SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
jk ignorijer je niet,het zijn teveel posts![]()
![]()
Gister dagje bij Greysie geweest. Deed me goedquote:![]()
Bij jou alles oke met mini en jou?Smile, it's free therapy.![]()
Oh leuk!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gister dagje bij Greysie geweest. Deed me goed![]()
Bij jou alles oke met mini en jou?
Hier issie wel okee. Ik ben lichamelijk aardig afgemat van een druk dagje van gisteren.
Net Mini opgehaald en hij is nu weer bij mij, weer helemaal vrolijk en hyper terwijl ik nog langzaam maar zeker wakker moet worden.![]()
![]()
Oh, vergeet ik helemaal dat ik koffie gezet heb. 🤦♂️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat heb je gister gedaan dan??quote:Op zondag 2 februari 2025 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh leuk!
Hier issie wel okee. Ik ben lichamelijk aardig afgemat van een druk dagje van gisteren.
Net Mini opgehaald en hij is nu weer bij mij, weer helemaal vrolijk en hyper terwijl ik nog langzaam maar zeker wakker moet worden.
Ahh mini weer zijn vrolijke zelf![]()
Minder fijn als je zelf nog moe bent.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, vergeet ik helemaal dat ik koffie gezet heb. 🤦♂️Jij en koffie vergeten?!?
![]()
ja heyquote:Op zondag 2 februari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, vergeet ik helemaal dat ik koffie gezet heb. 🤦♂️
en ochtend is al voorbij
teleurgesteld![]()
ALLEMAAL![]()
![]()
Ja. Da's toch niet goed, of wel.quote:.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hey
en ochtend is al voorbij
teleurgesteld![]()
ALLEMAAL![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, echte koffie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben je ziek?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, vergeet ik helemaal dat ik koffie gezet heb. 🤦♂️![]()
Dat vroeg ik mezelf ook al af.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb behoorlijk zwaar zitten trainen in de sportzaal, heb radiatoren zitten demonteren (moeilijke klus met sommige), en heb hier flink zitten schoonmaken omdat het huis stonk na ontstopping van het riool, maar dat bleek achteraf te komen door een lege sifon/zwanenhals.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat heb je gister gedaan dan??
Ahh mini weer zijn vrolijke zelf![]()
Minder fijn als je zelf nog moe bent.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
jk ignorijer je niet,het zijn teveel posts
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Whehehe!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Da's toch niet goed, of wel..
Ach een beetje minderen kan geen kwaad!
![]()
![]()
oudjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
met of zonder zweetquote:Op zondag 2 februari 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd.
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
oudje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is ook nooit goed he.quote:
Krijgt hij geen reaktie dan quote hij zijn posts eindeloos, en als ik wel reageer is het weer teveel @mario390![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk zwaar zitten trainen in de sportzaal, heb radiatoren zitten demonteren (moeilijke klus met sommige), en heb hier flink zitten schoonmaken omdat het huis stonk na ontstopping van het riool, maar dat bleek achteraf te komen door een lege sifon/zwanenhals.![]()
![]()
![]()
Zonder. Of nouja ik ben wel bezig met van alles, huishoudelijke karweitjes. Dus in dat opzicht ben ik wel druk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het is nooit goed genoeg voor @mario390quote:Op zondag 2 februari 2025 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he.
Krijgt hij geen reaktie dan quote hij zijn posts eindeloos, en als ik wel reageer is het weer teveel @:mario390
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk zwaar zitten trainen in de sportzaal, heb radiatoren zitten demonteren (moeilijke klus met sommige), en heb hier flink zitten schoonmaken omdat het huis stonk na ontstopping van het riool, maar dat bleek achteraf te komen door een lege sifon/zwanenhals.![]()
![]()
je zei al dat het flink stonk daarna.
Oef veel gedaan gister. iets te veel
Hij heeft geeneens tijd om te bolkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
bolkquote:Op zondag 2 februari 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij heeft geeneens tijd om te bolkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga je met hem een stuk fietsen? en dan flink snel, zodat hij moe wordt?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:12 schreef ToT het volgende:
Mini zegt hier zelf ook al dat hij druk is!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat wil wat zeggenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:12 schreef ToT het volgende:
Mini zegt hier zelf ook al dat hij druk is!
papa is zelluf moequote:Op zondag 2 februari 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je met hem een stuk fietsen? en dan flink snel, zodat hij moe wordt?
Papa gaat straks even een dutje doen op de bankquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als hij zijn vrolijke energiek zelf is zegt hij dat niet zo snelquote:![]()
ToT vindt hem drukker nu.. Mini zelf ook door
kan niequote:Op zondag 2 februari 2025 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Papa gaat straks even een dutje doen op de bankSmile, it's free therapy.![]()
Inmiddels heb ik weer koffie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan wordt @ToT ook moequote:Op zondag 2 februari 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je met hem een stuk fietsen? en dan flink snel, zodat hij moe wordt?![]()
![]()
Awwquote:Op zondag 2 februari 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
en jij bent een gekke lieve rare man![]()
![]()
![]()
Dan doen ze beiden een middagdutje straks.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dank uquote:
Dat lukt wel.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ohnee, Justin schiet er weer tussen. Ja sorry Jus.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet wel zeggen dat het fijn is om tot op het bot lekker gaar gebakken te zijn. Heerlijk de zonTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nou vooruitquote:Op zondag 2 februari 2025 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
ohnee, Justin schiet er weer tussen. Ja sorry Jus.![]()
Hier is nu ook zon
Even kijken hoe koud het buiten is....
0.1ºC, en stijgend....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Straks even een wandeling maken, dat is wel een goed idee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het wordt tijd dat het weer warmer wordt je. Buiten ben ik op z'n gelukkigst, maar met dit weer zit lang buiten zijn er nog niet echt in.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
prima weer om buiten te zijn
we wonen niet in alaska
Het zonnetje is al iets, maar zie ook wel uit naar de lentequote:Op zondag 2 februari 2025 12:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat het weer warmer wordt je. Buiten ben ik op z'n gelukkigst, maar met dit weer zit lang buiten zijn er nog niet echt in.![]()
![]()
Slecht weer bestaat niet slechte kleding wel.
Gegroet mijn docenten van de universiteitTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
zellufquote:Op zondag 2 februari 2025 12:29 schreef HappyCharly het volgende:
Woonde bijna iedereen maar in alaskaThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: