2 februari 2025 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen.
En dan ook wel fijn om weer naar de kliniek te gaan? Weet je al hoe lang je daar blijft eigenlijk?:')![]()
Nee die v Alaskaquote:
Misschien staan ze wel te springen om zoveel mensen die allerlei banen kunnen vervullen..
Ik weet verder niks van Alaska
♡♡♡♡![]()
Zeker spannend!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In elk geval tot woensdag. Dan komt een behandeladvies. Spannend...♡♡♡♡![]()
Straks voetbal kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alaskaquote:Op zondag 2 februari 2025 12:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee die v Alaska
Misschien staan ze wel te springen om zoveel mensen die allerlei banen kunnen vervullen..
Ik weet verder niks van Alaska![]()
Dank!quote:Op zondag 2 februari 2025 13:01 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alaska♡♡♡♡![]()
Bye!quote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe laat is het? Oh, kwart over bolk♡♡♡♡![]()
Dan mag ik wel opschietenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe laat is het? Oh, kwart over bolk![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe laat is het? Oh, kwart over bolk![]()
![]()
Ikquote:Op zondag 2 februari 2025 13:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga niet, ik kom jullie vergezellen vanmiddag♡♡♡♡![]()
Heb nu dat nummer van Avril Lavigne en Eminem op staan maar vind 'm tegenvallenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je hoort haar nog vanuit de kofferbak zingen?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:20 schreef _UserName_ het volgende:
Heb nu dat nummer van Avril Lavigne en Eminem op staan maar vind 'm tegenvallen![]()
![]()
hehe, bijna wel.. Maar nee ben beter gewend van haar. Oke, is 15-25 jaar terug maar tochTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Eminem is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zondag 2 februari 2025 13:25 schreef _UserName_ het volgende:
hehe, bijna wel.. Maar nee ben beter gewend van haar. Oke, is 15-25 jaar terug maar toch:')![]()
Hee, sintquote:Op zondag 2 februari 2025 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eminem is ook niet meer wat het geweest is
Hoe is het?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoop ikquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, hopen dat Ajax ze dan met fifteen-love gaat verslaan!quote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef _UserName_ het volgende:
ik hoop dat Ajax wint want ik wil PSV niet op 1![]()
![]()
Deze manquote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef _UserName_ het volgende:
ik hoop dat Ajax wint want ik wil PSV niet op 1![]()
![]()
Echt niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, hopen dat Ajax ze dan met fifteen-love gaat verslaan!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Oh wacht, dat was toch buiten spel of zoiets?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan niet, zijn 5 punten en 2 wedstrijden verschil![]()
![]()
Mini-ToT is al de hele week gefascineerd door zwarte gaten, en wat staat er nu op de Frontpage? Gaan we eindelijk ontdekken wat er in een zwart gat zit?![]()
![]()
ligt er aan of het dak open of dicht isquote:Op zondag 2 februari 2025 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was toch buiten spel of zoiets?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
submitter: Mini-ToTquote:Op zondag 2 februari 2025 13:50 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is al de hele week gefascineerd door zwarte gaten, en wat staat er nu op de Frontpage? Gaan we eindelijk ontdekken wat er in een zwart gat zit?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zeker welquote:Op zondag 2 februari 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Schikt het u volgende week vrijdag? Rond 19:00?![]()
![]()
oh, hoor ik een meet? Gezellig, ben er bij!
Moet wel even kijken waar het is?
En of de treinen rijden?
Oh, het wordt wel koud, maar zal het in de agenda zetten?
Ik weet niet wat ik er van vinden moet?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
UserTquote:Op zondag 2 februari 2025 13:54 schreef _UserName_ het volgende:
oh, hoor ik een meet? Gezellig, ben er bij!
Moet wel even kijken waar het is?
En of de treinen rijden?
Oh, het wordt wel koud, maar zal het in de agenda zetten?
Ik weet niet wat ik er van vinden moet?![]()
![]()
ja op zich.. hoewel ik met een spleetje ook geen moeite gehad zou hebben. Hoewel, als ik kijk hoe vrouwlief er zo nu en dan bij zit met de zwangerschap...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Pfff, dat is dan ook geen pretjequote:Op zondag 2 februari 2025 13:56 schreef _UserName_ het volgende:
ja op zich.. hoewel ik met een spleetje ook geen moeite gehad zou hebben. Hoewel, als ik kijk hoe vrouwlief er zo nu en dan bij zit met de zwangerschap...![]()
laat me raden, sjoelen is je favoriete spel en je lievelingsberoep is postbode?quote:
Hij houdt gewoon van Chinezenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
laat me raden, sjoelen is je favoriete spel en je lievelingsberoep is postbode?![]()
![]()
Wel lastig als je daar een ex ziet.. "Is dat nu Wing of Wang?".. daarom hebben ze zulke ogenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Verklaart een hoopquote:Op zondag 2 februari 2025 14:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel lastig als je daar een ex ziet.. "Is dat nu Wing of Wang?".. daarom hebben ze zulke ogen![]()
![]()
En als die allemaal gaan hopen...quote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zijn er idd een hoop, 1.4 miljard ondertussen ofzo![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:quote:![]()
Toch die Chinezen weer hequote:Op zondag 2 februari 2025 14:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan snap ik wel waar die luchtvervuiling van komt![]()
![]()
Geweldige aflevering.. Vooral nog ff extra "dingdongen"quote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet meteen denken aan Mister Washy Washy die flosdraad als blinddoek moest dragen!
Ken ik niequote:Op zondag 2 februari 2025 14:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geweldige aflevering.. Vooral nog ff extra "dingdongen"![]()
![]()
Zijn nog twee kleine plakjes van overquote:
Als je de Familie Griffin uit een zou zetten in de users hier.. Is dat verstandig of zullen er dan (onbedoeld) mensen beledigd zijn? Ik stel voor Killem als Glenn Quagmire
Dan smaakte ie zeker goed!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn nog twee kleine plakjes van over![]()
![]()
Als ik mijn zoon zijn gang laat gaan dan is alles op voor hij naar huis gaatquote:
Ik moet nog steeds de appelplaatcake bij jumbo halen.. maar idd, dat is binnen 10 minuten op
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef _UserName_ het volgende:
Als je de Familie Griffin uit een zou zetten in de users hier.. Is dat verstandig of zullen er dan (onbedoeld) mensen beledigd zijn? Ik stel voor Killem als Glenn Quagmire![]()
![]()
![]()
Zegt dat meer over jouw zoon, dan over de appelcake?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik mijn zoon zijn gang laat gaan dan is alles op voor hij naar huis gaat![]()
![]()
Als ik zelf bak dan eet hij het liefst alles opquote:Op zondag 2 februari 2025 14:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zegt dat meer over jouw zoon, dan over de appelcake?
Hij vind zelf gebakken lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het vaak ookquote:Op zondag 2 februari 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zelf bak dan eet hij het liefst alles op
Hij vind zelf gebakken lekker![]()
![]()
Killem is veel stoerderquote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef _UserName_ het volgende:
Als je de Familie Griffin uit een zou zetten in de users hier.. Is dat verstandig of zullen er dan (onbedoeld) mensen beledigd zijn? Ik stel voor Killem als Glenn Quagmire
En niet blank/wit/rozigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
laat me raden, sjoelen is je favoriete spel en je lievelingsberoep is postbode?![]()
![]()
veel grotere seksisten ken ik niet hierquote:Op zondag 2 februari 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Killem is veel stoerder
En niet blank/wit/rozigdat was mijn uitgangspunt
Dan moet hij zelf gaan bakkenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zelf bak dan eet hij het liefst alles op
Hij vind zelf gebakken lekker
Genoegquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
veel grotere seksisten ken ik niet hierdat was mijn uitgangspunt
@MizzezAmy bijvoorbeeld
Dit is net zo makkelijkquote:
Oversekstquote:Op zondag 2 februari 2025 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat jij dacht
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: